Loading...
nl

Kaartleggen, Beginner wie helpt me :)

Solaria
Solaria jan 16 '12
Hoi Troplinake,

Heb je een pb bericht gestuurd met je reading zowel engelen als magische zeemeerminnen en dolfijnen. en nog bedankt voor je mijn kaart legging. heb je ook een reactie gestuur in pbericht.

groetjes,

Solaria
goudsbloem
goudsbloem jan 16 '12
lieve troplinake,

ik wil graag een proefpersoon voor je zijn
als je de kaarten voor mij wil leggen heel graag..!!!!

liefs goudsbloem
Cialara
Cialara jan 16 '12
Ik wil alleen een elfenkaartje Troplinake, dank je wel. Is voor mij voldoende voor dit moment namelijk.

Liefs Cialara.
Steffe
Steffe jan 16 '12
Hoihoi Troplinake!
Voor mij mag je ook gerust eens kaarten leggen, als je wil en tijd hebt wink
Liefs, Stefanie
Solaria
Solaria jan 16 '12
en jeps ik vind het ook geweldig samen met mijn opa deze dingen doen :-)

Groetjes en goede nacht
Troplinake[/quote]

Fijn dat je iemand hebt om het samen mee te doen of die je nog het een en ander kan leren en uitleggen. haha wil ik ook wel smile
wolfke
wolfke jan 16 '12
Als je wilt, mag je ook eens de kaarten leggen voor mij, Troplinake smile. Ik ben benieuwd of deze kunnen aangeven welke nieuwe 'richting' ik best uitga op werkvlak (op zoek naar een nieuwe job/richting momenteel in mijn leven). Alvast bedankt!
Witte_lelie
Witte_lelie jan 16 '12
Hallo lieve Troplinake..
Zou je voor mij een legging willen doen? Dat zou ik écht heel leuk vinden. grin
Ik heb niet echt een vraag
Alvast bedankt!
Troplinake
Troplinake jan 16 '12
Origineel bericht van: Marije22
Ik meld me ook graag aan laughzou graag willen weten hoe de toekomst er voor me uit ziet.. zit nu in een periode van veel afwachten. Veel onzekerheid over wonen en werken, best moeilijk frownmisschien komt er iets uit de kaarten waar ik iets mee zou kunnen.. ik hoop op een spiritueel steuntje in de rug smile

Puur uit nieuwsgierigheid: wat is het verschil tussen Lenormand en Engelen kaarten? Kun je een bepaald soort kaarten beter gebruiken als je net begint met kaarten leren leggen?


In PB heb je mijn legging voor jou smileover je vraag van het verschil smileik gebruik Lenormand kaarten puur voor algemeen en dit is meer bvb toekomst , de elfen kaarten of het elfen orakel zoals ze noemen zeggen denk ik meer over de persoon of een karakter trekje ofzo :-) ik vind ze zeer mooi maar moet zelf nog een beetje zoeken hoe ik ze best gebruik maar bij jou heb ik ook eentje gezet dus misschien haal je er zelf meer uit dan ik voor jou :-)

Groetjes Troplinake
Troplinake
Troplinake jan 16 '12
Origineel bericht van: Marije22
Ik meld me ook graag aan laughzou graag willen weten hoe de toekomst er voor me uit ziet.. zit nu in een periode van veel afwachten. Veel onzekerheid over wonen en werken, best moeilijk frownmisschien komt er iets uit de kaarten waar ik iets mee zou kunnen.. ik hoop op een spiritueel steuntje in de rug smile

Puur uit nieuwsgierigheid: wat is het verschil tussen Lenormand en Engelen kaarten? Kun je een bepaald soort kaarten beter gebruiken als je net begint met kaarten leren leggen?


Zoals afgesproken met Marije hier de legging die ik deed voor haar smile

Hoi Marije


hier je legging die ik mocht proberen, eerst en vooral het waren veel kaarten dus ik ga ze stap voor stap uitleggen
Als eerste trok ik de boom die kan staan voor groei of voor gezondheid eerlijk gezegd denk ik groei aangezien de

2de kaart klavers waren dus ik zie niet meteen bvb ziekte of zo. Misschien groei in kaarten ofzo?

3de kaart was de hond : dus heb vertrouwen in wat je doet en het zal je lukken.

4de kaart was ring misschien binnenkort een contract rond iets of een verbintenis?

5de kaart de muizen, je piekert misschien over iets misschien over contracten? of iets rond wat je wilt doen?

6de kaart de lelie, die kan staan voor een oudere heer eventueel iemand die je zal steunen of helpen rond je piekeren iets wat je nog wilt doen.

7de kaart de zon, dus sowieso iets positiefs rond die heer of persoon die je raad of tips zal geven.

8ste kaart de zeis , deze kan staan voor iets wegmaaien of voor werk ik denk dat deze nu voor werk staat aangezien we net de ring hadden en de heer en de zon dus die staat helemaal bij positieve kaarten dus ik denk niet meteen wat slechts.

9de kaart de ruiter, er zal nieuws komen per brief of een mannelijke persoon zal je wat komen vertellen misschien wat rond werk of gewoon wat nieuws.

10de kaart de ruiker, je voelt je er uiteindelijk wel goed bij of het kan ook om een oudere dame gaan die je ook zal bijstaan bij al deze dingen.

11de kaart de brief , dus ivm die ruiter weet je nu nog niet welk nieuws maar dit zal je nog wel te weten komen wat voor brief of wat de persoon je zal komen melden.

12de kaart de sleutel, je zal sowieso de sleutel in handen hebben of de keuze hebben wat je zal doen met al het nieuws.

13de kaart het boek, deze bevestigd weer dat je misschien de keuze zal hebben rond een contract of over studie zou ook kunnen.

14de kaart het kindje, er zal een plotse verandering zijn rond je keuzes of een verandering van omgeving , of je moet er sowieso vertrouwen in hebben van wat er dan allemaal komt of wat je zou willen doen.

15de kaart de ooievaar, dit kan omdat het kindje er bij ligt eventueel een zwangerschap zijn in je omgeving of een verandering maar sowieso positief een nieuwe omgeving of een omwenteling rond iets.

16de kaart tuin, staat voor een aangename omgeving of creativiteit een plaats waar je je goed voelt.

17de kaart vissen, staat voor financieel verbetering of voor geluk in onderneming of misschien een mooie job als we terug kijken naar die ring enzo

18de kaart kist, vele mensen schrikken hier van maar dit kan ook staan voor een nieuw begin en dat gevoel heb ik eerder als je de vorige kaarten al hebt

19de kaart het schip , staat voor omwenteling zoals ik al zei de kist misschien even er tussen uit wat je goed kan doen , hij staat ook voor doorzettingsvermogen dus sowieso altijd vertrouwen op je gevoel en het lukt wel.

20ste kaart de heer , een man bij jou in de buurt of vriend zal je steunen wanneer dat nodig zal zijn of deze kan ook staan voor je partner of man.

21ste kaart de berg, misschien is er wel een hindernisje op je weg maar die kan je wel aan en zal misschien over iets rond bedrijven
gaan of iets ziekenhuis of gerecht, dit kan ook gewoon een groter gebouw zijn dus no panic

22ste kaart de roede, kan dus zoals die berg en toren zijn dat je even wel een strijd zult moeten winnen maar onthou de heer steund je hier in

23ste kaart de vogels, staat voor harmonie dus de storm zal niet lang duren :-) kan ook zijn dat er wat gepraat word over jou misschien wel in je positieve zin wat je uiteindelijk kan helpen, indien dit roddels zijn misschien wat opletten met dingen die je vertrouwelijk zegt .

24ste kaart kruis, soms staat deze voor einde of begin ik zie ze voor beide in je kaarten zoals een einde van een wat lastige tijd een een begin van een nieuwe 'fijnere' tijd

25ste kaart anker , staat voor je thuishaven of een plaats waar je je graag wilt vast zetten of blijven

26ste kaart huis, misschien wil je je wel vast zetten in een nieuwere woning of meer je ergens thuis gaan voelen.

27ste kaart hart, dit bevestigd dat het allemaal goed zal komen bij die strijd en je zal je beter erbij voelen dan dat je verwacht.

28ste kaart weg, er zal wel een keuze zijn die je zal nemen of een andere weg in slaat bvb je voeld je ergens niet goed bij maar neemt een andere manier van doen/denken waar je je beter bij zal voelen.

29ste kaart maantje , hier is de vooruitgang waar ik misschien over sprak over die keuzes , succes in je nieuwe weg kan maantje ook voor staan.

30ste kaart ster, staat voor gesprekken , succes , vooruitgang , je loopbaan of je carrière misschien komt hier wel iets nieuws of promotie of een nieuwe baan waar je je beter bij voelt...
31ste kaart de dame dus hier mocht ik niet meer verder tot de laatste kaarten want ik trok je persoonskaart en dan moet ik stoppen

korte conclusie : probeer niet te veel te piekeren , ga er voor wat je wilt bereiken want je zal sowieso steun krijgen van andere ondanks dit misschien in het begin wat moeilijk zal verlopen , maar uiteindelijk komt het allemaal weer op zijn pootjes terecht en zal je je er beter bij voelen, misschien iets rond werk of wonen of kan ook iets rond een partner zijn.

http://www.loesje.info/esoterie/elf_49.htm
uit het elfen orakel trok ik Erdbeer, op het kaartje staat (liefde kent geen haast) "De stem van de rivier roept me.
Mijn hart, dat van een vagebond en ontdekker, vraagt nu om vertrouwen en rust."
De woordelijke betekenis van Erdbeer is 'aardbei' dit plantje is bekend om zijn lekkere vruchten. Die zijn klein, rood en hartvorming, en verspreiden een welriekende, delicate geur. Het groeit in het wild in bossen, onder kleine struiken, waar het zich discreet verstopt. Maar oplettend ogen merken toch hun fijne lichtende rode puntjes op, die hier en daar naar buiten komen kijken.

misschien wat rust nemen en niet te snel willen gaan het zal wel komen
Zo dit is wat ik kreeg, natuurlijk ben ik nog in de leer dus kan er fouten in staan al hoop ik van niet.
Als je wil mag je altijd reageren over wat ik schreef.
Ik hoop dat het een beetje mee viel

Heel veel groetjes en heel erg bedankt dat ik mocht oefenen :-)

Vele groetjes
Troplinake / Mieke
Troplinake
Troplinake jan 16 '12
Origineel bericht van: Beschermengel


Ik wil ook graag Troplinake! smile


Ook bij jou zoals afgesproken post ik hem op het forum hier smile

Hoi Beschermengel,


Zoals ik zei kan ik enkel kaarten omdraaien zolang de persoonskaart niet omgedraaid is bij nims duurde dat een eeuwigheid en bij jou moest ik snel stoppen na 5 kaarten dus kan ik je ook geen mega tekst geven :-)

Als eerste kaart trok ik de vogels die zie ik als soms wat gepraat of geroddel over je maar hij kan ook bedoelen dat er iets nieuws opkomst is en ik denk eerder iets nieuws of een meevaller

2de kaart was de kist : die zie ik dan als een einde van een bepaalde periode misschien zeggen de vogels dat dus.

3de kaart het kruis : deze zal dan de kaart zijn van een nieuw begin zijn want als iets eindigd begint er ook iets nieuws

4de kaart de ooievaar : ben jij aan het denken of zijn er planning van een verhuizing? want de ooievaar kan bedoelen een nieuwe omgeving of een omwenteling.

5de kaart de toren : woon je op een flat of is dat de planning? de toren kan ook bedoelen van een hoog gebouw dus flats of bedrijven, grote gebouwen. Misschien weet jij beter wat de kaarten bedoelen

6de kaart was je persoonskaart dus verder mocht ik niet kijken en is ook de info niet die je nu nodig blijkt te hebben :-)
ik zou zeggen heb er gewoon vertrouwen in en het komt allemaal wel

als elfen kaart trok ik voor jou de kaart Santal (Transcendentie) staat er nog bij, ik geef je een link waar je de foto ervan kan zien en de tekst :-) ik vind het een hele mooie :-)
http://www.loesje.info/esoterie/elf_14.htm

Ik hoop dat ik niet fout ben , want doe dit al met een klein hartje , maar tot nu toe heb ik nog geen grove fouten gemaakt dus ik hoop nu ook niet :-)
Je mag altijd reageren moest ik foutjes maken :-)

Lieve groetjes
Troplinake / Mieke
________________
Beschermengel
Beschermengel jan 17 '12


Het slaat voor mij allemaal op het transformatie proces wat al een poosje aan de gang is.

De Vogels, die het nieuws in het licht brengen en doorvertellen.

De kist, inderdaad afsluiten van het oude en de Ooievaar brengt iets nieuws ...meestal een baby maar een nieuw begin kun je het ook zien."
Het kruis staat voor mij voor lijden,( ik heb het wel door lijden gekregen of het proces is daardoor in de gang gezet ) maar kan ook bij het nieuwe begin horen...dat is me niet zo duidelijk.

De toren, inderdaad denk ik erover te willen verhuizen naar een flat, zo'n 50+ woning maar dat is alleen nog maar een gedachte hoor, wil niet zeggen dat ik het nu al doe. smile

De elfenkaart is prachtig! en sluit helemaal aan op waar ik mee bezig ben smile

Erg mooi gedaan Troplinake, en heel erg bedankt voor alle moeite.
floere
floere jan 17 '12
Hey Troplinake,

Mij mag je ook altijd als proefkonijn gebruiken hoor! Als je liever een vraag hebt, moet je het maar zeggen, dan bedenk ik wel wat...

Groetjes,
floere
Marije22
Marije22 jan 17 '12
Troplinake's kaartlegging voor mij leek goed te kloppen laughVoor alles wat nog zal staan te gebeuren, moeten we het nog maar afwachten wink

Nogmaals bedankt voor je moeite, en succes met de hele reeks verzoeken die je nog te behandelen hebt laugh
niels
niels jan 23 '12
hey tropalinke laugh

allereerst wil ik je al feliciteren want het lijkt zo dat je al heel goed op weg bent met je lenormand kaarten en zeker niet opgeven of onzeker zijn:D
Ten tweede zou ik mij met veel plezier willen aanmelden als proefpersoon als je er nog de tijd voor hebt laughik zal wel iets van je horen.

Heel veel liefs
Niels
Hikari
Hikari jan 23 '12
Hoi Tropalinke,

Als je wil en tijd hebt zal ik het ook leuk vinden als je een voor mij kaarten wilt leggen smile

Liefs,
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jan 29 '12
Hey Troplinake,

Als je wilt, mag je voor mij ook kaarten leggen. Ik heb geen specifieke vraag, ik ben benieuwd! laugh

Liefs!
Troplinake
Troplinake feb 2 '12
Hoi allen

Eerst en vooral bedankt nog even aan iedereen waar ik al op mocht oefenen en aan de personen die wachtende zijn op mijn legging.
Door pc probleempjes was ik een tijdje offline en nadien was ik enkele daagjes ziekjes waardoor ik dan liever geen leggingen voor andere doe omdat ik geen fouten wil maken wink

Toch wilde ik dus even melden dat ik weer actief bezig ben want die dagen zonder mijn kaartjes waren maar niks smilewink
Dus diegene die wachten nog heel eventjes en jullie ontvangen een legging van me smileen voor diegene die hier pas langs komen, ik neem nog altijd vrijwilligers aan om een oefen legging voor te doen winkhoe meer ik oefen hoe vlotter en juister het zal gaan en dus dankzij jullie zal ik het leren wink

Alvast bedankt allemaal
Liefs
Troplinake / Mieke
Troplinake
Troplinake feb 3 '12
Origineel bericht van: wolfke
Als je wilt, mag je ook eens de kaarten leggen voor mij, Troplinake smile. Ik ben benieuwd of deze kunnen aangeven welke nieuwe 'richting' ik best uitga op werkvlak (op zoek naar een nieuwe job/richting momenteel in mijn leven). Alvast bedankt!


Zoals beloofd de legging :-)

Kaartlegging Wolfke



1. Beer kan staan voor : Een moederfiguur die in je buurt is , een persoon die je steunt ,
kracht , hulp of geluk. Voor mij is het vaak een moeder figuur of een goede vriendin die je steunen zal of sowieso er
altijd is indien nodig.

2. Huis kan staan voor : Een aangenaam omgeving , of voorspoed in een huis ‘wooning’.

3. Lijkkist kan staan voor : Een einde van een periode maar kan ook een nieuw begin van een periode zijn, of een plotse
omwenteling , ik denk altijd gewoon een teken van een einde van een periode en een start van een nieuwe periode.

4. Brief kan staan voor : Er is nieuws op komst dit kan per brief , per mail of gewoon via
een persoon in je buurt.

5. Muizen kan staan voor : Misschien maak je je ergens zorgen over ‘piekeren?’ misschien wel rond dat nieuws ofzo dat je wat
zit te tobben.

6. Kruis kan staan voor : Een einde van een periode misschien duiden de kist een begin van iets aan maar dat iets niet door
gaat of juist een hele omwenteling?

7. Lelie kan staan voor : Deze geeft vaak aan een mannelijk oudere persoon aan. (ouder in de zin van ouder dan jij zelf dus
moet bvb niet perse een opa te zijn ofzo) een hogere persoon die je zal steunen op een lastige moment, of kan ook staan
voor geluk , promotie , bescherming of rechtvaardigheid. Op zich dus gewoon een goede kaart

8. Ruiter kan staan voor : Iemand komt met een bericht naar je kan ook telefoon of mail zijn , maar het kan ook staan voor
iemand die op bezoek komt misschien iemand die je al een tijdje niet gezien hebt

9. Ruiker kan staan voor : Kan een oudere dame zijn dus bedoel weer gewoon ouder dan jijzelf, een geschenk , vreugde ,
misschien komt er wel goed nieuws zoals de ruiter aangeeft.

10. Anker kan staan voor : Deze kan je bekijken als goede of minder goede kaart , in minder goede kaart kan hij zeggen dat een
situatie wat vast zit waar je je niet zo goed bij voelt, in goede zin kan hij zeggen verlangen, een thuishaven,
veiligheid, hoop , evenwicht of iets wat wat meer vastheid krijgt.

11. Hond kan staan voor : Heb vooral vertrouwen er in dat het goed komt en vertrouw jezelf in de dingen die je doet of
beslist, de hond is een trouwe vriend en misschien is er iemand in je buurt die er altijd is of altijd zal zijn, staat dus
ook voor vriendschap, maar een hond is ook waakzaam dus let toch altijd op bij mensen of bij situaties die nog wat nieuw
zijn.

12. Wolken kan staan voor : Er kan misschien wel wat tegenstand zijn , of een hindernis of war zorgen die je bepaalde dingen
bemoeilijken maar denk dan terug aan die hond vertrouw er op en het komt goed, wolken hangen nooit lang op de zelfde
plaats dus als er een hindernis is die is zo ook weer verdwenen

13. Roede kan staan voor : Hou bepaalde dingen die je niet 100% weet nog wat bij je er zijn overal wel af en toe mensen die je
iets zegt en die dan andere dingen van maken of te snel een conclusie trekken , dus gewoon soms opletten vooraleer je
iemand vertrouwd

14. Vissen kan staan voor : Deze zegt vaak dat er geld , of rijkdom , promotie , voorspoed , geluk in ondernemingen komen ,
misschien ben je iets nieuws van plan dat je beter ligt en ook wat meer verder helpt.

15. Maantje kan staan voor : Vooruitgang in de maatschappij , succes , inspiratie misschien iets spiritueel waar je verder in
gaat?

16. Berg kan staan voor : Misschien is er wel even een hindernis op je weg of wat tegenwerking maar dit is ook maar voor even.

17. Weg kan staan voor : Zegt vooral dat je ineens een keuze zal maken of moeten maken.

18. Zonne kan staan voor : Is een van de beste kaarten dus zegt sowieso dat die berg enzo niet zo veel zullen verhinderen en
dat het sowieso allemaal goed komt.

19. Hart kan staan voor : Terug een van de beste kaarten , misschien wel geluk of verliefdheid in de lucht? Of zo al liefde in
je buurt.

20. Schip kan staan voor : Een reis , of duid op je doorzettingsvermogen , een omwenteling kan ook, een verandering van koers?

21. Vogels kan staan voor : Gesprekken , harmonie , meevallers , gedachten , inspiratie , geklets , misschien zijn er wel wat
gesprekken met je of over je wat je wel zal helpen.

22. Vosje kan staan voor : Profiteurs , sluwheid , list voorzichtig zijn , let wat op met mensen die misschien wat jaloers
kunnen zijn misschien moet je soms wel wat sluw zijn

23. Boom kan staan voor : Groei , welstand , Geld , misschien groei je wel op een bepaalde manier dit kan op elke manier zijn
bvb kan het op spiritueel vlak of op werk vlak of gewoon een groei in jezelf als persoon.

24. Ooievaar kan staan voor : Verandering, verhuizing , omwenteling , misschien wel een nieuwe omgeving.

25. Sleutel kan staan voor : Een oplossing , welslagen , een nieuw begin , of je hebt een sleutel zelf in je handen.

26. Persoonskaart : Nu moest ik stoppen , vanaf ik de persoonskaart trek mag ik niet verder doen dit is de info die je nu moet
weten, of die je nodig hebt.

Korte conclusie er zijn misschien wel wat hindernissen maar vertrouw jezelf en vertrouw erop dat het sowieso losloopt, je zal sowieso steun hebben van anderen om je heen.

Verder trok ik nog een kaartje uit mijn elfen orakel en ik trok voor jou de kaart Spillikin daar onder staat nog het woordje Bescherming. Op deze link kan je verder nog iets lezen over deze kaart. http://www.loesje.info/esoterie/elf_43.htm


Vele Groetjes
Troplinake / Mieke
Troplinake
Troplinake feb 4 '12
Origineel bericht van: niels
hey tropalinke laugh

allereerst wil ik je al feliciteren want het lijkt zo dat je al heel goed op weg bent met je lenormand kaarten en zeker niet opgeven of onzeker zijn:D
Ten tweede zou ik mij met veel plezier willen aanmelden als proefpersoon als je er nog de tijd voor hebt laughik zal wel iets van je horen.

Heel veel liefs
Niels


Zoals Niels mij liet weten mocht ik deze legging met jullie allemaal delen die ik deed voor Niels.
Niels nog eens bedankt dat ik mocht oefenen bij jou smilehet blijft me verbazen hoe het me lukt smile

Hier ben ik dan met je legging :-) de blauwe gekleurde tekst is meer wat ikzelf er nog bij zeg misschien niet bij alle kaarten maar soms schiet er mij bij een kaart nog wat te binnen en dan schrijf ik dat in het blauw erbij.

Hier gaan we dan

1) klaverbladen deze kan staan voor : eerst en vooral een van de beste kaarten in het spel , geluk , hoop , verrasing , tevredenheid , succes , vooruitgang , vervulling van wensen.

2) berg deze kan staan voor : een tijdelijke hindernis die je moet overwinnen , obstakels of moeilijkheden

3) dame deze kan staan voor : sowieso een vrouwelijke persoon , dit kan zijn een partner een vriendin, misschien is of komt er wel iemand op je pad

4) muizen deze kan staan voor : piekeren , iets wat aan je knaagt , ben je opzoek naar werk of studie of twijfel je hier rond?

5) ring deze kan staan voor : werkt , contracten , documenten , trouw , verbintenis

6) tuin deze kan staan voor : een omgeving waar je graag bent , creativiteit en hobbys , tot rust komen , ontspannen

7) lelie deze kan staan voor : een oudere heer (bedoel dan ouder dan jij zelf) , een hoogstaande persoon kan bvb vaderfiguur zijn of leraar , geluk , promotie , bescherming , iemand die je steunt

vosje deze kan staan voor : profiteurs , sluwheid , list , jaloezie , voorzichtig zijn misschien opletten met mensen die je nog niet voldoende kent en misschien te snel in vertrouwen neemt, soms mag je wel wat sluw zijn in bepaalde plannen zodat niemand je stokken in de wielen kan steken

9) slang deze kan staan voor : verraad , leugens , bedrog niet te veel op deze kaart focussen maar hou hem in je achterhoofd

10) ooievaar deze kan staan voor : verhuizen , verandering , omwenteling is er misschien een verhuis in planning?

11) brief deze kan staan voor : nieuws in brief / mail of gewoon via via dat je nieuws krijgt , voordeel , documenten

12) hond deze kan staan voor : vertrouwen hebben , waakzaamheid , vriendschap , trouw persoon , vertrouw vooral jezelf en vertrouw op wat je wilt , misschien wel een beetje opletten dat je niet te snel iemand in vertrouwen neemt

13) anker deze kan staan voor : iets zit vast , thuishaven , veiligheid , hoop , evenwicht

14) roede deze kan staan voor : tegenstand , strijd , uitstel

15) ruiker deze kan staan voor : oudere vrouw (ouder dan jezelf) , geschenk , geluk , vreugde

16) vissen deze kan staan voor : geld , rijkdom , winst , vermeerdering , geluk in onderneming , voorspoed

17) schip deze kan staan voor : reis , omwenteling , winsten uit handel , verandering van levens koers

18) heer dit wilde zeggen dat ik niet meer verder kaarten mag omdraaien dit is de info die ik mag zien en die jij nodig hebt.

Ik trok voor jou ook nog een elfen kaart en de kaart die ik trok was Whiffle (intuïtie) via deze link http://www.loesje.info/esoterie/elf_15.htm kan je de verdere info lezen van deze kaart :-)


Vele Groetjes
Troplinake / Mieke
wolfke
wolfke feb 4 '12
Bedankt Mieke/Troplinake,
Zoals u reeds gemeld, was uw legging voor mij wel een bevestiging voor de huidige situatie. En uw elfenkaart was een schot in de roos, of is een schot in de roos, zo voel ik me echt wel al heel mijn leven. Ik hoop dat ik die mens vlug tegenkom die zegt dat ik gevonden heb wat ik zoek, maar eerst nog datgene vinden en dan die persoon tegenkomen wink. Enfin we zien wat komt.
Nog eens bedankt. Pootje aan Rufus smile.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki