Hoi Tropalinke,
Als je wil en tijd hebt zal ik het ook leuk vinden als je een voor mij kaarten wilt leggen
Liefs,
Zoals Hikari toeliet zet ik even hier nog de legging die ik deed
nog eens bedankt dat ik bij jou mocht oefenen.
oke hier gaan we dan
1) schip deze kan staan voor : reis , omwenteling , verandering van levenskoers, handel , winsten uit handel , doorzettingsvermogen
2) roede deze kan staan voor : uitstel , strijd , tegenstand
3) kruis deze kan staan voor : een einde van een periode , offer stress let niet te veel op deze kaart :-)
4) ring deze kan staan voor : werk , contracten , documenten , trouw , vereniging misschien verandering van job? of promotie?
5) zon deze kan staan voor : alles loopt heel goed , intuïtie , roem , geluk , de zon in je leven , fortuinlijke
6) vissen deze kan staan voor : een oudere heer (ouder bedoel ik dan als ouder dan jij) geld , rijkdom , winst , vermeerdering , geluk in onderneming , voorspoed
7) ster deze kan staan voor : succes , vooruitgang , gerechtigheid , vastberadenheid , wil , loopbaan , carriere , vernieuwing , gesprekken
8.) zeisen deze kan staan voor : dreigend gevaar , plots einde van iets let niet te veel op deze kaart :-)
9) weg deze kan staan voor : een keuze maken , twijfel , kruispunt in je leven , als je een keuze moet maken onthou dan dat je vooral moet kijken naar wat 'jij' wilt en niet een ander
10) kindje deze kan staan voor : goed gezelschap , bescherming , vertrouwen , onschuld , betere tijden tegemoet gaan
11) anker deze kan staan voor : een situatie dat vast zit , evenwicht , je ergens vestigen , verlangen , thuishaven , hoop misschien een keuze binnenkort die er plots is rond een nieuwe omgeving?
12) hart deze kan staan voor : liefde , geluk , verliefdheid , zorgzaam misschien is of komt er wel iemand in je buurt die je graag mag? dit is trouwens een van de beste kaarten van het spel
13) lelie deze kan staan voor : een oudere heer , hoogstaand persoon , vaderfiguur , geluk , promotie , steun , bescherming , rechtvaardigheid
14) huis deze kan staan voor : huiselijke aard , voorspoed in huis , verantwoordelijkheid , gezelligheid thuis , het innerlijke huis , wil je misschien van woning veranderen , of is dat reeds gebeurd en voel je je er beter?
15) tuin deze kan staan voor : een omgeving waar je graag bent , creativiteit of hobby's , ontspannen , rust , gezellig
16) vogels deze kan staan voor : gesprekken met je of over je , harmonie , inspiratie , nieuwsgierigheid misschien opletten als je wat verteld in vertrouwen dat er niet over gepraat kan worden achter je
17) beer deze kan staan voor : een moeder figuur die je steunt kan ook een zus of vriendin zijn van je , bescherming , vrienschap , hoop , kracht , geluk
18) maantje deze kan staan voor : vooruitgang in de maatschappij , succes , werksituatie , bron van inkomen , inpiratie , talent , kan ook spiritualiteit betekenen , misschien een nieuwe baan of in je huidige baan een trapje hogerop gaan?
19) ruiter deze kan staan voor : iemand die op bezoek komt die je niet vaak ziet , nieuws die je ontvangt kan in brief / mail / telefoon of gewoon via een persoon zijn
20) boom deze kan staan voor : groei als persoon of innerlijke persoon , welstand , geld
21) lijkkist deze kan staan voor : een begin van een periode of een einde van een periode , focus niet te veel op deze kaart
22) hond deze kan staan voor : vriendschap , trouw zijn , waakzaamheid , vertrouwen , heb sowieso altijd vertrouwen in jezelf en doe wat jij denkt dat het beste is , niet te veel doen of willen doen wat andere vinden of willen doe vooral waar jij ge goed bij voelt en vertrouw vooral jezelf
23) ooievaar deze kan staan voor : verhuizen , verandering , omwenteling zorgzaamheid
24) berg deze kan staan voor : een tijdelijke hindernis , een moeilijkere periode , obstakels , tegenwerking denk terug aan de hond, vertrouw op jezelf en je hebt sowieso wel steun van andere in je buurt
25) dame dit wilde zeggen dat ik niet verder mag omdraaien en dat dit dus de info is die ik je mocht geven en die je nu nodig hebt.
ik hoop dat je het een beetje goed vind en dat je er wat aan hebt misschien herken je nu antwoorden op bepaalde vragen die ik onbewust nu antwoord voor je
hopelijk is er niet te veel fout in maar je mag altijd reageren op deze legging.
Ik trok voor je ook nog een elfen kaart en ik trok de kaart Owl met als tekstje bij (luister naar je ziel) op deze link
http://www.loesje.info/esoterie/elf_09.htm kan je nog andere info lezen van deze kaart :-)
Vele groetjes en bedankt dat ik mocht oefenen met jou
Troplinake / Mieke