Loading...
nl

Daecca, de afwisseling.

Archolm
Archolm jan 24 '12
Iedere keer als je wakker word.
aquarel
aquarel jan 24 '12
das waar ac
je kent me beter dan ik dacht
mijn verleden is verdriet, leugens en slechte gevoelens en ik was en ben nog altijd kwaad op de wereld daarom dat ik iedereen als mijn vijand beschouw, daarom dat ze me ook niet met rust laten maar ik weet 1 ding ik zal volgende keer geen muziek meer opzetten als ik aan het schrijven ben want dat pakt al mijn gevoelens af en daardoor maal ik mee in de maalstroom van het leven als ik die kicks niet op tijd aanvoel, ik moet nog veel leren
Archolm
Archolm jan 24 '12
Wees gewoon jezelf en laat mensen met rust. Hou op met die maffe gedachtes. En anders kom maar keer praten en dan school ik je wel.
Isebell
Isebell jan 24 '12
Fijn om het verhaal te lezen.. Ik wacht naar het volgende

Liefs isebell
Hikari
Hikari jan 24 '12
Wat een mooi verhaal om te lezen Daecca. Mooi dat jullie elkaar al zo veel levens steunen en helpen en zo goed contact nu met elkaar hebben (of altijd al hebben gehad). En dat jullie dat verhaal nu delen, ieder op z'n eigenen manier. Alles is ook goed verwoord en duidelijk te volgen.
Sorry nog even tussen door.. Ik ben nu toch wel heer erg benieuwd naar the Dark Tower.. denk dat ik hem binnenkort maar even ga lezen smile

Liefs,
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 24 '12
Daecca...thanks for sharing these wise words…

Je zit hier wel goed, op merudi! ...( Harrie was het toch hè?)

Er zijn wel een paar dingen die ik meteen herken in jou eerste verhaal...
Wat me opvalt, is jou onzekerheid... dit is nergens voor nodig wink
het leest makkelijk wat je schrijft, in duidelijke taal...
het lijkt me ontzettend moeilijk om alles wat via jou gedachten, gevoel, bewustzijn, en onderbewuste
(wat allemaal in het engels wordt door gegeven... om te zetten ,in duidelijkere taal (nederlands )
zelf heb ik soms ook moeite met de vertaling... van de beelden waarin ik soms denk... of het een sterk gevoel is
een gevoel, waar soms geen woorden voor te bedenken zijn... soms zie ik het letterlijk voor me...
ondersteunt door mijn gids, die een beetje erg simpel is...
en me vaak van te voren al tien-tallen hints geeft, waar het op uit gaat komen...
en dan nog ga ik er met mijn volle verstand en de wetenschap wat er me te wachten staat, alsnog op af...
de hele week zei die tegen me: Wat baatten een kaars en een bril, als je het toch niet zien wil...
Tja... Het zijn heel duidelijk de lessen in het leven...daar moet je gewoon doorheen, wil je er wijzer van worden...
het is in ieder geval een les, waar je inzicht uit haald...En je bewust wordt, van datgene dat je hebt mogen ervaren,
weer een overwinning is (zo voelt het tenminste ) Je ziet heel bewust de les die er in zit.. (vallen en meteen weer opstaan om verder te gaan)
dat is het belangrijkste ( in mijn beleving dan, hè?)
tja... ieder mens is uniek, en ieder heeft zijn eigen versie van de waarheid! Daar ben ik wel een beetje achtergekomen op merudi...
(ook weer een stukje inzicht, in dat iedereen de waarheid op een andere manier tot zich laat komen, vanuit het (onder) bewuste )
deze wordt dan ineens vrijgemaakt , en dan ben je je er bewust van, en mag het losgelaten worden
Ik heb mijn verhaal een stukje ingekort shocked

want .. volgens mij dwaal ik ook een beetje af van mijn bedankje, aan jullie shocked
Ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die zulke dingen mee maken, en delen wink
Dit geeft mij (h)erkenning en daarvan leert iedereen toch?

groetjes moonflowertje wink
Cialara
Cialara jan 24 '12
Harrie en Daecca,

What a great share this really is. I've red your text with a nice feeling of shared experiences between the both of you. I know how this feels, have the same kind of contact with my own guide Cialaar. We have all lived thousands of years and yes, to much to contain in this human brain smileBut I feel the bond between you two and it is so nice reading this.

Thank you both for this on Merudi.

With Love,
Cialara.
Daecca
Daecca jan 25 '12
Hey lieve mensen,

Vanavond nog geen nieuw deel van het verhaal. Het is laat en moet morgen relatief vroeg beginnen. (12 uur in de middag is vroeg voor mij) Dus waarschijnlijk morgen of zelfs donderdag pas weer het volgende stuk. Donderdag ben ik van 9 tot 12 op mijn opleiding en daarna ben ik vrij. Dus dat komt allemaal goed.

Thank you all for the great responses, and Moonflower. I recognize what you are saying from the early years with Harrie this life, But that's a different story by itself. I used to warn him and he'd just go in head first just to see what he'd hit. Cost him alot of problems and gave me a couple of chuckles along the path. But okay, perhaps next time, more on that.

I say cheerio and tah tah, as we used to say.

Long days and pleasant nights,

D&H
Archolm
Archolm jan 25 '12
Origineel bericht van: Daecca

Cost him alot of problems and gave me a couple of chuckles along the path.


Haha! I see what your trying to say there! smile
HeiligHart
HeiligHart jan 25 '12
Hej D&H,

super mooi jullie verhaal. smile
ik ga jullie zeker volgen..
En wat lief van D dat hij met je vriendin mee gaat H.
Echte broederliefde volgens mij.


Liefs
Daecca
Daecca jan 29 '12
Lieve dames, heren en andervolk,

Momenteel heeft Daecca het druk met wachtertje spelen bij mijn vriendin en zullen we dus even niet veel verhaal uitbreiden. Aangezien hij en ik wel verbonden zijn maar het toch meer zijn verhaal is om te vertellen aangezien mijn geheugen niet zo denderend is over vorige levens.

Het komt goed. Maar schijnbaar is dit nu even zo nodig.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '12
Misschien kun je iets vertellen over hoe jij jou gids ervaart?
Hoe heb je ontdekt dat Daecca jou gids was enzo laugh
sorry,:D ik ben hier gewoon benieuwd naar...

Groetjes wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '12
* ook in jou vorige levens bedoel ik dan he?

Jou vriendin heeft zelf toch ook een gids shocked
Of is dit een teken misschien dat jullie zullen moeten gaan samenwonen misschien?

^^
groetjes moonflowertje wink
Daecca
Daecca jan 30 '12
Momenteel is daecca niet meer echt een gids maar meer een beschermer. En hij vind het nu belangrijk om daar te zijn. Ze heeft zepf ook gidsen ja. Maar in Daecca's optiek beschermen mannen de vrouwen. En haar gidsen zijn overwegend vrouwelijk. Maargoed. Ik zal er nog wel over verteplen. Maar morgen wss. Nu maar eens slapen.
Isebell
Isebell jan 30 '12
Ja.. sorry.. Het spijt me.. Ik kan er niks aan doen..
@Moonflowertje: Samenwonen gaat op het moment. Ik woon in Haarlem net pas. en ik wil eerst op mezelf wonen voordat ik ga samenwonen met harrie.. En ja ik heb alleen maar vrouwelijke gidsen.. Ook al kan ik prima voor mezelf zorgen..

Liefs Val
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 30 '12
Ow oke smile

alles heeft zo zijn reden...
zo is het ook!

... Haarlem vind ik de gezelligste stad van Nederland laugh
Ik ben in IJmuiden geboren... dat is een kwartiertje rijden smile
Het is wel een drukke stad! met veel verschillende culturen...

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor smile
De dingen gaan zoals ze moeten gaan...
Alles op z'n tijd wink
groetjes Moonflowertje smile
Daecca
Daecca jan 31 '12
Origineel bericht van: Isebell
Ja.. sorry.. Het spijt me.. Ik kan er niks aan doen..


Hihi, nope, inderdaad, winkIk ook niet. tongue

Maar dat maakt niet uit. winkHij is vrij om te gaan en staan waar hij wil. wink
Daecca
Daecca feb 2 '12
Well then, His side or my side? Well, kinda simple to be honest, His side is not something to be told right now. Seeing as time itself is a strange thing and I really need to get a hold of the chain of events, him writing down some stuff about how he is experiencing this will mess with our combined memories and focus it on the now.

What we really want to do is focus on the past. Which is, for reasons unknown to us right now, appearantly important for our lives as human and guide. Corporeal and Physical beings as we are we really need to do this, Since something is driving us to do it.

Anyways, I am looking over Ise right now. Since she has a few things that need my attention. But I will be posting more of this story soon once this has been settled. (Personal affairs and all that. I am a blabbermouth, I talk way too much all the time But I do know how to just shut up sometimes. *winkwink*)

Cheerio, tata and what not.
niels
niels feb 2 '12
Hey Harrie and Daecca,
What a beautiful story is this laugh
I really can't wait for the next story laugh
I wish you both all the luck , love and light you'll need to remain who you are

With love and light
Niels
Nathan
Nathan feb 6 '12
De engelse taal is meestal het teken dat Deadda even de rol van braincaptain op zich neemt, die twee van mij hebben daar ook een handje van.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki