Loading...
nl

Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld

Eruan
Eruan jan 22 '12
Ik volg je hoor geloof ik, ik ken dat idee wel, het idee dat je het niet werkelijk typt en het recht vanuit je hoofd uit je vingers vloeit, maar zonder bewust te typen, of hoe je dat ook zeggen wil.

Als ik het zo lees over de verschillende werelden, dan zal je denken dat dat dus met onze trillingsfrequentie te maken heeft, of dat dat een mogelijkheid is dan in ieder geval. smile

Wel interessant wat je zegt over de pendel en/of gids, zo had ik er nog niet over nagedacht.

Bedankt voor het delen van jou visie, ik vind het interessant die te lezen. smile
Petra
Petra jan 22 '12
Origineel bericht van: Eruanna
Vanochtend werd ik wakker met een idee in mijn hoofd. Namelijk als de dimensies zijn, en er is een vierde dimensie waar de tijd geen rol speelt, en dus eigenlijk alles tegelijk zou gebeuren. Kan de wereld niet eindigen, omdat de wereld dan helemaal niet geweest zou zijn. Met die vierde dimensie zal dus ook betekenen, dat we in feite allemaal al zijn wat we zullen worden, aangezien dat dus ook in dezelfde tijd plaatsvindt, als dat wij het meemaken. Dus eigenlijk zou de ontwikkeling van een mens al vast liggen, maar kunnen de keuzes die we maken het 'eindpunt' van de ziel maar lichtelijk beïnvloeden. Daarmee zou het dus mogelijk zijn dat alles vastligt, en de eigen keuzes al zijn ontstaan, voordat we het zelf weten.

Heeft iemand misschien een idee hierover of dit zou kunnen kloppen?


Het is een soort matrix, een nulpunt wat jij beschrijft Eruanna. Ik heb dit wel eens meegemaakt toen ik door een tunnel of meer wormgat in het 'niets' uitkwam. Ik was flabberguested door de complexiteit en grootsheid van het universum. Wij weten zo veel al en ook zo weinig nog!

Eigenlijk is alles een soort blauwprint, we groeien volgens een bepaald patroon en dat patroon heeft uitkomst in allerlei bewustzijnsnivo's (of dimensies zoals jij weergeeft) die met elkaar in verbinding staan. Zoals de herhalende patronen in deze 'bloemkool'. Het is een patroon in een patroon of ook wel een patroon dat overgaat in een volgend patroon en niet over kan gaan als dat eerste patroon er niet is.




























In zekere zin is alles gebaseerd op bepaalde trillingen en ritmen. Het is verbazingwekkend hoe onze schepping in elkaar zit, zo ingenieus, het is nauwelijks te bevatten en iets om je over te blijven verwonderen, ik denk dat jouw spontane idee dat ook aangeeft. Ik kan me indenken dat heilige goniometrie je wel iets zegt?

Eruan
Eruan jan 22 '12
Heilige goniometrie is een term die me bekent voor komt, maar waar ik bar weinig van weet, het enige dat ik erover weet is dat alles vanuit een zelfde soort code is ontstaan, en vanuit die 'code' ontwikkeld. Vind het filmpje wel fascinerend, heel erg mooi!

hmm er is dus ook een 0punt als het ware, waar niks is, is daar dan wel energie? Of is het daar leeg omdat er juist zoveel energie is?

Ik vind de opbouw wel bijzonder, ook vanuit het oogpunt vanuit mijn studie, dat eigenlijk wanneer je met een verkeerde opbouw begint (voeding/leefstijl) je dus eigenlijk al een uitkomst hebt, die door voorgaande gebeurtenissen defect kan zijn, waardoor de groei belemmerd. Eigenlijk is dat dus ook een reden om geen genetisch gemanipuleerde producten te willen eten omdat daar dus eigenlijk de basis niet volgens de blauwprint is van het leven. En daardoor zou je dus kunnen zeggen dat het lichaam misschien ook niet tot het volgende niveau kan groeien.

Dus eigenlijk staat alles met elkaar in verbinding, is er geen tijd, wel ruimte, maar beweegt alles zich tegelijk, en is het dus niet te bevatten hoeveel er in werkelijkheid is, en zal het onmogelijk zijn de volledige realiteit onder ogen te zien, omdat die zo groot is, en zo complex, dat het menselijk brein alleen de code volgt, zonder het volledig te kunnen omvatten.
Daecca
Daecca jan 22 '12
Dimensies in tijd en ruimte. Zeer interessant als je het mij vraagt.

Ik geloof persoonlijk niet in de vierde dimensie als zijnde dat er daar geen tijd is. Ik denk alleen dat de tijd in de vierde dimensie niet lineair waarneembaar is. Zoals wij de tijd hier waarnemen gaat het altijd van punt A naar punt B. Maar ik denk persoonlijk dat de tijd in de vierde dimensie een ander verloop heeft. Bijvoorbeeld van punt A naar punt Z naar Punt B naar punt G. Of iets dergelijks.

Ook is er natuurlijk de mogelijkheid dat het wel Lineair loopt maar dat wij als hoofdzakelijk corporele wezens ons niet "vast" genoeg kunnen maken in de vierde dimensie om zelf te kunnen kiezen waar wij heen gaan.

Ik denk bij verschillende dimensies ook eerder aan de keuze. Iedere keus brengt een nieuwe dimensie. Bijvoorbeeld. De keus om de fiets te pakken en niet met de bus te gaan geeft een heel ander verloop van je dag of misschien zelfs jaar. Misschien had je op de bus wel iemand ontmoet of had je de trein gemist doordat de bus een vertraging opliep.

Dit betekend dus dat er oneindig veel werelden zijn.

En ja, dan gaat dat dus zover als een wereld waar bijvoorbeeld Adolf Hitler gewonnen heeft. Of waar bijvoorbeeld Adolf Hitler overleden is bij geboorte. Dit geeft weer hele andere mogelijkheden. Nu zijn er werelden met hele kleine verschillen van die wij hier waarnemen. Maar ook werelden waar de mens aan het begin van de Evolutie een andere weg insloeg en we nog veel dichter bij de aap of zelfs de koudbloedigen staan. Of waar we als mensen anders zijn ge-evolueerd en we er alleen nog bestaan als alleen maar etherische wezens. Dus wezens uit pure energie.

Ook zal er een wereld hebben bestaan waar de koude oorlog niet bij dreigen bleef. Die wereld. Denk ik haast, heeft geen leven meer. Of is zelfs helemaal niet meer aanwezig.

Tussen deze dimensies/werelden denk ik dat er een leegte is. Zoals de donkere plekken tussen binnen en buitenmuur van een huis.

Hier is het donker. Maar dat betekend niet dat er niks leeft. deze "poortwachters" zoals ik ze noem. Zijn misschien heel verschikkelijke wezens. Of misschien zijn het de etherische mensen. Ookwel bekend als Engelen. Die daar zorgen dat er zich niks overlapt.

Maargoed, dat is puur en alleen wat ik denk en geloof. Veelal uit meditatie, boeken en tv-series.

Ik geloof dat schrijvers, tenminste sommige schrijvers, een opening hebben naar andere werelden, Dat sommige werelden waar wij over lezen, waarheid zijn. Maar alleen stukken en delen. Dat in principe de fantasie van die personen niet meer is als informatie van reizende etheriërs. Die hun verhaal vertellen.

Maargoed. Nogmaals. Mijn denkwijze.

Lange dagen en aangename nachten.

Daecca
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 22 '12

Alles is wat je met gedachten creëer

Geen vraagtekens, maar dat is zo.

Iedereen, niet in de chaos meegaan. Hou alles bij jezelf.
Volg je weg van moeiteloosheid.

Het beste van mij!
Petra
Petra jan 23 '12
Origineel bericht van: Eruanna
Heilige goniometrie is een term die me bekent voor komt, maar waar ik bar weinig van weet, het enige dat ik erover weet is dat alles vanuit een zelfde soort code is ontstaan, en vanuit die 'code' ontwikkeld. Vind het filmpje wel fascinerend, heel erg mooi!

hmm er is dus ook een 0punt als het ware, waar niks is, is daar dan wel energie? Of is het daar leeg omdat er juist zoveel energie is?

Ik vind de opbouw wel bijzonder, ook vanuit het oogpunt vanuit mijn studie, dat eigenlijk wanneer je met een verkeerde opbouw begint (voeding/leefstijl) je dus eigenlijk al een uitkomst hebt, die door voorgaande gebeurtenissen defect kan zijn, waardoor de groei belemmerd. Eigenlijk is dat dus ook een reden om geen genetisch gemanipuleerde producten te willen eten omdat daar dus eigenlijk de basis niet volgens de blauwprint is van het leven. En daardoor zou je dus kunnen zeggen dat het lichaam misschien ook niet tot het volgende niveau kan groeien.

Dus eigenlijk staat alles met elkaar in verbinding, is er geen tijd, wel ruimte, maar beweegt alles zich tegelijk, en is het dus niet te bevatten hoeveel er in werkelijkheid is, en zal het onmogelijk zijn de volledige realiteit onder ogen te zien, omdat die zo groot is, en zo complex, dat het menselijk brein alleen de code volgt, zonder het volledig te kunnen omvatten.


Ik herken je vragen maar al te goed. Wat zou het geweldig zijn een duidelijk antwoord te vinden of kunnen geven, maar dat gaat helaas niet. Ook goniometrie is maar een deel van het geheel. Er zijn zoveel antwoorden die weer zoveel vragen oproepen. Ik volg de ontwikkelingen op dit gebied maar laat ze ook vaak weer los.

Na de ervaring die ik beschreef kreeg een tipje van de sluier te zien, maar zelfs dat stukje kon ik nauwelijks bevatten. Het universum is zo groot, alles zit zo ingenieus in elkaar, het is geweldig als daar logica in zit, maar het is net zo geweldig om je er intussen over te kunnen verwonderen. Er is veel wat wij kunnen bevatten, maar heel veel ook niet, soms krijgen we een stukje te zien, dat stukje dat wij kunnen bevatten. Ik denk dat dat zal blijven, het universum, die creatie, het programma, de oorsprong, het totaal, is echt té groot voor ons menselijk redeneringsvermogen.

Vaak weet ons innerlijk wel de juiste koers, zoals bijvoorbeeld met genetisch gemanipuleerd voedsel. Diep van binnen 'weten' we allemaal dat dit niet goed is (naar mijn idee dan).

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 23 '12

http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/CFharmonicsNL.htm

hier gaan ze tot de 13de dimensie
Ik dacht dat het er maar 12 waren ?

Of heeft dat weer te maken met die 13de kristal-schedel die gevonden is?

naja ik ga er ff over slapen wink
groetjes moonflowertje
Petra
Petra jan 23 '12
Moonflower, en lekker geslapen? grin
De dimensies gaan nog véél verder, ik ben zelf na de 53 ooit opgehouden met tellen en maar weer terug gekomen (anders had ik daar namelijk geen zin meer in :)). Maar ik wist dat het op dát punt nog véél en veel verder ging. Er wordt zoveel zin en onzin geschreven over dimensies op het internet. Ik denk dat mensen het willen kaderen om te kunnen bevatten, alsof dingen een eindigheid moeten hebben, maar dat is er niet. Ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar de schepping is oneindig, er is altijd een nieuw, het gaat altijd verder. En als we goed naar onze eigen levenservaring kijken zien we dat daar ook in terug.

Houdt altijd in gedachten dat mensen alleen kunnen delen tot waar hun eigen reikwijdte is, maar dat wil niet zeggen dat het daar voor een ander stopt. Zoals ik het ervaar, zou je dimensies meer kunnen zien als bewustzijnsnivo's en binnen die nivo's kunnen we bijvoorbeeld ook 'reizen'. Die astrale vorm van reizen is zeer echt omdat ze toegang geeft in andere realiteiten te kijken en feitelijke gebeurtenissen kan weergeven. Mediums en trance-reizigers zijn hier bekend mee, maar ook mensen die bewust dromen . Ik denk dat vooral de mate waaraan je jezelf er aan durft over te geven belangrijk is = vertrouwen.

Wat ik trouwens erg leuk vind aan de link die je plaatste, zijn de trillingen (ook wel tonen) die worden benoemd. Ken je deze frequentie tonen? Wat merk je wel/niet?

Petra
Petra jan 23 '12
P.s. dit heeft trouwens veel weg van de (helende)trillingen die ook door klankschalen soms bereikt worden.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki