Loading...
nl

Opeens geuren ruiken die er niet zijn

Anne
Anne dec 16 '07
Ik meen het serieus
Renco
Renco dec 16 '07
Anne,
Ik begrijp wat je bedoelt want ik het exact hetzelfde en maak het vaker mee. Miscchien kwam het over als ongeintreseerd maar het is maar een grapje, nou weet ik niet of proost het serieus bedoelde. Hierbij mijn excuses voor dat van mij.

~Renco
Lena
Lena dec 16 '07
Anne ik neem het wel serieus, maar had het al losgelaten.
Vond er simpel weg geen rede voor.
wat jij beschrijft dat je een geur nu iedere dag ruikt, zou ik ook graag begrijpen wat dit dan is!
Voel soms ook een windvlaag, maar dacht dan dat het gewoon de luchtstroom in huis is, maar ergens weet ik wel beter.
Misschien toch iemand die dicht bij je is,en laat weten dat het er is.

Renco heb jij er dan een verklaring voor??
Anne
Anne dec 17 '07
@Renco is goed :)
Anne
Anne dec 17 '07
@Lena
Ik weet het ook niet wat ik ervan moet denken als ik het elke dag ruik ik kan die geur niet met iets of iemand plaatsen..niemand ruikt naar poep toch :)

Misschien heeft iemand anders een verklaring voor de geuren.

Toen ik die misselijkmakende geur rook die ik zelfs proefde..toen was er wel een geest bij mij ik voelde me heel de dag raar en net of die me achtervolgde door het huis heen
admin
admin dec 17 '07
Grappig, gisteravond zat ik op de bank en rook ook ineens poep, na alle hoekjes en gaatjes te hebben gecontroleerd (5 katten) en niks te hebben gevonden, was het ook weer weg.

Misschien de poep-geest, ha ha.
Geen idee meiden :)
Anne
Anne dec 17 '07
hahah de poep geest
ja het is wel vreemd meerdere mensen ruiken het maar weten niet wat het is ;)
Lena
Lena dec 17 '07
:Dleuk karin poep-geest!
maar wel vreemd hoor
gelukkig is die van mij al weer verdwenen <:)
Renco
Renco dec 17 '07
Hey allemaal, tja ken dit niet richten op 1 persoon,

Geesten, das een goeie verklaring er voor. Dat ken best wel zo zijn, vreemde windvlagen en koude gevoelens kunnen door hun veroorzaakt worden. Niet allemaal maar er zullen er best wel wat tussen zitten.
Over die poep lucht, ja mensen kennen naar stront ruiken. Op school zelf ken ik soms ruiken of er iemand anders in de zaal is gekomen omdat er een vieze en gore lucht is bij gekomen. Maar ja als je dan het ruikt zonder dat er iemand is bij gekomen of er is niets gevonden aan poep, tja zou ik toch gaan denken aan een soort van plaag geest of zo. Misschien katten gehad die dood zijn gegaan en dat hun "wc" ook in diezelfde kamer was?

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Ik weet het!
We zijn allemaal poepies! :D
Renco
Renco dec 17 '07
Dat ligt er weer aan hoe je over jezelf denkt, er zijn mensen die denken dat wij niet meer dan een stofje zijn die worden meegenomen door de wind. Dus jou "poepjes" theorie, denk er maar eens goed over na wat je nu zegt. Miscchien is het wel zo

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Ik bedoel poepies in de vorm van, " oh wat een poepie!"
Als iemand een lief klein puppie of ander klein beestje ziet :)

Er zit wel iets in wat je zegt Renco, zo zeg ik ook vaak tegen mijn kinderen, " ha lekkere drol", lief bedoelt natuurlijk.
Maar het gaat wel over poep, lol.

Op de dromensites kun je ook een uitleg vinden over dromen over poep, ik denk dat we het in die richting zouden kunnen zoeken, maar misschien ook niet.
Renco
Renco dec 17 '07
Maar om even terug te komen over de geuren, heb je vroeger nog katen gehad die nu dood zijn (hoop niet te brut over komt), Maar misschien kunnen hun herinneringen die nog voortleven in jou huis deze geuren laten ontstaan.

~Renco
admin
admin dec 17 '07
Zou kunnen, ik heb heel wat poezen in de poezenhemel rondlopen.
Anne
Anne dec 18 '07
Ik heb wel een kat gehad die niet meer leeft maar als ik nu poep ruikt ik snap niet wat het er mee te maken heeft want de kattenbak stond niet op de plekke waar ik het ruik :)
dus voor mij is het niet te verklaren.
Renco
Renco dec 18 '07
hmmm Anne,

k zal er eens over na denken, ik hoop dat ik een antwoord erop kan bedenken.

~Renco
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
Ik ruik ook wel eens dingen die er niet zijn. Bloemen vaak.

En nou inderdaad Renco ik link het geurtje aan m'n oma.. Ik weet niet waarom, heb haar nooit gekend toen ze leefde. Ik weet niet of het haar parfum of lievelingsbloemen zijn. Maar voor mij is dat geurtje: Oma

Weer zo'n onverklaarbaar gevoel van absoluut zeker weten :S
Renco
Renco dec 18 '07
Anne,

K zeg niet dat je iets fout heb. Maar de geur poep aan een onbekende geur geven is best makkelijk en nou zou je best wel weten hoe peop ruikt omdat je zelf een kat heb gehad en die zal niet alles hebben opgehouden. Maar misschien ken je nog een goed proberen deze geur te omschrijven wanneer je het weer eens een keertje ruikt?

~Renco
Anne
Anne dec 18 '07
Ja renco,
dat zou ook kunnen dat ik het nog niet goed kan beschrijven.
Vandaag rook ik het weer maar het was een iets andere geur kort gezegd gewoon een vieze geur
Renco
Renco dec 19 '07
ok Anne,

Dan wordt het moeilijk om het dan te bepalen wat het zou kunnen zijn

~Renco
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki