Pablo,
Op jouw kaart zie ik een grote schatkist. Gemaakt van stevige eik en afgewerkt met een mooie vernislaag zodat die helemaal glanst. Er hangt ook een gouden slot op en de sleutel is iets aan de kleine kant. De schatkist is gevuld met innerlijke rijkdom en weelde. Je hebt de weg naar binnen gevonden en hebt deze plek gevuld met eigen wijs zijn of wijsheid om deze te 'uit te delen' aan anderen. aan zij die het minder hebben. Ik zie je dan ook als iemand die zich ontfermt over minder bedeelden, iemand die zich inzet voor goede doelen. Spiritueel deel je je kennis en dit doe je vanuit je basis. De kist symboliseert je eigen kracht. Je hebt enorm veel innerlijke rijkdom en die heb je zelf verworven. In deze heb je ook de kunde om die kist te openen en te sluiten wanneer jij nodig acht. Je kampt wel eens met anderen die je benijden of het je niet altijd gunnen. Indringers die niet zuiver van aard zijn spiritueel gezien zullen je gidsen op een afstand houden zodat jij ongestoord kan verder groeien.
Je hebt al eens moeite om de juiste mensen aan te trekken en weer 'buiten' te houden door je gulheid. Je bent een loyaal iemand en vrijgevig, anderzijds ook spaarzaam. Je overweegt wanneer je een 'investering' kan doen in iemand en eens je weet dat vertrouwen is er dan ga je er voor om die andere te helpen met dat wat jij te bieden hebt.
Je kan nog iets meer van je leren afbijten en je grenzen iets beter op tijd aangeven. Je bent enorm wijs, jij houdt van jezelf op een ware manier. Het naar binnen kijken kwam niet vanzelf. Ik zie daarbij je vingers tussen de kist gaan die dan net op dat moment dichtvalt waardoor je je bezeerde. Je hebt heel veel helpers bij je en ik zie ook hogere gidsen. Je bent sterk bewust van jezelf. Op de achtergrond zie ik een roze kleur, het vrouwelijke deel 'domineert' of komt even op de voorgrond. Ik heb geen idee of je man of vrouw bent? Het vrouwelijke gedeelte syboliseert kort gezegd van binnen naar buiten kijken en dat delen in liefde en wijsheid. Eenheid in jezelf. Wanneer de kist weer opengaat zie ik er een witte vlinder uitvliegen, hij zit op je linkerschouder en is mogelijk een krachtdier? In die kist is de binnenkant bedekt met witte zijde. Het symboliseert je hogere zelf, het zuivere, het schone. Hier en daar zit er een vlekje door 'oudheid' van je ziel nog enkele vlekjes die je later nog zal uitvegen. De kist bevindt zich in een groot hart gevormd door rozeblaadjes. Je bent het nu vorm aan het geven en dit vanuit Goddelijke liefde.
Ik hoop dat je er wat mee kan Pablo.