Loading...
nl

Feel Good foto's!

wolfke
wolfke jan 25 '12
@Hikari: is idd wel een feel good picture! leuk smile
Hikari
Hikari jan 25 '12
Dank je smileik vind het gewoon zo leuk om naar hem te kijken smile
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Haha leuk, Hikari wink

Ik zet er nog eentje bij:
Hikari
Hikari jan 25 '12
Ahw wat schattig shockedIs dat jouw katje ?
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Ja! Maar zeg maar gerust kat hoor, hij is al 13 ofzo shocked
Maar hij blijft er op een of andere manier wel altijd jong uitzien!
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '12

Ja hij is leuk Hikari, en inderdaad je gaat vanzelf mee glimlachen als je lang kijkt smile

Dankje Eruanna smile

Ja een vogel kan ook Marije, vleugels heeft het in iedergeval ...leuk he smile
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Whaaaaaaaaaaaaaaa! Ik mag mijn orb-foto nu officieel bij mijn feel good foto's zetten...

Wat ik net ineens ontdek!! Het is precies 22 minuten over het uur op de klok van het stadhuis.. dat ik het niet eerder heb gezien! het getal dat ik echt overal tegenkom..

hoe is het mogelijk, dit ontroert me echt shockedWat een supermooi kado!
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '12


Oww wat leuk de kat! ... de orbs! jeetje erg mooi! smilehet lijkt wel of ze bewegen naar iets toe.
Petra
Petra jan 26 '12
Het getal 22 kent meerdere verklaringen en symbolieken.

Volgens de nummerologie:
Het getal 22: Deze energie duidt op grote plannen en eventueel op gemeenschappelijke projecten.

22: DE BOUWMEESTER
Deze vibratie ontwikkelt grootse plannen die tot ongelooflijke resultaten leiden. De 22 wordt geïnspireerd door visioenen die hij daarna in praktijk weet te brengen. Hier is sprake van kracht en macht op elk niveau, inzicht in de menselijke aard, doelgerichtheid en morele verheffing. Een 22 heeft organisatietalent, een haarfijn ontwikkelde intuïtie en beschikt over tact en kundigheid. De 22 is de mensen welgezind, houdt van reizen, bekwaamheid en samenwerking.
Hanteer men dit getal in zijn meest positieve zin, dan kan men op elk terrein de positie van een meester analist verwerven.

Een negatieve 22 echter uit zich in een bombastische taal, hij klopt zichzelf voortdurend op de borst en bewandelt allerlei slinkse wegen om zoveel mogelijk geld te verdienen. Is dan onverschillig en een dienst bewijzen aan anderen wordt met grote tegenzin gedaan. Een negatieve 22 lijdt niet zelden aan een minderwaardigheidscomplex, is wraaklustig en vervalt soms tot zwarte magie en misdadige praktijken.

Het is aan de persoon zelf om uit te maken of en hoe de grote macht en kracht van dit getal gebruikt wordt; want alles kan (in zekere mate) in positieve of negatieve zin aangewend worden.

De opdracht voor het getal 22 is: Net zoals voor de 11 staat de opdracht ook hier hoofdzakelijk in het teken van: de mensheid onzelfzuchtig te dienen.

Volgens Hein Pragt hebben deze getallen ook een historische, spirituele betekenis. In bijna elke cultuur kent men een bijzondere symbolische betekenis toe aan bepaalde getallen. Zo zien veel mensen 11 als het gekkengetal (waar ook het carnaval veel gebruik van maakt) en in 13 het ongeluksgetal. De symbolische betekenis van veel getallen gaat soms heel ver terug in de tijd kan sterk verschillen in diverse culturen. Veel getallen worden beschreven in de Bijbel, de Koran en de Griekse oudheid. Sommige getallen komen voor uit de omloop van onze aarde en de planeten (het zestallig stelsel), sommige getallen (ook ons tientallig stelsel) is ontstaan uit onze handen met elk 5 vingers met een totaal van 10. Ook werden in het verleden in verhalen (mondelinge overlevering) vaak dezelfde getallen gebruikt omdat dit nu eenmaal eenvoudiger te onthouden was. Vaak keren mensen de beredenering om door juist in deze regelmaat betekenis aan getallen te geven. Ook heeft de mens wiskunde gebruikt om allerlei processen uit de natuur te verklaren. Soms keren mensen deze beschrijving om van natuur terug naar de getallen waardoor het lijkt alsof de getallen iets magisch hebben. Dit is dus een kip en ei probleem.
Getal 22:

Het getal 22 is het getal van het lijden, in de Bijbel is Jozef vanaf het moment dat hij door zijn broers werd verkocht 22 jaar gescheiden geweest van zijn vader en broers. In de tweede wereldoorlog waren er 22 vernietigingskampen. Het getal 22 geeft meestal de grens van het lijden aan, na deze periode breekt een nieuwe tijd aan. Psalm 22 is de lijdenspsalm.
Petra
Petra jan 26 '12
Origineel bericht van: Beschermengel



Wat een mooi symbolisch cadeautje beschermengel. Bijzonder dat jouw kat het ook helemaal dichtgelopen heeft.
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '12


Ja mooi he smile...eerlijk gezegd dacht ik dat het vogelvoetstapjes waren, een kat kan er onmogenlijk komen volgens mij.

Het maakt ook niet uit, maar inderdaad er was helemaal geen begin of eind te zien. smile
Marije22
Marije22 jan 26 '12
Bedankt Petra, voor de getal 22-uitleg laugh

Leuk he Beschermengel, hoe het onmogelijke soms mogelijk wordt gemaakt! Het zijn gewoon kleine wondertjes
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '12


Ja kleine wondertjes, en vergeten doe je ze nooit meer smile
Petra
Petra jan 26 '12
Origineel bericht van: Beschermengel


Ja mooi he smile...eerlijk gezegd dacht ik dat het vogelvoetstapjes waren, een kat kan er onmogenlijk komen volgens mij.

Het maakt ook niet uit, maar inderdaad er was helemaal geen begin of eind te zien. smile


Ha, grappig, hoe kom ik dáár nu bij? Zag zelfs in gedachten een kat rondlopen waarvan ik dacht dat die van jou was (heb je wel een kat?), terwijl ik nu weer kijk en ook duidelijk vogelpootjes zie, kan helemaal niet. Ik heb een te grote fantasie denk ik... :-)

Maar het blijft in ieder geval wél een mooi cadeautje!

grin
Marije22
Marije22 jan 29 '12
Jammer dat een foto nooit aan echt zal kunnen tippen.. maar toch wil ik jullie een beetje laten meegenieten van het uitzicht dat ik een paar dagen geleden had smile
amor
amor jan 29 '12
wow, vind het zo al super mooi laugh
Marije22
Marije22 jan 29 '12
Die lichtstralen, zo mooi! Een pláátje
in het echt valt je mond er van open wink
Marije22
Marije22 jan 29 '12
Ohja en hier nog een mooie van de Martinitoren Groningen smile
Sundance
Sundance jan 29 '12
heel mooi!
zou bijna wat zeggen nav...hahaha. maar hou m,n mond, dududududu...hahaha...

Dankje voor de mooie feelgoods. al reageer ik niet altijd(tijdig. Ik zie ze wel. smile
Marije22
Marije22 jan 29 '12
nav wat? tonguenu ben ik nieuwsgierig!

Reageren hoeft natuurlijk niet hoor. Als het gevoel maar overkomt winkMaar als je een FG-foto hebt, zet 'm er zeker bij!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki