"Het ideale huwelijk is dat tussen een dove man en een blinde vrouw."
- Padraig Colum -
"Een kus die boekdelen spreekt, is zelden de eerste uitgave."
- Clare Whiting -
"De eerste man die een goede verklaring kan geven voor het feit dat hij tegelijkertijd op zijn vrouw en op een andere vrouw verliefd is, wint die prijs die ze altijd in Zweden uitreiken."
- Mary Cecil -
"Mannen die in zelfbedieningsrestaurants gaan eten, hebben ook in bed weinig tijd."
- Helen Hunt -
"Door achter vrouwen aan te lopen doe je niemand kwaad. Je loopt pas schade op als je ze vangt."
- Jack Davies -
"Ga er nooit vanuit dat een man doorheeft dat jullie een relatie hebben."
- Dave Barry -
"Probeer nooit indruk te maken op een vrouw, want als je dat doet, zal ze van je verwachten dat je dat ritme de rest van je leven volhoudt en geloof me, vrienden, dat ritme is moordend."
- W.C. Fields -
"Toen ik onlangs in de krant las , was ik geschokt. Ik las dat 82 procent van de Britse mannen nog liever met een geit dan met mij naar bed zou willen gaan."
- Sarah Ferguson -
"Ik kan in woede uitbarsten, daar ben ik meesterlijk in."
- Madonna -
"Het huwelijk is net zo slecht voor de liefde als geld lenen is voor een vriendschap."
- Aphra Behn -
"Een nymfomane is een vrouw die net zo geobsedeerd is door seks als de gemiddelde man."
-Mignon McLaughlin -
"Tegenwoordig ben je al een gentleman als je je sigaret uit je mond neemt vóór je een vrouw kust."
- Barbra Streisand -
"Zelfs na dertig jaar van onderzoek naar de ziel van de vrouw heb ik geen antwoord gevonden op de eeuwige vraag: 'Wat wil de vrouw?'."
- Sigmund Freud -
"Geld is als een schone vrouw: als je het niet goed behandelt loopt het van je weg."
- Paul Getty -
"Er zijn geen harde vrouwen, alleen softe mannen."
- Raquel Welch-
"Als je iets wilt zeggen met bloemen, onhoud dan dat één roos in je gezicht schreeuwt:'Ik ben goedkoop!'"
-Delta Burke-