Loading...
nl

sterretjes

inneke
inneke jan 19 '08
Nee nee! Er kunnen maar max.5 sterretjes staan :)
Dus als er twee mensen sterren hebben uitgedeeld aan iemand, dan wordt het gemiddelde berekend. Bijvoorbeeld iemand geeft mij 5 sterren en iemand 1, dan verschijnen er 3 sterren. (5+1/2= 3)
admin
admin jan 19 '08
Oh Beschermengel, je hebt mijn gemiddelde naar beneden gehaald!
LOLOLOLOLOLOLOLOL nu moet ik weer helemaal zelf gaan zitten stralen :)
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08
:#ooooh wat erg!! haha...sorry was echt niet de bedoeling hoor! :$

Ik kan nu niet meer op je stemmen..is maar eenmalig, maar je bent voor mij veel meer als een ster hoor!
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Jammer dat je maar één ster mag uitdelen anders kreeg iedereen er wel 5 van mij
gast
gast jan 19 '08
Tuurlijk mag je er vijf geven. Je hebt de keus tussen 1 t/m 5 sterren. Op het rechter driehoekje klikken dan komen ze naar beneden en kun je kiezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
 Origineel bericht van: Karin
Oh Oh lol, Nims ik heb op het knopje "rate this user" geklikt, wat heb ik nu gedaan? Er staat nu dat ik je heb "rated", wat heb ik dan gedaan?

Ik zag voor mijn oog allemaal billen voorbij dansen, maar dat zal wel niet bedoeld worden,lolololol :D

Rate this user is engels voor iemand sterretjes geven. Ik heb dit gedeelte van de website nog niet helemaal vertaald ;). Maar als je me ge-rate hebt, heb je me dus sterretjes gegegeven.
admin
admin jan 20 '08
Mooi! :)
**Angela**
**Angela** jul 30 '08
Hihihi, bij mij zijn er inmiddels wel sterretjes weg..... blush
Lena
Lena jul 30 '08
sterretjes ze gaan en komen Angela smile
helaas kun je ze maar 1x uitdelen geloof ik aan dezelfde persoon
gast
gast jul 30 '08
Ach ja, niet iedereen weet dat je 1 t/m 5 sterretjes kunt geven aan iemand. En als ze er dan vanuit gaan dat ze maar 1 sterretje kunnen geven, en jij had er al 5, dan degradeer je gelijk naar 3.

Niet teveel waarde aan hechten dus.
gast
gast jul 30 '08
Nu heb je er weer 4 volgens mij.
liesanne
liesanne jul 31 '08
ik zie er 7........
gast
gast jul 31 '08
Helaas zijn het er nu weer 3 frown
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Hhahahahhahahaha, ik weet niet eens WAAR ik ze uit kan delen?????????????? blush
Lena
Lena jul 31 '08
je gaat naar iemands profiel,daar zie je staan,waardeer deze gebruiker,maar geloof wel dat je ze maar 1x uit kunt delen aan iemand jammer he? smile
Akasha
Akasha jan 29 '09
Je begint met vijf sterren en binnen enkele dagen zijn dat er nog maar twee. Zeer triest dat mensen zich verstoppen achter het geven of afnemen van sterren en het niet recht in je gezicht durven te zeggen wat ze van je bijdrage aan het forum vinden.
Echt super triest!!
admin
admin jan 29 '09
Akasha,

Zo is het mij ook vergaan. Begon met 5 en binnen enkele dagen op 2 sterren, na 9 personen die een stem hebben uitgebracht. Wat zou het zijn? Irritatie? Jaloezie? Ach, wat geeft het. Het zegt meer over de persoon die een stem uitbrengt dan over mijzelf. Want de irritatie komt van hunzelf, hun eigen filter en vooroordeel.

Ik heb je 5 sterren gegeven. En ik doe dat aan iedereen die hier is. Ik maak geen onderscheid, iedereen die actief meedoet is voor mij top. Zo simpel is het. En als iemand niet meedoet, ook prima. Maar ik geef geen lagere waarderingen.

Groetjes, Hans
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 29 '09
Origineel bericht van: Akasha
Je begint met vijf sterren en binnen enkele dagen zijn dat er nog maar twee. Zeer triest dat mensen zich verstoppen achter het geven of afnemen van sterren en het niet recht in je gezicht durven te zeggen wat ze van je bijdrage aan het forum vinden.
Echt super triest!!

Ah misschien een actie van een aantal ex-merudi leden die hun eigen forum zijn opgestart waar jij ook al enig contact mee hebt gehad. Ze weten wel hoe ze je moeten raken in ieder geval.

Iets wat ik wel vaker merk op deze site, is dat je allergiën zo af en toe worden blootgegeven.
gast
gast jan 30 '09
Kan het ook niet zijn dat sommige mensen niet weten hoe het werkt met sterren geven? Dat ze misschien denken dat ze maar 1 ster kunnen geven. Dan wordt het gemiddelde al snel omlaag gehaald.
Ik zou me er maar niet te veel aan ergeren, en als je dat wel doet kun je om dat te voorkomen ook de knop op "geen waardering" zetten. Dan heb je helemaal geen sterren maar weet je dus ook niet wat anderen jou geven.
Ik zou me er niet te druk over maken en gewoon lekker mee blijven doen, ik vind je toppie laugh
roosa
roosa jan 30 '09
Nims,

Bedoel je nou Anne, gewoon beestje bij de naam noemen dan he ;-).

OOk al bedoel je haar niet, laat even in het midden, vind ik het echt heel erg jammer dat je uperhaubt zoiets als voorbeeld noemt.

Sowieso wat maken die sterren nou uit?
Een spirtueel, paranormaal iemand, kan het niks schelen wat iemand over een ander denkt, je leeft in positieve, je bent een persoon voor liefde en wit licht.

Als je overal aan zou ergeren,irriteren,vervelend,noem maar op zou doen, is het geen leven voor jou als persoon.
Mensen zullen altijd wel proberen je te raken, helaas..!!!

Een sterretje, ik zie geen reden om uperhaubt hier een heel topic over te maken.

het is zinloze energie en ik bedoel het nog goed he.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki