Loading...
nl

Kaartleggen, Beginner wie helpt me :)

Troplinake
Troplinake feb 4 '12
Origineel bericht van: wolfke
Bedankt Mieke/Troplinake,
Zoals u reeds gemeld, was uw legging voor mij wel een bevestiging voor de huidige situatie. En uw elfenkaart was een schot in de roos, of is een schot in de roos, zo voel ik me echt wel al heel mijn leven. Ik hoop dat ik die mens vlug tegenkom die zegt dat ik gevonden heb wat ik zoek, maar eerst nog datgene vinden en dan die persoon tegenkomen wink. Enfin we zien wat komt.
Nog eens bedankt. Pootje aan Rufus smile.


Dit was graag gedaan hoor Wolfke smileik vond het zeer fijn dat ik mocht oefenen bij jou en bij alle anderen :-) eigenlijk verbaasd het me dat ik tot nu toe geen fout heb gemaakt... smile
Misschien moet ik stilletjes aan maar geloven dat ik kan kaartleggen of dat ik toch al in de goede richting zit smile

Nogmaals hartelijk dank en vele groetjes en een poot van Rufus terug
Troplinake / Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 4 '12
Tuurlijk zit je in de goede richting! smile
Je bent "open" gaan staan voor het spirituele...
Daarbij wordt je steeds meer bewust, op spiritueel vlak...
Dat is altijd goed...

Je bent zeker goed bezig, Mieke! wink
groetjes moonflowertje wink
Troplinake
Troplinake feb 4 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Tuurlijk zit je in de goede richting! smile
Je bent "open" gaan staan voor het spirituele...
Daarbij wordt je steeds meer bewust, op spiritueel vlak...
Dat is altijd goed...

Je bent zeker goed bezig, Mieke! wink
groetjes moonflowertje wink


Thx Moonflowertje smile

idd het lukt me op vlak van kaartleggen prima , alleen is het me nog steeds niet gelukt om contact te maken met mijn gids hihihi zou het wel leuk vinden moest dit lukken smileik zat ook wat te zoeken over automatische schrijven, er is veel te vinden maar tot nu toe gebeurd er niks als ik het probeer, en als het beweegt vraag ik me vaak af of ik het zelf niet ben tongue
ach ja ik zal het wel vinden ooit... smilesmilesmile

Groetjes en bedankt voor je berichtje hier smile
Troplinake / Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12
Ow... Troplinake,
Automatisch schrift is ook niet zomaar iets hoor shocked
Daarvoor word je zegmaar "overgenomen"
Je gaat dan in trance...
Daarbij word je overgenomen door je gids die jou arm gebruikt om mee te schrijven enzo!
de meeste mediums gaan in half-trance...
Je bent in je lichaam, en jou gids gaat via jou gedachten de boodschap doorgeven (het is dan net alsof je het zelf denkt!)
Je moet eigenlijk ook wel een vraag hebben voor iemand aan gene zijde... dat maakt het makkelijker
Ik heb wel een filmpje voor je waar een man verteld hoe dit contact met je gids tot stand komt...
Ik moet het wel ff zoeken, hoor!
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/120734/Samenwerking_met_je_Gids_en.html#Post120734
Als je wil mag je voor mij wel een kaartje leggen...
waarbij ik de vraag open laat smile

groetjes moonflowertje wink
Troplinake
Troplinake feb 5 '12
Origineel bericht van: Hikari
Hoi Tropalinke,

Als je wil en tijd hebt zal ik het ook leuk vinden als je een voor mij kaarten wilt leggen smile

Liefs,


Zoals Hikari toeliet zet ik even hier nog de legging die ik deed smilenog eens bedankt dat ik bij jou mocht oefenen. smile

oke hier gaan we dan

1) schip deze kan staan voor : reis , omwenteling , verandering van levenskoers, handel , winsten uit handel , doorzettingsvermogen

2) roede deze kan staan voor : uitstel , strijd , tegenstand

3) kruis deze kan staan voor : een einde van een periode , offer stress let niet te veel op deze kaart :-)

4) ring deze kan staan voor : werk , contracten , documenten , trouw , vereniging misschien verandering van job? of promotie?

5) zon deze kan staan voor : alles loopt heel goed , intuïtie , roem , geluk , de zon in je leven , fortuinlijke

6) vissen deze kan staan voor : een oudere heer (ouder bedoel ik dan als ouder dan jij) geld , rijkdom , winst , vermeerdering , geluk in onderneming , voorspoed

7) ster deze kan staan voor : succes , vooruitgang , gerechtigheid , vastberadenheid , wil , loopbaan , carriere , vernieuwing , gesprekken

8.) zeisen deze kan staan voor : dreigend gevaar , plots einde van iets let niet te veel op deze kaart :-)

9) weg deze kan staan voor : een keuze maken , twijfel , kruispunt in je leven , als je een keuze moet maken onthou dan dat je vooral moet kijken naar wat 'jij' wilt en niet een ander

10) kindje deze kan staan voor : goed gezelschap , bescherming , vertrouwen , onschuld , betere tijden tegemoet gaan

11) anker deze kan staan voor : een situatie dat vast zit , evenwicht , je ergens vestigen , verlangen , thuishaven , hoop misschien een keuze binnenkort die er plots is rond een nieuwe omgeving?

12) hart deze kan staan voor : liefde , geluk , verliefdheid , zorgzaam misschien is of komt er wel iemand in je buurt die je graag mag? dit is trouwens een van de beste kaarten van het spel

13) lelie deze kan staan voor : een oudere heer , hoogstaand persoon , vaderfiguur , geluk , promotie , steun , bescherming , rechtvaardigheid

14) huis deze kan staan voor : huiselijke aard , voorspoed in huis , verantwoordelijkheid , gezelligheid thuis , het innerlijke huis , wil je misschien van woning veranderen , of is dat reeds gebeurd en voel je je er beter?

15) tuin deze kan staan voor : een omgeving waar je graag bent , creativiteit of hobby's , ontspannen , rust , gezellig

16) vogels deze kan staan voor : gesprekken met je of over je , harmonie , inspiratie , nieuwsgierigheid misschien opletten als je wat verteld in vertrouwen dat er niet over gepraat kan worden achter je

17) beer deze kan staan voor : een moeder figuur die je steunt kan ook een zus of vriendin zijn van je , bescherming , vrienschap , hoop , kracht , geluk

18) maantje deze kan staan voor : vooruitgang in de maatschappij , succes , werksituatie , bron van inkomen , inpiratie , talent , kan ook spiritualiteit betekenen , misschien een nieuwe baan of in je huidige baan een trapje hogerop gaan?

19) ruiter deze kan staan voor : iemand die op bezoek komt die je niet vaak ziet , nieuws die je ontvangt kan in brief / mail / telefoon of gewoon via een persoon zijn

20) boom deze kan staan voor : groei als persoon of innerlijke persoon , welstand , geld

21) lijkkist deze kan staan voor : een begin van een periode of een einde van een periode , focus niet te veel op deze kaart

22) hond deze kan staan voor : vriendschap , trouw zijn , waakzaamheid , vertrouwen , heb sowieso altijd vertrouwen in jezelf en doe wat jij denkt dat het beste is , niet te veel doen of willen doen wat andere vinden of willen doe vooral waar jij ge goed bij voelt en vertrouw vooral jezelf

23) ooievaar deze kan staan voor : verhuizen , verandering , omwenteling zorgzaamheid

24) berg deze kan staan voor : een tijdelijke hindernis , een moeilijkere periode , obstakels , tegenwerking denk terug aan de hond, vertrouw op jezelf en je hebt sowieso wel steun van andere in je buurt

25) dame dit wilde zeggen dat ik niet verder mag omdraaien en dat dit dus de info is die ik je mocht geven en die je nu nodig hebt.
ik hoop dat je het een beetje goed vind en dat je er wat aan hebt misschien herken je nu antwoorden op bepaalde vragen die ik onbewust nu antwoord voor je
hopelijk is er niet te veel fout in maar je mag altijd reageren op deze legging.

Ik trok voor je ook nog een elfen kaart en ik trok de kaart Owl met als tekstje bij (luister naar je ziel) op deze link http://www.loesje.info/esoterie/elf_09.htm kan je nog andere info lezen van deze kaart :-)

Vele groetjes en bedankt dat ik mocht oefenen met jou
Troplinake / Mieke
Enigma
Enigma feb 5 '12
Hoi Lieve Troplinake/Mieke :),

Ik zou mij bij jou ook heel graag in de rij willen aansluiten voor een kaart legging.
Ik vind dat je het heel mooi doet wink.
Ik heb geen vraag maar ik heb wel iets met oneven getallen en vooral met de 9 en 3. Bijvoorbeeld:
3x3=9 1=2=3 3x9=27=7=2=9 en is weer 3x3
5x9=45=4=5=9 15x9=135=1+3+5=9 23x9=207=2+0+7=9
En ga zo maar door.
Ik heb ook iets met nummerologie of ik ben gewoon vreemd ...hihihi laugh.
Troplinake
Troplinake feb 6 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje

Als je wil mag je voor mij wel een kaartje leggen...
waarbij ik de vraag open laat smile

groetjes moonflowertje wink


Hoi Moonflowertje


zoals beloofd je legging
In het blauw is als er mij nog wat te binnen schoot met de bepaalde kaart.

1) schip kan staan voor : reizen, een omwenteling , handel , winsten uit handel of verandering van levenskoers

2) muizen kan staan voor : piekeren of iets dat aan je knaagt.

3) roede kan staan voor : een ondernemende man of vrouw , uitstel , strijd , tegenstand , ontmoediging

4) huis kan staan voor : huiselijke aard , voorspoed in huis , gezelligheid thuis , of je innerlijke huis wil je naar een huis? of verhuizen?

5) hart kan staan voor : liefde , romance , geluk , verliefdheid , zorgzaam

6) brief kan staan voor : er komt nieuws , documenten , voordeel een brief van een goede vriend of vriendin?

7) sleutel kan staan voor : oplossing , welslagen , ontdekking , een nieuw begin , positieve afsluiting wat je wilt doen of gaat doen je hebt de sleutel in handen dus jij kan beslissen wat wanneer en hoe

8.) tuin kan staan voor : een omgeving waar je graag bent , creativiteit en hobby's , tot rust komen , ontspannnig , ik heb meer het idee dat het op creativiteit en hobby's richt

9) anker kan staan voor : een situatie dat vast zit 'kan goed of slecht zijn' , evenwicht , veiligheid , hoop , thuishaven

10) boek kan staan voor : studie , officiele papieren , overeenkomsten , contracten heb het gevoel iets rond studie, wil je nog iets leren of meer verfijnen?

11) toren kan staan voor : appartements gebouw , een groot gebouw , gezag , ambitie ik dacht meteen aan 'school' door het boek en studie maar ik kan mis zijn natuurlijk

12) ring kan staan voor : contracten , vereniging , trouw , moest er iets rond studie zijn denk ik dan ook aan diploma of certificaten

13) zeisen kan staan voor : is vaak ook de werk kaart , een einde of begin van iets

14 zonne kan staan voor : alles loopt goed af, intuitie , roem , geluk , zonnige kant van het leven , door deze kaart maakt het de zeisen niet meer zo belangrijk

15) dame : dit wilde zeggen dat ik niet verder mocht kijken dan dit en dat dit ook de info is die je nodig hebt

hopelijk is er iets juist van want toch denk ik altijd dat ik fout kan zitten zeker rond mijn eigen ingevingen soms
ik trok voor jou ook nog een elfen kaart Santal (transcendentie) op deze link http://www.loesje.info/esoterie/elf_14.htm kan je nog verdere info lezen van deze kaart.


Vele lieve groetjes en bedankt dat ik mocht leggen voor je :-)
Troplinake / Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 6 '12
Hoi Mieke...
Weet je wat grappig is?
Dat ik gedroomd heb, een tijdje geleden...
Over een 8.) tuin en 12) ring
Ook een keer over 7) sleutel en ook over rode 5) hart(en
)

Mieke je hoeft niet onzeker te zijn met de kaarten, want de kaarten zijn wat ze zijn...
wat er op staat is een aanwijzing of een punt waarbij iemand anders zelf (de vragensteller) een idee krijgt waar op gewezen wordt...
Dus eigenlijk kan het gewoon niet fout gaan wink

Jij verteld gewoon welke kaarten je getrokken hebt...
Een kleine aanwijzing erbij...
En daarbij zal de vragensteller zelf moeten linken naar de dingen in hun leven...

Je doet het hartstikke goed, Mieke, geen enkele reden om onzeker te zijn smile

groetjes moonflowertje
PS, bedankt Mieke!
Troplinake
Troplinake feb 8 '12
Origineel bericht van: Enigma
Hoi Lieve Troplinake/Mieke :),

Ik zou mij bij jou ook heel graag in de rij willen aansluiten voor een kaart legging.
Ik vind dat je het heel mooi doet wink.
Ik heb geen vraag maar ik heb wel iets met oneven getallen en vooral met de 9 en 3. Bijvoorbeeld:
3x3=9 1=2=3 3x9=27=7=2=9 en is weer 3x3
5x9=45=4=5=9 15x9=135=1+3+5=9 23x9=207=2+0+7=9
En ga zo maar door.
Ik heb ook iets met nummerologie of ik ben gewoon vreemd ...hihihi laugh.


Hoi Enigma


Zoals beloofd je legging die ik ging doen :-)

1) tuin kan staan voor : een omgeving waar je graag bent , creativiteit en hobby's , tot rust komen , ontspannen Ben je graag in de tuin of ergens dat op een tuin lijkt? om een hobby te doen of om te ontspannen?

2) toren kan staan voor : een hoog gebouw , maar kan ook staan voor een flatgebouw , school , gerechtsgebouw

3) maantje kan staan voor : vooruitgang in de maatschappij , succes , werksituatie , bron van inkomen , inspiratie door de vorige kaart 'toren' dacht ik aan school of studie , of een cursus of wat rond spiritualiteit?

4) berg kan staan voor : een hindernis op je pad , of tegenwerking zijn er misschien in je omgeving die je visie niet volgen? ik weet niet waarom ik er aan denk maar zo rond spiritualiteit is niet altijd open ervoor... ik kan mis zijn maar dit idee had ik

5) ruiker kan staan voor : geschenk , vreugde , geluk deze kaart duid ook op een oudere vrouw die je kan steunen in bepaalde dingen... (ouder bedoel ik dan in de zin ouder als jij dus moet bvb geen oma zijn ofzo

6) lijkkist kan staan voor : een einde of een begin van een nieuwe periode niet schrikken van deze kaart bij mij is hij bijna nooit slecht bedoeld meestal duid hij op een nieuwe periode of iets nieuws in iemand zijn/haar leven

7) vissen kan staan voor : geld , rijkdom , winst , vermeerdering , geluk in ondernemen , voorspoed deze kan duiden op een oudere man en aangezien we net de lijkkist hadden voor nieuw begin moest ik denken aan een nieuwe job of een nieuwe bezigheid waar je wat mee kan verdienen?

8.) beer kan staan voor : een moeder figuur , een vriendin , steun , kracht , hulp , geluk hier kreeg ik het gevoel dat er wel altijd wel iemand is in je buurt die klaar staat voor je of die er altijd is om je in alles te steunen

9) weg kan staan voor : keuzes , twijfel , een kruispunt in je leven je zal ergens een keuze over willen of moeten maken maar denk dan aan de beer dat er altijd mensen in je omgeving zijn die je steunen

10) wolken kan staan voor : even een mindere periode , hindernissen , tegenstand , zorgen , wat het ook zal zijn onthoud dat het maar voor even is , wolken blijven ook nooit op de zelfde plaats hangen dus ze waaien over en er zijn er altijd die je zullen helpen en steunen

11) schip kan staan voor : een reis , handel , doorzettingsvermogen , winsten uit handel , omwenteling , verandering van levenskoers ik moest denken na de wolken komt de beloning door het doorzetten

12) zeisen kan staan voor : dreigend gevaar, plots einde van een periode , ik denk eerder dat deze kaart mee aanduid zoals het schip want deze kaart de zeisen is ook de kaart voor werk dus misschien is het gewoon bevestiging hier rond dus niet meteen denken oei oei

13) boom kan staan voor : gezondheid, groei , welstand , geld bij mij staat deze kaart vaak voor groei dus ik denk eerder dat je op een bepaalde manier groeiende bent of dat je dit op een bepaald moment ook zelf zal zien

14) hart kan staan voor : liefde , romance , vriendschap , verliefheid , dit is een van de beste kaarten en dus ben ik al meer van idee dat de zeisen meer onschuldig is bij jou

15) muizen kan staan voor : verlies , piekeren , iets knaagt aan je hierbij denk ik dan meer aan piekeren of het knagen , misschien zit je iets dwars wat je misschien beter zegt of piekeren over iets probeer eventueel de oplossing te zien of de manier om je piekeren te kunnen verminderen...

16) vosje kan staan voor : profiteurs , wantrouwen , sluwheid , list , voorzichtig zijn let op dat je je niet laat doen zodat ze niet van je kunnen profiteren , of misschien met iemand te snel wat in vertrouwen zeggen

17) dame : dit wilde mij zeggen dat ik niet verder kaartjes mocht omdraaien en dat dit de info is die jij nu nodig hebt
ik trok voor jou wel nog een elfen kaart uit mijn elfen orakel en de kaart was Hindin 'schoonheid' staat er onder
via deze link http://www.loesje.info/esoterie/elf_20.htm kan je meer erover lezen.


heel erg bedankt dat ik mocht oefenen bij jou en hopelijk zit er toch wel wat juiste dingen in smilesmile

Heel veel groetjes
Troplinake / Mieke
spiri
spiri feb 10 '12
@ Troplinake,

Eigenlijk kan ik me wat vinden in jouw verhaal. Ik ben ook met de Lenormand bezig maar ook als beginnertje. Ik vind het super dat je leggingen durft te doen. Ik durf eigenlijk niet echt voor andere leggen omdat ik me niet echt zeker voel. Zou er totaal naast kunnen zitten .... . Mag ik je vragen hoe U precies te werk gaat voor leggingen op afstand? En welke leggingen U dan precies doet want ik zie dat je nooit hetzelfde aantal kaarten gebruikt. Kan hier misschien nog wat van bijleren. Alle tips zijn welkom.

Ps: Als je nog tijd en zin moest hebben mag je voor mij ook eens de kaartjes leggen.
Troplinake
Troplinake feb 10 '12
Origineel bericht van: spiri
@ Troplinake,

Eigenlijk kan ik me wat vinden in jouw verhaal. Ik ben ook met de Lenormand bezig maar ook als beginnertje. Ik vind het super dat je leggingen durft te doen. Ik durf eigenlijk niet echt voor andere leggen omdat ik me niet echt zeker voel. Zou er totaal naast kunnen zitten .... . Mag ik je vragen hoe U precies te werk gaat voor leggingen op afstand? En welke leggingen U dan precies doet want ik zie dat je nooit hetzelfde aantal kaarten gebruikt. Kan hier misschien nog wat van bijleren. Alle tips zijn welkom.

Ps: Als je nog tijd en zin moest hebben mag je voor mij ook eens de kaartjes leggen.


Ik zal je in PB alle info verder uitleggen winken die legging komt er morgen ook meteen aan winkhad het wat later gezien maar morgen heb ik sowieso plannen net mijn kaarten dus doe ik jou legging ook meteen winkbedankt voor je lieve reactie trouwens wink

Groetjes
Troplinake / Mieke
spiri
spiri feb 11 '12
Hartelijk dank voor de uitleg. Ik heb je reeds een pb gestuurd.
Groetjes.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '12
Troplinake,

Doe je dit nog steeds? Anders kan dit topic ook op slot.
Troplinake
Troplinake feb 18 '12
Origineel bericht van: NiMS
Troplinake,

Doe je dit nog steeds? Anders kan dit topic ook op slot.


Hoi nims

Nou ja bezig blijf ik er altijd mee tonguemaar idd moeten er dan aanvragen zijn. Indien er geen kandidaten meer zijn weet ik zelf niet goed wat antwoorden winkwat denk jij en of de andere er van?

Vele groetjes
Troplinake / Mieke
Diana1979
Diana1979 feb 29 '12
Ik wil wel proefpersoon voor je zijn... als je die nog nodig hebt.
Gr Diana
Enigma
Enigma feb 29 '12
Hoi troplinaka :),

Er zaten zeker wel juiste dingen in en dat heb ik je in een pbje gepost laugh.
Bedankt voor de legging.

Liefs Enigma
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki