Loading...
nl

Feel Good foto's!

MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 29 '12
Mooie foto, Marije shocked
Petra
Petra jan 29 '12
Mooie foto Marije, práchtige lichtval.
Wat zijn die witte vlekjes weet je dat (reflecties)?


Marije22
Marije22 jan 30 '12
Ja ik zag ze ook, die witte vlekjes! De foto is vanuit het raam van de V&D genomen, dus ik denk wel dat het een reflectie is smileHet lijken wel ufo-schoteltjes he tongue

Het licht was inderdaad heel uitzonderlijk, lijkt wel geschilderd! Was ook weer een kwestie van een momentopname, op dit moment lichtte de martinitoren het felst op. En dan met die lieve blauwe wolkjes op de achtergrond, een prachtig gezicht.

Het heeft hier een beetje gesneeuwd vannacht, zal vanmiddag wel weer even een mooi fotootje maken smile
Petra
Petra jan 30 '12
Nou precies die indruk had ik ook, maar het blijft een geweldige foto natuurlijk grin
Beschermengel
Beschermengel jan 30 '12


Heel erg mooi! smile
Marije22
Marije22 jan 31 '12
Zoek het vogeltje!
Marije22
Marije22 jan 31 '12
Het vogeltje kijkt in het vogeltje! laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 31 '12
Lief!
wel goed bedacht zo'n hokje...
het vogeltje kan er wel uit... en de kat er niet in tongue
of zie ik dat verkeerd? shocked

groetjes wink
Marije22
Marije22 jan 31 '12
Goed gezien! Mijn vader is super handig smile

De vogeltjes vinden het wel fijn in de achtertuin! Andere katten dan jelle (die geen jager is) komen er alleen met moeite, dus genoeg tijd voor de vogels om ze op te merken smilezelfs wat ijs in de vijver weggehaald zodat de vogeltjes ervan kunnen drinken haha!

En het resultaat: de vogeltjes blijven terugkomen wink
Marije22
Marije22 feb 2 '12

Kristalletjes op mijn slaapkamerraam vanochtend smile
Beschermengel
Beschermengel feb 2 '12


Ja mooi zeg smileik kan me nog herinneren dat vroeger in mijn ouderlijk huis ook altijd van die mooie ramen waren met kristallen ...als het vroor. We woonde in een hoekhuis en geen centrale verwarming dus dat leverde hele mooie ramen op smile

Mooi Marije! smile
Marije22
Marije22 feb 2 '12
Die kristallen zaten zeker aan de binnenkant van het raam? Die op mijn slaapkamerraam volgens mij buiten. Dan is het temperatuurverschil tussen buiten en binnen geloof ik nogal groot, hoe zat het ook alweer? smirkAch laten we er onze hoofden er niet over breken, het heeft in ieder geval een prachtig resultaat opgeleverd wink

Leuk om te horen dat deze foto je een jeugdherinnering opgeleverd heeft laugh
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '12
Ja als ik me het goed herinner zaten de ijskristallen aan de binnenkant en echt heel verschillend waren ze, ik zou het zelf niet kunnen maken of tekenen smile

Het heeft in iedergeval indruk op me gemaakt want ik weet het nu nog tongue
Marije22
Marije22 feb 21 '12
Ik móest hier echt even een foto van maken.. dit ligt er dus onder aan mijn stoel tongue:
Beschermengel
Beschermengel feb 21 '12

Ach...hahahahaha lief zeg! smile
Marije22
Marije22 feb 21 '12
Jaaa leuk he.. in zijn eigen veilige 'ei', en hoeft ie niet eens iets voor te visualiseren tongue
Nimueh84
Nimueh84 feb 21 '12
Aaawww wat ligt ie daar super lief! <3
Marije22
Marije22 mrt 6 '12
Gister brak de hemel open! Het leverde een mooi plaatje op smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 6 '12
wow... prachtig tongue

groetjes moonflowertje wink
Enigma
Enigma mrt 6 '12
Wat een aparte foto laugh


Heel mooi hoor wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki