Loading...
nl

6 juni 2012: The Planets are lining up

admin
admin apr 28 '12
WORLD GATHERING 2012
GATHERING AT SACRED SITES AROUND THE WORLD


In 1987 kwamen duizenden mensen op heilige plekken bij elkaar om de laatste 26 jaar van de Mayakalender in te luiden. José Arguelles vertelde over de Hopi-profetie: ‘144.000 lichtwerkers zullen wakker worden en aan het werk gaan.’ In de afgelopen 26 jaar is er enorm veel veranderd en het is duidelijk dat we ons in een periode van grote transformatie bevinden. En de 26 jaar zijn bijna voorbij…

Visioen
Een aantal jaar geleden kreeg ik een visioen over 6 juni 2012. Ik zag opnieuw duizenden mensen naar heilige plekken gaan en daar samen komen. Heilige plaatsen – of krachtplekken – zijn als het ware de bibliotheken van de aarde. Ze herbergen alle spirituele kennis over de evolutie van de mensheid. Ze zijn de bronnen waar veel spirituele of culturele tradities begonnen zijn. Graag wil ik je uitnodigen om mee te doen en een bijeenkomst te organiseren op de krachtplek van jouw keuze. Dat kan een meditatie, een concert, een dansbijeenkomst of muzieksessie zijn. Op 6 juni is er een zeldzame constellatie van planeten: de zon, de maan, de aarde en Venus staan dan op een lijn en vormen de Venus Transit, een prachtig moment om te verzamelen op heilige plaatsen. Het is het begin van een opening in de tijd die tot december 2012 duurt.

Venus Transit
Venus wordt ook wel de Morgenster en de Avondster genoemd, omdat –ie het meest helder aan de nachtelijke hemel staat, dicht bij de horizon. Venus is de aankondiger van het nieuwe, en speelt een grote rol in de Maya-astrologie, waarin de planeet wordt gezien als de belichaming van Quetzalcoatl. In onze cultuur wordt Venus geassocieerd met vrouwelijkheid, schoonheid, sensualiteit en liefde, aspecten die cruciaal zijn in de periode van chaos en verandering. De tijd tussen 6 juni en 21 december 2012 vormt als het ware een poort in de tijd.

www.worldgathering2012.com
We hebben een interactieve website gemaakt waarop alle bijeenkomsten en reizen vermeld kunnen worden. Je kunt hier je eigen reis of project tijdens de Venus Transit toevoegen, met foto’s en praktische informatie. De site is eind september klaar. Je kunt ook alvast kijken op facebook.com/worldgathering2012


Profetieën
‘It's not surprising that the second Venus transit of this decade falls in June, 2012, just six months from the end of the Mayan calendar in December 2012. In the finest of the early Mayan books, the Dresden Codex, the beginning of the Great Cycle in August, 3114 BC is referred to as the "Birth of Venus". As well, several of the surviving Mayan manuscripts also refer to Venus as a Sister Planet of Earth. And Mayan prophecy states that the renewed world of new consciousness will be born on the occasion of the Venus Passage across the Sun of 6th June 2012.’ Richard Giles, astrologer

‘A Venus Transit is like an invitation from the cosmos. The natural response to this seems like a meditation event, a meditation for gathering spiritual strength. It may serve to enhance an actual experience of collective unity in a year that otherwise promises to be almost overwhelming and seemingly chaotic. In the midst of this the Venus Transit will serve as a beacon and I certainly encourage people to make plans for gatherings.'
Carl Johan Calleman, maya-expert

‘We are entering a new time of prophecy. It is the Prophecy of Peace. 6-6-12 is the Time of the Turning of the Key and the lifting of the veil of the Holy City of Jerusalem because she has been veiled. She is a sacred mother, waiting for the veil to be lifted by the people, by their prayers for peace. From this City of Light, a peace will come, the magnitude of which has never been felt in the human experience, because the restoration of Jerusalem is the restoration of the Bride. This is the Prophecy of the Covenant of the Veil and the Prophecy that shall be fulfilled on 6-6-12 in Jerusalem, because, truly, Mary Magdalene carries the Keys to the Kingdom of Heaven on Earth.
 Blessed be, so be it and so it is.’
Judith Moore, medium and author

The coming ashore of Venus, the goddess of beauty, marks the time of the age of enlightenment that is about to arrive. The Venus of Botticelli depicts a star-constellation when Venus heralds this time: the beginning of time. It was welknown in esoteric circles within renaissance time that beauty, spirit, and life would come back to civilisation after a long period of suppression, war and darkness. Venus is the morning star, and just as in the time of Jesus, who was the herald of the age of pisces, nów she is hearlding the age of aquarius which is starting to emerge from the vast ocean of time. The gate of Venus is the portal of time. Between june 6th, 2012 – the moment of the Venus Transit - and december 2012 -The end of the Maya calender- there is an opening in the framework of time. It is like a vulva of time that is opening up so the newborn child can come into this world.
The task for all light workers is to hold the space – to come together and hold the energy of birth, of pregnancy, long awaited in the spheres of spirit. All shamans and priests of life have worked together towards this point in time because it gives the possibility of a renewal of life, a renewal of civilisation and a renewal of spirit; a true renaissance. It will mean the breakdown of systems that no longer function, especially the capitalist system; the financial system that is ruling and controlling the world and is taking over human civilisation. It is only in the hands of a few, but even they no longer control the working of it, because it is gone out of hands. It is like a virus that is spoiling the world, just like mister Smith in the Matrix. It is time people connect back to their spirit, to the spirit world and to their hearts and live from the way of the heart. This is the message of Venus. Open the Gate, starting june 6th, connect humans across the world in holding the space.
Ton van der Kroon

http://www.tonvanderkroon.nl/ton_van_der_kroon/world-gathering-2012.html
Delen:
admin
admin apr 28 '12
Your Just Another Part of Me van Michael Jacksons waar hij zingt over de Planets Are Lining Up......en nu is het bijna zover..........Ik kan niet wachten. Als alles lukt ga ik deze dag een meditatie doen met een groep. Waar en hoelaat......zal ik later nog vermelden.
Degene die deze meditatie gaat lijden is nog in overleg....ivm de locatie! Ik ga er vanuit dat het gaat lukken.......HET ZAL ZO ZIJN. smile

Hebben jullie al plannen?

Marije22
Marije22 apr 28 '12
Lijkt me prachtig om mee te maken smile
Afhankelijk van de locatie (moet vanuit Friesland komen) ben ik er graag bij!

Groetjes, Marije
admin
admin apr 28 '12
Hi Marije, Zodra ik meer weet zal ik het vermelden. Ik heb nog een leuk youtube filmpje gevonden die laat zien in een animatie hoe het verloop is van de "Lining Up" smile

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=WMFazGjeS_4[/video]

Groetjes,
JustLove smile
admin
admin mei 14 '12
Hi Marije22, de meditatie gaat niet door....... jammer. De locatie die men wilde afhuren was toch al besproken voor een bedrijfsfeest, het Odiezee Café in het Dolfinarium. Vanuit dit café kan je de dolfijnen van achter het glas bewonderen. Het leek me dan ook fantastisch ;)om in meditatie te gaan in aanwezigheid van de dolfijnen.
Marije22
Marije22 mei 15 '12
Ja jammer! Was een heel leuk idee geweest. Dan ga ik thuis wel mediteren. 20 en 21 mei is er ook een bijzondere line-up van planeten waarbij er in bepaalde delen van de wereld ook een zonne-eclips te zien is, wereldwijd zijn er veel mensen die in het teken hiervan vanuit hun eigen huis op hetzelfde moment gaan mediteren. Ook al ben je dan thuis, het lijkt me wel indrukwekkend! Misschien ook wat voor jou? smile
Novi
Novi mei 15 '12
Leuke tip
Ik heb dan mijn eigen meditatie groepje. Zou wel leuk zijn om aandacht te besteden aan de line up van de planeten. Het is inclusief kamperen dus dus met een beetje geluk kunnen we 's avonds mooi kijken.
Marije22
Marije22 mei 15 '12
Leuk Novi smileinclusief kamperen, dat moet wel een prachtige ervaring worden.
Voor wie in de wereldwijde groepsmeditatie (waar ik het over had en die je gewoon thuis kunt doen) geïnteresseerd is: je kunt me een pb'tje sturen zodat ik je voor het evenement kan uitnodigen, en je toegang krijgt tot de informatie over dit onderwerp.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde laugh

Groetjes, Marije
admin
admin mei 17 '12
Hi Marije22, ik had graag die dag bij de dolfijnen willen zijn......maar blijf nu waarschijnlijk thuis (ook heilig voor mij) smile.
Ik heb nog even gegoogled naar 20 en 21 mei........
Hier vindt je nog wat extra info: [url=http://33mm.eu/2012/][/url]

En Novi, wat leuk om het bos in te gaan met je meditatie groep. Hopelijk is het ook een zonnige dag....... cool
Marije22
Marije22 mei 20 '12
Leuk, dank je JustLove

Morgen om 1:47 in de ochtend (dus vannacht) is de precieze line-up van de planeten. Veel mensen voelen het vandaag (en gister) al. Er wordt nogal wat in gang gezet.
Vanochtend was er een aardbeving in Italië, en waarschijnlijk kunnen we vandaag nog meer verwachten.

Een paar filmpjes:





En nog wat informatie:


NIEUWE MAAN & ZONSVERDUISTERING - 20 MEI 2012

De zonsverduistering is bij ons niet te zien, omdat het bij ons dan nacht is: 21 mei 1:47 uur onze tijd staan Maan, Zon én de ster Alcyone, de centrale ster uit sterrencluster de Pleiaden, precies op een rij (op 0˚20 Tweelingen).

Deze nieuwe maan valt binnen de periode van de Bloemmaan, dat het thema ‘groeikracht en verbinding’ draagt. Door het lucht(ige) teken Tweelingen zal het zoeken naar nieuwe uitdagingen trekken. Nieuwtjes, leergierigheid, communicatie en onrust horen bij dit teken…

Maar de nieuwe maan roept ook om verbinding te maken met je hart, je gevoelens en je emoties. Dat kan moeilijk vallen nu… en toch kan het juist ook helpen om ziels- en hartszaken en de energieën die ons bereiken, beter te begrijpen.

Zowel de Maan als Alcyone worden geassocieerd met water. Water kan reinigen of overstromen, het zoekt altijd het diepste punt op en figuurlijk gezien voel je dat in je hart. Tranen kunnen vloeien en oud zeer wegspoelen, water kan je lijf schoonspoelen, maar hopelijk houden de wereldwateren zich rustig…

Wat ook meespeelt is het vierkant met Neptunus (de God van de Zee), wat nog meer een waterthema geeft aan deze stand. Dit geeft een dromerige, mystieke of wonderlijke invloed en de neiging om weg te vluchten in fantasie.

Je kunt ook occulte belevingen hebben. De Pleiaden worden gezien als het huis van onze voorouders waar je in contact kunt komen met (je) oude wijsheid. Het is dus zeer de moeite waard om deze magische combinatie van energieën in je op te nemen! En omdat dit gepaard gaat met een zonsverduistering, zal het collectief doordringen en doorspelen.

In zijn geheel geeft het de Aarde en haar bewoners een boost aan kosmische energie, waarbij collectieve verbindingen worden aangegaan en het gevoel van thuiskomen over de komende periode steeds duidelijker wordt ervaren.

Oefening:
Grond jezelf en visualiseer dan dat je geest omhoog gaat, steeds hoger, naar de Pleiaden. Daar ga je op een bed van kristallen liggen en voel je rust over je komen. Voel wat je voelt in die sfeer, zie wat je innerlijk oog ziet en ervaar wat je geest ervaart. Kom dan weer terug, aard jezelf (bewust in je lijf) en zet in je bewustzijn wat je hebt meegekregen.

Bron: Petra Stam

[img:left]http://deretornoacasa.wordpress.com/2012...nt-may-20-2012/[/img]
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 20 '12
Ik ga zometeen een drumcirkel doen, voor deze mooie gebeurtenis. Wat gaan jullie doen?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 20 '12
"Bloemmaan" laugh

yeahhh tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 20 '12
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar dagen ontzettend emotioneel ben...
Al een paar keer traantjes weg moeten vegen, en niet echt om iets waarvan ik zeg: Oke, er zit een duidelijke reden aan vast...
Of dat ik iets ergs heb meegemaakt pas,...

Maargoed, soms heb ik dat wel eens...

Goede info, Marije!

@ NiMS... Ik ga zo lekker schilderen, een beetje rust proberen te komen...
Gewoon met olieverf op doek, gedachten op 3% en zie wel waar het schip strand wink
Ga je drummen op een drumstel of zo'n trommel? of is een drumcirkel iets anders? Ja... ik weet niet?
tongue
Leef je uit wink

veel plezier, en gezelligheid, en bewustwording allemaal wink
groetjes moonflowertje wink
Marije22
Marije22 mei 20 '12
Drumcirkel, klinkt leuk!

Dat emotionele had ik een week geleden, misschien nog door de volle maan van laatst? Nu heb ik meer het gevoel dingen beter te kunnen overzien dan eerst. Vooral donderdag 17 mei was een dag vol inzichten smile

Ik ga vanavond mediteren. Niet om kwart voor 2 s nachts.. jammer genoeg, omdat ik morgen moet werken, waar ik wel een beetje helder voor moet zijn. Maar anders was ik er wel voor opgebleven..

Veel plezier allemaal en allemaal heldere momenten toegewenst wink

Liefs, Marije
Novi
Novi mei 23 '12
Ik was lekker gaan slapen hoor! Had wel wat mooie dromen gehad. smile

6 juni ga ik zeker wel kijken.
admin
admin jun 1 '12
Over de Venus-transitie van 6 juni 2012

Oth-channeling door Ellen Rauh
26 april 2012, Nederland

Voor veel mensen en in de astrologische wereld staat Venus voor liefde. Stel je voor dat ook de liefde naar een hogere frequentie gaat en dat alles wat geen liefde is, zichtbaar wordt. Dit kan akelig helder zijn en vaak zou je het liever niet willen zien. Dus wij zouden zeggen: bereid je maar voor. Die transitie gaat helderheid brengen voor diegenen die er voor open staan wat echte liefde is en wat de niveaus van liefde zijn. Elk van jullie heeft behoefte aan verschillende aspecten van liefde. Eén vorm van liefde is niet meer genoeg. We hebben het al gezegd en velen zeggen het met ons. De Aarde gaat naar de vijfde dimensie. Dit zijn dus vijf lagen van liefde. Herken ze bij jezelf. Je hebt ze allemaal nodig om niet te vereenzamen. En als je bij wijze van spreken de klemtoon legt op de derde laag en de tweede en de eerste ontkent, ben je niet meer geworteld en vervreemd je van de Aarde. Dit staat dan weer echte saamhorigheid in de weg. Liefde zou moeten gedijen in alle lagen. Als je in staat bent om vijfdimensionaal liefde te ervaren, is het niet de bedoeling dat je de onderste lagen daardoor negeert. Voor je het weet, krijg je een jojo-effect. Je kunt de vijfde laag van liefde op Aarde alleen maar bewust ervaren en uitstralen als de onderliggende lagen ook liefde zijn, anders ondergraaf je je eigen fundament van zijn. Dus vele lagen die als het ware een beetje verwaarloosd worden, zullen door deze transitie helder naar buiten komen. Zo zul je dus ontdekken of jij in alle lagen liefde kunt ervaren. Op het moment dat je bij jezelf waarneemt dat je voorkeur hebt voor bepaalde lagen, weet dan dat je je fundament ondergraaft en ga dan extra aandacht geven aan onderliggende lagen.

En we horen het jullie het als het ware denken: "ja, dat klinkt heel simpel, maar hoe moet je dat nou gaan doen?". Wij zouden zeggen, als je ruime liefde ervaart, kosmische liefde ervaart, Universele liefde ervaart, liefde ervaart van zielen of hogere regionen, dan moet dit als het ware gekoppeld worden aan de Aarde. Hou je ook van de Aarde? Hou je van alle elementen van de Aarde? Of zijn er verschillende aspecten waar jij totaal niet van kunt houden?

Ga maar oefenen om dit te neutraliseren en laat de tijd je helpen om zichtbaar te laten worden waar je eigenlijk totaal niet van houdt. En zo zul je ontdekken dat je vele voorkeuren hebt en daardoor hogere liefde niet kunt ervaren. Hogere liefde is onbaatzuchtig. Hogere liefde is neutraal. Daar kun je alleen maar naar streven en af en toe ervaren. Geniet er dan van. Weet dat het geen statische vorm is, dat je hem niet kunt vasthouden of haar niet kunt vasthouden. Je kunt er wel naar streven om het zo vaak mogelijk te ervaren. Echte liefde is liefde van alle chakra's. Wie op de hoogte is van chakra's zal ervaren en zodoende ook accepteren dat er vele vormen van liefde zijn. Al die lagen mogen gevoeld worden. Al die lagen worden getriggerd. Maar als je bij wijze van spreken de voorkeur geeft aan je hartchakra, kom je uit evenwicht. Alle lagen zouden moeten stromen op dezelfde trilling. Op het moment dat jij een voorkeur krijgt, kom je uit balans.

meer over astrale lagen

Dus ga maar oefenen en je zou kunnen ervaren dat er momenten zijn dat je totaal gelukkig bent, dat je volledig vreugdevol en liefdevol bent en dat je niet kunt benoemen waar het aan ligt. Het is een gemoedstoestand. En als je die ervaart en we zouden je aanraden: streef ernaar om die zo vaak mogelijk te ervaren, dan zijn al je chakra's op één lijn, in harmonie. Dit komt heel je immuunsysteem ten goede en heel je vitaliteit.

Want laten we het daar ook eens even over hebben. Velen van jullie hebben het geestelijk spiritueel zwaar en tegelijkertijd zijn jullie zeer vitaal. Jullie zelfhelend vermogen is enorm toegenomen. En dat kun je waarnemen als je naar anderen kijkt. Kijk hoe moeiteloos je er door laveert en iedere keer je balans hervindt. Dit is een groot compliment waard aan jullie allemaal. En laat dit de beloning zijn voor al het werk wat jullie al gedaan hebben op allerlei gebieden. Dit is de balans en dit is een garantie voor jullie om regelmatig vanuit het niets ontzettend gelukkig te zijn, in balans te zijn en vreugdevol te zijn.

Voel de grote liefde van Oth, Atha en Era.

Oth-channeling door Ellen Rauh
26 april 2012, Nederland

channeling van 26 april 2012: Astrale lagen

http://oth-channeling.com/
Erix
Erix jun 2 '12
Originally Posted By: JustLove
Op 6 juni is er een zeldzame constellatie van planeten: de zon, de maan, de aarde en Venus staan dan op een lijn en vormen de Venus Transit, een prachtig moment om te verzamelen op heilige plaatsen. Het is het begin van een opening in de tijd die tot december 2012 duurt.


Hoi, ik wil de pret niet drukken hoor, maar wat je zegt kan al niet.
over 4 dagen is het 6 juni, en de maan staat dan in steenbok...
Als je dan de planeten in de tekens wil interpreteren zorg dan in ieder geval dat je dat zelf eerst eens wat jaren gaat bestuderen, venus en mercurius staan aan de zon kant, dus die 2 kunnen nooit ten opzichte van ons in oppositie komen te staan met de zon, kortom, die 2 staan nooit ver van het teken waarin de zon zich tov ons bevindt.
De planeten vanaf mars, daar zit dat een beetje anders. echt zeldzaam is dit niet te noemen in dat opzicht...

Maar beste JustLove, vertel me eens waar wanneer en hoe laat je bent geboren, misschien kan ik je dan iets tonen.
sterkte...


Uw Venus in Tweelingen

U kunt heel charmant zijn en u vindt meestal de passende woorden, wanneer het er om gaat, complimentjes te maken of op het maatschappelijke vlak een goede indruk achter te laten. Wanneer u een mens van uw liefde wilt overtuigen, kunt u hem of haar regelrecht in slaap sussen. U bent heel nieuwsgierig en u wilt altijd weten wat men aan heeft of wie met wie een verhouding heeft. U zou uw best moeten doen om zich niet in oppervlakkigheden te begeven, want het gevaar bestaat dat u met uw ongedurige aard in alles geïnteresseerd bent wat een beetje glinstert en fonkelt, maar dat u ook snel verveeld bent. Afwisseling is voor u heel belangrijk, en het valt u ook niet zwaar om op mensen af te gaan en nieuwe contacten te leggen. U bent niet echt het type voor vaste banden, maar wanneer u het eenmaal echt te pakken hebt kunt u ook trouw zijn. Over uw gevoelens praten gaat u heel gemakkelijk af, en daarom verwacht u eerlijkheid in deze relatie ook van uw partner.

U hebt een zwak voor de schoonheid van de taal en schrijft misschien zelfs graag gedichten. Mogelijk danst u ook graag.


dus mensen geboren op het moment dat venus in tweeling stond zijn gek op alles wat glinsterd en fonkeld.. zoals goud...

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.


Venus - De kunst van het liefhebben

De planeet Venus heeft voor haar omloop rond de Zon circa 224 dagen nodig en is ongeveer even groot als de aarde. Wij kunnen Venus dikwijls met het blote oog zien, want zij straalt als geen andere planeet. Evenals Mercurius is zij avond- of morgenster; zij kan in de horoscoop hoogstens 48 graden van de Zon verwijderd staan, zodat alleen een conjunctie met de Zon mogelijk is.

De stralende schoonheid van dit hemellichaam leidde ertoe, dat Venus (ook wel Aphrodite) in de mythologie als de godin van de schoonheid en de liefde vereerd werd. Nadat Zeus zijn zaad in zee geworpen had, ontsteeg zij deze als de uit het schuim ontstane. Toch zorgde haar schoonheid niet alleen voor harmonie, maar ontstak zelfs de Trojaanse oorlog.

In de astrologie staat Venus voor alles, wat wij mooi en begerenswaard vinden. Haar plaatsing in de horoscoop geeft informatie over onze behoefte aan harmonie, ons liefdesleven en onze aanleg voor toewijding. Ook de schone kunsten en vooral de zang worden met haar in verband gebracht, evenals onze zin voor esthetica en de manier waarop wij graag verleiden of verleid willen worden. Als Avondster heeft men Venus aan het teken Weegschaal toegekend, terwijl zij als Morgenster aan het teken Stier toebehoort.
admin
admin jun 2 '12
Quote:
Hoi, ik wil de pret niet drukken hoor, maar wat je zegt kan al niet.
over 4 dagen is het 6 juni, en de maan staat dan in steenbok...
Als je dan de planeten in de tekens wil interpreteren zorg dan in ieder geval dat je dat zelf eerst eens wat jaren gaat bestuderen, venus en mercurius staan aan de zon kant, dus die 2 kunnen nooit ten opzichte van ons in oppositie komen te staan met de zon, kortom, die 2 staan nooit ver van het teken waarin de zon zich tov ons bevindt.
De planeten vanaf mars, daar zit dat een beetje anders. echt zeldzaam is dit niet te noemen in dat opzicht...

Maar beste JustLove, vertel me eens waar wanneer en hoe laat je bent geboren, misschien kan ik je dan iets tonen. Sterkte....


Hi Erix, IK zeg niks......je hebt dus niet gezien dat er een link onder het hele stuk stond.
Dus hetgeen wat ik hier boven qoute.......mag je aan Toon van der Kroon melden en vragen. wink

En btw: Hij zegt dit en jij zegt dat.........en ik maak de keus welk verhaal bij mij als WAARHEID binnenkomt...toch! smile
Erix
Erix jun 3 '12
Je had een heel verhaal hier, die je overnam van iemand anders en hier neer hebt gezet.
ok ik heb even gekeken en stel je toch eens voor....
die zin, stel je toch eens voor....
er staat letterlijk:
Stel je voor dat ook de liefde naar een hogere frequentie gaat en dat alles wat geen liefde is, zichtbaar wordt.
jij gaat je dus eens voorstellen dat de mensheid straks zonder liefde komt te zitten, je moet inderdaad zelf weten wat je geloofd.
maar ja, ken je de energie van de tweeling?
ik wel.
als ik naar een theater ga, en een toneelspel zie, dat noemt men dan een voorstelling.
een gespeeld spel noemt men een voorstelling...

Ik lees in die tekst ook de zin:
Elk van jullie heeft behoefte aan verschillende aspecten van liefde. Eén vorm van liefde is niet meer genoeg.
alsof degene die dat zegt niet hoort bij de elk van jullie... en wie zijn elk van jullie??? alle mensen die dat lezen?
dat iedereen geboren wordt met andere planeetstanden en dat zo heel lang niet gezien mocht worden op aarde, en dat je dan als de maan venus en de zon die eigenlijk heel vaak die conjuncties maken als een groot moment aan gaat geven, of zelfs dat jij je voor gaat stellen dat de liefde naar een andere dimensie verdwijnt, je je toch evenetjes af moet gaan vragen welke kennis de katholieke kerk heel lang onder het zeil heeft gehouden.
en ook even af gaan vragen welke mensen daar van profiteerden, als we 1 wereld willen waarin alleen liefde centraal staat, stoffelijk gezien zou je dan alle andere planeten moeten verwijderen, en denk je dat dat te doen is?
we kunnen ons natuurlijk geheel blind staren op dat woord liefde, en ons door emoties laten leiden van de maan, maar de rest is er ook.

wanneer ik probeer te waarschuwen voor assad in het midden oosten vanaf moment 1 dat daar in syrie het leger begint bevolking te vermoorden en ik weet dat assad is geboren op 11 9 1965, en de man geboren is met mars in de vernietigende schorpioen, en ze meer dan een jaar later nog steeds daar proberen een vinger achter te krijgen, terwijl ik al vanaf het begin dat dat gebeurd kon zeggen dat dat niet gaat stoppen, assad als zon in de dominante maagd en mars midden schorpioen, zijn geboortemoment, en rusland (poetin is een tweeling met mars in boogschutter) en china (die leiders hebben ook handelsbelangen ver boven het menselijke staan) vooral mercurius (de handel) aanbidden, en daar bijna niemand naar durft te kijken, omdat je daar geen liefde ziet maar baby's met kogels in de buikjes, kinderen die afgeschoten worden, gaat nog niet eens om assad en de gevechten daar, het gaat er om hoe blind we allemaal zijn.
Probeer maar eens over die dingen te praten, dat willen mensen niet.
Jij neemt de beslissing al die informatie hier neer te zetten en ik reageer er op.
ik ben al 15 jaar bezig met planeten en de zon en de maan en de sterren, ik weet wel wat de mens mist.
saturnus staat dan voor oorzaken en gevolgen, die je kan negeren je hele leven, kan, maar dat is er ook.
mars is er ook, en mercurius. je moet zeker jou waarheid zelf maar maken, maar de wereldse realiteit is wel dat je dan mensen kan treffen die daar dan weer woorden aan spanderen, snap je?

dus don't shoot the messenger... ik wilde je alleen maar wat laten zien.

liefs erix
Erix
Erix jun 3 '12
Trouwens, probeer jij maar eens contact te krijgen met die mensen die de website maakten waarvan jij de link hier neer hebt gezet, ik kan dat op die site niet ontdekken.
dus een weerwoord geven is dan ook niet mogelijk daar.
Jij zet het hier neer, dus ik geef een weerwoord hier.

en dan mag je voor in de toekomst best wel als mens of als mensheid met de volgende 2 rekening gaan houden:

Mars - De wil tot zelfrealisatie

De omlooptijd van Mars rond de Zon bedraagt ca. 687 dagen. Hij is met een diameter van 6800 km kleiner dan de aarde, en staat bekend om zijn rode kleur, die van oudsher met agressie in verband wordt gebracht. Daarom werd hij in de mythologie ook als god van de oorlog vereerd, die bij de Grieken Ares genoemd werd. Hij was beroemd vanwege zijn moed en dapperheid en stortte zich in iedere slag. Traditioneel symboliseert hij de krijger, die in vredige tijden echter ook het veld moet bewerken om zijn familie te voeden. Daarmee staat hij voor mannelijke energie, terwijl Venus de vrouwelijkheid belichaamt. Toch wordt het gelukkig steeds moeilijker om met deze, toch wat achterhaalde, opvatting astrologisch te werken. Daarom is het zinvoller om hem met onze driftenergie te vergelijken die, in welke vorm dan ook, zowel mannen als vrouwen bezitten.

Mars staat voor doorzettingsvermogen, dadendrang, agressie, moed en ook voor de seksuele drift. Hij wordt aan het teken Ram, en samen met Pluto ook aan Schorpioen toegekend.


Saturnus - De noodzaak van verantwoordelijkheid

De planeet Saturnus heeft een diameter van ca. 110 000 km en cirkelt rond de zon op een afstand van ongeveer 1426 miljoen km. Voor zijn omloop heeft hij gemiddeld ongeveer 29 jaar nodig, zodat hij zich relatief langzaam door de dierenriem beweegt.

De mythologie bericht over Chronos (dezelfde als Saturnus) dat hij zijn kinderen opat omdat hij geloofde dat zij hem, uit begeerte naar macht, zouden kunnen ombrengen. Juist datzelfde had hij namelijk gedaan om zijn vader te onttronen.

In de astrologie geldt Saturnus daarom als de karmische planeet. Karma is de wet van oorzaak en gevolg, en Saturnus zorgt ervoor dat wij met de consequenties van onze daden geconfronteerd worden. Dat is vooral bij de zogenaamde 'Saturnus-return' het geval. Dat fenomeen komt in een mensenleven voor op ongeveer 29 jarige leeftijd, wanneer de transiterende Saturnus met de geboorte-Saturnus een conjunctie maakt. In deze tijd overziet men zijn tot dan toe geleide leven, en is men misschien gedwongen om correcties door te voeren die voortkomen uit begane fouten.

Saturnus staat voor het verleden en de traditie, de vader en het principe van inperking. Waar hij staat, moeten meestal problemen worden opgelost of angst en remmingen worden overwonnen; dergelijke uitdagingen kan men in iedere horoscoop herkennen. Positief gezien brengt Saturnus bestendigheid, volharding, vlijt en verantwoordelijkheidsgevoel. Hij wordt aan het teken Steenbok toegekend.


en je kan dan denken van, ja maar daar geloof ik niet in of wat dan ook, kan.
de mensheid mag dan rekening gaan houden met dat op 5 oktober saturnus de schorpioen binnen gaat, en mars op 7 oktober de schorpioen verlaat en in boogschutter komt te staan.

En als mensen die bewustwording aan zouden kunnen en mercurius met de zakelijke aanleg die zich zo slagvaardig kan manifesteren op aarde met uiteraard mars achter zich als stok om te slaan, misschien dat je dan een wereld zou kunnen krijgen waar mensen dus elkaar leren kennen per individu, en niet elkaar in het anders zijn gaan bevechten, omdat ook de mens in staat zou moeten zijn elkaar daarin te helpen.

Maar die kennis wordt dus min of meer steeds weg gehouden, als iemand boeken schrijft hoe je je eigen energie kan gebruiken, leef je nog steeds in een wereld met vele vele anderen.
En die verschillen per individu, die zijn te zien en aan te wijzen, religie in de vormen die we dan op aarde de meeste invloed zien hebben, die hebben geen baat bij dat soort kennis.

Dus die bewustwording gaat erg traag.
En websites als dat waarvan je hier delen van neerzet, die profiteren van het feit dat de mensheid dat niet heeft gekregen als basis informatie.

In nederland leerde je op school iets heel anders...

En echt beste JustLove, dat is niet persoonlijk tegen jou gericht hoor... smile
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki