Loading...
nl

Gidsen Orakel door Annasy

Enigma
Enigma jul 18 '12
Ik herken dat wink
Soms zijn er even andere prioriteiten

Het is ook belangrijk om tijd voor die omstandigheden te nemen tongue
Ik wacht het geduldig af laugh
admin
admin jul 23 '12
@Electra
Ik geef al jaren allerlei readingen. Helaas heb ik keuzes te maken, ik heb ook een baan, huishouden, kind, mijn eigen weg te bewandelen met vallen, opstaan en af en toe hard neerkomen en dan is het even voet bij pas...Er niet aan voorbij lopen.
In mijn ge'val' is het zo, in eerste plaats zag ik gidsen van anderen omdat ik altijd met anderen bezig was, ik geef nog gidsen readingen ook. Teken ze wel eens.
Dat was als kind al, ik zag engelen en aura's maar ook lagere entiteiten. Dan kwam het punt om bij mezelf stil te staan wat niet eenvoudig was na alle geleden pijn. Acceptatie.
Die wonden zijn nog aan het helen.
Mijn derde oog staat heel open en kruin ook. Dat afsluiten lukt al beter wanneer ik even nood heb aan stilte. hoe meer ik luisterde naar mijn eigen hart, ziel, innerlijke stem hoe meer mijn gidsen zich kenbaar maakten.
In het begin was het soms verwarrend, was het nu mijn gids of die van een ander? Dat komt allemaal stapsgewijs en gaat nu vanzelf.
Hoe ik wist wat ik moest doen? Mijn hart volgen...Readen is mijn passie en als ik daar tegelijk anderen mee kan helpen doe ik dat. Grenzen leg je slechts jezelf op. Dus je kiest zelf hoe 'ruim' je daarin wil gaan.
Tammie
Tammie jul 23 '12
hallo Annasy

Ik zou ook erg graag een reading van je willen als je de tijd ervoor hebt. Kan wel wat inzichten gebruiken namelijk... wink

Alvast dank je wel!

Veel liefs van Tammie
admin
admin jul 23 '12
Cynthia,

Op jouw kaart zie ik een sober huisje afgebeeld. Sober maar heel warm en integer. Er brandt een kleine open haard en er zit een jong meisje zich te verwarmen zittend op en kussentje. Dat jong meisje symboliseert je innerlijke kind dat het koud heeft. Ze wil genieten, groeien, plezier beleven en zorgeloos door het leven gaan. Ze lijkt eenzaam. Er staat nog een schommelstoel waar niemand in zit en vanzelf lijkt te schommelen.
Het huisje staat in een prachtige omgeving natuur. Een open ruimte met een zandweg, een omheining eromheen die het terrein afschermt. Er staan prachtige bomen waar vogeltjes hun nestje bouwen. de bomen staan net buiten de omheining.
de zon schijnt en verwarmt het huisje maar toch heeft het meisje en ik hoor de naam Anna koud vanbinnen, hoe warm de zon ook schijnt, hoe lang de open haard ook brandt, het meisje blijft het koud hebben. Ze beseft niet, de warmte zit vanbinnen, er is enige verdeeldheid in zichzelf waardoor ze zich afgescheiden/afgesloten voelt van de buitenwereld die op haar wacht tot ze eraan deelneemt.
Het meisje voelt zich veilig in dat huisje, niemand die haar kan pijn doen of verplichtingen oplegt.
Wanneer dat meisje de deur zou opendoen heeft ze iets achter te laten wat haar dierbaar is, haar thuisplaats, het huis symboliseert je hart, je ziel...Wanneer het meisje toch zou buitengaan zou ze kunnen zien dat de vrijheid op haar wacht en zij die alleen maar heeft te aacepteren zonder angsten om de weg naar zichzelf te verliezen of zichzelf kwijt te geraken.
Ik voel hier enige bindingsangst en vorm van isolatie, mogelijk druk ik het verkeerd uit.
Vertrouwen ontbreekt om die wereld te verkennen zonder het gevoel nodig te hebben dat je jezelf verliest.
Vrijheid is iets waar je naar verlangt, de zon straalt, de weg ligt voor je, enkel het meisje heeft die te bewandelen. Het is haar weg. Ik zie het meisje wel naar buiten kijken door een raam.
Ze wil vrij zijn maar toch, ze wil naar buiten gaan maar het is onbekend terrein. De omheining symboliseert dat er een sleutel op je hart zit en niet helemaal open bent waardoor je anderen op een afstand houdt door dat gebrek aan vertrouwen in jezelf.
Geloof in wie je bent en in wat je onderneemt. Laat leiden door angst en twijfels zijn een slechte raadgever. Zo blijf je binnen, opgesloten in jezelf waaroor je innerlijke kind niet kan volgroeien. Je ziet het licht, je voelt het maar toch is er iets wat je tegenhoudt.
Er wacht zoveel moois op je eens je die deur openzet en naar buiten gaat.

hopelijk kan je er iets mee.
Cynthia
Cynthia jul 23 '12
Op jouw kaart zie ik een sober huisje afgebeeld. Sober maar heel warm en integer. Er brandt een kleine open haard en er zit een jong meisje zich te verwarmen zittend op en kussentje. Dat jong meisje symboliseert je innerlijke kind dat het koud heeft. Ze wil genieten, groeien, plezier beleven en zorgeloos door het leven gaan. Ze lijkt eenzaam. Er staat nog een schommelstoel waar niemand in zit en vanzelf lijkt te schommelen.

[Dat meisje lijkt niet eenzaam. Ze IS eenzaam. En dat is ook precies zoals ik me af en toe voel ik het leven. Eenzaam en alleen. Terwijl dat eigenlijk niet zo hoeft te zijn. Ik heb een paar goede vriendinnen, een tweelingzus en familieleden waar ik veel mee omga. Maar toch blijft dat eenzame gevoel in me zitten. Wat mede ook komt door het feit dat ik na al die jaren nog steeds geen partner heb gevonden.]


Het huisje staat in een prachtige omgeving natuur. Een open ruimte met een zandweg, een omheining eromheen die het terrein afschermt. Er staan prachtige bomen waar vogeltjes hun nestje bouwen. de bomen staan net buiten de omheining.
de zon schijnt en verwarmt het huisje maar toch heeft het meisje en ik hoor de naam Anna koud vanbinnen, hoe warm de zon ook schijnt, hoe lang de open haard ook brandt, het meisje blijft het koud hebben. Ze beseft niet, de warmte zit vanbinnen, er is enige verdeeldheid in zichzelf waardoor ze zich afgescheiden/afgesloten voelt van de buitenwereld die op haar wacht tot ze eraan deelneemt.

[Dit herken ik wel. Alhoewel het nu wel minder is geworden. Ik vond het vroeger moeilijk om de liefde (eigen liefde) in mezelf te zien of voelen. Gelukkig heb ik daar inmiddels hard aan gewerkt. Nu is mijn gevoel voor eigenwaarde wel omhoog gegaan. Maar is nog steeds niet zoals het zou moeten zijn.]


Het meisje voelt zich veilig in dat huisje, niemand die haar kan pijn doen of verplichtingen oplegt.
Wanneer dat meisje de deur zou opendoen heeft ze iets achter te laten wat haar dierbaar is, haar thuisplaats, het huis symboliseert je hart, je ziel...Wanneer het meisje toch zou buitengaan zou ze kunnen zien dat de vrijheid op haar wacht en zij die alleen maar heeft te aacepteren zonder angsten om de weg naar zichzelf te verliezen of zichzelf kwijt te geraken.
Ik voel hier enige bindingsangst en vorm van isolatie, mogelijk druk ik het verkeerd uit.
Vertrouwen ontbreekt om die wereld te verkennen zonder het gevoel nodig te hebben dat je jezelf verliest.


Vrijheid is iets waar je naar verlangt, de zon straalt, de weg ligt voor je, enkel het meisje heeft die te bewandelen. Het is haar weg. Ik zie het meisje wel naar buiten kijken door een raam.
Ze wil vrij zijn maar toch, ze wil naar buiten gaan maar het is onbekend terrein. De omheining symboliseert dat er een sleutel op je hart zit en niet helemaal open bent waardoor je anderen op een afstand houdt door dat gebrek aan vertrouwen in jezelf.
Geloof in wie je bent en in wat je onderneemt. Laat leiden door angst en twijfels zijn een slechte raadgever. Zo blijf je binnen, opgesloten in jezelf waaroor je innerlijke kind niet kan volgroeien. Je ziet het licht, je voelt het maar toch is er iets wat je tegenhoudt.
Er wacht zoveel moois op je eens je die deur openzet en naar buiten gaat.

[Klopt, ik ben een erg gesloten persoon. Had weinig zelfvertrouwen, maar ook dat wordt beter. Ik weet alleen niet hoe ik naar buiten moet treden. Door in mezelf te geloven?]



Bedankt voor je reading! Zeer treffend en het heeft mijn ogen geopend. Dank je wel lieven Annasy.
nathy19
nathy19 aug 29 '12
Hallo,

Zou je voor mij aub ook kaarten willen leggen?

Groetjes
Troplinake
Troplinake sep 9 '12
Graag meld ik mij ook aan de rij aan om eens wat nieuws te weten te komen :-) zelf heb ik mijn gids nog niet leren kennen maar hoop binnenkort van wel, wie weet krijg jij al een begin :-)

Alvast bedankt laugh
Troplinake / Mieke
Sunshine
Sunshine sep 17 '12
Hoi, uhm ook ik meld me aan in de rij smileAlvast bedankt.

Liefs Sunshine
floere
floere sep 19 '12
Kan er nog eentje bij in de rij??? Ben ook wel benieuwd wat jouw gidsen te vertellen hebben!!!
Alvast dankjewel!
admin
admin okt 4 '12
Helaas moet ik er hier mee stoppen.
Ik heb een eigen forum waar ik een hoop gratis readingen geef en wat betreft beheren sta ik er alleen voor dus met de beste wil van de wereld, ik heb er geen tijd meer voor hier.
Voor de geinteresseerden staat de link in mijn profiel.
Ik heb het nog eventjes op zijn beloop gelaten maar het is al racen tegen de tijd.
Pagina's: Vorige 1 2 3
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki