Als je wilt, mag je ook eens de kaarten leggen voor mij, Troplinake
. Ik ben benieuwd of deze kunnen aangeven welke nieuwe 'richting' ik best uitga op werkvlak (op zoek naar een nieuwe job/richting momenteel in mijn leven). Alvast bedankt!
Zoals beloofd de legging :-)
Kaartlegging Wolfke
1. Beer kan staan voor : Een moederfiguur die in je buurt is , een persoon die je steunt ,
kracht , hulp of geluk. Voor mij is het vaak een moeder figuur of een goede vriendin die je steunen zal of sowieso er
altijd is indien nodig.
2. Huis kan staan voor : Een aangenaam omgeving , of voorspoed in een huis ‘wooning’.
3. Lijkkist kan staan voor : Een einde van een periode maar kan ook een nieuw begin van een periode zijn, of een plotse
omwenteling , ik denk altijd gewoon een teken van een einde van een periode en een start van een nieuwe periode.
4. Brief kan staan voor : Er is nieuws op komst dit kan per brief , per mail of gewoon via
een persoon in je buurt.
5. Muizen kan staan voor : Misschien maak je je ergens zorgen over ‘piekeren?’ misschien wel rond dat nieuws ofzo dat je wat
zit te tobben.
6. Kruis kan staan voor : Een einde van een periode misschien duiden de kist een begin van iets aan maar dat iets niet door
gaat of juist een hele omwenteling?
7. Lelie kan staan voor : Deze geeft vaak aan een mannelijk oudere persoon aan. (ouder in de zin van ouder dan jij zelf dus
moet bvb niet perse een opa te zijn ofzo) een hogere persoon die je zal steunen op een lastige moment, of kan ook staan
voor geluk , promotie , bescherming of rechtvaardigheid. Op zich dus gewoon een goede kaart
8. Ruiter kan staan voor : Iemand komt met een bericht naar je kan ook telefoon of mail zijn , maar het kan ook staan voor
iemand die op bezoek komt misschien iemand die je al een tijdje niet gezien hebt
9. Ruiker kan staan voor : Kan een oudere dame zijn dus bedoel weer gewoon ouder dan jijzelf, een geschenk , vreugde ,
misschien komt er wel goed nieuws zoals de ruiter aangeeft.
10. Anker kan staan voor : Deze kan je bekijken als goede of minder goede kaart , in minder goede kaart kan hij zeggen dat een
situatie wat vast zit waar je je niet zo goed bij voelt, in goede zin kan hij zeggen verlangen, een thuishaven,
veiligheid, hoop , evenwicht of iets wat wat meer vastheid krijgt.
11. Hond kan staan voor : Heb vooral vertrouwen er in dat het goed komt en vertrouw jezelf in de dingen die je doet of
beslist, de hond is een trouwe vriend en misschien is er iemand in je buurt die er altijd is of altijd zal zijn, staat dus
ook voor vriendschap, maar een hond is ook waakzaam dus let toch altijd op bij mensen of bij situaties die nog wat nieuw
zijn.
12. Wolken kan staan voor : Er kan misschien wel wat tegenstand zijn , of een hindernis of war zorgen die je bepaalde dingen
bemoeilijken maar denk dan terug aan die hond vertrouw er op en het komt goed, wolken hangen nooit lang op de zelfde
plaats dus als er een hindernis is die is zo ook weer verdwenen
13. Roede kan staan voor : Hou bepaalde dingen die je niet 100% weet nog wat bij je er zijn overal wel af en toe mensen die je
iets zegt en die dan andere dingen van maken of te snel een conclusie trekken , dus gewoon soms opletten vooraleer je
iemand vertrouwd
14. Vissen kan staan voor : Deze zegt vaak dat er geld , of rijkdom , promotie , voorspoed , geluk in ondernemingen komen ,
misschien ben je iets nieuws van plan dat je beter ligt en ook wat meer verder helpt.
15. Maantje kan staan voor : Vooruitgang in de maatschappij , succes , inspiratie misschien iets spiritueel waar je verder in
gaat?
16. Berg kan staan voor : Misschien is er wel even een hindernis op je weg of wat tegenwerking maar dit is ook maar voor even.
17. Weg kan staan voor : Zegt vooral dat je ineens een keuze zal maken of moeten maken.
18. Zonne kan staan voor : Is een van de beste kaarten dus zegt sowieso dat die berg enzo niet zo veel zullen verhinderen en
dat het sowieso allemaal goed komt.
19. Hart kan staan voor : Terug een van de beste kaarten , misschien wel geluk of verliefdheid in de lucht? Of zo al liefde in
je buurt.
20. Schip kan staan voor : Een reis , of duid op je doorzettingsvermogen , een omwenteling kan ook, een verandering van koers?
21. Vogels kan staan voor : Gesprekken , harmonie , meevallers , gedachten , inspiratie , geklets , misschien zijn er wel wat
gesprekken met je of over je wat je wel zal helpen.
22. Vosje kan staan voor : Profiteurs , sluwheid , list voorzichtig zijn , let wat op met mensen die misschien wat jaloers
kunnen zijn misschien moet je soms wel wat sluw zijn
23. Boom kan staan voor : Groei , welstand , Geld , misschien groei je wel op een bepaalde manier dit kan op elke manier zijn
bvb kan het op spiritueel vlak of op werk vlak of gewoon een groei in jezelf als persoon.
24. Ooievaar kan staan voor : Verandering, verhuizing , omwenteling , misschien wel een nieuwe omgeving.
25. Sleutel kan staan voor : Een oplossing , welslagen , een nieuw begin , of je hebt een sleutel zelf in je handen.
26. Persoonskaart : Nu moest ik stoppen , vanaf ik de persoonskaart trek mag ik niet verder doen dit is de info die je nu moet
weten, of die je nodig hebt.
Korte conclusie er zijn misschien wel wat hindernissen maar vertrouw jezelf en vertrouw erop dat het sowieso losloopt, je zal sowieso steun hebben van anderen om je heen.
Verder trok ik nog een kaartje uit mijn elfen orakel en ik trok voor jou de kaart Spillikin daar onder staat nog het woordje Bescherming. Op deze link kan je verder nog iets lezen over deze kaart.
http://www.loesje.info/esoterie/elf_43.htm
Vele Groetjes
Troplinake / Mieke