Daecca...thanks for sharing these wise words…
Je zit hier wel goed, op merudi! ...( Harrie was het toch hè?)
Er zijn wel een paar dingen die ik meteen herken in jou eerste verhaal...
Wat me opvalt, is jou onzekerheid... dit is nergens voor nodig
het leest makkelijk wat je schrijft, in duidelijke taal...
het lijkt me ontzettend moeilijk om alles wat via jou gedachten, gevoel, bewustzijn, en onderbewuste
(wat allemaal in het engels wordt door gegeven... om te zetten ,in duidelijkere taal (nederlands )
zelf heb ik soms ook moeite met de vertaling... van de beelden waarin ik soms denk... of het een sterk gevoel is
een gevoel, waar soms geen woorden voor te bedenken zijn... soms zie ik het letterlijk voor me...
ondersteunt door mijn gids, die een beetje erg simpel is...
en me vaak van te voren al tien-tallen hints geeft, waar het op uit gaat komen...
en dan nog ga ik er met mijn volle verstand en de wetenschap wat er me te wachten staat, alsnog op af...
de hele week zei die tegen me: Wat baatten een kaars en een bril, als je het toch niet zien wil...
Tja... Het zijn heel duidelijk de lessen in het leven...daar moet je gewoon doorheen, wil je er wijzer van worden...
het is in ieder geval een les, waar je inzicht uit haald...En je bewust wordt, van datgene dat je hebt mogen ervaren,
weer een overwinning is (zo voelt het tenminste ) Je ziet heel bewust de les die er in zit.. (vallen en meteen weer opstaan om verder te gaan)
dat is het belangrijkste ( in mijn beleving dan, hè?)
tja... ieder mens is uniek, en ieder heeft zijn eigen versie van de waarheid! Daar ben ik wel een beetje achtergekomen op merudi...
(ook weer een stukje inzicht, in dat iedereen de waarheid op een andere manier tot zich laat komen, vanuit het (onder) bewuste )
deze wordt dan ineens vrijgemaakt , en dan ben je je er bewust van, en mag het losgelaten worden
Ik heb mijn verhaal een stukje ingekort
want .. volgens mij dwaal ik ook een beetje af van mijn bedankje, aan jullie
Ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die zulke dingen mee maken, en delen
Dit geeft mij (h)erkenning en daarvan leert iedereen toch?
groetjes moonflowertje