Loading...
nl

Je pyramide van licht en hoe je deze maakt

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 17 '10
Origineel bericht van: gast
Net als de doop alleen maar iets symbolisch is. De echte doop gebeurd in de geest.


Zo wordt een huwelijk in het hart gesloten. Daar is geen ambtenaar voor nodig smile
admin
admin feb 17 '10
Ja jij zegt het beter Gast, zo bedoel ik het ook.
gast
gast feb 17 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: gast
Net als de doop alleen maar iets symbolisch is. De echte doop gebeurd in de geest.


Zo wordt een huwelijk in het hart gesloten. Daar is geen ambtenaar voor nodig smile


Juist ja smile
Nieuwetijdskind
Nieuwetijdskind mrt 10 '10
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat nou weten... Dat zo'n symbool pas werkt als je ingewijd bent.

Het grappige van het symbool Dai Ko Myo is dat je die volgens mij gewoon in de slaapkamer kunt hangen, om het daar zijn werk te laten doen, zonder dat je daarvoor ingewijd hoeft te zijn.

Ik ben trouwens zelf wel ingewijd , en "mag" dat symbool gebruiken.

Ik gebruik ook het symbool "Johre", alhoewel dat van een andere (tera-mai?) reikistroming is dan de mijne..
En het werkt, dat symbool (hoe kan dát nou?) Ik gebruik het soms om negatieve energieen op te ruimen in huis.

Groetjes
admin
admin mrt 11 '10
Origineel bericht van: Nieuwetijdskind
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat nou weten... Dat zo'n symbool pas werkt als je ingewijd bent.

Het grappige van het symbool Dai Ko Myo is dat je die volgens mij gewoon in de slaapkamer kunt hangen, om het daar zijn werk te laten doen, zonder dat je daarvoor ingewijd hoeft te zijn.Ik vraag me altijd af hoe mensen dat nou weten... Dat zo'n symbool werkt als je niet ingewijd bent. winkIk ben trouwens zelf wel ingewijd , en "mag" dat symbool gebruiken.

Ik gebruik ook het symbool "Johre", alhoewel dat van een andere (tera-mai?) reikistroming is dan de mijne..
En het werkt, dat symbool (hoe kan dát nou?) Ik gebruik het soms om negatieve energieen op te ruimen in huis.

Groetjes


De Day Ko Mio, werkte niet bij me voordat ik geactiveerd was. Vandaar dat ik dat weet.

Ik weet dat de Antahkarana werkt zonder inwijding toch is daar een wezenlijk verschil in als je er in ingewijd bent of niet, en die proef op de som hebben ik en een vriend (die niet ingewijd was) gemaakt.
Ik ervaar ook een "wezenlijk" verschil met voor de inwijding en na de inwijding van symbolen.
Iedereen mag van mij symbolen gebruiken zoveel ie wil hoor. Dat laat ik aan eenieder over..


Bleu Angel
Bleu Angel apr 4 '10
Origineel bericht van: NiMS
Dit wordt in een aantal teksten een paar keer genoemd, dus ik zal even uitleggen hoe het zit met de pyramide van licht, en hoe je deze zelf kunt maken. In deze pyramide ben je veilig voor allerlei entiteiten die gebruik van je zouden willen maken. Hoe je zelf zo'n piramide kan maken lees je hier:

1) Sluit je ogen en zorg ervoor dat je gedachten leeg zijn.
2) Stel je een punt boven je hoofd voor. Dit zal ongeveer 30cm erboven zijn.
3) Trek vanuit dit punt een lijn schuin naar links beneden en naar achteren, en stel je voor dat dit een oneindige lijn is, en voel deze lijn.
4) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar achteren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
5) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin links naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
6) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.

Ik heb mijn tekenkunsten een beetje uitgeprobeerd om dit te tekenen. Stap 3,4,5 en 6 zijn de nummertjes.


Als je in je pyramide zit, kan je door niets geraakt worden. De pyramide is ondoordringbaar. Merk je dus dat er weer iets is, zoek dan deze piramide op. Je bent er veilig.


NiMS iemand heeft mij ooit ook eens verteld dat als ik iemand wilde helpen
die erg ziek was ik deze in mijn gedachten via zo'n piramyde van licht ook op
Kristallen tafels kon leggen om hem/haar te helpen genezen.

Ik had / heb een persoon in mn leven die het in zijn/haar bol nogal in de war was.

Pultje
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 7 '11
Sinds ik dit gelezen heb, pas ik dit toe voor ik ga slapen, en ik slaap nu beter/rustiger! Wist alleen niet dat de lijnen oneindig naar beneden lopen, en ik vind 30 cm boven je hoofd een beetje krap, vooral als je in bed ligt, ik vind het prettiger als een tentje om me heen, dus met de punt aan het plafond.

Ik heb ook eens gelezen dat als je iemand wilt helpen, je dit op afstand kunt doen door hem /haar in een piramide te zetten, en dan aan de onderkant van die persoon een omgekeerde piramide, dus een punt naar boven en een punt naar beneden. Ik woonde een poos geleden naast een buurvrouw waar vaak ruzie in huis was, en paste dit vaak toe op momenten van ruzie. Naar mijn idee hielp dit altijd, in elk geval voor mezelf want de lading van de ruzie was er dan af, en ik kon rustig door gaan met m'n eigen ding, zonder door de ruzie gestoord te worden.
Nathan
Nathan feb 6 '12
Als die piramide ondoordringbaar is, waarom zou je hem dan niet continu met je meedragen?
Novi
Novi apr 18 '12
Gisteren heb ik voor het eerste gewerkt met de piramide.
Om mijn huis te zuiveren , met mij erin en ook voor bescherming met blauw.
Ik vind het erg mooi om mee te werken, het licht dat door de punt naar binnenstroomt vond ik erg zuiverend. Ik wilde hier op het forum er wat meer informatie over zoeken en vond dit topic.

Leuk te zien dat de oefening helemaal bovenin helemaal overeen komt.
Ik ben ook van mening dat als je zegt dat het blijft bestaan ook als je je concentratie verliest dat zeker wat doet. De kracht van onze wil en gedachten is groot. Net als de steun uit de lichtwereld aan ons. smile
Gewoon in geloven, dat scheelt zo veel... :-)

Heeft er iemand ook al eens een piramide over zijn huis gezet? Wat waren jullie ervaringen?
Pagina's: Vorige 1 2
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki