Loading...
nl

Wil je een kaartlegging?

Tammie
Tammie jul 15 '12
Hallo lieve allemaal

Ik leg al jaren kaarten. Maar voorheen alleen voor mensen om me heen die ik echt vertrouw en voornamelijk voor mezelf. Na jaren lang begon ik steeds meer te zien en te voelen bij het leggen van die kaarten. Vaak begreep ik er niets van maar kwam het achteraf dat ik ineens begreep wat de kaarten mij hadden willen vertellen.
Ik voelde dat de engelen/gidsen via de kaarten mij van alles vertelde, maar vaak geloofde ik het gewoonweg niet! Ik negeerde wat ik zag en voelde. Achteraf had ik beter wel geluisterd! :}
Ik begon de kaarten meer en meer te begrijpen en te geloven dat het werkelijk echte informatie van bovenaf is! Nu kan je me niets anders meer wijsmaken, maar ja ben dan ook alweer 29 :} Dus werd tijd dat ik mezelf ben gaan geloven!

Kaarten leggen voor andere gaat me blijkbaar ook heel makkelijk af, wist ik al wel uiteraard, maar ook daar was ik erg onzeker over!

Dat punt heb ik nu ook wel weer gehad .... dus wie wil!? :}

Ik help je graag daar waar ik kan!

Let wel: De kaarten laten me niet altijd zien waar je om vraagt, ze laten vaak zien juist dat wat je nodig hebt om te horen!

Veel liefs,licht en liefde van Tammie
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 15 '12
Nou, Tammy...

Doe mij maar zo'n kaartje dan...
Gister klaagde ik nog dat ik het gevoel had dat ik stilstond,
Ik heb honger naar kennis enzo...
Maar vandaag is het door een prachtige belevenis weer goed!

Ik ben benieuwd waar ik momenteel sta in het leven?

alvast bedankt en succes! wink

groetjes Moonflowertje
akschuna
akschuna jul 15 '12
Hoi Tammy

Eigenlijk weet ik niet of het wel kan omdat ik ook nog een vraag heb staan bij (pff kom even niet meer op de naam) maar anders wil ik wel graag een legging van jou ontvangen.
Wil je een vraag of kan het ook gewoon algemeen?

Liefs,
Akschuna
niels
niels jul 15 '12
Lieve Tammy,

Allereerst heet ik je welkom en krijg je van mij een dikke zoen en een warme omhelziing laugh
Ik had hier daarstraks een hele uitleg neergeschrijven als inleiding op mijn vraag maar ik denk dat ik het voorbeeld van Solaria ga volgen en simpel vraag naar de dingen die ik op dit moment moet weten. De rest komt wel laugh

Heel veel liefs
Niels
Solaria
Solaria jul 15 '12
Hoi Tammy,

Ik meld me ook graag aan. Merk dat als een ander het doet, het voor mij toch altijd wat duidelijker is. Vragen heb ik zat, maar zoals je al aangeeft geven ze antwoord op het geen wat je nodig hebt of hoe nu verder? Dus dat is dan ook mijn vraag.

Warme groetjes,

Solaria smile
Suraly
Suraly jul 15 '12
Hi lieve Tammy,

Graag zou ik ook een legging willen ontvangen...ben benieuwd of er een liefde in de kaarten naar boven komt... smile

Alvast bedankt voor je moeite,

Liefs,

Suraly
Tammie
Tammie jul 15 '12
Akschuna

kan beide!:)
akschuna
akschuna jul 16 '12

Okee dank je,
dan graag een algemene Tammie.

liefs
Akschuna
Tammie
Tammie jul 16 '12
Hoi moonflowertje

ik heb voor jou meerdere keren de kaarten gelegd!:)
Vandaag maar weer opnieuw:) er kwam voor mij niets uit.
Maar daar had ik me goed in vergist! Je engelen/gidsen willen
laten weten dat ze bij je zijn! En dat willen ze blijkbaar echt duidelijk
aan je maken! Ik dacht de hele tijd: oke prima dat zal ik doorgeven
maar ik wilde iets wat nuttigere voor jou kon zijn! Maar ik bleef keer op keer
dezelfde informatie krijgen. smiledus bij deze. Ze zijn echt dicht bij je!
En je bent erdoor omringd! Gebruik ze en blijf open staan voor contact!

Ik zie nu ook een angst in je kaarten liggen die er waarschijnlijk
voor zorgt dat je stil komt te staan. Dat is nog een stukje wat je moet
opruimen. Want daarnaast ligt ook de kaart die transformatie
weergeeft. Er zit alleen nog een blokkade tussen.

Ik hoop dat je er wat mee kan!?

Veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 16 '12
Hoi Akschuna

ik zie een hele sterke persoonlijkheid bij jou, maar ook wat voorzichtig. Een redelijk goed ontwikkeld balans. Je hebt een goed
hart,een sterk hard. Ik kreeg het er warm van. Ben jij ziek geweest?
Mentaal of lichamelijk? Want dat zie ik in je
kaarten en dat is ook waardoor je nu zo sterk in het leven staat.
Ook jij bent omringdt door je engelen. Bij hun vind je rust en kracht.
Zij geven dit ook duidelijk weer in de kaarten. Je mag ze altijd om hulp vragen!:)

Veel liefs van Tammie
akschuna
akschuna jul 16 '12

Hoi Tammie,

haha ik heb je gevoeld en welkom geheten,meer niet! (leuk!)

Ja ik ben zo'n 25 jaar geleden anderhalf jaar mentaal ziek geweest en nu heb ik copd/longemfyseem.
Beiden zie je niet aan de buitenkant he ,daar zul je vanzelf mee leren omgaan en met de anderen die zo kunnen oordelen......

Dat klopt dat ik bij hen rust en kracht vind inderdaad.

Dankjewel Tammie !

Liefs
Akschuna
Tammie
Tammie jul 16 '12
Hoi niels

Dank je wel voor je warme en spontane begroeting. Je deed me gelijk doen
lachen:) maar zo ben jij! En dat is heel mooi! Dat is alleen vaak het enige
wat je aan de buitenkant laat zien. Jouw ware ik is zo alleen. Weet je lieverd!
Laat jezelf zien! Schaam je niet! Je bent niet de enige die zich zo voelt!
Wij lijken namelijk veel op elkaar!:)

Dan nu de legging.

Doen!!!! smile

Ook bij jou geven ze weer duidelijk aan dat ze bij je zijn! En dat idee van je...
Komt van bovenaf. Dus doen! Daar ligt een nieuwe weg wat jou erg gast helpen!
Ik zie zelfs een liefde daar liggen smile

sta open voor tekens die je krijgt en probeer minder te twijfelen.

Veel liefs van Tammie en een hele dikke knuffel terug!

Geloof nog meer in de hulp van je gidsen of engelen. Geloof erin
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 16 '12
Bedankt, Tammy...

Ik zie het maar als een soort van "uitrust en verwerkingsperiode"
Er is ook zoveel gebeurt op spiritueel vlak wink
Dat mag ik nu gaan overpeinzen...
Tijdens mijn manier van mediteren; Schilderen tongue

groetjes Moonflowertje wink
niels
niels jul 16 '12
Dankje wel Tammie voor zowel het lieve schattige compliment als voor de legging laugh.
Je hebt wel groot gelijk er zijn maar bitter weinig mensen die mij echt kennen . Maar alles komt op zijn eigen tijd laugh
Wel fijn om te weten dat ik toch niet de enigste ben laugh

Fijn dat je aangeeft dat mijn gidsen en engelen mij nog altijd beschermen en helpen laughIk wist dit wel maar het is altijd fijn om de bevestiging bij iemand te horen:D.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een kaartlegging. Jij bevestigt wat ik voelde , naar mijn gevoel is de keuze om toneellessen te volgen het enigste om mij weer terug mezelf te voelen. Ik weet dat dit raar klinkt maar op één of andere manier voel ik mij als ik mij met toneel bezig houd gelukkiger en ben ik ook meer sociaal. Ik heb in het verleden al wat toneellessen gehad maar toen had mijn stiefvader het in zijn hoofd gehaald om mij er te laten mee ophouden om een of andere reden. Die keuze luide voor mij een lange en zwarte periode in waarin vanalles en nog wat is gebeurde en nu dit jaar toen ik met het schooltoneel heb meegedaan voelde ik mij echt weer enorm gelukkig en was ik ook enorm sociaal dan daarvoor. Ik had helemaal geen last meer van de leegte omdat die was opgevuld.
Een paar weken na het einde van het schooltoneel was de leegte al weer daar. Ik was wel van plan om vanaf dit jaar terug toneellessen te volgen maar ik twijfelde eraan of dat ik het wel zou aankunnen met mijn studies erbij. Maar jouw kaartlegging heeft mij dubbel en dik overtuigd laughAls er op dat zelfs een liefde ligt kan ik het toch zeker niet laten links liggen laugh.

Enorm hartelijk bedankt Tammie en een dikke knuffel van mij en mijn gidsen

Heel veel liefs
Niels
Cirr
Cirr jul 16 '12
Hoi Tammie,

Mooie, kloppende kaarten. Zou ik ook een legging bij je aan mogen vragen?!

Dank en groetjes,
Bart
marlies13
marlies13 jul 17 '12
Ooeee ik ben nu ook benieuwd!
Dus als je tijd hebt wink
Graag
Tammie
Tammie jul 19 '12
Hoi solarie

Ik zie in jouw kaarten keuzes te liggen. Keuzes die je zou moeten maken maar misschien niet goed durft!? Ik zie namelijk ook verdriet liggen. Heeht dat verdriet te maken met de manier waarop jou leven is verlopen? Op zoek geweest naar geborgenheid,maar steeds tegen de verkeerde aangelopen? Dat is het eerste gevoel wat ik bij jou krijg.
Je bent in gevecht met jezelf,je wil losbreken en transformeren.
De kaarten geven transformatie duidelijk aan! Maar om te kunnen transformeren zou je eerst de bezem door j leven moeten halen. Wat jou te doen staat is even doorbijten en je sterk houden,maar als je dat hebt gedaan geloof dan in een nieuwe mooie toekomst.
Want achter de donkere wolken schijnt de zon. Het zal de moeite waard zijn!

Veel liefs
Tammie
Tammie jul 19 '12
@solarie

ik kreeg nog even een extra ingeving. Heb jij last van schaamte en schuldgevoelens!? Stop daarmee. Is echt niet nodig meid! En waarschijnlijk voor vele herkenbaar hoor!:)
layla
layla jul 20 '12
Hey Tammie,

Als je tijd en zin hebt, mag je voor mij ook wel eens een kaartlegging doen.

Alvast bedankt.
Groetjes,emma
Solaria
Solaria jul 20 '12
Origineel bericht van: Tammie
Hoi solarie

Ik zie in jouw kaarten keuzes te liggen. Keuzes die je zou moeten maken maar misschien niet goed durft!? Ik zie namelijk ook verdriet liggen. Heeht dat verdriet te maken met de manier waarop jou leven is verlopen? Op zoek geweest naar geborgenheid,maar steeds tegen de verkeerde aangelopen? Dat is het eerste gevoel wat ik bij jou krijg.
Je bent in gevecht met jezelf,je wil losbreken en transformeren.
De kaarten geven transformatie duidelijk aan! Maar om te kunnen transformeren zou je eerst de bezem door j leven moeten halen. Wat jou te doen staat is even doorbijten en je sterk houden,maar als je dat hebt gedaan geloof dan in een nieuwe mooie toekomst.
Want achter de donkere wolken schijnt de zon. Het zal de moeite waard zijn!

Veel liefs

Bedankt voor je kaartlegging Tammie smile

loop inderdaad steeds tegen de verkeerde aan, en daar komt veel frustraties uit voort en ook regelmatig verdriet, maar heb meer van waarom lukt het mij niet? maar heb niet echt het gevoel dat ik me schaam ofzo voor wat ik heb mee gemaakt, dat heeft me gemaakt tot wie ik ben en al ben ik ff bezig om daar echt achter te komen. Baal alleen van mijn huidige situatie (al zal dat zeker wel goed voor me zijn) en wil dat het nu is gewoon goed gaat lopen in alle aspecten van mijn leven.

Ik maak voldoende keuzes, maar blijkbaar de verkeerde, want alles wordt steeds weer opnieuw van tafel geveegd. En doorbijten en doorzetten, ik doe niet anders. En hopen dat dit keer beter gaat en dat de zon weer gaat schijnen dat blijf ik doen hoor. want opgeven past niet bij mij. al heb ik soms ff geen zin of de energie er voor. maar dat is meestal van tijdelijk aard.

Liefs, Solaria
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki