Loading...
nl

Feel Good foto's!

Marije22
Marije22 jan 24 '12
Ik vind het tijd voor een FeelGood foto's topic!

Deze heb ik vanochtend tijdens mijn wandeling genomen:
Delen:
Hikari
Hikari jan 24 '12
Goed topic laughZal binnenkort ook even kijken naar mooie feel good pictures. Mooie foto, die lucht is ook mooi weergegeven.
Sundance
Sundance jan 24 '12
heel mooi, hoe de blauwe lucht en zonlicht door de wolken naar voren komt. een openrijten. prachtig.:)
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Daar word ik nou vrolijk van! zal proberen er regelmatig weer eentje bij te zetten om aan jullie mijn feel good gevoel door te geven wink

Groetjes!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 25 '12
heey dat is grappig...
ik ben gister ochtend toe-val-lig ook foto's wezen maken smile
die moet ik nog uploaden... en dan zal ik ze in het "winter" forum zetten... bij mijn andere foto's smile
leuk dat er meer zijn die mooie foto's maken...

het trekt je eventjes uit het dagenlijkse leven...
hooffie leeg maken en thuis komen met prachtige foto's
energie op gedaan van de zon, of de frisse lucht

binnen zitten is eigenlijk helemaal mijn ding niet shocked

Leuk, Marije22.... wink

groetjes moonflowertje smile
Petra
Petra jan 25 '12
Marije wat een práchtfoto. Ik kijk uit naar wat je nog meer gaat plaatsen!

Mag ik er ook ééntje bij zetten (of eigenlijk 2)?

Dit is eigenlijk een mislukte foto, ik fietste naar huis en mijn aandacht werd naar de lucht getrokken. En tot mijn stomme verbazing zag ik een engel in de vorm van de zon die door de wolken kwam in de lucht. Ongelooflijk, ik had dat nog nooit eerder gezien, het was heel duidelijk te zien. Het duurde nog een minuut of 10 voor ik thuis was en ik 'gooide' mijn fiets neer, rende naar binnen, pakte mijn camera in de hoop nog 'iets 'vast te kunnen leggen. Helaas was de vorm al voor een groot deel weg. Ik weet, zoiets is een momentopname, maar wat had ik dat graag gedeeld! Op internet vond ik een vergelijkbare foto die gemaakt is door iemand anders, de engel is op die foto vrijwel identiek aan zoals ik em heb gezien, al zie je daar op het moment dat ik pas bij mijn camera was niet zoveel meer van.



Beschermengel
Beschermengel jan 25 '12


Wow mooi zeg!...en wat een leuk topic smileja zo heb ik ook een foto van in de sneeuw achter bij mij op het dak, er is heel duidelijk een hart te zien vlak voor mijn neus(je). Daar had natuurlijk een vogel gelopen maar precies in de vorm van een hart ...en zonder onderbreking.

Ik zal strakjes proberen hem hier te plaatsten.
Petra
Petra jan 25 '12
Wat leuk beschermengel, ik ben benieuwd!
Hikari
Hikari jan 25 '12
Zou ik hier misschien een tekening/afbeelding mogen plaatsen smileIk word altijd zo blij als ik er naar kijk smile

Mooie foto's Petra, het is idd een momentopname.. Heel Mooi laugh
Marije22
Marije22 jan 25 '12
@Moonflowertje: klopt hoor, binnen mis je al het moois dat er buiten iedere dag te zien is! Ik heb een tijdje terug ook foto's van jou gezien, maar ik kon het forum niet meer terugvinden tonguedus dacht ik.. dan maar een nieuw topic haha.

@Petra: wat een mooie foto, ik zie er wel duidelijk een engel in laughJammer dat een foto eigenlijk nooit kan tippen aan de werkelijkheid.. dat je mond er gewoon van kan openvallen! Bij fotograferen moet je inderdaad precíes het goede moment hebben, want iedere tiende van een seconde is het alweer een beetje anders. Zo nam ik eens een foto van iemand die een handstand deed in het zwembad. Káársrecht die benen op de foto tonguedie zal ik nog even zoeken..

@Beschermengel: ben erg benieuwd!! Plaats maar raak!

@Hikari: natuurlijk, daar worden we vrolijk van wink


Ik plaats er nog eentje bij die op mij veel indruk heeft gemaakt, het lijkt bijna wel een schilderij (gemaakt rond de kerst):
Marije22
Marije22 jan 25 '12
En hier is de handstand tongueEen echte momentopname!
Eruan
Eruan jan 25 '12
Prachtige luchten. laughAls ik dit zie weet ik waarom ik altijd naar boven kijk op de fiets...
Op het platteland is 's nachts de lucht ook echt prachtig, als je midden tussen de weilanden naar boven kijkt is er vooral heel veel ster te zien. smile
Eruan
Eruan jan 25 '12
Van deze foto word ik heel blij, dat vrolijke ponykoppie met al dat blonde haar. laughDan wel niet het natuurlijkste beeld, maar wel een blije pony. smile

Witte_lelie
Witte_lelie jan 25 '12
Aww. I love Haflingers!

Ook ik word heel blij van deze foto.
Dank je voor het delen!!!!!
De foto roept vele fijne herinneringen in mij op... dat had ik net even nodig.

edit: taalfout
Petra
Petra jan 25 '12
Hee nog meer paardenliefhebbers hier, leuk! Ik ben verliefd op friezen (bruin/wit) met blauwe ogen.

@Marije, mooie foto, die kleuren, prachtig!

Deze zijn niet van mezelf, ik zal ook verder geen filmpjes plaatsen, maar dit zijn zulke bijzondere wolkenbeelden (geïnspireerd op de foto's hierboven)zijn niet te bevatten gewoon hóe ze zo ontstaan. Ik heb als kind vaak wolken gekeken maar kan me zulke toch niet herinneren.

(de commentaren en bijschriften laat ik een beetje, de beelden spreken voor zich ;))









Marije22
Marije22 jan 25 '12
Haha filmpjes zijn ook welkom hoor, en deze horen ook bij de Feel Good categorie wink

Echt heel bijzonder die wolken.. ik heb ze allemaal nog nooit in het echt gezien! (zal ook wel met temperatuur e.d. in het buitenland te maken hebben) Word je er toch weer even met je neus op gewezen wat voor moois er gratis en voor niks in de natuur te vinden is!

Ik kijk ook altijd naar de wolken, en zie er ook altijd van alles in winkhet kind in mij is nogal aanwezig tongue

Mooie foto, Eruanna! smileIs die pony van jou (geweest)?
Beschermengel
Beschermengel jan 25 '12

OOh wat mooi allemaal, ook de filmpjes prachtig smile

Deze foto is gemaakt toen ik in die periode vreselijk veel verdriet had, en vondt het toen zo mooi en lief dat ik dat zag toen ik net wakker was en de gordijnen open deed. Het was voor mij een troost en ook een boodschapje uit de hemel smileHet lijkt op een hart maar kan ook engelenvleugels zijn.

Eruan
Eruan jan 25 '12
Oeehh Friesen die zijn ook prachtig laugh

Beschermengel dat is echt een prachtige foto! smile

Maan is mijn verzorgpony, nu een dik jaar officieel een daarvoor reed ik hem ook elke week bij voor mijn zusje. Het is echt een grapjurk met zijn blije hoofd. Vroeger vond ik haflingers nooit zo heel leuk, totdat ik Maan ontmoette, eerst moesten we niks van elkaar hebben, en nu zijn we samen blijhoofdig. laugh

http://i39.tinypic.com/o8ylhu.jpg
http://i43.tinypic.com/fv1o0.jpg


Marije22
Marije22 jan 25 '12
Ik zie er ook wel een vogel in die zijn vleugels spreidt, Beschermengel laughIk zou het ook hebben opgevat als een kadootje smilezulke dingen komen ook altijd op mijn pad als ik in de put zit.

Leuk zeg, zo'n verzorgpony! Zou ik ook wel willen.. ik hoorde laatst van iemand dat je daar soms zelfs geld voor moet betalen! Das ook mooi.. want het is toch ook best hard werk om een pony te verzorgen.
Maan ziet er heel mooi uit! Deels dankzij jouw verzorgende skills natuurlijk wink
Hikari
Hikari jan 25 '12
Dit is een afbeelding die ik heb gemaakt toen ik me verveelde op de computer, ik word er altijd wel vrolijk van als ik er naar kijk smile
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki