Loading...
nl

Je pyramide van licht en hoe je deze maakt

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '07
Dit wordt in een aantal teksten een paar keer genoemd, dus ik zal even uitleggen hoe het zit met de pyramide van licht, en hoe je deze zelf kunt maken. In deze pyramide ben je veilig voor allerlei entiteiten die gebruik van je zouden willen maken. Hoe je zelf zo'n piramide kan maken lees je hier:

1) Sluit je ogen en zorg ervoor dat je gedachten leeg zijn.
2) Stel je een punt boven je hoofd voor. Dit zal ongeveer 30cm erboven zijn.
3) Trek vanuit dit punt een lijn schuin naar links beneden en naar achteren, en stel je voor dat dit een oneindige lijn is, en voel deze lijn.
4) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar achteren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
5) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin links naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.
6) Ga weer naar het punt boven je hoofd en trek ook een lijn schuin rechts naar beneden en naar voren. Stel je ook voor dat dit oneindig is.

Ik heb mijn tekenkunsten een beetje uitgeprobeerd om dit te tekenen. Stap 3,4,5 en 6 zijn de nummertjes.


Als je in je pyramide zit, kan je door niets geraakt worden. De pyramide is ondoordringbaar. Merk je dus dat er weer iets is, zoek dan deze piramide op. Je bent er veilig.
Delen:
Wendy's
Wendy's mrt 26 '07
Klinkt eigenlijk best stom ;)
Maar is wel relaxt, om er eentje te hebben!! :p :D
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Heel kunstig deze pyramide! ;)
Maar nu bedenk ik me dat wij het ook eens over deze pyramide hadden naar aanleiding van mijn oma haar droom, weet je nog nims?
Hoe zit dat dan t.o.v. dit verhaal?
Zij droomde over een weiland.
Ik heb het verhaal van de pyramide aan haar uitgelegd en verteld dat ze dit kan opwekken door te visualiseren. En wat denk je?! Ze heeft het nog gedaan ook, maar oh zij is zo nuchter ingesteld! :p
Toen ze het probeerde is het haar wel gelukt alleen was het iets anders dan in haar droom.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '07
Maar het was wel effectief ;)ik heb allang ondervonden dat de piramide van licht daadwerkelijk echt werkt. Ook veel mensen met mij, hebben dit ook gevoeld :). Hoe dat met de droom van je oma zat, kan ik me eigenlijk niet meer zo goed herinneren :o
Debiorah
Debiorah mrt 27 '07
Haha, nouja dat kan ik me ook wel voorstellen. Maar zoals je zegt het was voor haar wel effectief, ik ben blij dat ik mijn oma ook nog wat heb kunnen leren. :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 28 '07
Altijd goed om te weten :).
lucidecees
lucidecees jan 6 '09
hey het is toevallig dat ik lees, maar wat is precies de piramide met licht.
Ik heb de laatste tijd veel ervaringen in mijn onderbewustzijn met piramides. In een trance tekende ik ook een piramide-mandala. ook krijg ik veel licht naar binnen als ik praat met iemand van het licht(daarentegen ging het niet van mij uit, ik voelde mij lichaam super hard trillen en toen kwam er een nieuwe stem in mijn hoofd). ik kreeg ook de vraag'de nieuwe wereld of deze ? Door de keuze niet te maken ben ik nog steeds op deze wereld.
Beschermengel
Beschermengel jan 6 '09
Dat staat hier ook op Merudi
Je pyramide van licht in de 5e dimensie:

Het is zeer cruciaal dat je tijd doorbrengt in je Piramide van Licht/Macht in de Vijfde Dimensie. Het is een plaats die je helpt meester te worden in het co-creëren en je bij staat bij het loslaten, verfijnen en verwijderen van alle negatieve 3D/4D karmische programmeringen.


Hoe meer tijd je door brengt in de 5D Piramide van Licht, des te sneller zal je toegang krijgen tot nog hogere frequenties en grotere aspecten van het God Bewustzijn. Je bewustzijn in die Piramide projecteren voordat je in slaap valt is een uitstekende manier om te wennen aan een bestaan in die fijnstoffelijke ambiance. Wees niet bang in je pyramide, er is altijd een veiligheidsklep om te voorkomen dat je meer Licht integreert dan dat veilig voor je is.


Zodra je bereid bent om ingewijd te worden in de hogere Licht niveaus, zullen je engelen-gidsen er op toe zien dat je persoonlijke piramide automatische voor je gevormd wordt op het juiste dimensionale niveau.
De frequenties worden geleidelijk verhoogd of verfijnd als jullie ze integreren en benutten in je fysieke werkelijkheid. Er zijn universele wetten die alle aspecten van de Schepping beheren, van de grootste en meest dynamische tot de allerkleinste.
lucidecees
lucidecees jan 6 '09
Hey aardengel

Ik moet zeggen dat je redelijk wijs praat hierover. Ik zelf moet nog heel erg wennen aan mijn eigen licht, niet dat ik het beangstigend vind ja eigenlijk wel een beetje. het is meer ik heb 22 jaar lang mij gevoel niet geuit, nu leer ik dat als ik mijn gevoel mijn eigen geest en licht laat zien en dit met alle liefde en dankbaarheid doe. Dat ik super veel wijsheid terug krijg. Dit geeft veel geestelijke voeding en ik voel mij hier erg goed door. Toch heb ik zeker mijn momenten dat ik bang ben, bang om mijn licht te laten zien. bang om mijn mening te uiten. ook gebeurd dit misschien in kleine situaties zoals het uitspreken van je mening op school of vertellen tegen mijn vader dat ik het niet eens ben met zijn mening.
Ik vind het belangrijk dat ik mijn eigen ik goed kan beschermen, want ook al weet ik dat als mensen die in zichzelf zoeken bij dezelfde antwoorden komen. De mensen die het hier niet mee eens zijn, kan je gewoon weinig mee doen,het is je eigen keuze of je het wil of niet wil. en wat de uiteindelijke bron is, weet ik ook nog niet. ik zit nog maar op de onderste trede van het licht en de liefde. niet dat dat iets uitmaakt voor het licht.
maar het is meer het geval dat ik het zo erg moeilijk vind om mij te verbinden met de verschillende mensen om mij heen.
Het is makkelijk om te resoneren op het zelfde level bij 1 persoon, maar als ik tegen een groep spreek. Zijn er altijd mensen bij die je niet kan raken. hoe komt het toch dat ook al weet ik dat ik niet bang moet zijn voor mijn licht. Ik de confrontatie toch zo moeilijk vind. Hoe heb jij je wilskracht laten groeien?

Ik vind dit toch erg moeilijk, want in deze maatschappij zijn we erg prestatie en geld gericht. Geld maakt gelukkig, denken voor je wat doet. De wereld is niet echt gebaseerd op emoties uiten. Ik ben opgegroeid in een wereld waar wij elkaar oordelen, ook word ik nog steeds door mensen negatief beinvloed. De piramide meditatie kan zeker helpen voor een krachtiger ik. maar weet u ook oefingen waar in ik mij gemakkelijk kan afsluiten van negatieve gevoelens van buitenaf. want ik ben best wel gevoelig voor invloeden van buitenaf. als ik thuis ben, kan ik gmakkelijker aarde. maar als mijn moeder bijvoorbeeld verteld, hoe teleurgesteld ze wel niet is en hoe manisch depressief ze wel niet wordt van de kinderen die ze heeft gekregen(als kind krijg je dat dan te horen).Ik vind het dan heel moeilijk om mij af te sluiten, het is toch mijn eigen moeder. Ik kan mij dan ook meteen kut voelen, zijn er manieren om mijn geest gemakkelijk af te sluiten. want meestal al ga ik aarden met de aarde om negatieve energie weg te halen en positieve energie naar binnen te halen ben ik zeker wel half uurtje bezig.
in iedere geval bedankt voor de steun en dankbaarheid. Ik moet zeggen dat ik dit een erg relaxte website vind.
groetjes Cees
Beschermengel
Beschermengel jan 7 '09
Hoi Cees,

Hoe ik mijn wilskracht heb laten groeien.......dat heeft ook heel lang geduurd hoor..ik ben zowat mijn hele leven afhankelijk geweest maar na het overlijden van mijn jongste kind (nu 13½ jaar geleden) is mijn wereld veranderd...ik ben nu mijn ervaringen hier op de site aan het zetten ( de ervaringen na de dood van zoon) en die hebben mij veranderd dus sterker gemaakt ..het bewijs voor mij dat er meer is dan alleen deze demensie. Ik heb daar veel van geleerd ( ik ben er nog niet hoor) en een heel ander mens geworden. Niet dat ik slecht was ..maar ben de dingen anders gaan zien.

En ja het is vreselijk als je ouders zo iets zeggen ...maar weet zeker dat ze het niet zo bedoelen, het is vaak onmacht en dan zeg je de vreselijkste dingen. Je kunt je er voor afsluiten door een scherm om je heen te zetten of een spiegel rondom ( doe ik ook vaak) dan ketst alles terug naar de gene die je pijn doet...dan denk ik ach hij weet niet beter...en blijf bij je zelf.
Het zal even duren maar oefening baart kunst! geloof me!

Het is fijn dat je nu je gevoel uit en je de geestelijke voeding fijn vindt! het zal alleen maar groeien je staat er nu voor open en je bent je er bewust van ..dus de trap naar de liefde zal alleen maar hoger worden. En je zal worden gesteund door de engelen van liefde, let maar op de signalen die je krijgt.

Laat je licht schijnen..je zal worden opgemerkt!

Het klinkt misschien erg heilig ..maar als ik schrijf komen de woorden zo uit mijn hoofd hier terecht. Ik word daarin ook weer geholpen.
Ik zou zeggen..ga zo door je bent op de goeie weg!

(De pyramide gebruik ik altijd s'avonds voor ik naar bed ga..dus lig altijd veilig ..en beschermd.)
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '10
Je kunt ook zeggen, als mijn concentratie weg valt ....blijf ik beschermd, doe ik ook altijd smile
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '10


Ja ...gewoon zeggen smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '10
Origineel bericht van: Peejay
Maar als je concentratie dan wegvalt ?
Is je piramide/ veiligheid dan ook weg ?

Nee die is er altijd en valt nooit weg. Het enige dat kan gebeuren is dat je er zelf uitgaat en daardoor niet beschermd bent. Maar als je dat niet wilt kun je er heel gemakkelijk en snel in teruggaan. Je pyramide is en blijft er namelijk altijd.
admin
admin jan 25 '10
En het voelt zo prima! smile
Nieuwetijdskind
Nieuwetijdskind feb 17 '10
Je kunt de zijden van de pyramide spiegelend maken, dit beschermt extra. Je zou in de pyramide het reikisymbool Dai-Ko myo kunnen visualiseren en op de zijden Cho-ku rei (1e graad reiki symbool)
Dit beschermt nog beter tegen negatieve energie.

Groetjes,
Gordon
admin
admin feb 17 '10
Spiegelend, in de zin van "onderaan je voeten en zo naar boven?

Dai-ko Myo werkt alleen als je daarvoor bent ingewijd.
admin
admin feb 17 '10
Oh dus als je niet bent ingewijd heeft het symbool geen betekenis?
Vind ik raar...
Ik denk als je het met de juiste intenties gebruikt het zeker wel werkt, ik kan me niet voorstellen dat de bron je hiervan afsluit als je er om vraagt met zuivere intenties.
Maar das mijn persoonlijke mening ofcourse smile
admin
admin feb 17 '10
ja, dat is je persoonlijke mening, liev karin!
Graag had ik gewild dat die mening zou werken, maar dat is niet zo.
De Dai ko myo werkt pas wanneer ze geactiveert is door je inwijding!
Ik hoop natuurlijk dat het ooit anders wordt, en iedereen er vrij over kan beschikken.
admin
admin feb 17 '10
Zou dat echt waar zijn Belle?
Mijn *healende* gaves zijn niet beter of sterker geworden na de reiki en engelen inwijdingen.
Ik vraag me serieus al jaren af of healende energie niet altijd hetzelfde is, het gevoel misschien niet en de ervaringen wellicht ook niet, maar het doel blijft hetzelfde.
Je kunt sturen wat je wilt, er gebeurd echter toch alleen wat op dat moment kan en mag gebeuren ( als je me snapt haha).

Als jij het Yod symbool gebruikt weet ik zeker dat dat effect heeft ook al heb jij (denk ik) geen Yod inwijding gehad.

Ben helemaaaal niet eigenwijs haha
gast
gast feb 17 '10
Ik denk dat die inwijding niets met "menselijke" inwijding te maken heeft. Het hoeft dus niet door een andere persoon gedaan te worden. Net als de doop alleen maar iets symbolisch is. De echte doop gebeurd in de geest. En dat is volgens mij net zo met al die zogenaamde inwijdingen.
Zit jou geest niet op de juiste frequentie dan kan iemand je nog wel 100 keer een inwijding geven; het zal geen effect hebben. Terwijl als je net als wat Karin zegt de juiste intentie hebt wordt je in de geest ingewijd (door boven zeg maar). En ik durf er bijna een wedje op te leggen welke meer effect heeft wink
Betekend natuurlijk niet dat de inwijding door een andere persoon geen effect zou hebben, maar het ligt vooral aan de geest van de ingewijdene.
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki