Heilige goniometrie is een term die me bekent voor komt, maar waar ik bar weinig van weet, het enige dat ik erover weet is dat alles vanuit een zelfde soort code is ontstaan, en vanuit die 'code' ontwikkeld. Vind het filmpje wel fascinerend, heel erg mooi!
hmm er is dus ook een 0punt als het ware, waar niks is, is daar dan wel energie? Of is het daar leeg omdat er juist zoveel energie is?
Ik vind de opbouw wel bijzonder, ook vanuit het oogpunt vanuit mijn studie, dat eigenlijk wanneer je met een verkeerde opbouw begint (voeding/leefstijl) je dus eigenlijk al een uitkomst hebt, die door voorgaande gebeurtenissen defect kan zijn, waardoor de groei belemmerd. Eigenlijk is dat dus ook een reden om geen genetisch gemanipuleerde producten te willen eten omdat daar dus eigenlijk de basis niet volgens de blauwprint is van het leven. En daardoor zou je dus kunnen zeggen dat het lichaam misschien ook niet tot het volgende niveau kan groeien.
Dus eigenlijk staat alles met elkaar in verbinding, is er geen tijd, wel ruimte, maar beweegt alles zich tegelijk, en is het dus niet te bevatten hoeveel er in werkelijkheid is, en zal het onmogelijk zijn de volledige realiteit onder ogen te zien, omdat die zo groot is, en zo complex, dat het menselijk brein alleen de code volgt, zonder het volledig te kunnen omvatten.
Ik herken je vragen maar al te goed. Wat zou het geweldig zijn een duidelijk antwoord te vinden of kunnen geven, maar dat gaat helaas niet. Ook goniometrie is maar een deel van het geheel. Er zijn zoveel antwoorden die weer zoveel vragen oproepen. Ik volg de ontwikkelingen op dit gebied maar laat ze ook vaak weer los.
Na de ervaring die ik beschreef kreeg een tipje van de sluier te zien, maar zelfs dat stukje kon ik nauwelijks bevatten. Het universum is zo groot, alles zit zo ingenieus in elkaar, het is geweldig als daar logica in zit, maar het is net zo geweldig om je er intussen over te kunnen verwonderen. Er is veel wat wij kunnen bevatten, maar heel veel ook niet, soms krijgen we een stukje te zien, dat stukje dat wij kunnen bevatten. Ik denk dat dat zal blijven, het universum, die creatie, het programma, de oorsprong, het totaal, is echt té groot voor ons menselijk redeneringsvermogen.
Vaak weet ons innerlijk wel de juiste koers, zoals bijvoorbeeld met genetisch gemanipuleerd voedsel. Diep van binnen 'weten' we allemaal dat dit niet goed is (naar mijn idee dan).