Loading...
nl

sterretjes

Beschermengel
Beschermengel jan 17 '08


Ik heb er vandaag eentje bijgekregen... <:)haha..leuk zeg
liesanne
liesanne jan 17 '08
 Origineel bericht van: inneke
Vlaamse met Nederlandse voorouders snapt haar eigen grappen ook niet goed. Dat komt ervan als ik te lang naar een beeldscherm staar, dan doe ik raar.


't is dat je Nederlandse voorouders hebt, anders zag ik een vooroordeel bevestigd...


En ja, ik steeg ineens van 0 naar 5 sterren en nu ben ik er ook weer eentje kwijt...kan je toch sterretjes weghalen...ik snap het nog steeds niet...

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '08
 Origineel bericht van: inneke

@Nims: Als we zouden weten van wie de sterren komen,dan bestaat volgens mij het gevaar dat we gaan denken: "oh, die geeft mij er maar 1 en die helemaal geen..."etc...Voer voor ons ego dus.

Ik zei ook alleen maar dat het leuk was :)niet dat het voor mij het belangrijkste op de wereld is hoor :D. Toch is het misschien maar goed ook, want als je het kon zien, gaan mensen vast anders stemmen ;).
LPChip
LPChip jan 17 '08
Valt me op dat de meeste mensen hier 4 sterretjes hebben. :)

Betekend dit dat Merudi 4 sterren-waardig is? XD
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '08
Meestal zit er wel iemand tussen die 1 ster geeft, en dat haalt het gemiddelde flink omlaag :). Pas na 8 stemmen is die ene ster gecompenseerd. 36 / 8 = 4,5 . Dus ja, een eentje tikt hard aan ;).
liesanne
liesanne jan 17 '08
maar hoe kan je dan in een keer meerdere sterren krijgen/geven en hoe gaat er weer een af?

Ik zag dat de mogelijkheid tot rating niet bij mijn profiel zit, dus het is me helemaal een raadsel....
gast
gast jan 17 '08
 Origineel bericht van: inneke
btw gast, leuk dat je een gezicht hebt gekregen. Leuk neusje heb je!


Schatje hè, ze kijkt alleen wel heel erg zielig hier. En dat alleen maar omdat ik in de tuin was en zij boven zat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '08
 Origineel bericht van: liesanne
maar hoe kan je dan in een keer meerdere sterren krijgen/geven en hoe gaat er weer een af?

Ik zag dat de mogelijkheid tot rating niet bij mijn profiel zit, dus het is me helemaal een raadsel....

Je hebt gelijk, in de vorige versie van het forum kon je aangeven dat je wel of niet gerate wilde worden. In deze versie kan dat niet meer. In één keer meerdere sterren aan meerdere mensen geven dat kan niet. Je moet altijd naar iemands profiel gaan, en daar stemmen. En zodra je hebt gestemd, kun je dit ook niet meer veranderen. Wees dus wel zuinig met wat je geeft :).
liesanne
liesanne jan 17 '08
 Origineel bericht van: Nims
In één keer meerdere sterren aan meerdere mensen geven dat kan niet. Je moet altijd naar iemands profiel gaan, en daar stemmen. En zodra je hebt gestemd, kun je dit ook niet meer veranderen. Wees dus wel zuinig met wat je geeft :).


maar....ik bedoel in een keer meerdere sterren aan één persoon geven, kan dat wel?
en: je kunt het niet meer veranderen, maar toch is er bij mij(en Inneke) een ster afgegaan, hoe kan dat dan....

begrijp me goed, het gaat me niet om de sterren,maar ik wil snappen hoe het werkt.
in mijn profiel ís n.l. juist geen mogelijkheid om 'gerate' te worden...volg je het nog?


ik zie trouwens zo langzamerhand ook sterretjes...
Debiorah
Debiorah jan 18 '08
Als 1 persoon je beoordeeld met 5 sterren en de volgende persoon geeft je 3 sterren, kom je uit op een totaal van 8. Maar omdat de rang maar gaat tot 5 sterren wordt het gemiddelde berekend.
Dus 5 + 3 = 8/2 = 4

Er wordt niks afgenomen alleen het gemiddelde van alle stemmen wordt weergegeven.
Dat er bij jou geen mogelijkheid is om gerate te worden komt omdat je jezelf niet kan beoordelen. Vandaar dat er ook geen mogelijkheid 'lijkt' te zijn. Voor jou niet maar ik kan je wel beoordelen. Hetzelfde geld als ja al op iemand gestemt hebt, het ratingknopje verdwijnt daarna.

Snap je? :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Iedereen kan jouw sterren geven. Dit is eenmalig per persoon voor jou. Van het aantal sterren dat je hebt gekregen, wordt het gemiddelde genomen. Als iemand eenmaal gestemd heeft, kan deze het niet meer veranderen.
liesanne
liesanne jan 18 '08
ja...het heeft even geduurd...maar ik snap het!!!

tijd om onder de sterrenhemel te gaan liggen...

sweet dreams
Debiorah
Debiorah jan 18 '08
Fijne dromen! ;)
liesanne
liesanne jan 18 '08
And the spirit fills the darkness of the heavens
It fills the endless yearning of the soul
It lives within a star too far to dream of
It lives within each part and is the whole
It's the fire and the wings that fly us home....

-Joe Henry
Grunie
Grunie jan 18 '08
goh, ik zag sterretjes bij mijn naam...(wouw!)blijkt er al een heel topic over te zijn van wel 4 pagina's!
es
es jan 18 '08
Oeh, ik heb ook sterretjes, bedankt, gulle gever! :D<:)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Haha ik ben er weer eentje kwijt :).
admin
admin jan 19 '08
Dan krijg je er van mij eentje extra, ondanks onze meningsverschillen vind ik jou toch heel veel sterren waard! ;)
admin
admin jan 19 '08
Oh Oh lol, Nims ik heb op het knopje "rate this user" geklikt, wat heb ik nu gedaan? Er staat nu dat ik je heb "rated", wat heb ik dan gedaan?

Ik zag voor mijn oog allemaal billen voorbij dansen, maar dat zal wel niet bedoeld worden,lolololol :D
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08


Ik had Karin ook een sterretje gegeven ..maar ik zie hem er niet bij ( gisteren al gedaan)...waar maken we ons druk om he..haha...wel lijken wel kindjes tralala
Wel leuk hoor!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki