Loading...
nl

Gidsen Orakel door Annasy

admin
admin jul 3 '12
Pablo,

Op jouw kaart zie ik een grote schatkist. Gemaakt van stevige eik en afgewerkt met een mooie vernislaag zodat die helemaal glanst. Er hangt ook een gouden slot op en de sleutel is iets aan de kleine kant. De schatkist is gevuld met innerlijke rijkdom en weelde. Je hebt de weg naar binnen gevonden en hebt deze plek gevuld met eigen wijs zijn of wijsheid om deze te 'uit te delen' aan anderen. aan zij die het minder hebben. Ik zie je dan ook als iemand die zich ontfermt over minder bedeelden, iemand die zich inzet voor goede doelen. Spiritueel deel je je kennis en dit doe je vanuit je basis. De kist symboliseert je eigen kracht. Je hebt enorm veel innerlijke rijkdom en die heb je zelf verworven. In deze heb je ook de kunde om die kist te openen en te sluiten wanneer jij nodig acht. Je kampt wel eens met anderen die je benijden of het je niet altijd gunnen. Indringers die niet zuiver van aard zijn spiritueel gezien zullen je gidsen op een afstand houden zodat jij ongestoord kan verder groeien.
Je hebt al eens moeite om de juiste mensen aan te trekken en weer 'buiten' te houden door je gulheid. Je bent een loyaal iemand en vrijgevig, anderzijds ook spaarzaam. Je overweegt wanneer je een 'investering' kan doen in iemand en eens je weet dat vertrouwen is er dan ga je er voor om die andere te helpen met dat wat jij te bieden hebt.
Je kan nog iets meer van je leren afbijten en je grenzen iets beter op tijd aangeven. Je bent enorm wijs, jij houdt van jezelf op een ware manier. Het naar binnen kijken kwam niet vanzelf. Ik zie daarbij je vingers tussen de kist gaan die dan net op dat moment dichtvalt waardoor je je bezeerde. Je hebt heel veel helpers bij je en ik zie ook hogere gidsen. Je bent sterk bewust van jezelf. Op de achtergrond zie ik een roze kleur, het vrouwelijke deel 'domineert' of komt even op de voorgrond. Ik heb geen idee of je man of vrouw bent? Het vrouwelijke gedeelte syboliseert kort gezegd van binnen naar buiten kijken en dat delen in liefde en wijsheid. Eenheid in jezelf. Wanneer de kist weer opengaat zie ik er een witte vlinder uitvliegen, hij zit op je linkerschouder en is mogelijk een krachtdier? In die kist is de binnenkant bedekt met witte zijde. Het symboliseert je hogere zelf, het zuivere, het schone. Hier en daar zit er een vlekje door 'oudheid' van je ziel nog enkele vlekjes die je later nog zal uitvegen. De kist bevindt zich in een groot hart gevormd door rozeblaadjes. Je bent het nu vorm aan het geven en dit vanuit Goddelijke liefde.

Ik hoop dat je er wat mee kan Pablo.
admin
admin jul 4 '12
Solaria,

Op jouw kaart verschijnt een mannelijke engel. De vleugels hangen stevig vast. Ze weten soms niet goed wat ze mogen doen. de ene moment spreidt de engel zijn vleugels wagenwijd open, de andere moment hangen ze in rust, gesloten.
Het mannelijke geeft aan dat je een zeer krachtig iemand bent. Nog een beetje naar buiten gericht, jezelf soms wegcijferen. Je bent een gever en hebt open armen voor je medemens. Je bent bewust van je hogere zelf, de Christus in jezelf is ontwaakt. Toch ontbreekt het aan harmonie. Het lijkt of je je soms in een hoop bochten wringt om ergens te geraken of uit te komen, er moeite voor moet doen. Aangezien ik de engel zie op de kaart durf ik te zeggen ben jij een Engelenmens? Je voelt als vrouwelijk aan, ook hier heb ik geen idee of je man of vrouw bent. Je fysieke kant voelt als vrouwelijk, energetisch meer de mannelijke aspechten aanwezig. Oerinstincten, kracht, doorzetting, over je grenzen heen gaan om te weten waar ze zijn.
De engel op de kaart is naakt. Je bent nog lerend om geheel zuiver voor jezelf in je eigen kracht te staan, de wortel is er maar je bent deze aan het verstevigen. Je bent bezig met de oudere restjes te zuiveren uit je energieveld waar jij niets mee kan. Er is een periode geweest waarop je veel 'afval' hebt aangetrokken van anderen. Nu heb je via je hogere bewust zijn en het luisteren naar je innerlijk weten al veel inzichten hierin ontvangen met open armen. Je bent soms te open en dat stoot anderen wel eens af. Jij bent zoals je bent en dat in gehele 'rein zijn' op enkele restjes na. Je bent nog bezig met spiritueel een 'outfit' te kiezen waarmee je jezelf niet zo open en bloot stelt aan allerlei invloeden.
De engel is spiritueel bekwaam om anderen te helpen en bij te staan met ondersteuning en mogelijk healing. Ik zie blauw op de achtergrond, sterke intuitie. Veel losgelaten en aan zelf expressie gedaan. Aan de rechterzijde verschijnt nu een dame aan Gene Zijde en ik voel een grootmoeder band. Zij staat aan je rechterzijde. Iemand die steeds bezig was met het gezellig maken voor anderen, heel gastvrij.
Je bent een gever en wellicht zit dat in je genen. Je hebt ook geleerd om jezelf rust te gunnen, me time in te lassen en af en toe lekker genieten van de natuur en rust. Daar laadt jij helemaal van op.
Volgens wat ik voel en zie kan je zelf cointact maken met de hogere dimensies, de kleur paars verschijnt boven het blauwe en maakt golvende bewegingen. Er is behoorlijke activiteit rond je derde oog. Integer persoontje ben jij.
Dan verschijnt er een zuster op de achtergrond met een kind wiegend in haar armen. De zuster (non) laat weten dat de vrouwelijke aspecten stillaan naar de oppervlakte zullen komen. Het kind symboliseert je innerlijke kind welke is geboren maar nog niet volgroeid, het slaapt even of wordt in slaap gewiegd omdat je er nog niet aan toe bent.

Ik hoop dat je hier wat mee kan solaria.
admin
admin jul 4 '12
NiMs,

De kaart die mijn gidsen voor jou laten zien is het Rozenkruis. Letterlijk uitgebeeld. Een groot wit kruis dat een 'hartritme' heeft, het leeft. Verweven met het kruis staat op de voorgrond een Witte Roos. Allerlei kleine fonkelende energieen eromheen, ze schittert aan haar top. De bloem kan ook buigen naar zowel links als naar rechts om harmonie te brengen in de realisatie van het zelf, het kruis. Je weet goed te bewegen in je eigen bewust zijn, je hogere bewust zijn dat je goed kan opnemen en ziet als een soort 'gebruiksaanwijzing' van je ware zelf nog meer te realiseren en manifesteren. Je bent spiritueel bekwaam om anderen bewust te maken van het zijn van zichzelf. Het witte kruis symboliseert de transformatie die je reeds hebt gehad in je Christus bewust zijn. Je bent een krachtig en zuiver iemand met helende kwaliteiten. Het kruis is verbonden met de Aarde maar kan zich energetisch losmaken om zich te verplaatsen naar delen die heling nodig hebben. de vertikale balk van het kruis symboliseert het spirituele, de horizontale het materiele. Het middenpunt van het kruis is het samen komen van hart en ziel. Dat middenpunt daar is de kern van de roos mee verbonden. De roos is helend en bestaat uit licht en verruiming.
Je hebt de balans gevonden tussen geven en nemen. Geven zonder enig concept tegenover jezelf eraan te hangen. Loslaten van het ego. Balans, yin en yang zijn samen zen. De roos vertegenwoordigt ook het innerlijke reizen. Daar kan je nog meer in je eigen ware krachten staan, groeien en stralen. Wanneer de roos haar stralen laat schijnen rijkt zij heel ver buiten haar eigen energie veld. Ze heelt gekwetste delen van Moeder Aarde. De stralen zijn beheersd en krachtig echter zie ik dat ze nog wat 'navigatie' kunnen gebruiken? Je kan jezelf hier nog in verfijnen. Ik zie in het verleden van de kaart een zwetende man, je hebt al aardig wat werk verricht en mag af en toe gewoon genieten van rust. Het heeft je krachten gekost om te staan waar je nu bent maar anderzijds inspireert het je ook om gewoon verder te gaan. Na een val ben je weer opgestaan, je wonden geheeld, herbrond zodat je wanneer je dat wenst gewoon ook een sprintje kan nemen. De wortel van de roos is diep verbonden met moeder aarde.

Ik hoop dat je er wat mee kan NiMs

Hopelijk kan je er wat mee.
Solaria
Solaria jul 4 '12
Lieve Annasy en gidsen,

bedankt voor de kaart en uitleg. Ik laat het even op me inwerken. En zal later een pb'tje sturen wellicht met nog wat vragen.

Liefs,

Solaria
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '12
Origineel bericht van: Annasy
NiMs,

De kaart die mijn gidsen voor jou laten zien is het Rozenkruis. Letterlijk uitgebeeld. Een groot wit kruis dat een 'hartritme' heeft, het leeft. Verweven met het kruis staat op de voorgrond een Witte Roos. Allerlei kleine fonkelende energieen eromheen, ze schittert aan haar top. De bloem kan ook buigen naar zowel links als naar rechts om harmonie te brengen in de realisatie van het zelf, het kruis. Je weet goed te bewegen in je eigen bewust zijn, je hogere bewust zijn dat je goed kan opnemen en ziet als een soort 'gebruiksaanwijzing' van je ware zelf nog meer te realiseren en manifesteren. Je bent spiritueel bekwaam om anderen bewust te maken van het zijn van zichzelf. Het witte kruis symboliseert de transformatie die je reeds hebt gehad in je Christus bewust zijn. Je bent een krachtig en zuiver iemand met helende kwaliteiten. Het kruis is verbonden met de Aarde maar kan zich energetisch losmaken om zich te verplaatsen naar delen die heling nodig hebben. de vertikale balk van het kruis symboliseert het spirituele, de horizontale het materiele. Het middenpunt van het kruis is het samen komen van hart en ziel. Dat middenpunt daar is de kern van de roos mee verbonden. De roos is helend en bestaat uit licht en verruiming.
Je hebt de balans gevonden tussen geven en nemen. Geven zonder enig concept tegenover jezelf eraan te hangen. Loslaten van het ego. Balans, yin en yang zijn samen zen. De roos vertegenwoordigt ook het innerlijke reizen. Daar kan je nog meer in je eigen ware krachten staan, groeien en stralen. Wanneer de roos haar stralen laat schijnen rijkt zij heel ver buiten haar eigen energie veld. Ze heelt gekwetste delen van Moeder Aarde. De stralen zijn beheersd en krachtig echter zie ik dat ze nog wat 'navigatie' kunnen gebruiken? Je kan jezelf hier nog in verfijnen. Ik zie in het verleden van de kaart een zwetende man, je hebt al aardig wat werk verricht en mag af en toe gewoon genieten van rust. Het heeft je krachten gekost om te staan waar je nu bent maar anderzijds inspireert het je ook om gewoon verder te gaan. Na een val ben je weer opgestaan, je wonden geheeld, herbrond zodat je wanneer je dat wenst gewoon ook een sprintje kan nemen. De wortel van de roos is diep verbonden met moeder aarde.

Ik hoop dat je er wat mee kan NiMs

Hopelijk kan je er wat mee.


Dank je voor je kaart en uitleg. Ik herken het helemaal en je hebt precies mijn pad dat ik nu bewandel goed omschreven. Soms is het heel hard werken, maar omdat ik het leuk vind en energie van krijg, voelt het niet als werk smile. Zo heb ik weer een heel nieuw plan ontwikkeld, wat jullie binnenkort op Merudi kunnen gaan vinden. Dat is nog even een verassing want ik ben nu alles aan het klaarmaken en voorbereiden, maar het is in voorbereiding.

De roos vind ik een heel mooi symbool en in mijn eigen praktijk gebruik ik ook veel rozen-olie. Die is voor mij heel helend.

Nogmaals bedankt!
admin
admin jul 5 '12
Dank jullie wel allen voor de feedback. Het lukt me niet meteen om uitgebreid te reageren daarop. Het is hier vakantie en er loopt ééntje rond die wat aandacht vraagt. Volgende week heb ik zelf vakantie en wellicht lukt het dan beter om nog enkele reacties te beantwoorden waaronder enkele pb's. Ik poog eerst de wachten hun lezing te geven.
Ik ben wel erg blij dat de lezingen kloppen en de herkenning er is.
Voor mezelf is het gewoon zien wat mijn gidsen laten zien en mijn gevoel erin volgen.
En uiteraard is het heel graag gedaan.
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jul 5 '12
Hi Annasy,

Ik ben benieuwd geworden naar je legging, het klinkt in ieder geval interessant! Mocht je tijd hebben, dan stel ik het zeer op prijs als je voor mij ook een legging wilt doen:D

Liefs,

Diamant^tje
akschuna
akschuna jul 5 '12

Mooi hoor Annasy,

mocht je nog tijd hebben wil je er dan voor mij ook een doen ?

liefs,
Akschuna
admin
admin jul 9 '12
Emuca,

Op jouw kaart zie ik een 'gezant' van Christus zijn kruis dragen. Hij heeft er al een lange weg opzitten en ziet er vermoeid uit. Hij loopt met een gebogen rug door de zwaarte van het kruis wat hij draagt. Hij kijkt hierbij naar de Aarde en volgt voetstappen. Hij volgt een weg die was 'klaargemaakt' bestemd enkel voor jou. De voetstappen zijn groot zodat ze duidelijk zichtbaar en herkenbaar zijn voor de man die zijn weg vervolgt. Hij voelt zich hierin eenzaam. Het kruis draagt hij op de linkerschouder en is groter dan zijn lichaam. De weg die hij intuitief volgt leidt naar een top waar andere Christus kruisen verzameld staan. De weg is open en omgeven door lucht, licht. De zon aan de hemel brandt op je gezicht. De man heeft dorst. De weg gaat hobbelend verder meer naar boven dan naar beneden maar met kleine inzakkingen in de weg maar het is jouw weg.
Je hebt hierin dat beeld van die man een helderziende blik, je kan naar voor kijken wat op je staat te wachten. Je ziet het einde van de weg naderen. De laatste stappen zijn vermoeiend. Je zet hierop even het kruis in het zand neer waaruit de weg bestaat. Je laat het even liggen en de bovenkant van het kruis steekt net als de onderkant even in het zand. Het zand zuivert het kruis wat symbool staat voor het karma dat je hebt geheeld en losgelaten, waarin je jezelf verlicht en ook delen van je ziel mee heelt. Je hebt niet de makkelijkste weg uitgekozen voor jezelf maar wel een waarin je je eigen kracht en licht leert gebruiken. Je bent goed verbonden met de Aarde en zal zelden zweven. Je bent nog enigzins onderweg om te zeggen ik heb mijn kruis helemaal niet meer nodig. Je bent bezig jezelf te ontlasten van alle opgelegde druk en tweestrijd, afscheiding en eenzaamheid. De weg die je volgde was en ben je deels eenzaam, zo voelt het. Je voelde je vaak alleen tijdens het dragen van dat kruis maar zo kan je achteraf zeggen ik heb mijn kruis zelf gedragen tot de laatste stap. Terwijl het kruis wat ook symbool staat voor je hogere zelf, de Christus die in je is ontwaakt verandert de kleur van lichtbruin naar wit. Door de weg die je hebt afgelegd heb je kwaliteiten en wijsheid (wijs zijn) om anderen te begeleiden op hun weg, hun reis. De bruine kleur verdwijnt tijdens dat het kruis rust in het zand helemaal naar het centrum van de Aarde en komt geheeld terug. Het kruis staat nu weer recht en vanaf de onderkant gaat de witte kleur helemaal naar de bovenkant van het kruis. Je kijkt hierbij verwonderd geknield in het zand naar de transformatie van het kruis en je bent enigzins verblindt door het zonlicht en met je handen bescherm je je ogen voor de sterkte van de zon. Er ontbreekt nog water. Doordat het kruis rechtstaat sta je vanzelf beter in je eigen kracht (kracht uit liefde) en kan je weer verder. Bij het rechtstaan komen anderen zich kenbaar maken. Ik zie drie Gidsen die je ondersteunen en je ontlasten van het kruis. Het is losgemaakt van jezelf maar hoort uiteraard nog bij jou. Het gaat nu gedrgen door de kracht van Gidsen naast je mee en je kan dit kruis nu gewoon laten zijn waardoor het niet meer voelt als een last. Intuitief weet je het kruis mee te nemen zonder dat je krachten verliest of jezelf pijn doet.
Het verzamelpunt komt steeds dichter in beeld en je wordt hierin geleid door een adelaar, een krachtdier mogelijk? De laatste passen ga je weer sneller vooruit, je hebt verlichting gevonden. Vol trots en ontlading plaats jij je kruis op de lege plek die is voobestemd om je kruis achter te laten. Los te laten. Hierbij krijg ik zelf kippevel en dat moet je een enorme boost van energie geven, de weg die jij reeds hebt afgelegd.
Buiten dat verzamelpunt verschijnt nu Christus die zich toont met een gouden hart dat zijn liefde schijnt op alle kruisen die er staan, hij doet dit met uitgestoken armen die genoeg uitreiken om het geheel in één beweging te helen.

Hierbij stopt het Orakel voor mij , ik hoop dat je er wat mee kan.
Emuca
Emuca jul 9 '12
Origineel bericht van: Annasy
Emuca,

Op jouw kaart zie ik een 'gezant' van Christus zijn kruis dragen. Hij heeft er al een lange weg opzitten en ziet er vermoeid uit. Hij loopt met een gebogen rug door de zwaarte van het kruis wat hij draagt. Hij kijkt hierbij naar de Aarde en volgt voetstappen. Hij volgt een weg die was 'klaargemaakt' bestemd enkel voor jou. hier kan ik me wel in vinden. Ik ben erg bewust van het pad dat ik afleg.De voetstappen zijn groot zodat ze duidelijk zichtbaar en herkenbaar zijn voor de man die zijn weg vervolgt.Ja! Ik weet welke kant ik op moet, ook al is de weg soms eenzaam en zwaar en kan je het er niet altijd met mensen over hebben. Hij voelt zich hierin eenzaam. Het kruis draagt hij op de linkerschouder en is groter dan zijn lichaam. De linkerkant van het lichaam staat voor gevoel.. dat klopt wel, want ik draag altijd alles in gevoel mee smileDe weg die hij intuitief volgt leidt naar een top waar andere Christus kruisen verzameld staan. De weg is open en omgeven door lucht, licht. De zon aan de hemel brandt op je gezicht. De man heeft dorst. De weg gaat hobbelend verder meer naar boven dan naar beneden maar met kleine inzakkingen in de weg maar het is jouw weg.dorst naar kennis en het vervolgen van mijn pad hoe dan ook passen wel bij de huidige mij ja.
Je hebt hierin dat beeld van die man een helderziende blik, je kan naar voor kijken wat op je staat te wachten. Zeker met betrekking tot wat ik wil heb ik hier inderdaad een goed beeld van. smile Je ziet het einde van de weg naderen. De laatste stappen zijn vermoeiend. Je zet hierop even het kruis in het zand neer waaruit de weg bestaat. Je laat het even liggen en de bovenkant van het kruis steekt net als de onderkant even in het zand. Het zand zuivert het kruis wat symbool staat voor het karma dat je hebt geheeld en losgelaten, waarin je jezelf verlicht en ook delen van je ziel mee heelt. Je hebt niet de makkelijkste weg uitgekozen voor jezelf maar wel een waarin je je eigen kracht en licht leert gebruiken. Dat gevoel kan ik heel erg plaatsen ja. Je bent goed verbonden met de Aarde en zal zelden zweven. Ja! Helemaal mij! Je bent nog enigzins onderweg om te zeggen ik heb mijn kruis helemaal niet meer nodig. Je bent bezig jezelf te ontlasten van alle opgelegde druk en tweestrijd, afscheiding en eenzaamheid. Dit herken ik vooral de afgelopen tijd heel erg. De weg die je volgde was en ben je deels eenzaam, zo voelt het. Je voelde je vaak alleen tijdens het dragen van dat kruis maar zo kan je achteraf zeggen ik heb mijn kruis zelf gedragen tot de laatste stap. Ja, zo eigenwijs ben ik wel ja smileTerwijl het kruis wat ook symbool staat voor je hogere zelf, de Christus die in je is ontwaakt verandert de kleur van lichtbruin naar wit. Door de weg die je hebt afgelegd heb je kwaliteiten en wijsheid (wijs zijn) om anderen te begeleiden op hun weg, hun reis. De bruine kleur verdwijnt tijdens dat het kruis rust in het zand helemaal naar het centrum van de Aarde en komt geheeld terug. Het kruis staat nu weer recht en vanaf de onderkant gaat de witte kleur helemaal naar de bovenkant van het kruis. Je kijkt hierbij verwonderd geknield in het zand naar de transformatie van het kruis en je bent enigzins verblindt door het zonlicht en met je handen bescherm je je ogen voor de sterkte van de zon. Er ontbreekt nog water. Dit vind ik een heel mooi stuk! smileIk denk dat het water hierin betekend dat ik nog beter naar mezelf mag luisteren en mezelf meer mag laten zien. Doordat het kruis rechtstaat sta je vanzelf beter in je eigen kracht (kracht uit liefde) en kan je weer verder. Bij het rechtstaan komen anderen zich kenbaar maken. Ik zie drie Gidsen die je ondersteunen en je ontlasten van het kruis. Het is losgemaakt van jezelf maar hoort uiteraard nog bij jou. Het gaat nu gedrgen door de kracht van Gidsen naast je mee en je kan dit kruis nu gewoon laten zijn waardoor het niet meer voelt als een last. Intuitief weet je het kruis mee te nemen zonder dat je krachten verliest of jezelf pijn doet.
Het verzamelpunt komt steeds dichter in beeld en je wordt hierin geleid door een adelaar, een krachtdier mogelijk? Ik heb zelf niet zo veel met een adelaar, al vind ik het wel krachtige vogels met een zeer vooruitkijkende blik. De laatste passen ga je weer sneller vooruit, je hebt verlichting gevonden. Vol trots en ontlading plaats jij je kruis op de lege plek die is voobestemd om je kruis achter te laten. Los te laten. Hierbij krijg ik zelf kippevel en dat moet je een enorme boost van energie geven, de weg die jij reeds hebt afgelegd.
Buiten dat verzamelpunt verschijnt nu Christus die zich toont met een gouden hart dat zijn liefde schijnt op alle kruisen die er staan, hij doet dit met uitgestoken armen die genoeg uitreiken om het geheel in één beweging te helen.

Hierbij stopt het Orakel voor mij , ik hoop dat je er wat mee kan.


Heel erg bedankt Annasy! Ik vind het een heel erg mooi orakel met een verhaal wat ik heel erg bij mezelf vind passen, omdat ik momenteel heel erg bezig ben om mijn ik de kans te geven ik te zijn. smile
Godsgift
Godsgift jul 10 '12
Beste Annasy,

Hierbij sluit ik mij ook aan in de rij en ben zeer benieuwd welke kaart er voor mij te zien is.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 10 '12
Hoi Annasy,

Wat een leuk initiatief!

Ook ik stel mij graag beschikbaar voor een legging.

Liefs,
L'arbe de Vie
admin
admin jul 10 '12
Wat bijzonder is dit!!! Ik zou het heel fijn vinden als je een legging voor mij wilt doen.

Hoe kom je er trouwens bij om op deze manier te gaan leggen? Wat is het verschil met tarot? Heb je het jezelf aangeleerd?

Ik ben heel benieuwd! Alvast bedankt voor je moeite en tijd!

Lieve groet, Sarah
admin
admin jul 10 '12
@Emuca
Dank je wel voor de feedback. Vond het zelf ook een aparte...Fijn dat je je erin kan vinden.
Heel graag gedaan smile

Hoe kom ik erbij om op deze manier te 'lezen'?
Zelf ben ik begonnen met Lenormand jaren geleden, al gauw bleek dat ik er best goed in was en kreeg er ook beelden bij te zien. Eenmalig beelden van een vorig leven tijdens een kaartlegging. Ik doe ook automatisch schrift, allerlei engelen decks maar niet de tarot, die heb ik nooit begrepen. Ik lees foto's, geef zielenreizen enzomeer. Ik wilde het breed en open houden voor mezelf. Variatie zodat het leuk bleef voor mezelf. Het waren mijn gidsen die me zeiden, doe maar gidsen orakels, je bent er klaar voor. Tijdens gewone kaartleggingen wist ik vaak op voorhand welke kaart ik ging trekken voor ze op tafel lagen.
De kaarten die gidsen dan lieten zien voelt bijzonder juist en meteen volgde er dan ook bewegingen dus niet alleen een kaart. Wanneer ik op deze manier anderen een plezier kan doen en ze er ook wat mee kunnen ben ik een gelukkig mens. Echter is dit zo een groot forum dat ik moest kiezen wat ik ging aanbieden en voor mezelf is het Gidsen orakel het meest leerrijke en Goddelijke.
Cynthia
Cynthia jul 11 '12
Oohw joepie, ik ben hierna aan de beurt!
admin
admin jul 11 '12
Dank je wel voor je uitleg Annasy.Helemaal duidelijk. Zo mooi ..... Ik ben benieuwd!
Cirr
Cirr jul 12 '12
Hoi Annasy,

Wat een mooie manier van leggen. Wil me ook in de rij aansluiten. Als e tijdhebt, graag.

Groetjes,
Cirr
Electra
Electra jul 14 '12
Lieve Annasy,
Heel bijzonder wat je kan en kan betekenen voor een ander.Eigenlijk schieten me allerlei varen te binnen wat ik je zou willen vragen .Niet om mij, maar door interesse in jou.Hoewel dat niet is wat je aanbied wil ik toch ff 1tje vragenHoe wist je wat je moest doen?In de zin van je gidsen ken je al lang en hebben je daarin begleid.Of kwam het zo op je pad? Ik ervaar zelf vanalles!! Maar mijn pad?? Mag je niet teveel vertellen,maar uiteindelijk weet ik ook helemaal nix of toch wel? hopelijk wil je me helpen.
Veel liefs Jeske
marlies13
marlies13 jul 17 '12
Nu heb je my ook nieuwschierig gemaakt:)
Dus als je wil en tyd hebt mag je voor my ook een legging doen:)
admin
admin jul 18 '12
Door omstandigheden ligt het even stil. Komt weer vanzelf op gang wanneer deze periode voorbij is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki