Loading...
nl

het Orakel van de Liefde

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 31 '11
je bent er ook maar druk mee!
Morgana
Morgana dec 31 '11
haha IGJER, ja.. maar nu moet ik de lenormand leggingen nog gaan doen;) Maar het is wat je met je hart doet.. Dat zei Cialara al bij de edelsteen legging..

xxx
Morgana
Morgana dec 31 '11
Bedankt voor je mail Gil, en ben blij dat je het herkende. is voor mij ook een bevestiging dat ik het aan het juiste eind had.

xxx
floere
floere jan 1 '12
Hallo Morgana,

Zou je voor mij ook eens een kaart willen trekken alsjeblieft?

Dankjewel!
marjan
kimbaminou
kimbaminou jan 1 '12
Hallo Morgana,

Allereerst een geweldig 2012. Zou je voor mij ook een kaart willen trekken?

Hartelijk dank,

Karin
Morgana
Morgana jan 2 '12
Floere en Kimbaminou, jullie komen zsm aan de beurt. ik ben eerst nog even bezig met een paar lenormand leggingen.
Morgana
Morgana jan 2 '12
Cynthia, hier gaan we dan.

Er is iets niet in orde in je leven en je moet er iets aan doen. Je geeft een kritische en negatieve instelling weer. Je bent tezeer gefocust op wat niet deugt. Deze houding is ongezond voor je lichaam en geest. Sommige mensen in je omgeving zijn niet te vertrouwen. Zij trachten je te bedriegen. Er is een specifiek persoon die achterdochtig is,gesloten en hij kijkt de kat uit de boom.Hij heeft een mager figuur,de blik is niet open maar hij houdt alles in het oog.
Je krijgt de kans iets te veranderen,maar het zal ingrijpende consequenties hebben. Maar heb je alles goed overwogen dan is het zaak de knoop door te hakken en aan je beslissing vast te houden,want je blijft twijfelen. Momenteel ga je door een crisis en kijk uit dat het geen depressie word. Dit tengevolge van een noodzakelijke schoonmaak in jezelf. Er komt een einde aan een situatie en dat gaat gepaard met rouw en verdriet,het is echter ook een transformatieperiode voor je.

Ga op reis,in materie,hetzij in geest.het doel is verbreding van je horizon en alternatieven leren kennen.
Je verkeerd ook in een benarde situatie maar het einde is in zicht. Na een periode van geldnood komt er weer geld binnen zodat je financiele situatie verbeterd.
Je hebt moeite met assertiviteit maar soms heb je dat nodig. Ga zonodig een cursus volgen. Je wilt iets gedaan krijgen,iets opbpuwen maar wees voorzichtig voor misleiding. Lees eerst alles goed door eer een handtekening te zetten. het is niet verstandig op de ingeslagen weg verder te gaan en het kan nuttig zijn inlichtingen in te winnen bij een gezaghebbend persoon op ambtenaar.
Je hebt kortgeleden(bv gisteren) een oplossing gevonden dmv inzicht,en nieuwe inspiratie.
Schenk ook meer aandacht aan je dromen. je kunt een situatie niet alleen aan en je hebt betrouwbare en bekwame ondersteuning nodig. Iemand met grote bruine reeenogen een degelijk postuur en degelijke kleding.
Verder leer je iemand kennen of je heb je recent leren kennen en die persoon is eerlijk en betrouwbaar. het betreft iemand met een normaal tot stevig postuur,goed geproportioneerd,aanleg om in de loop der jaren zwaarder te worden. oogkleur variabel van bruin of groen tot blauw. Een zeer positief ingesteld persoon,en een echte rots in de branding.

Hoop dat je er iets aan hebt.

xxx Morgana
Char
Char jan 2 '12
Lieve Morgana,
Super bedankt voor het orakel.
Het klopt dat k langere tijd in buitenland heb gezeten ben net 3 maanden terug. sinds kort heb ik een nieuwe relatie en ben eigenlijk nog nooit zo gelukkig geweest.
Ik heb in het verleden zeker vervelende dingen meegemaakt en die heb ik sinds t buitenland eigenlijk afgesloten.
Dus ben benieuwd wat de toekomst ga brengen.
Veel liefs, Charlene
Duifje
Duifje jan 3 '12
Lieve Morgana,

Dank je wel voor de legging. Hier kan ik wel wat mee.

Groetjes Duifje
Cynthia
Cynthia jan 3 '12
Origineel bericht van: Morgana
Cynthia, hier gaan we dan.

Er is iets niet in orde in je leven en je moet er iets aan doen. Je geeft een kritische en negatieve instelling weer. Je bent tezeer gefocust op wat niet deugt. Deze houding is ongezond voor je lichaam en geest.
Dit herken ik totaal niet. Ondanks het feit dat het winter is, grauw en koud ben ik zeer positief ingesteld. Altijd vrolijk en die negatieve houding heb ik niet..

Sommige mensen in je omgeving zijn niet te vertrouwen. Zij trachten je te bedriegen. Er is een specifiek persoon die achterdochtig is,gesloten en hij kijkt de kat uit de boom.Hij heeft een mager figuur,de blik is niet open maar hij houdt alles in het oog.
Dit kan kloppen.. Alleen is de persoon in kwestie niet echt mager. Misschien dat er nog een ander is, waar ik geen weet van heb?

Je krijgt de kans iets te veranderen,maar het zal ingrijpende consequenties hebben. Maar heb je alles goed overwogen dan is het zaak de knoop door te hakken en aan je beslissing vast te houden,want je blijft twijfelen.
Ik denk dat ik weet waar je het over hebt.. Er is een man geweest die niet goed voor me is. Daar heb ik onlangs het contact mee verbroken.

Momenteel ga je door een crisis en kijk uit dat het geen depressie word.
Nee, dit herken ik niet. Ik ben juist vrij harmonieus en zeer tevreden met mijn leven op dit moment.

Dit tengevolge van een noodzakelijke schoonmaak in jezelf. Er komt een einde aan een situatie en dat gaat gepaard met rouw en verdriet,het is echter ook een transformatieperiode voor je.

Ga op reis,in materie,hetzij in geest.het doel is verbreding van je horizon en alternatieven leren kennen.
Ik ga in februari naar India. Daar hoop ik veel te kunnen leren en meer inzicht in mezelf te krijgen.

Je verkeerd ook in een benarde situatie maar het einde is in zicht. Na een periode van geldnood komt er weer geld binnen zodat je financiele situatie verbeterd.
Nee, ik zit niet in een benarde situatie. Sterker nog, mijn financiele situatie is zeer goed. Ik zit er warmpjes bij om het maar zo te zeggen.. Dit herken ik dus niet.

Je hebt moeite met assertiviteit maar soms heb je dat nodig. Ga zonodig een cursus volgen. Je wilt iets gedaan krijgen,iets opbpuwen maar wees voorzichtig voor misleiding. Lees eerst alles goed door eer een handtekening te zetten. het is niet verstandig op de ingeslagen weg verder te gaan en het kan nuttig zijn inlichtingen in te winnen bij een gezaghebbend persoon op ambtenaar.
Ook dit herken ik niet.. Ik heb een zeer goede baan met veel verantwoordelijkheid. Ik heb een eigen huis gekocht in Amsterdam 2 jaar geleden. Zoals ik eerder al zei gaat het qua werk, financien en gezondheid echt uitstekend met me.

Je hebt kortgeleden(bv gisteren) een oplossing gevonden dmv inzicht,en nieuwe inspiratie.
Schenk ook meer aandacht aan je dromen. je kunt een situatie niet alleen aan en je hebt betrouwbare en bekwame ondersteuning nodig. Iemand met grote bruine reeenogen een degelijk postuur en degelijke kleding.
Die oplossing heb ik niet gevonden. Komt wellicht nog. Ik weet niet zo goed over welke situatie je het hebt? Ik leef op dit moment een vrij vredig leven.

Verder leer je iemand kennen of je heb je recent leren kennen en die persoon is eerlijk en betrouwbaar. het betreft iemand met een normaal tot stevig postuur,goed geproportioneerd,aanleg om in de loop der jaren zwaarder te worden. oogkleur variabel van bruin of groen tot blauw. Een zeer positief ingesteld persoon,en een echte rots in de branding.
Deze persoon heb ik nog niet leren kennen. Hopelijk komt hij gauw in mijn leven laugh


Toen ik de reading las, was mijn eerste gevoel 'NEE'. Nee, deze kaartlegging gaat wellicht niet geheel over mij. Sommige dingen kloppen gewoon niet. En dat is verder prima. Een kaartlegging blijft een kaartlegging. Ik zal 'm naast me neerleggen.

De liefdesorakel kaarten klopten wel en daar ben ik dan ook zeer blij mee :-)
Morgana
Morgana jan 3 '12
Inderdaad, kaarten blijven kaarten,maar Cynthia, kaarten zijn niet alleen voor het hier en nu. Houd het in je achterhoofd voor het komende jaar wink
admin
admin jan 3 '12
Lieve Morgana zou je eens voor mij kaarten willen leggen?
Morgana
Morgana jan 3 '12
Heb je een voorkeur voor bepaalde kaarten Brown Wizard?

xxx
admin
admin jan 3 '12
Hmmm... ik ben eigenlijk niet zo goed op de hoogte van dat soort kaarten.

Als ik mezelf daarin open mag stellen aan jou dan zou je van mij wel liefde, dood en iets met een weg mogen doen. Of klinkt dat nou heel erg amateur?

Lijkt me gewoon leuk wat je in de kaarten voor me ziet.
Morgana
Morgana jan 3 '12
Eigenlijk zijn er nog mensen voor je ,maar ik heb je voorrang gegeven.. Heb nml het gevoel dat je dit nodig hebt.

Hier komt het dan.. Ik heb de magische eenhoors,de magische boodschappen van de elfen en zeemeerminnen en dolfijnen gebruikt.

De eerste kaart die ik trek is STAP VOOR STAP: Veel kleine stappen laten grote dromen waar worden.Deze kaart vertelt je dat je een grote droom hebt maar je zult misschien niet weten hoe je die werkelijkheid kunt laten worden. Het kan werkelijkheid worden als je je concentreert op nemen van kleine stappen achter elkaar.MAAK AF WAARMEE JE BEGINT:Als je met een nieuwplan begonnen bent,voel je je opgewonden omdat het iets nieuws en anders is. Deze opwinding geeft je veel energie en zorgt er ook voor dat je erg veel tijd in wilt steken. Maar de opwinding ebt weg en dat zorgt er misschien voor dat je belangstelling ook verdwijnt. Op dat moment kun je beslissen het plan laten vallen. Als je veel van dit onafgemaakte plannen hebt,voelt je geest zich versplinterd. de niet afgemaakte dingen blijven aan je vreten,wat geen pretje is. Deze kaart vraagt je terug te keren naar een belangrijk plan (je weet al welk plan dat is) en het af te maken. Het daadwerkelijk afmaken van een plan helpt je meer een georganiseerd iemand te worden. Deze spcifieke taak zal je ook helpen met je grotere doelen. daaromm is het belnagrijk het af te maken. het is feitelijk eenvoudiger iets af te maken dan om te moeten gaan met de gevoelens die ermee te maken hebben dat een plan niet voltooid is.KINDEREN: Deze kaart is jouw verbondenheid met kinderen.Je innerlijke kind wil graag spelen.ZEG HET OUDE VAARWEL ,VERWELKOM HET NIEUWE:je hebt de ene fase van je leven afgerond,nu staat er een nieuwe en zelfs betere voor de deurDeze kaart geeft aan dat er een hoofdstuk van je leven aan het afsluiten is. misschien heb je af en toe een gevoel van afscheid en verlies,of van bezorgdheid over de toekomst. Met deze kaart verzeker ik je dat je huidige situatie je veel waardevolle en belangrijke levenslessen leert..Je staatop het punt je deze wijsheid toe te eigenen en een nieuwe fase te beginnen.met nieuwe mensen,nieuw werk, nieuwe sitauties. Stel je open voor deze verandering,want het zal een grote zegen zijn voor ieder die erbij betrokken is. Maak tijd om oude wonden te helen.HET LIGT IN JE MACHT.:Deze kaart helpt je eraan te herinneren dat je meer power hebt dan je je realiseert. Misschien heb je je pas nog een slachtoffer gevoeld. Welnu, je hebt ongelooflijke power,ongeachte je leeftijd, je lengte, je opleiding. Alles wat je te doen hebt is erin geloven. Stop met verwijten en richt je op oplossingen. Ga naar een fitnesscentrum en doe iets aan krachttraining. Luister naar je innerlijke gids om een situatie op te lossen. Word activist voor een zaak die je na aan het hart ligt.Omhels jezelf enkijk in de spiegel terwijl je zegt.. ik hou van je. Ik beloof dat ik je met het respect en de zorg die je verdient zal behandelen.Je bent geweldig! POSTITIEVE ENERGIE: Omring jezelf met positieve mensen en gebeurtenissen en vermijd negatieve situaties.Ga zoveel mogelijk negatieve invloeden uit de weg. vermijd negatieve discussies met jezelf en andere mensen. Zet tv en radio uit als er negatieve onderwerpen behandeld worden en blijf uit de weg van negatieve films. Door middel van positieve gedachten en handelingen doorbreek je eventuele blokkaden die het manifesteren van je dromen vertragen of die ervoor zorgen dat ze heelmaal niet uitkomen. Ontdoe je huis van allerlei onnodige zaken,dus gooi of geef ze weg of verkoop ze.
en als laatste: Alleen liefde zal je vrijmaken. Laat al het oude los en sta nieuwe liefde toe in je leven.
admin
admin jan 3 '12
Dank je wel Morgana, ik hoop dat ik hier over een paar maanden op terug kijk en je gelijk had. Erg bedankt dat je mij deed vooruit schuiven.

Wat je schrijft maakt in ieder geval wel een indruk op mij. Maar in plaats van AL het oude los te laten denk ik toch dat ik juist terug een keertje moet om iets op te halen. Wat ik jammer vind daar ik hoopte misschien op dit forum tot een rustiger oplossing te komen.

Maar in ieder geval bedankt!
Morgana
Morgana jan 3 '12
Dat terug halen komt vanzelf,maar daarvoor moet je eerst klaar zijn. En door het los te laten maak je korte metten met wat niet goed voor je is. Kijk vooruit!
admin
admin jan 3 '12
lieve Morgana, zou jij misschien ook zo'n legging voor mij willen doen? ik weet dat je het druk hebt, maar zou het erg waarderen.

Veel liefs Precious.
Steffe
Steffe jan 10 '12
Zou je het voor mij ook willen?
Heb namelijk een heel moeilijke periode in m'n liefdesleven achter de rug .. Heb sinds een jaar terug een superlieve vriend en heb het gevoel dat ons een aantal belangrijke dingen te wachte nstaan, dus ik ben benieuwd .. Liefs, Stefanie
goudsbloem
goudsbloem jan 22 '12
lieve morgana,

ik ben wat dingen aan he uitzoeken voor mezelf en kwam nu uit op jou berichtje van het liefdes orakel...

jij schreef..Goudsbloem, bij het liefdes orakel viel de kaart Transformatie. Je relatie met iemand anders staat op het punt zich te verdiepen.

nu was mijn vraag wat bedoel je met..je relatie met iemand anders??? kun je daar specifieker op in gaan?

het is voor mij heel belangrijk om precies te weten wat er mee bedoeld word....het heeft met een beslissing te maken...

liefs goudsbloem
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki