Loading...
nl

sterretjes

roosa
roosa jan 30 '09
ik weet dat deze topic niet gemaakt is door nims.

Ik bedoel in algemeenheid, weet niet wat er is gebeurd maar laat dit soort dingen je niet kisten.
Ster, ik heb er niet is 1, kan me niks schelen, ik leef in liefde van het mooie witte licht.

Dat kan niemand afpakken en veel meer waardevol, met alle respect.
Akasha
Akasha jan 30 '09
Ik voel me niet gekwetst door minder aantal sterren.
Het gaat mij om het hele idee erachter.
Dat je uberhaupt anoniem mensen kan waarderen en afkraken.
PhpBB3-software had ook een systeem daarvoor,maar heeft het met de opvolgende versies verwijderd.
SMF-software heeft dat systeem nogwel en er is altijd gezeik als admins het systeem in werking zetten.
Je verpest de openheid, je geeft mensen de kans om anoniem mensen te pesten en af te kraken. Gelegenheid maakt de pestkop.
Ik heb liever dat mensen open tegen mij zeggen dat ze iets niet zo leuk van mij vinden dan dat ik dat moet achterhalen aan het aantal sterren.
Natuurlijk zijn er mensen die het systeem niet goed snappen en daar is ook niks mis mee.
Het gaat mij gewoon om het systeem zelf en het feit dat je daarmee dus ook anoniem mensen kan "pakken"
Akasha
Akasha jan 30 '09
Origineel bericht van: NiMS

Ah misschien een actie van een aantal ex-merudi leden die hun eigen forum zijn opgestart waar jij ook al enig contact mee hebt gehad. Ze weten wel hoe ze je moeten raken in ieder geval.

Iets wat ik wel vaker merk op deze site, is dat je allergiën zo af en toe worden blootgegeven.


ZO PARDON!!!! mad
De ex-merudi leden zijn niet mijn vijanden hoor.
Eén van de admins heb ik nog steeds op msn.
Geen kwaad woord over hen. Zij hebben gewoon hun eigen forum en ik ben nog steeds welkom.
Valt me van je tegen dat je zo over Anne en je eigen broer denkt.
Nog een reden om maar weg te blijven.
roosa
roosa jan 30 '09
ik ben helemaal mee eens met akasha..!!

Je doet nu ruzie aan stoten, dit is echt niet normaal hoor Nims.
Maris1976
Maris1976 jan 30 '09
Oeps Nims, wat doe je nu joh!!!

Ik heb per ongeluk ooit eens Karin 1 ster gegeven, omdat ik niet wist hoe het werkte, dus haar gemiddelde kelderde omlaag.

Ik vind die sterren ook niet zo fijn werken, ik geef iedereen 5 sterren tegenwoordig. Gewoon voor de leuk smile

Maar wat je daar nu zegt over het andere forum zou ik wel mee oppassen, zo jaag je iedereen hier weg.
Wendy's
Wendy's jan 30 '09
Origineel bericht van: Akasha
Origineel bericht van: NiMS

Ah misschien een actie van een aantal ex-merudi leden die hun eigen forum zijn opgestart waar jij ook al enig contact mee hebt gehad. Ze weten wel hoe ze je moeten raken in ieder geval.

Iets wat ik wel vaker merk op deze site, is dat je allergiën zo af en toe worden blootgegeven.


ZO PARDON!!!! mad
De ex-merudi leden zijn niet mijn vijanden hoor.
Eén van de admins heb ik nog steeds op msn.
Geen kwaad woord over hen. Zij hebben gewoon hun eigen forum en ik ben nog steeds welkom.
Valt me van je tegen dat je zo over Anne en je eigen broer denkt.
Nog een reden om maar weg te blijven.



Wat ik nu ga zeggen, zou ik niet zo snel zeggen, omdat ik graag altijd het beste voor iedereen wil.
maar nu is de druppel over gelopen!

Nims: hoe kun je zoiets zeggen? Volgensmij ben jij hier diegene die een spelletje speelt!! Als je zegt dat het ex-merudi leden zijn.. laat het feit dan maar zien dat dat echt zo is.. ik weet dat jij veel kan zien op het forum, misschien ook wie de sterretjes uitdeeld??
En hoe kan anne nu sterretjes uitdelen terwijl je haar ge-banned hebt, en dus niet op het forum kan komen.. niet eens als gast? ik heb ze niet uitgedeeld..
en ik weet dat lp-chip niet op het forum komt, en zowieso zijn energie erniet zo gauw zal in steken.. dusja wie zou het dan moeten zijn?? ow.. nu zegt lp-chip net dat jij hem ook ge-banned hebt op het forum.

jij noemt jezelf een engelmens.. maar waarom zou jij dan akasha er mee betrekken, en in het spel nemen.. tussen beide forums? ik moet vooral denken aan jaloezie.. en dat je het zelf beter wilt weten. (en ik ga ervan uit dat je dit ontkent.. maarja of het juist is of niet, ik heb mijn conclusie al getrokken).

Akasha heeft zelf haar keuze gemaakt, op welk forum ze wilt zijn.. en dit heeft ze ook gedaan.
Dit is haar eigen keuze.. en wij (op het andere forum) hebben haar daar vrij in gelaten, om die keuze te maken.

PS. ik weet dat ik weg ben op het forum.. maar soms kijk ik nog bij het algemene ik ben weg topic, en hoe mijn zus foto's doet lezen.., Nu zag ik dat jij dit typte.. dus moest ik wel even reageren..

jammer dat ik dit pas na 3 jaar zie!! moest ik veel eerder gezien hebben, dan was ik allang weg geweest!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 30 '09
Origineel bericht van: roosa

Sowieso wat maken die sterren nou uit?
Een spirtueel, paranormaal iemand, kan het niks schelen wat iemand over een ander denkt, je leeft in positieve, je bent een persoon voor liefde en wit licht.

Als je overal aan zou ergeren,irriteren,vervelend,noem maar op zou doen, is het geen leven voor jou als persoon.
Mensen zullen altijd wel proberen je te raken, helaas..!!!

Dat zou je wel zeggen ja, maar kijk eens naar alle reacties en mensen die weggaan. Blijkbaar vinden sommige mensen het toch nog erg belangrijk wat er van ze gevonden wordt.

Ik vind het wel jammer dat er woorden in mijn mond worden gelegd of dingen te zeggen die ik zou denken. Er zijn een paar mensen hier, die weten hoe het echt zit en het is helemaal niet zoals het hier nu wordt geschetst. Ik heb alleen geen zin om met modder te gaan gooien en vertrouw erop dat de waarheid vanzelf boven komt.

p.s. Heb je moeite met iemand, spreek hem / haar dan gewoon aan. Ik vind het erg jammer dat een aantal mensen niet eens de moeite nemen om me persoonlijk aan te spreken waar ze moeite mee hebben. Ik ga er daarom ook niet eens op reageren want daar schiet niemand iets mee op.

Dit topic ga ik ook sluiten want het zorgt alleen maar voor een negatieve sfeer en daar heb ik gewoon geen zin in.

P.m. me maar als je er over wilt spreken smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki