Loading...
nl

Daecca, de afwisseling.

Eruan
Eruan feb 6 '12
Dear Harry and Deacca,

The story makes me smile, thanks for posting the story. I'm very curious to the other part of the story. It's very easy to read, great English!

It's lovely to read the story of you both, you guys have a very special bound. Love to read about that. smile

Take your time, I'm looking forward for the follow-up. smile

Eruanna
Daecca
Daecca feb 27 '12
Changement, Is how they call it in French. "Change" is the name in english. But I prefer to call it growth.

It is what is happening to Harrie and me right now. We have been growing in our relationship to Mother Earth. We have been growing in our relationship to the spiritworld and the spirits of the forest. Mostly The Green Man (Look him up if you want to know more too much to post here).

But still. Growth, alot of it.

Yestereve we went to a concert of a band called Omnia. We grew, we got to know more about our own make up. About how we were built. We heard and saw the love for nature as it should be. And we remembered that we swore to protect mother nature.

Ok, so, next now. I'm a bit chaotic since I am only half here (Paying attention at other parts of the country because something big is going down and there is no time like the present)

...
..
.

I wish I could write about history, because it is fun to look at that which has passed sometimes, but other, urgent matters, have come to my attention.

2012, a year to be remembered by all. A year of change, a year of growth. and as a band once sang, It's the end of the world as we know it, and I feel fine.

I wish I could tell you all what changes are to come, but I can not. For the information is subject to change, nothing is certain in other words, nothing is set in stone.

Just, be ready, for anything. Expect the unexpected. Never neglect a possible outcome.
Daecca
Daecca mrt 11 '12
Ok, dus even een snelle update, we gaan dit wat omgooien, de geschiedenis zal even moeten wachten, en tjah, zeg nou zelf, het gaat nergens heen.

De toekomst is namelijk altijd belangrijker. Momenteel ben ik gaan opmerken dat mijn energie is verandert sinds een optreden van Omnia, met Steve Sic als zanger/luit/fluit speler. Al mijn chakra's zijn volledig gaan spinnen en mijn lichaam is weer te klein voor mijn energie, dus ik ben weer aan het leren er mee om te gaan.

Hierbij kan ik wel wat hulp gebruiken want dit is voor mij volledig nieuw en zwaar onverwacht.

Even snel een samenvatting van de geschiedenis kan wel overigens.

Daecca en ik wisselden eeuwen lang van leven. Dan leefde hij en was ik zijn gids en dan draaide we het weer om. Dat is wel zo'n beetje de algehele strekking, de diepgang achter de verhalen komt nog wel. Want momenteel zijn de chakra's even heel belangrijk.

De vergaarde wijsheid springt naar voor, het weten is sterker geworden en het begrip ook groter. Ik moet hier weer even mee leren omgaan, dus nogmaals. Iemand die mij daar misschien bij kan helpen? Daecca weet hier ook weinig raad mee. winkMisschien dat het dan toch eindelijk tijd word om ons wederom samen te voegen tot een entiteit in dit leven. Maar dat is een verandering waar ik nog niet zeker van ben.

Mgoed, hierbij dus... Help?
Enigma
Enigma mrt 11 '12
Hoi Deacca smile

Ik las bij laatste reacties : Daecca de afwisseling.
En nieuwsgierig als ik ben ging ik meteen kijken tongue
Wat mooi dat er ineens zo n verandering gaande is smile.
En zo n ontwikkeling kan dan ook opeens sneller dan het licht gaan laughmet kosmische termen gesproken tongue.

Op dit moment weet ik nog niet hoe zo goed hoe ik zou kunnen helpen, want je geeft niet echt een richting aan en het klinkt voor mij een beetje warrig smile
Nou zit mijn kracht ook niet in het uitleggen van voor mij soms simpele oplossingen,
maar ik hoop dat je hier iets mee kan, of dat het je in ieder geval een beetje op weg helpt smile:

http://www.eostresworld.be/kleuren/betekenis.htm

Of je chakras in balans brengen :

http://www.balancing.nl/info/?page_id=61

Je kunt ook energie terug geven aan de natuur door aarden.
Er zijn daar heel veel oefeningen voor
Of aan mensen/dieren/natuur ( licht sturen ) geven die het nodig hebben smile

Als ik het verkeerd begrepen heb hoor ik het wel

succes...liefs Enigma
Enigma
Enigma mrt 11 '12
Psssttt...ik ben toch ook nog wel erg nieuwsgierig naar het vervolg van Deacca en Harry wink
Novi
Novi apr 16 '12
Hi Harrie and Deacca,
Really nice to read all the stories above! Sounds you both have a good cooperation together.How wonderfull that you speak in english and the last life was in the UK.

I always have a feeling one/or more of the last lives weren't even on earth. Anyway when I try to understand any of the spiritual world or one of my guides , I feel like a translator, trying to translate my own message. It is always so much in so sort time, and more like ZIP file of DiVX movie wink

I wonder how you both communicate so well and in English?

Looking forward to future posts.
Daecca
Daecca sep 13 '12
We both are adept at English, For Daecca it is his native language, for me, Harrie, it just feels more natural.

As it seems Daecca and I have traded a lot of the time, he being my guide or link to the spiritual, or I myself being his. Not sure though. I am still looking for someone who can help me with a few of my questions.

Been away for a while. But my path takes me where-ever I need to be. Mostly, I follow my heart, and it just told me I had to get back here.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '12
Welcome back smile.
Daecca
Daecca okt 2 '12
Thank you for the Welcome Back.

Momenteel ga ik door een slapeloze periode nu al 3 dagen onderweg. Coïncideert met de volle maan dus ik denk haast dat het dat is.

Mijn energieën lopen ook weer alle kanten uit. Heel erg bezig met genezing. Mijn persoonlijke groei zet zicht voort. Maar slapeloos wil ik niet echt zijn.

Laatst een zeer goed gesprek gehad met mijn ouders, waar ik eindelijk uitkwam voor wat ik voelde. Voor het feit dat ik me altijd onbegrepen heb gevoelt. Het kwam er op neer dat mijn ouders nu geloven dat zij schuldig zijn aan het mij niet begrijpen. Ik heb ze wel gezegd dat ik... *English now*

I told then I could not hold them accountable as to the fact that they were not open to what I was. A being that was totally new for the time. More like me were born in those days but even within the spiritual community I have always been seen as a bit... Strange I guess. A bit weird. Just a bit out there because I knew most things automatically.

Een voormalige collega vond mij eng omdat hij dacht dat ik gedachten kon lezen. Vlak voor hij een van mijn fouten wilde verbeteren, draaide ik mij om en deed het zelf. Zonder hem gezien te hebben.

Ook heb ik dit met andere dingen. Maargoed...

My story continues, Apologies for my changes in language in this post, But I seem to also be switching between languages.

Anyways, thanks for reading if you kept going up to this point.
Any ideas?
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki