Loading...
nl

orbs

Sarah_
Sarah_ mei 22 '13
Voor het eerst een kring gemaakt van schedeltjes. Ik had het nog nooit gedaan en was benieuwd wat ik te zien zou krijgen. Ik vroeg of, als er iemand was, ze zich op de foto wilden laten zien.
Tja ...... Nu weet ik waarom ik 's-nachts moeilijk slaap smileHet is dus wel erg druk.
Voor de sceptici onder ons: de foto ervoor en erna was niets te zien.





Ik voelde me echt erg gesteund maar heb wel gevraagd of ze weg wilden gaan.


De volgende dag stond de kring er nog. Ik was benieuwd wat het effect van langer in de kring laten staan was. Weer een paar foto's gemaakt. 1 minuut achter elkaar zo'n 10 foto's. De meeste foto's stonden alleen de schedeltjes en stenen. Maar van 1 foto gingen mijn nekharen overeind staan. Gelijk de vraag natuurlijk waarom het er zoveel zijn en waarom allemaal bij mij op de kamer.


Toen ik het uitvergrootte zag ik tot mijn stomme verbazing ook heel veel licht uit de mond van de Leandro-schedel komen. (die doorzichtige)



Deze schedel heb ik dus vandaag de hele dag bij me gedragen. Heeft me blijkbaar veel te vertellen wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 23 '13
Hoi sahra,

Als ik me op je foto afstem, word ik er heel erg onrustig van, helemaal hyper! Volgens mij herken je dat zelf ook wel als je zegt dat je S avonds niet goed kunt slapen.
Heb het idee dat er veel energieën aanwezig zijn die 'aan het werk wilen', jou willen begeleiden. Lijkt erop alsof je in iets aan het werk mag gaan, wat te maken heeft met jouw levenstaak ( wat dit precies inhoudt, weet ik niet, dat is aan jou om te ontdekken). Ben je je bewust van je eigen vragen, intenties? Dat helpt meestal wel, vraag specifiek wat je nodig hebt en wanneer ( dus niet als je gaat slapen;), en dan komt het goed:D.
Herken het wel hoor, afgelopen nacht kon ik ook niet slapen, werd maar tegen me gekwekt, dan moet je gewoon duidelijk zij 'nu even niet!' En dan houdt het als het goed is op hihi.

Ik hoorde hele tijd 'magdalena', heb je daar iets mee, contact met Maria madalena? En heb je iets met sterrenpoorten? Komt zo in me op.

Grtjs
L' arbe de vie



vestaans
vestaans mei 23 '13
een groot orbje grin
Sarah_
Sarah_ mei 23 '13
Hey Vestiaans, Leuk, lijkt wel zo'n aapje op je schouder (lief bedoeld). Leuke foto! Voelde je het ook?

Hoi Arbre, wat leuk zo'n uitgebreide reactie, dank je wel! Normaal zette ik de schedeltjes niet in een kring, was de 1e keer. Ik vond het ook wel interessant te zien dat er de 2e dag duidelijk meer bezoek was dan de eerste dag. Maar je hebt gelijk. Het was te onrustig. Ik heb aan iedereen gevraagd of ze weg wilden gaan en ... surprise ... heerlijk geslapen wink

Bizar hè, zoveel. Misschien heb je gelijk Arbre en kan ik met ze werken. Leuk!

Op het moment van de foto-shoot grinwilde ik graag weten òf er iemand was EN of schedeltjes echt werken. Kijk eens naar de Leandro ... en of hij praat en werkt smile
vestaans
vestaans mei 24 '13
ik kom kwam er pas achter dat dit een orb was hahah, maar ik voelde het niet.

maar nu ik zo boven me haar kijk zie ik een varken?
Sarah_
Sarah_ mei 24 '13
smileik zie geen varken Vestaans smileZou mooi zijn, een aap en een varken smileMisschien voelde je niets omdat je er niet op lette. Mooie foto!

Zie nu pas de rest van je reactie Arbre. Nee, ik heb niets met Maria (Magdalena) en ook niets met sterrenpoorten. Wel een paar keer mensen naar het Licht gebracht, waarvan 1x die poort niet goed dicht gedaan. Was me rot geschrokken hoe druk het ineens was eeken na advies die poort gelijk goed gesloten. Weet nu dat dit noodzakelijk is. Ja, al doende leert men. Maar van sterrenpoorten weet ik niets, althans, als een sterrenpoort de hemelpoort is dan is dat wat ik hiervoor geschreven heb dus het verhaal winkOh ja, en een keer zelf daar geweest tijdens een begeleide meditatie. Zag toen mijn vader, oma, opa, overleden hond en kat en nog een paar bekenden. Heeft grote indruk gemaakt en stond erna wagenwijd open. Mss bedoel je dat?

Fijne dag allemaal. Lieve groet, Sarah
vestaans
vestaans mei 24 '13
mss is de aap me totumdier, dat zou me ook niet verbazen.
Sarah_
Sarah_ mei 24 '13
Originally Posted By: vestaans
mss is de aap me totumdier, dat zou me ook niet verbazen.


Ik hoop dat je begrijpt dat ik geen aapje zag hè ... ik bedoelde dat ik het zo grappig vond dat de orb op je schouder zat, net als een aapje. Hopelijk kan een ander je meer verellen over deze orb.

(leuk een aap als totemdier!)
Enigma
Enigma mei 24 '13
What do the different colors of orbs mean?

Orbs of light, or energy orbs, often appear in photographs, on videos, and even floating across our living room before our very eyes. They seem to come in all shapes, sizes and colors.

Most orbs appear to be white, but some orbs are pink, purple, blue, green, etc., or even multi-colored. It is common for orbs to display an aura. So, a white orb may have a blue aura, or a pink orb may have a red aura, and so forth. (It is relatively uncommon to see grey or black orbs, although they certainly exist.)

All living beings have auras of various colors that depict their personality, state of mind, health, traumas, etc. Assuming that the little floating spheres of light are conscious or sentient beings, could it be possible that orb colors, and their aura colors, also represent the entity’s personality, emotional state, intention, etc? Many experts believe so.

Each color represents an emotion or state of being.

These suggested meanings are a compiled consensus of several different color interpretations. Although they are generally accurate, additional research is needed to verify their meanings, and it must be noted that each is open to individual interpretation.
Scarlet Red - Strong willpower, over-inflated ego, pompous, survival oriented, realistic
Dark Red - Anger, pain, psychological impairment
Deep Red - Short-tempered, stress, restlessness
Vermilion (Clear Red) - Creative, powerful, energetic, competitive, passionate
Light Pink - Sensitive, compassionate, affectionate, true love, openness
Salmon Pink - Immature, dishonest
Orange-Red - Confident, healing energy
Orange - Strong motivation, healthy, adventurous, courageous, outgoing
Peach - Caring communicator, ability to comfort
Amber - Strong and courageous
Orange-Yellow - Optimistic, scientific, intelligent, perfectionist
Pale Yellow - Shyness, optimistic, hopeful
Lemon Yellow - Strength of direction, fearful of loss
Yellow - Caution, warning
Buttercup - Focused on a course of action (determined), inspired
Mustard - Manipulative, overly analytical, making up for lost time
Gold- Higher level of consciousness, wise, protective, enlightened, tolerance, free-flowing energy
Apple Green - Friendly, communicative
Yellow-Green - Liar, cheater, dishonesty
Olive Green - Miserly, Scrooge-like
Emerald Green - Healer, teacher, love-centered person, fertility
Forest Green - Jealous, low self-esteem, overly sensitive
Turquoise - Therapist, communicative, sensitive, amusement, neutrality
Sky Blue (Light) - Strong instinct, intuitive, peaceful, truthful, tranquility
Pilot Light Blue - Shielding, protective
Cobalt Blue - Intuitive in a higher dimension
Royal Blue - Knows their chosen path, generous, highly spiritual
Navy Blue - Shyness, slow yet safe and sure, fearful of truth or being one's self, survival instinct
Indigo - Strong psychic ability, intuitive, deep-feeling
Lavender - Daydreamer, visionary, spiritual peacefulness
Violet - Sensitive, wise, intuitive, idealistic, seeking spirituality
Grape - Laziness
Dark Purple - Stored information
Mauve - Humble
White - Pure, transcendent, often a new un-designated energy, high frequency, protective, shielding
Silver - Linked to spiritual realm, spiritual and physical abundance, nurturing, telekinetic energy
Gray - Feeling trapped
Payne's Gray - Depressed, fearful
Black- Tortured, abused, unreleased grief
Raw Sienna - Poor thinking processes, insecure, stressed
Chocolate Brown - Environmentalist, common sense, connected to the earth

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DmGJ8tba7NA

Orb Color Theory

Everything in the universe is composed of energy vibrating at its own rate or frequency. Sight is a visual interpretation of vibration. Each color on the visible light spectrum vibrates at a different rate or frequency. The individual vibration or frequency of each color incites a particular emotion, mood or state of being, and therefore can also represent a particular emotion, mood or state of being. The coordinating moods and meanings of colors were determined ions ago, and this established information is generally used as a basis for interpreting the meanings of the colors of orbs.

The interpretation of the meanings of orb colors relates to orbs that are perceived as conscious, sentient beings. The following chart is a compilation of colored orb meanings as they may relate to an entity’s personality, emotional state, intention, level of development, etc. – as well as the general spiritual hierarchy.

Bron: http://dcziese.hubpages.com/hub/Orb-Colors-and-Their-Meanings

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jcSTOWn5bpw

Informatieve site: http://www.theorbwhisperer.com/Home_Page.
Enigma
Enigma mei 25 '13
De laatste link in de post hierboven werkt niet.
Zet hem hier nog een keer neer smile

http://www.theorbwhisperer.com/Home_Page.php
Sarah_
Sarah_ mei 25 '13
Dank je Enigma. Interessante linken.
Enigma
Enigma mei 25 '13
Mooie foto`s smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 26 '13


zien jullie het ook?
Sarah_
Sarah_ mei 27 '13
Wat een aparte Moonflowertje. Heb je die zelf gemaakt?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 27 '13
jah... op de verjaardag van mijn oma wink
Sarah_
Sarah_ mei 28 '13
Bijzonder zeg! Wat een groot hoofd! smileDuidelijk zichtbaar vind ik. Herken jij je oma erin?
Beschermengel
Beschermengel mei 28 '13


Heb je Oma het al herkend? ...ik zie ook duidelijk een gezicht.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 29 '13
Ik stuur ze zo op (voor 5 uur)
mijn oma woont niet naast de deur, helaas

ik ben ook benieuwd tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 29 '13
Ik heb ze meteen naar de brievenbus gebracht smile
Sarah_
Sarah_ mei 30 '13
Ben benieuwd naar de reactie Moonflowertje!

Nog even terug komend op de sterrenpoort die AdV noemde, ik heb even gegoogled en kwam op deze linken http://www.lichtwerktechnieken.nl/pages/sub/55701/Sterrenpoort.html en
http://www.niburunews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=254
en nog een paar andere natuurlijk.

De sterrenpoort is dus niet de Hemelpoort wat ik dacht dat je bedoelde.
Om jouw vraag te beantwoorden, nee, daar heb ik niets mee. Buitenaards leven zal er best wel zijn maar daar heb ik (gelukkig) nog niet mee te maken gehad. Wel heb ik naast de "gewone" schedeltjes nu 3 alien skulls. Ik zag ze op een mineralenbeurs en heb ze gekocht. Niet omdat ik contact met buitenaards leven wil maar omdat ik ze leuk vond en weer wat anders dan die andere schedeltjes. Geen buitenaards leven voor mij smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki