Loading...
nl

Gidsen Orakel door Annasy

admin
admin jun 19 '12
Hierbij bied ik een Gidsen Orakel aan. Ik gebruik hierbij geen aardse kaarten, dus geen decks of iets gelijkaardig. Wel doe ik deze legging via mijn Gidsen die een kaart voor de vrager laten zien. Soms kunnen het meerdere zijn of één, dat bepaal ik zelf niet.
De kaarten 'bewegen' en vormen vanzelf een mooi verhaal. Ik werk niet met gerichte vragen of vragen over de toekomst. Gidsen laten zelf zien wat er op dit moment belangrijk voor je is en hoe minder informatie hoe liever ik het heb zodat het zuiver blijft.
Weliswaar zal er enige wachttijd aan zijn, een twee of drie per week is al voldoende wat betreft de tijd die ik daarvoor beschikbaar heb.
Delen:
Nimueh84
Nimueh84 jun 19 '12
Wow, wat gaaf! Ik ben erg benieuwd, dus ik bied me aan smile
niels
niels jun 19 '12
Mij heb je ook erg benieuwd gemaakt dus bied ik mij ook aan laugh
Heel veel succes met jouw gidsen orakel laugh

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 19 '12
Hoi Annasy,

Wauw, wat een mooi manier van leggen. Het lijkt me leuk en goed om te weten wat je gidsen je meedelen. Ik bied me dus ook aan! smile

Werk je eigenlijk met je eigen gidsen die iets over anderen zeggen of met de gidsen van de persoon over wie je iets vertelt?

Ben erg benieuwd wat de gidsen te vertellen hebben. smile

Veel liefs,

Elfje21
Pablo
Pablo jun 19 '12
Hallo Annasy, Ik vindt het een verrassende wijze van leggen en ook ik wil graag een verzoekje doen als dat nog kan ? smile
Succes met de leggingen en veel moois toegewenst.

Groetje,Pablo smile
Solaria
Solaria jun 19 '12
Dat klink heel intressant. Ik meld me er graag voor aan. En ik wacht geduldig af.

Warme Groetjes,

Solaria smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '12
Ik sluit me ook graag aan in de rij smile. Ik ben benieuwd!
admin
admin jun 20 '12
Nimueh84

De kaart die mijn Gidsen voor jou laten zien is een kaart waarop de wereld staat afgebeeld. Die wereld bevindt zich in het universum en deze wereld wordt gedragen door twee grote witte handen. De handen stralen licht uit. Jouw gezicht zie ik als vrouwelijk die aan de linkerkant van de wereld ernaar kijkt maar enigzins is afgescheiden daarvan. ze zijn niet één. Je ogen hebben een blik die spreekt van ik kijk nar de wereld maar ben een beetje onzeker om eraan deel te nemen. Ik wacht af tot het mijn tijd is en dan geniet ik met volle teugen van alle deuren die dan open gaan. Achter je gezicht zie ik aartsengel Michael. Hij richt met zijn witte zwaard op de wereld zodat jij hem zou zien. Hij biedt je ondersteuning om in je eigen kracht te gaan staan, je bent zo heel dichtbij. Zijn zwaard verlicht waardoor je het licht in jezelf ook herkent en aanvaard, ik voel daar ergens een blokkade? Je bent een gever, het zou me niets verbazen dat jij lichtwerker bent.
Het geven is niet in balans met dat wat je aan anderen geeft en dat wat je aan jezelf geeft. Ik voel hierbij je linkerkant gevoeliger zijn dan de rechterkant.
Het zwaard staat symbool voor allerlei zaken waar je nog mee 'dealt' in strijd bent met jezelf zeg maar, je zoekt nog naar éénheid in je ware Zelf, hierbij kom je dingen tegen die je kan loslaten welke voor jou nu geen waarde meer hebben maar die nog in je 'harde schijf' zijn opgeslagen.
De handen die de wereld dragen symboliseren de zegeningen die jij ontvangt, je hebt veel gidsen die jou begeleiden en ondersteunen.
Aartsengel Michael wijst met zijn zwaard naar de wereld en kijkt uitnodigent naar jou, wanneer klop je aan zodat de deuren opengaan? Je luistert goed naar advies van anderen maar vergeet wel eens naar je eigen intuitie en innerlijk weten te luisteren. Door zijn gebaar klop jij aan die deur die vanzelf opengaat, de wereld transformeert in een groot rood hart gecombineerd met wit.
Je bent een zuiver iemand en hebt helende talenten? Je bent alleen onzeker over jezelf, bang wezentje hoor ik?
Die wereld begint in jouw eigen hart, éénheid.
Nu heb je de neiging om het buiten jezelf te zoeken, je ziet de wereld maar je eigent je deze niet toe, bekijkt vanop een afstand en hebt motivatie nodig om die deuren van je ware zelf binnen te stappen. De rode kleur symboliseert je basischakra. Onvoorwaardelijk houden van jezelf. Je zal nog leren om in je eigen kracht te staan, jezelf geheel te accepteren zonder oordelen over jezelf. Wanneer je luistert naar jouw hart zal je vanzelf beter in je kracht staan.

Hopelijk kan je hier wat mee?
Nimueh84
Nimueh84 jun 20 '12
Annasy, ik herken zo'n beetje élk woord van wat je hebt geschreven.
De meeste dingen weet ik ook wel, zoals de onzekerheid om dee te nemen, onzeker over mezelf, bang wezentje, een gever zijn etc.

Ik zal je ook nog even een pb sturen smile

Heel erg bedankt!
admin
admin jun 20 '12
niels

Op jouw kaart staat een brandend kampvuur afgebeeld, het knettert. Het vuur verwarmt. Het kampvuur bevindt zich in een open plek in een bos. Het is donker, de sterren schijnen aan de hemel en de maan is halfvol.
Ik zie daarbij een jongeman die in lotushouding dichtbij het vuur zit om zich op te warmen. Alsof hij gezelschap zoekt in het vuur. Hij voelt zich in de steek gelaten en heeft nood aan rust vanbinnen. het vuur heelt zijn emoties want binnen bij de jongenman zitten verborgen tranen. Tranen die hij niet kan delen of kan helen. Toch luistert hij naar de stilte in zichzelf, hij is heel wijs en komt over als een oude wijze ziel in een jong lichaam. Hij draagt een mantel om zich heen, gebroken wit van kleur. Dit voelt als heel eigen aan hem.
Hij steekt zijn handen uit maar net niet op het vuur, instinctief weet hij, als ik te ver ga kwets ik mezelf.
azan de overkant van het vuur komt een witte wolf in beeld, hij kijkt je aan en voelt vrouwelijk. De witte wolf leidt je van oude paden naar nieuwe. De wolf helpt je om je eigen plaats te ontdekken. Je ware zelf te zijn. Aan je rechterzijde zie ik een sjamaan. Mogelijk je Gids? Hij staat recht terwijl jij nog naar het vuur luistert. Je bent een gedreven iemand, passievol en op zoek naar verbondenheid, gelijkgstemden.
Je bewust zijn is aan het veranderen. Je bent aan het uitrusten, even niet goed wetend waarnaartoe als je nu opstaat. De maan symboliseert je spirituele kwaliteiten, je kan hierin nog groeien en bloeien, je bent aan het ontdekken maar zegt nu even niet, tijd om bij mezelf te komen in eigen kracht en daar is natuur goed voor je. Je staat vrij open om impulsen op te vangen van buitenaf welke je soms verwarren. Voor jou voelt het dat je daar nog niet klaar voor bent?
Je bent ook goed verbonden met het universum en de nacht heeft magische invloeden.

Hopelijk kan je hier wat mee Niels.
Emuca
Emuca jun 20 '12
Ik sluit me ook heel graag aan bij de rij smileben heel erg benieuwd.
Cynthia
Cynthia jun 20 '12
Superleuk!! Ik sluit me graag aan in de rij :-)
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '12
Hoi Annasy...

Ik sluit me nog niet aan in de rij, hoor wink
Maar wil je wel laten weten dat je het heel goed doet!
Ik lees gewoon lekker mee... is ook leerzaam wink

groetjes moonflowertje wink
Suraly
Suraly jun 20 '12
Hi Annasy,

Graag ontvang ik ook een legging....ik wacht geduldig af.. :-)

Alvast bedankt.

Liefs,

Suraly
Tammeflam
Tammeflam jun 21 '12
Ik zou me ook graag aansluiten in de rij, ik ben benieuwd!
Liefs
admin
admin jun 21 '12
Elfje21

De kaart die mijn gidsen voor jou laten zien daarop staat een eikenboom afgebeeld. De eikenboom maakt emoties los en heft blokkades op. De boom is vanzelf verbonden met Moeder Aarde di voor levenskracht zorgt, ervoor zorgt dat je niet uitgeput geraakt. De boom symboliseert ook je basis chakra. Hij brengt ook innerlijke transformatie proceesen op gang waardoor je meer in je eigen kracht leert te staan, jouw kracht herkent en kan onderscheiden van anderen. je hebt de neiging om jezelf wel eens te 'verliezen' in anderen, voor jou is belangrijk om je steeds goed te aarden zodat j bij je eigen gevoel en emoties blijft. Je bent een gevoelig iemand die wel eens emoties opvangt van anderen en er dan zelf mee zit.
In de wortel van de boom zit een diepe barst van enkele centimeters hoog. Een barst welke enige verdeeldheid in jezelf aangeeft. De barst is te helen, hij is 'oud' en je draagt deze al enige tijd mee. Mogelijk enige verwarring rond je eigen ZIJN? Wie ben ik?
In de boom daar hangen vele takken met bladeren aan, het lijkt een beetje chaos en mag wel eens 'gesnoeid' worden. Verschroeide bladeren eruit halen zodat de gezonde bladeren weer ruimte krijgen om hun schoonheid te laten zien aan de buitenwereld. Nu zitten deze verstopt onder de chaos.
In die boom daar hangt een vogelhuisje. Het is klein en stevig en voelt vertrouwd aan. Er zit ook een kleine ekster in. De ekster biedt je hulp aan bij het beschermen van jezelf, helpt je om veranderingen aan te brengen bij innerlijke transformaties in jezelf. Ik voel een lichte druk in je voorhoofd, laat je gedachten eens vrij gaan, geef ze vrijheid...De ekster helpt je ook bij de kennis die je reeds hebt die juist te gebruiken. Ik heb het gevoel dat jij het jezelf soms moeilijker maakt dan nodig is?
Jij bent nu bezig om in je eigen kracht te staan en oude letsels daarin te helen, loslaten in liefde zodat ze geheeld kunnen terugkomen, dan zal ook de barst verdwenen zijn.
Rond de boom vliegt een groep vlinders. Vlinders schenken moed, vertrouwen en geven wederom transformatie aan in jezelf. De vlinders brengen ook vreugde en bieden kansen om te veranderen.

Hopelijk kan je er iets mee.
admin
admin jun 21 '12
Op vraag van met wie zijn gidsen doe je dat? Met die van mezelf uiteraard. Het gebeurt wel eens dat gidsen van anderen aan de deur 'kloppen' en wie ben ik dan om iets niet door te geven? Al zal ik nooit uit mezelf contact zoeken, vind ik een beetje 'schenden' van de privacy wanneer daar geen toestemming is voor gegeven door de vrager. In 90% komen de beelden via mijn eigen gidsen en kijk ik op dat moment met mijn derde oog zoals ik met mijn fysieke ogen kijk. En dank jullie wel voor de leuke reacties.

@Nimueh84

Dank je wel voor je feedback, heel fijn dat je je erin kan vinden.
Op je pb antwoord ik later wanneer ik daar deftig de tijd voor kan nemen. smile
niels
niels jun 21 '12
Origineel bericht van: Annasy
niels

Op jouw kaart staat een brandend kampvuur afgebeeld, het knettert. Het vuur verwarmt. Het kampvuur bevindt zich in een open plek in een bos. Het is donker, de sterren schijnen aan de hemel en de maan is halfvol.
Ik zie daarbij een jongeman die in lotushouding dichtbij het vuur zit om zich op te warmen. Alsof hij gezelschap zoekt in het vuur. Hij voelt zich in de steek gelaten en heeft nood aan rust vanbinnen. het vuur heelt zijn emoties want binnen bij de jongenman zitten verborgen tranen. Tranen die hij niet kan delen of kan helen. Toch luistert hij naar de stilte in zichzelf, hij is heel wijs en komt over als een oude wijze ziel in een jong lichaam. Hij draagt een mantel om zich heen, gebroken wit van kleur. Dit voelt als heel eigen aan hem.
Hij steekt zijn handen uit maar net niet op het vuur, instinctief weet hij, als ik te ver ga kwets ik mezelf.
azan de overkant van het vuur komt een witte wolf in beeld, hij kijkt je aan en voelt vrouwelijk. De witte wolf leidt je van oude paden naar nieuwe. De wolf helpt je om je eigen plaats te ontdekken. Je ware zelf te zijn. Aan je rechterzijde zie ik een sjamaan. Mogelijk je Gids? Hij staat recht terwijl jij nog naar het vuur luistert. Je bent een gedreven iemand, passievol en op zoek naar verbondenheid, gelijkgstemden.
Je bewust zijn is aan het veranderen. Je bent aan het uitrusten, even niet goed wetend waarnaartoe als je nu opstaat. De maan symboliseert je spirituele kwaliteiten, je kan hierin nog groeien en bloeien, je bent aan het ontdekken maar zegt nu even niet, tijd om bij mezelf te komen in eigen kracht en daar is natuur goed voor je. Je staat vrij open om impulsen op te vangen van buitenaf welke je soms verwarren. Voor jou voelt het dat je daar nog niet klaar voor bent?
Je bent ook goed verbonden met het universum en de nacht heeft magische invloeden.

Hopelijk kan je hier wat mee Niels.


Liefste Annasy ,
Enorm bedankt voor je legging. Ik kan mij er zeker in vinden maar laat ik nu overgaan naar mijn feedback en verduidelijking met de dingen die je allemaal hebt gezien:D.
Allereerst vind ik het prachtig hoe je het kampvuur , op een open plek in het bos en de sterren en de maan beschrijft. Het doet mij denken aan mijn proloog voor "Kallista", een van de verhalen waaraan ik werk en waarin sterren een vrij belangrijke rol spelen en zeker in de proloog die ook in het bos afspeelt. Ik voel mij ook eenzaam op het moment en ik heb zeker nood aan rust na al de examenstress en in het moment waarin je spreekt over de ongeheelde tranen kan ik je niets anders dan gelijk geven.
Een oude , wijze ziel in een jong lichaam krijg ik echt vaak te horen laughMaar eerlijk gezegd vind ik mij zelf niet wijs, ik denk altijd dat de dingen die ik kan iemand zeker met gemak kan doen.
Het gedeelte over de mantel vind ik ook wel mooi omdat als ik mij angstig voel of bang ben in het algemeen voor iets dan stel ik mij voor dat een witte energie mij omringt en dat geeft een soort van rust voor mij. Het zelfs zo dat als ik naar mijzelf kijk ( vooral als ik met spirituele dingen bezig ben :D) dan zie ik automatisch die energie om mij heen als het zich vanbinnen uit naar de buiten wereld straalt laugh.
Ook het beeld van de witte wolf sprak mij zeer aan en toen ik jouw legging voor het eerst zag kwam die witte wolf mij zeer bekend voor en nu schiet het mij juist te binnen. Toen ik jonger was had ik een soort van eigen fantasiewereld geschapen waarin ik het ene avontuur na het andere beleefde. In feite spelen alle verhalen die ik al heb geschreven af in die wereld en ik ga daar nog vaak heen in de vorm van zielenreizen. Die wereld is geschapen door 4 godinnen, waarvan de laatste een duistere godin is. De andere 3 godinnen noemen we de ava of meer specifiek de godinnen van het witte licht. Deze godinnen hebben de eigenschap om zich in dieren te veranderen en meestal als ik hen in die wereld zag kwamen ze naar mij toe als wolven. Nu kom ik eindelijk aan mijn punt laugh. De leidster van hen (Morrighan of Anna De Zuivere) kwam altijd in de gedaante van een witte wolf. Zij is zo een beetje de belichaming van al het goede en is de meest wijze van de 4 godinnen , misschien is die witte wolf in jouw legging hier wel een verwijzing naar laugh.
Over de sjamaan zou ik niet weten wie het zou zijn, voor zover ik weet heb ik 3 gidsen die toevallig familieleden zijn van mij laughMaar het zou natuurlijk altijd mogelijk kunnen zijn laugh.
Ik zit ook op een moment in mijn leven waar ik al lang naar heb uitgekeken maar voor het ogenblik weet ik niet wat er uit de bus gaat vallen dus zit ik ergens wel een beetje twijfelend over de toekomst maar ik blijf hem nog positief bekijken laugh
Ik kan zeker nog groeien in mijn spirituele kwaliteiten maar ik voel mij er eigenlijk nog niet klaar voor omdat er ook nog andere dingen zijn die mijn aandacht verdienen zoals acteren, schrijven, muziek maken en belangijkste studeren laugh. Het is ook zo dat ik van tijd veel impulsen ontvang die mij verwarren dus nee ik voel mij nog niet 100 procent klaar laugh.
Ik hoop dat ik je niet heb afgeschrikt met mijn uitgebreidde feedback laughMaar ik vind dat je een fantastische legging hebt gedaan. Het is een zeer mooie manier en ik bedank je enorm hard voor deze mooie en speciale ervaring laugh

Heel veel liefs
Niels
Elfje21
Elfje21 jun 21 '12
Ik begrijp het. Je hebt er eigenlijk wel gelijk in dat je de privacy van anderen niet wil schenden, maar het kon natuurlijk wel zijn omdat wij je toestemming geven voor een legging, dat daardoor onze gidsen je ook wilden helpen.

Vandaar mijn vraag.
Elfje21
Elfje21 jun 21 '12
Hoi Annasy,

Erg bedankt hiervoor! Ik kan me er zeker in vinden.
Ik ben inderdaad een gevoelig persoon en neem gemakkelijk emoties van anderen over waardoor ik er zelf mee zit.

De blokkade waarover je spreekt heeft inderdaad met liefde te maken. Als je onder de levensvragen gaat kijken, zie je wat ik bedoel. Deze gevoelens kan ik wegens de blokkade niet loslaten. En er is enkel een mogelijkheid via regressie.

Alleen het hangt van mij af of ik die blokkade ga willen losmaken.
Als ik jou kaartlegging lees, komt het erop neer dat ik ervoor moet gaan om de blokkade los te maken, klopt dat? Want ik zit er enorm mee of ik die gevoelens voor die ene persoon wel moet opgeven.

Ik denk inderdaad dat transfomratie en verandering op dat vlak mogelijk is, maar ik denk dat het van mij afhangt, wat ik er uiteindelijk mee wil doen.

Ik vind het heel mooi om te horen dat je een eikenboom en huisje ziet en ook een ekster, want ik hou van de natuur en vooral van bomen. Dus ik voel me met bomen wel verwant. Leuk om te horen dat ik als een boom wordt afgebeeld. smile

Ik wordt sneller moe dan anderen dus die levenskracht van Moeder Aarde heb ik wel nodig.

Die barst geeft die blokkade in mezelf aan denk ik en doordat ik met die blokkade zit zou het goed kunnen dat ik mezelf niet helemaal kan ontwikkelen. Zie maar onder levensvragen.

Dat mijn gedachten nie vrij kunnen zijn, heeft te maken met die blokkade. Ik voel me daardoor ook niet helemaal vrij en hang er teveel aan vast.

Ja, ik maak het mezelf vaak moeilijker dan nodig is. Ik kan soms nogal koppig volharden in wat ik denk of voel.

Ik hoop dat ik in de teokomst de stap kan zetten om die transformatie aan te gaan. Maar op het moment voelt het even alsof ik er nog niet helemaal klaar voor ben.
Pagina's: 1 2 3 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki