niels
Op jouw kaart staat een brandend kampvuur afgebeeld, het knettert. Het vuur verwarmt. Het kampvuur bevindt zich in een open plek in een bos. Het is donker, de sterren schijnen aan de hemel en de maan is halfvol.
Ik zie daarbij een jongeman die in lotushouding dichtbij het vuur zit om zich op te warmen. Alsof hij gezelschap zoekt in het vuur. Hij voelt zich in de steek gelaten en heeft nood aan rust vanbinnen. het vuur heelt zijn emoties want binnen bij de jongenman zitten verborgen tranen. Tranen die hij niet kan delen of kan helen. Toch luistert hij naar de stilte in zichzelf, hij is heel wijs en komt over als een oude wijze ziel in een jong lichaam. Hij draagt een mantel om zich heen, gebroken wit van kleur. Dit voelt als heel eigen aan hem.
Hij steekt zijn handen uit maar net niet op het vuur, instinctief weet hij, als ik te ver ga kwets ik mezelf.
azan de overkant van het vuur komt een witte wolf in beeld, hij kijkt je aan en voelt vrouwelijk. De witte wolf leidt je van oude paden naar nieuwe. De wolf helpt je om je eigen plaats te ontdekken. Je ware zelf te zijn. Aan je rechterzijde zie ik een sjamaan. Mogelijk je Gids? Hij staat recht terwijl jij nog naar het vuur luistert. Je bent een gedreven iemand, passievol en op zoek naar verbondenheid, gelijkgstemden.
Je bewust zijn is aan het veranderen. Je bent aan het uitrusten, even niet goed wetend waarnaartoe als je nu opstaat. De maan symboliseert je spirituele kwaliteiten, je kan hierin nog groeien en bloeien, je bent aan het ontdekken maar zegt nu even niet, tijd om bij mezelf te komen in eigen kracht en daar is natuur goed voor je. Je staat vrij open om impulsen op te vangen van buitenaf welke je soms verwarren. Voor jou voelt het dat je daar nog niet klaar voor bent?
Je bent ook goed verbonden met het universum en de nacht heeft magische invloeden.
Hopelijk kan je hier wat mee Niels.
Liefste Annasy ,
Enorm bedankt voor je legging. Ik kan mij er zeker in vinden maar laat ik nu overgaan naar mijn feedback en verduidelijking met de dingen die je allemaal hebt gezien:D.
Allereerst vind ik het prachtig hoe je het kampvuur , op een open plek in het bos en de sterren en de maan beschrijft. Het doet mij denken aan mijn proloog voor "Kallista", een van de verhalen waaraan ik werk en waarin sterren een vrij belangrijke rol spelen en zeker in de proloog die ook in het bos afspeelt. Ik voel mij ook eenzaam op het moment en ik heb zeker nood aan rust na al de examenstress en in het moment waarin je spreekt over de ongeheelde tranen kan ik je niets anders dan gelijk geven.
Een oude , wijze ziel in een jong lichaam krijg ik echt vaak te horen
Maar eerlijk gezegd vind ik mij zelf niet wijs, ik denk altijd dat de dingen die ik kan iemand zeker met gemak kan doen.
Het gedeelte over de mantel vind ik ook wel mooi omdat als ik mij angstig voel of bang ben in het algemeen voor iets dan stel ik mij voor dat een witte energie mij omringt en dat geeft een soort van rust voor mij. Het zelfs zo dat als ik naar mijzelf kijk ( vooral als ik met spirituele dingen bezig ben :D) dan zie ik automatisch die energie om mij heen als het zich vanbinnen uit naar de buiten wereld straalt
.
Ook het beeld van de witte wolf sprak mij zeer aan en toen ik jouw legging voor het eerst zag kwam die witte wolf mij zeer bekend voor en nu schiet het mij juist te binnen. Toen ik jonger was had ik een soort van eigen fantasiewereld geschapen waarin ik het ene avontuur na het andere beleefde. In feite spelen alle verhalen die ik al heb geschreven af in die wereld en ik ga daar nog vaak heen in de vorm van zielenreizen. Die wereld is geschapen door 4 godinnen, waarvan de laatste een duistere godin is. De andere 3 godinnen noemen we de ava of meer specifiek de godinnen van het witte licht. Deze godinnen hebben de eigenschap om zich in dieren te veranderen en meestal als ik hen in die wereld zag kwamen ze naar mij toe als wolven. Nu kom ik eindelijk aan mijn punt
. De leidster van hen (Morrighan of Anna De Zuivere) kwam altijd in de gedaante van een witte wolf. Zij is zo een beetje de belichaming van al het goede en is de meest wijze van de 4 godinnen , misschien is die witte wolf in jouw legging hier wel een verwijzing naar
.
Over de sjamaan zou ik niet weten wie het zou zijn, voor zover ik weet heb ik 3 gidsen die toevallig familieleden zijn van mij
Maar het zou natuurlijk altijd mogelijk kunnen zijn
.
Ik zit ook op een moment in mijn leven waar ik al lang naar heb uitgekeken maar voor het ogenblik weet ik niet wat er uit de bus gaat vallen dus zit ik ergens wel een beetje twijfelend over de toekomst maar ik blijf hem nog positief bekijken
Ik kan zeker nog groeien in mijn spirituele kwaliteiten maar ik voel mij er eigenlijk nog niet klaar voor omdat er ook nog andere dingen zijn die mijn aandacht verdienen zoals acteren, schrijven, muziek maken en belangijkste studeren
. Het is ook zo dat ik van tijd veel impulsen ontvang die mij verwarren dus nee ik voel mij nog niet 100 procent klaar
.
Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn uitgebreidde feedback
Maar ik vind dat je een fantastische legging hebt gedaan. Het is een zeer mooie manier en ik bedank je enorm hard voor deze mooie en speciale ervaring
Heel veel liefs
Niels