Loading...
nl

Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld

Archolm
Archolm jan 22 '12
Das snel.
admin
admin jan 22 '12
Origineel bericht van: Eruanna
Maar als die bestemming 'vast' zou liggen, dan kan de weg er na toe wel verschillen maar zou je dus in principe dezelfde toestand aankomen, alleen is de weg erna toe verschillend, en afhankelijk van de eigen wil. Maar zal je uiteindelijk wel de 'juiste' toestand kunnen bereiken met je keuzes, dus wanneer je luistert naar je hart zou je dus 'de weg' volgen, zoals deze vast is gelegd door je ziel, je gids en het plan. En als je afwijkt volg je de weg iets anders, maar zal het 'eindpunt' wel hetzelfde kunnen zijn, omdat in principe het 'eindpunt' al vastligt.
Al is het geen eindpunt wanneer er geen tijd is... Dan is het alleen nog zijn...


Ja precies, het is inderdaad geen eindpunt maar alleen vanuit onze 3D ervaring lijkt dat zo
Archolm
Archolm jan 22 '12
Nou ik vind dit echt flauw... jammer. Gemiste kans.
admin
admin jan 22 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Das snel.


? die vat ik niet..
Archolm
Archolm jan 22 '12
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Origineel bericht van: AnotherChance
Das snel.


? die vat ik niet..


Omdat je niet zo snel bent.

Maar heeft iedereen zon hekel hier aan mij dan? Waar komt dat uit voort?

Ik bedoel ik gedraagde me voor de rest toch netjes? Ik deed mee met discussie en dergelijk... wtf? Waarvoor die vijandigheid? Als iemand niet erkend dat ie ziek is, op wat voor manier, hoe weet ik dan dat je ietsje special met die personen om moet gaan?
Archolm
Archolm jan 22 '12
Kijk en ook dit snap ik weer niet... dan kom ik hier... je en in het begin WHAAA maar dan zien jullie dat ik ook normaal kan doen... ik begrijp hier echt niks van. Ik dacht dat dit een help forum was.

Hoe ik normaal ben is dat wel normaal dan? Had ik niet hele hoop kwaadheid in me? En kom je hier en iedereen doet over het algemeen aardig... en ik had gevoel dat beter met me ging...

Ik sta hier echt van te kijken. Wat gemenen mensen zijn jullie dan. En niemand hier die me ooit zei iets zei over dat soort mensen... Want ik herken er hier een heleboel! En ik dacht die mensen zoeken ook iets van herkening...
Eruan
Eruan jan 22 '12
Ik vind dat je normaal reageerde, maar nu begrijp ik de samenhang van alles niet helemaal. Ik heb het idee dat het momenteel niet helemaal meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat, want ik snap de samenhang met schizofrenie niet helemaal.

Ik heb in ieder geval geen hekel aan je, aan niemand niet. En ik heb ook niet het idee dat zilveren spin vijandig reageert.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Nou iedereen net een bepaald stukje van een vraag van mij niet snappen gaat wel naar de gemene kant.

En dan zat ik eerst ook nog echt serieus te denken aan Dinie... jullie spelen met levens op deze manier.

En ik dreigde. Maar ik heb nog nooit een foto op het inet gegooid.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Mag je serieus van me weten Eruanna... ik zit hier echt van te trillen. Want mankeert jullie mensen? Iemand zo op te fokken? Ik vroeg toch om hulp?

Ik had Dinie een berichtje gestuurd dat ik haar verkeerd behandelt had!! En dat ik niet netjes naar haar toe was geweest, en voor een enkele seconde dacht ik er serieus over naar.

Maar eerlijkheid kennen jullie helemaal niet. Man man... ik vind dit zo hypocriet.

Wie heb ik nou ooit bij jullie in de familie echt serieus wat aangedaan? Ja ik schreeuwde wel maar niet bijten he?

En loop je verdomme 6 maanden met een meisje, eerste meisje die je ook maar meer dan de rug gunt. En die gaat vreemd! En als je ergens mee opgevoed bent dan is het JE MAG NIET VREEMDGAAN!!

Ik vind dit zo zwak.
admin
admin jan 22 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Origineel bericht van: AnotherChance
Das snel.


? die vat ik niet..


Omdat je niet zo snel bent.

haha, dan ligt dat vast aan mij wink

Maar heeft iedereen zon hekel hier aan mij dan? Waar komt dat uit voort?

wat bedoel je ?

Ik bedoel ik gedraagde me voor de rest toch netjes? Ik deed mee met discussie en dergelijk... wtf? Waarvoor die vijandigheid? Als iemand niet erkend dat ie ziek is, op wat voor manier, hoe weet ik dan dat je ietsje special met die personen om moet gaan?
Eruan
Eruan jan 22 '12
Momenteel zit ik hier ook te trillen omdat het helemaal niet mijn intentie is om mensen te beschadigen in wat voor manier dan ook.
Dit topic begon met een voor mij onschuldig idee wat ik had toen ik vanochtend wakker werd.
Vervolgens begrijp ik een stukje niet, en krijg ik naar mijn hoofd dat het gemeen is. Maar ik begrijp de hele situatie momenteel niet, want ik ken jou niet, ik ken niemand niet op dit forum.
Probeer rustig te blijven, ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie en niet kan vinden.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12


Wat wil je nu AnotherChance??? wij begrijpen jou niet...en jij ons niet...
Archolm
Archolm jan 22 '12
Ja jij kent mij wel. Misschien nog nooit ook maar 1 keer echt met mij gepraat he? Of wel? Hypocrieten.

Ik heb laaste paar dagen met me ouders over hoop gelegen!! Ik heb gejanked dat ik niet meer wist, en ik kwam er niet uit.

En zit hier een groep met "zieken" mensen - want hoop van jullie zijn zieker in je ziel dan in jullie geest.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12


Kun je het misschien iets beter uitleggen??? AnotherChance
Eruan
Eruan jan 22 '12
AnotherChance, ik heb het idee dat jij mij verwart met iemand anders.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Jullie hebben alleen maar gevoel naar diegene die mij eronder door wouden halen OMDAT ZE GVD NOOIT EENS EERLIJK ZIJN! Hoe weet ik nou van hoe of wat? Want in het gedrag kan je het niet merken hoor!

Ja moe. Welk persoon is tegenwoordig niet moe.
Archolm
Archolm jan 22 '12
Val kapot allemaal hier. Stik in jullie "club" ellende.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '12



Jouw club ellende AnotherChance ...
Petra
Petra jan 22 '12
Origineel bericht van: AnotherChance
Jullie hebben alleen maar gevoel naar diegene die mij eronder door wouden halen OMDAT ZE GVD NOOIT EENS EERLIJK ZIJN! Hoe weet ik nou van hoe of wat? Want in het gedrag kan je het niet merken hoor!

Ja moe. Welk persoon is tegenwoordig niet moe.


Ik voel me niet moe, jij wel?

Origineel bericht van: AnotherChance
Ja jij kent mij wel. Misschien nog nooit ook maar 1 keer echt met mij gepraat he? Of wel? Hypocrieten.

Ik heb laaste paar dagen met me ouders over hoop gelegen!! Ik heb gejanked dat ik niet meer wist, en ik kwam er niet uit.

En zit hier een groep met "zieken" mensen - want hoop van jullie zijn zieker in je ziel dan in jullie geest.


Heb je zo'n moeite met jezelf AC?
amor
amor jan 22 '12
Even on topic, want de rest snap ik niet.
Origineel bericht van: Eruanna
Vanochtend werd ik wakker met een idee in mijn hoofd. Namelijk als de dimensies zijn, en er is een vierde dimensie waar de tijd geen rol speelt, en dus eigenlijk alles tegelijk zou gebeuren. Kan de wereld niet eindigen, omdat de wereld dan helemaal niet geweest zou zijn. Met die vierde dimensie zal dus ook betekenen, dat we in feite allemaal al zijn wat we zullen worden, aangezien dat dus ook in dezelfde tijd plaatsvindt, als dat wij het meemaken. Dus eigenlijk zou de ontwikkeling van een mens al vast liggen, maar kunnen de keuzes die we maken het 'eindpunt' van de ziel maar lichtelijk beïnvloeden. Daarmee zou het dus mogelijk zijn dat alles vastligt, en de eigen keuzes al zijn ontstaan, voordat we het zelf weten.

Heeft iemand misschien een idee hierover of dit zou kunnen kloppen?


Ik heb hier ook wel eens over nagedacht, hoewel ik geen antwoord heb gekregen tongue. Mijn visie hierop is: In de zielenwereld is geen tijd. Dus eigenlijk is in de aardse wereld ook geen tijd. Dat is ook de rede dat er in de toekomst gekeken kan worden, want alles gebeurt nu er is geen verleden of toekomst, alles is heden. Hoewel ik nog niet helemaal begrijp hoe dat kan, denk ik dat dat wel idd zo is. Als je ook bijvoorbeeld aan je gids een vraag stelt en je krijgt een boodschap terug, dan begint het antwoord altijd met: Zoals de ontwikkeling nu gaat, kan je dit en dit verwachten. Net als met pendelen, als je antwoord krijgt, dan is dat voor hoe het er nu voor staat. Maar wij hebben zelf de mogelijkheid om ons anders te ontwikkelen. Met bepaalde keuzes is volgens mij de "toekomst"te veranderen. Dus doordat we alleen in het nu leven, staat wat er gaat gebeuren vast, maar toch hebben we er nog invloed op. Ik denk dat in de 4e dimensie tijd alleen geen rol meer gaat spelen, omdat wij gaan beseffen dat tijd maar een aards begrip is. Ik denk dat door de ontwikkeling die we door gaan maken, afstand gaan doen van veel aardse dingen en weer terug gaan naar de waarheid. De aarde maakt net als onze zielen een ontwikkeling door en wij hebben daar invloed op. Ik denk niet dat de aarde vergaat, omdat er geen komen en gaan is. Alles wat leeft, leeft voor altijd, ik geloof wel dat onze zielen in andere dieren moeten gaan reïncarneren, omdat de lichamen van de mens bijvoorbeeld dan niet meer op aarde kunnen leven. Het kan natuurlijk ook dat er nog veel meer aardse werelden zijn, wat volgens mij inderdaad zo is, alleen wat ik heb begrepen is dat die werelden verder zijn dat de zielen hier op aarde, daarom kunnen wij daar nog niet naar toe. Maar mocht de aarde geen plek meer bieden voor onze zielen, zal het universum er wel iets op verzinnen. Het klinkt misschien een beetje vaag, maar ik vraag mijzelf af of de wereld wel is zoals wij vinden wat de wereld is. Bijvoorbeeld in de zielenhemel, daar is alles gebaseerd op voorstelling, wat je wilt dat is er. Hier op aarde hebben we spullen die we kopen, die we produceren en die afgebroken moeten worden. Wij hebben hier op aarde een hele vaag droom waar we in leven. Idealen die je moet leren, omdat het niet meer vanuit het hart komt. Normen en waarden, die niet meer van deze tijd zijn. Regels die onze zielen afbreken. En dat allemaal om in een droom te leven, waar 90% van de aardse bevolking zich niet geheel thuis voelt. Maar ik twijfel soms of het er echt is. Of ik nu op mijn laptop type, of dat ik nu op mijn verbeelding typ. Ik hoop dat je me nog kan volgen tongue.
Groetjes,
Amor
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki