Loading...
nl

orbs

Loi
Loi sep 23 '13
Ik zie wel eens een flits snel voorbij komen, maar zo duidelijk en "lang in beeld" zie ik het niet. Ik vind het vooral ook bijzonder dat je dat vast kan leggen. Ziet je vriendin dat dan ook, of vindt ze het alleen vervelend dat je aan het filmen bent?
Dolff
Dolff sep 23 '13
Ik heb via youtube muziek onder het filmpje gezet, ze keek ineens mee toen ik het filmde, nou wat ik toen over me heen kreeg is niet voor herhaling vatbaar. hahaha
Nee ze vind het dood eng, ze wil het niet zien en niet weten.

Ik vind het toch raar dat ik ze er toch altijd op krijg.

Wat krijg jij op foto of video dan?
Loi
Loi sep 23 '13
Ik krijg heel af en toe een orb op een foto, maar meestal niets. En zeker niet zo helder, meestal veel vager.
lisalottie
lisalottie dec 2 '13
Mijn zoontje is vandaag jarig en is 5 jaar geworden. We hebben gisteren(zondag) zijn verjaardag gevierd. In de nacht van zaterdag op zondag is er iets vreemds gebeurd.

Om 2 uur ’s nachts is mijn zoontje wakker geworden. Hij slaapt normaal de hele nacht door, maar omdat zijn verjaardag die dag zou worden gevierd vond ik het niet vreemd dat hij wakker was geworden. Ik heb hem uitgelegd dat hij toch nog even moest gaan slapen en dat beloofde hij dan ook. Een kwartier later riep hij mij weer. Ik heb nogmaals afgesproken met hem dat hij moest gaan slapen. Toen hij een kwartier later weer riep , ben ik wat melk voor hem gaan halen, heb ik hem op schoot genomen en wilde ik even rustig met hem kletsen en hopen dat hij niet meer zo over zijn verjaardag zou blijven denken en dus lekker in slaap zou kunnen vallen. Toen we samen op de grond zaten, toen zei hij letterlijk tegen mij:”ik vind die rook ook niet fijn.” Ik heb wat doorgevraagd en hij heeft mij uitgelegd dat hij duizend rondjes zag zweven in zijn kamer, die ook langs zijn gezicht kwamen. Ze probeerden boos te kijken.
Ik heb verteld dat ik het niet kon zien. We hebben samen bedacht dat we de rondjes zouden vragen om weg te gaan.
Mijn zoontje wilde dat ik het zou vragen. Ik heb vervolgens gevraagd: “willen jullie weggaan, hij vindt het een beetje eng.”
Ik had mijn zin nog niet afgemaakt of ons brandalarm wat echt nooit afgaat, ging af!!!!!
Mijn man heeft het afgezet en toen ik later een slaapplekje voor mij zoon bij mij in bed had ingericht, moest ik nog wat pakken van het slaapkamertje van mijn zoontje. Toen ik de deur van zijn kamertje opendeed, ging het brandalarm nogmaals af.
Ik ben er erg van geschrokken.

De volgende dag heb ik mijn zoontje gevraagd om het rondje te tekenen. Hij heeft een rondje getekend met een doorsnede van ongeveer 5 cm met allemaal puntjes er in.

Ik heb op internet gelezen over Orbsen en dat lijkt mij misschien wel wat overeenkomsten te vertonen.

Mijn vraag is wat heeft mijn zoontje gezien en is het brandalarm daarop afgegaan?
Sarah_
Sarah_ dec 2 '13
Hoi Lisalottie,

Gefeliciteerd met je zoontje!

Wat goed dat je het hier komt vragen. Je hebt een privébericht (links bovenaan vlaggetje) daar leg ik het verder uit.

Je hebt het perfect gedaan, gevraagd of ze weg willen gaan. Het brandalarm begrijp ik niet.

Lekker slapen!

Lieve groet, Sarah
lisalottie
lisalottie dec 2 '13
Dank je wel Sarah.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 4 '13
Het feit is: hij heeft rook gezien...
het wordt onderbouwd met het brandalarm dat afging...

wat het is weet ik niet,
waarschijnlijk is het een waarschuwing!
hij heeft het niet gedroomd in ieder geval...

wat voor een kleur hadden de "orbjes"
en ruikt hij ook iets, zoals brand?



Groetjes Moonflowertje
Sarah_
Sarah_ dec 4 '13
Dát is een goeie MoonFlowertje! Dat ik daar niet op gekomen ben van die rook! Zo logisch!
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 4 '13
Ik weet niet hoe ik dit het beste kan uitleggen...

maar ik denk dat je als moeder zijnde er al heel goed aan doet om informatie in te winnen... ik ken er vele die meteen naar een psychiater toe gaan, terwijl dit kind gewoon een gave heeft...
Wat me niet loslaat is waar word je voor gewaarschuwd?

misschien is het wel uit een vorig leven!
het feit is: hij vind het niet fijn die rook langs zijn gezicht!
Dus het is wel iets, ik bedoel het zegt wel wat!

kijk uit met brandbare spullen in je huis zou ik zeggen
ook met aanstekers of lucifers en vuurwerk...
wees er extra voorzichtig mee (uit voorzorg)

groetjes Moonflowertje wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 4 '13
Hoi sahra,

Reinig jij je huis en ruimtes wekelijks?
Dat helpt mij met goed te kunnen slapen zonder al te veel nachtelijk bezoek.

Wat ook helpt zijn de aarde symbool kaartjes onder het kussen leggen, dat helpt bij aarden, contact houden met de eigen energie en lichaam, en voorkomt zweven en open staan voor energie en in de omgeving. Een jaspis steen werkt eventueel hetzelfde.

Groetjes
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki