Ok, dus even een snelle update, we gaan dit wat omgooien, de geschiedenis zal even moeten wachten, en tjah, zeg nou zelf, het gaat nergens heen.
De toekomst is namelijk altijd belangrijker. Momenteel ben ik gaan opmerken dat mijn energie is verandert sinds een optreden van Omnia, met Steve Sic als zanger/luit/fluit speler. Al mijn chakra's zijn volledig gaan spinnen en mijn lichaam is weer te klein voor mijn energie, dus ik ben weer aan het leren er mee om te gaan.
Hierbij kan ik wel wat hulp gebruiken want dit is voor mij volledig nieuw en zwaar onverwacht.
Even snel een samenvatting van de geschiedenis kan wel overigens.
Daecca en ik wisselden eeuwen lang van leven. Dan leefde hij en was ik zijn gids en dan draaide we het weer om. Dat is wel zo'n beetje de algehele strekking, de diepgang achter de verhalen komt nog wel. Want momenteel zijn de chakra's even heel belangrijk.
De vergaarde wijsheid springt naar voor, het weten is sterker geworden en het begrip ook groter. Ik moet hier weer even mee leren omgaan, dus nogmaals. Iemand die mij daar misschien bij kan helpen? Daecca weet hier ook weinig raad mee.
Misschien dat het dan toch eindelijk tijd word om ons wederom samen te voegen tot een entiteit in dit leven. Maar dat is een verandering waar ik nog niet zeker van ben.
Mgoed, hierbij dus... Help?