Loading...
nl

Opeens geuren ruiken die er niet zijn

aquarel
aquarel mei 22 '11
je mag met je gedachten niet beinvloeden op deze manier diebranbander... volgens mij snap je de mogelijke gevaren nog niet goed.
aquarel
aquarel mei 22 '11
Het vraagt een enorme verantwoordelijkheid. Elke kracht waarvan jij in staat bent om ze te gebruiken en te ontvangen, vergt gelijkmatige verantwoordelijkheid. Als jullie in staat zouden zijn om huizen met je gedachten af te breken, kun je je dus voorstellen wat een verantwoordelijkheid je hebt. Alles komt neer op een enorme beheersing. Iedereen die hogere frequenties ter beschikking krijgt, gaat door testen van beheersing. Als je niet in staat bent om deze kracht te beheersen, worden ze voor je eigen bescherming en voor de bescherming van velen, van je afgenomen of ontoegankelijk gemaakt. Elk van jullie is beschermd omdat je nog niet in staat bent om deze enorme krachten te gebruiken


bron : http://oth-channeling.com/nederlands/zielsgroep-5de-vijfde-dimensie.htm
Serenity
Serenity mei 22 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Ja vaak zijn zulke 'kleine' dingen in het dagelijkse leven juist keigrappig tongue

Ik probeer de laatste tijd mensen juist een beetje te... hoe zeg je dat? Beïnvloeden door gedachtekracht. Bijvoorbeeld door hem/haar aan zn neus te laten krabben laughEcht supervet als zoiets lukt!

Ik kwam op het idee om dat te doen, omdat ik opmerkte dat ik soms gedachten van mensen oppik( of zei de mijne?) Dan zitten we bijvoorbeeld lekker te kletsen en dan denk ik bijvoorbeeld opeens: das een mooi tafeltje, iniedergeval iets totaaaal anders dan waar de mensen over aant praten zijn . En ongeveer 2 of 3 seconden later hoor ik naaste me: 'Wat een mooi tafeltje!

Hahaha ik lig in een deuk ik heb dat testje "krab aan je neus" een keertje uitgehaald en JAAAAAAAAAA het lukt!!
Veel mensen pikken mijn ideeën op zo van 'ik dacht het, hen zeiden het.'
Maar als ik zo logisch nadenk kan ik hun ideeën ook hebben opgepikt, tja wiens idee was het dan?
En wellicht kwam het idee door via ionen vanaf het universum en werkte ik of die ander als een soort baken?
Ohhhhw er zijn zoveel mogelijkheden, te veel om op te noemen, maar ik denk dat wellicht de uitwerking van belang is en daarmee kan je verder gaan.
Zoals : welk gevoel komt erbij, welke ideeën komen in je op, welke geuren, waar doet dat gevoel je aan herinneren, waar doen die ideeën je aan denken, waar doen die geuren je aandacht op vestigen? Etc.

Origineel bericht van: aquarel
Het vraagt een enorme verantwoordelijkheid. Elke kracht waarvan jij in staat bent om ze te gebruiken en te ontvangen, vergt gelijkmatige verantwoordelijkheid. Als jullie in staat zouden zijn om huizen met je gedachten af te breken, kun je je dus voorstellen wat een verantwoordelijkheid je hebt. Alles komt neer op een enorme beheersing. Iedereen die hogere frequenties ter beschikking krijgt, gaat door testen van beheersing. Als je niet in staat bent om deze kracht te beheersen, worden ze voor je eigen bescherming en voor de bescherming van velen, van je afgenomen of ontoegankelijk gemaakt. Elk van jullie is beschermd omdat je nog niet in staat bent om deze enorme krachten te gebruiken
bron : http://oth-channeling.com/nederlands/zielsgroep-5de-vijfde-dimensie.htm

Lees terug op: Topic: Re_Wat_je_allemaal_kan_met_gedachtenkracht.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '11
volgens mij zijn jullie ook Indigo kinderen, diebrabander en Lily! ik ben er ook 1 ( van 34)
en ik kan er ook mezelf wel in vinden, ik herken het wel en moet er om lachen wink

groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity mei 22 '11
haha ik heb mezelf ingelezen!! Nieuwetijdskinderen.
Ja dit zou een mogelijk kunnen zijn! ^^
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki