Ah misschien een actie van een aantal ex-merudi leden die hun eigen forum zijn opgestart waar jij ook al enig contact mee hebt gehad. Ze weten wel hoe ze je moeten raken in ieder geval.
Iets wat ik wel vaker merk op deze site, is dat je allergiën zo af en toe worden blootgegeven.
ZO PARDON!!!!
De ex-merudi leden zijn niet mijn vijanden hoor.
Eén van de admins heb ik nog steeds op msn.
Geen kwaad woord over hen. Zij hebben gewoon hun eigen forum en ik ben nog steeds welkom.
Valt me van je tegen dat je zo over Anne en je eigen broer denkt.
Nog een reden om maar weg te blijven.
Wat ik nu ga zeggen, zou ik niet zo snel zeggen, omdat ik graag altijd het beste voor iedereen wil.
maar nu is de druppel over gelopen!
Nims: hoe kun je zoiets zeggen? Volgensmij ben jij hier diegene die een spelletje speelt!! Als je zegt dat het ex-merudi leden zijn.. laat het feit dan maar zien dat dat echt zo is.. ik weet dat jij veel kan zien op het forum, misschien ook wie de sterretjes uitdeeld??
En hoe kan anne nu sterretjes uitdelen terwijl je haar ge-banned hebt, en dus niet op het forum kan komen.. niet eens als gast? ik heb ze niet uitgedeeld..
en ik weet dat lp-chip niet op het forum komt, en zowieso zijn energie erniet zo gauw zal in steken.. dusja wie zou het dan moeten zijn?? ow.. nu zegt lp-chip net dat jij hem ook ge-banned hebt op het forum.
jij noemt jezelf een engelmens.. maar waarom zou jij dan akasha er mee betrekken, en in het spel nemen.. tussen beide forums? ik moet vooral denken aan jaloezie.. en dat je het zelf beter wilt weten. (en ik ga ervan uit dat je dit ontkent.. maarja of het juist is of niet, ik heb mijn conclusie al getrokken).
Akasha heeft zelf haar keuze gemaakt, op welk forum ze wilt zijn.. en dit heeft ze ook gedaan.
Dit is haar eigen keuze.. en wij (op het andere forum) hebben haar daar vrij in gelaten, om die keuze te maken.
PS. ik weet dat ik weg ben op het forum.. maar soms kijk ik nog bij het algemene ik ben weg topic, en hoe mijn zus foto's doet lezen.., Nu zag ik dat jij dit typte.. dus moest ik wel even reageren..
jammer dat ik dit pas na 3 jaar zie!! moest ik veel eerder gezien hebben, dan was ik allang weg geweest!!