Loading...
nl

het Orakel van de Liefde

Morgana
Morgana dec 27 '11
Hallo Nina, ik trek bij de Elfenkaart GEDULD AUB. Wat je vraagt is onderweg,Heb geduld want er zijn onzichtbare dingen die eerst moten gebeuren. Heb vertrouwen,blijf positief en ga door met je affirmaties. De relatie met je zielsmaat zal spoedig duidelijk worden. Wacht nog even voordat je een stap zet betreffende je vraag.Bij het liefdes orakel vielen er 2 kaarten uit. EEN WONDER. Je relatie staat op het punt te veranderen. en de tweede kaart is ALLEEN LIEFDE ZAL JE VRIJMAKEN. laat al het oude los en sta een nieuwe liefde toe in je leven.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

xx Morgana
Morgana
Morgana dec 27 '11
Wolfe, ik heb je de jaarlegging per PB gestuurd

xx
wolfke
wolfke dec 28 '11
Bedankt Morgana, ik heb u nog uitgebreid geantwoord per pb en wil je hier ook nog een keer hartelijk bedanken voor je uitgebreide legging voor 2012! Moge het nieuwe jaar ook voor u en uw familie en vrienden een liefdevol, gelukkig, gezond en (vul zelf maar aan) ... jaar worden waar dromen weer een beetje meer werkelijkheid mogen worden! X
Cynthia
Cynthia dec 28 '11
Hi Morgana,

Zou je voor mij ook een kaart willen trekken? Ben namelijk reuze benieuwd wat de liefde in 2012 voor mij in petto heeft!

Ik hoor graag van je smile

Groetjes Cynthia
Morgana
Morgana dec 28 '11
Wolfke, graag gedaanen uiteraar een geweldig en liefdevol 2012 voor je.

xx
Morgana
Morgana dec 28 '11
Cynthia , ik trek bij de Elfen de kaart ASSERTIVITEIT, kom op voor waar je zelf in gelooft en zeg alleen ja als je dat echt wilt.Wees wat assertiever, dit is iets anders dan agressief,dit laatste houdt geen rekening met de rechten van anderen. Assertiviteit daarentegen houdt rekening met ieders rechten,inclusief die van jezelf.Als je iets doet,doe het niet uit schuldgevoel of verplichting. Bij het liefdes Orakel Trek ik.. Hoewel jullie misschien lichamelijk gescheiden zijn,blijven jullie spiritueel altijd samen. Liefde overstijgt tijd en ruimte,je wordt niet in de steek gelaten.

Volgens mij Cynthia,leer jij iemand kennen via Internet of iemand die verder weg woont. Ook denk ik dat jij in het verleden misbruik van je is gemaakt en dat je bang bent om je voor 100% te geven. De persoon die je echter leert kennen zal er voor je zijn.. zowel fysiek als mentaal. Ik denk dat er echter meer bij je speelt en zal de Lenormand kaarten nog eens op je leggen als je dat wilt en kijken of ik erachter kan komen.

xx
Cynthia
Cynthia dec 28 '11
Wow.. Assertiviteit, dat klopt inderdaad. Er is een man in mijn leven die nooit echt lief voor me is geweest. Ik wil eigenlijk geen contact meer, maar dan komt hij weer met kadootjes en voel ik mij toch schuldig. Laat ik hem weer langskomen terwijl mijn gevoel 'nee' zegt. Ik was hier al een tijd mee aan het struggelen en deze kaart laat precies zien hoe te handelen! Wat prachtig en ongelovelijk dit.

Deze man is overigens ook degene geweest die misbruik van me heeft gemaakt. Op diverse gebieden. Volgens mij is de laatste zin over welke kaart je hebt getrokken bij het liefdesorakel verdwenen ;-).

Als je de lenormand kaarten voor me wilt leggen, heel graag! Dat zou ik echt waarderen!
HeiligHart
HeiligHart dec 28 '11
Hej Morgana,

ik had net gereageerd op de topic: werk,studie&spiritualiteit,
waarbij ik ook schreef graag een kaartlegging van jou te krijgen.
Dus ik dacht ik zet mijn vraag even bij deze topic van jou.

Ik zou graag iets meer willen weten over mijn keuzemogelijkheden mbt werk/studie. Ik weet niet of dat mogelijk is?
En naar eigen inzicht mogen er ook andere (leomand etc) leggingen gedaan worden smile.

Liefs
Morgana
Morgana dec 28 '11
Kim Maria, ik heb wel al de elfenkaarten getrokken en er komt uit. VERJAARDAG: Jouw verjaardag,of de verjaardag van een belangrijk iemand is cruciaal voor het antwoord op je vraag. Misschien ontmoet je een speciaal iemand op een verjaardagsfeestje,of een overleden dierbare in de hemel viert jouw verjaardag mee,of die van hem of haar zelf. Deze kaart kan ook betekenen dat datgene wat je verlangt op je eerstvolgende verjaardag zal plaatsvinden. Vertrouw het eerste wat in je opkomt als je de verdere betekenissen van deze kaart leest,want dit houdt een belangrijke boodschap in. Er is nieuws op komst over een zwangerschap. Je zult binnenkort een speciaal geschenk ontvangen.Geef jezelf het cadeau dat je zo graag wilt hebben. je kunt de geboorte verwachten van iets nieuws op werkgebied of van een project.

Even buiten de kaarten om. Mijn gevoel zegt mij dat jij heel erg geschikt zou zijn om in een hospice te werken. Ik weet niet of ditzelf iets voor vind maar mijn gevoel zegt me dat jij de dood voor mensen "acceptabel" kunt maken.

xx ps. de lenormand legging volgt.
Duifje
Duifje dec 29 '11
Lieve Morgana,

Ook ik ben zeer benieuwd wat de kaarten (gidsen) kunnen vertellen over mij. Dus als je zin/tijd hebt. GRAAG.

Als ik een specifieke vraag moet stellen hoor ik het wel.

Groetjes Duifje

(wat een prachtig kindje op de foto trouwens!)
Morgana
Morgana dec 29 '11
Dat kindje op de foto is een van de poppen die ik maak;)

Maar ik zal morgen kijken wat de kaarten voor je in petto hebben Duifje.

xxx Morgana
HeiligHart
HeiligHart dec 30 '11
Hej morgana,

dankje voor de elfenkaart smile.
Het is een mooie kaart en daar ben ik blij mee!
ik had niet per direct een hevig eerste gevoel, maar ik voel wel dat er "iets" op komst is.
Ik ben ook meer met mijn komende verjaardag bezig dan voorheen (over 2mndn).
Maar wat het precies inhoud ga ik dan wel zien smile.
Iets zegt dat er een mogelijkheid is dat er dan meer capaciteiten "geopenbaard" worden, en dat er dan ook juist in de hemel dit gevierd gaat worden.
Ik prik het alleen niet vast, want er zijn velen mogelijkheden!

Ik moest even opzoeken wat een hospice helemaal inhoud.
En ja mijn gevoel zegt mij ook dat ik hier ook zeker tussen zou passen!
Misschien wel 1 die ook voor kinderen is.
Ik ga het in ieder geval meenemen in mijn oriëntatie smile

en ik wacht geduldig mijn beurt af op de lenormand trekking.

Liefs
goudsbloem
goudsbloem dec 30 '11
lieve morgana,

zou jij voor mij ook een kaartje willen trekken?
wens jou eenh hele fijne dag en alvast een hele fijne jaarwisseling!!!!!

liefs goudsbloem
Morgana
Morgana dec 30 '11
Duifje,bij jou vielen er 4 kaarten uit het Elfen Orakel.De eerste is REIZEN. Een ophanden zijnde reis zal je leven op een positieve manier veranderen.Je gaat naar een belangrijke bestemming waar je dingen zult leren en waar je zult groeien door nieuwe ervaringen.Of misschien ga je naar een plek waar je een belangrijk iemand zult ontmoeten,of vind je wel een nieuwe woonplek. Sta open voor de innerlijke prikkels van je hart. In je baan reis je veel. Ga kamperen of een trektocht maken.Haal jezelf uit je vertrouwde routines. De tweede kaart is AFFIRMATIES. Maak gebruik van positieve affirmaties om je gedachten en je energie op een hoger plan te brengen en aan te trekken wat je verlangt.Deze kaart is gevallen omdat er nu iets is wat je graag wilt (je weet al wat het is). Om dit sneller te kunnen manifesteren is het belangrijk je gedachten,je gevoelens en je overtuigingen op een hoger plan te brengen. Deze kaart is een boodschap aan jou om positieve affirmaties te zeggen of te lezen,en zo je vertrouwen en optimisme te verhogen,en dus ook je doeltreffendheid in het realiseren van de door jou gewenste resultaten. Let op de woorden die je spreekt en schrijft,en zorg dat deze positief zijn.De derde kaart is VERANDERING VAN EETGEDRAG. Verbeter je eetgewoontes en je leven zal aan kwaliteit winnen.Deze kaart is gevalen omdat je vragen hebt over de bedoeling van je leven en om je spirituele gave van helderziendheid te wekken.De stofwisseling van je lichaam is buitengewoon fijngevoelig. Je hebt al eens eerder tekens gehad maar je hebt niet geluisterd. Als je je eetgewoontes verbetert zul je ook op andere terreinen van je leven dingen helen.
De derde kaart is LAAT ACHTER JE: Laat de ongezonde situatie achter je en wees blij met de nieuwe deuren die zich als gevolg daarvan voor je openen.De kust is veilig om nu de door jou gewenste verandering door te voeren. Je hebt dit al eerder willen doen maar je aarzelde uit onzekerheid over hoe het zal werken en hoe de mensen zullen reageren. Deze kaart is een bevestiging dat het nu echt tijd is om te gaan,om dingen te laten gaan. Het resultaat zal zijn dat je gelukkiger bent en ook gezonder. Wees assertief en vertel iemand over je ware gevoelens. Doe een belofte aan jezelf en ook meteen de belofte om die belofte te houden.Begin dingen te plannen zodat je klaar bent om te gaan. zoals bv contact opnemen met een supportgroep,het updaten van je CV,of het opzij leggen van het benodigde geld.Je word geholpen want het univesrum werkt achter de schermen om je te helpen,al zie je resultaten niet direct maar accepteer die hulp ook. Je hebt zelf om die hulp gevraagd dus maak je geest leeg en laat jezelf door het universsum helpen. Je hebt 1 bepaalde vraag in je gedachten en ik kan je zeggen dat het antwoord hierop JA is.

xxx Morgana
Morgana
Morgana dec 30 '11
Goudsbloem, bij jou vielen er 3 kaarten uit. De eerste was ZOON. Er word over je zoon gewaakt.je voelt je geroepen om voor een jonger iemand van het mannelijk geslacht te zorgen.Ik weet niet of je een kindje bent verloren maar deze kaart zegt, een zoon in de hemel laat je weten dat hij gelukkig is en hij stuurt je liefde. De tweede kaart is: Doe iets aan lichaamsbeweging. Lichaamsbeweging is een fantastische stress verminderaar en het maakt je leven beter op elk gebied,ook je werk,je financiele situatie en je relaties. Je lichaam roept om stimulering van hart en bloedvaten of van je spieren.Neem danslessen,iets van yoga,of een andere oosterse techniek. Verder ben je een geboren ondernemer en je zaken worden omringd door magische mogelijkheden. Het is nu de juiste tijd om op spritueel niveau bezig te zijn.Je heb een krachtig helend vermogen.Diep in je hart ben je jezelf bewust hiervan.

Ik ben ook nog de 2 kaarten van de magische eenhoorns getrokken en daar komt de bevestiging van het andere orakel.
De eerste was. JE HEBT EEN GAVE, je bent talentvol en intelligent en de tweede kaart is TRAIN. Ren,loop,zwem,doe aan lichaamsbeweging. Dit zal je meer energie en geluk opleveren.

xxx Morgana
Morgana
Morgana dec 30 '11
Goudsbloem, bij het liefdes orakel viel de kaart Transformatie. Je relatie met iemand anders staat op het punt zich te verdiepen.
Morgana
Morgana dec 30 '11
Duifje, bij jou trek ik.. Zet je zorgen opzij en kom in mijn armen. het lijkt wel of je je onnodig druk maakt over een relatie.
Char
Char dec 31 '11
Lieve Morgana,
Zou u voor mij ook een liefdes orakel willen leggen..
Ben benieuwd wat het gaat brengen!
Veel liefs, Charlene
Morgana
Morgana dec 31 '11
Char
De eerste kaart die ik trek is Omhelzing, door middel van de ander vind je de ontbrekende delen in jezelf. Er wacht een nieuw avontuur. Ga erop in! Het betekend een nieuw begin en leef je dromen maar eens vol overgave uit. Als ik nu naar mijn gevoel luister hoor ik dat je in het verleden langere tijd naar het buitenland bent geweest en weer de kans gaat krijgen om te gaan. DOEN! Want in dat land ligt voor jou de echte liefde. Niet hier!
Zeg het oude vaarwel en verwelkom het nieuwe. Je hebt de ene fase van je leven afgerond,nu staat er een nieuwe en zelfs betere voor de deur.Er word nu een oude liefde afgesloten die je veel pijn heeft gedaan en je moet oude wonden laten helen. De laatste kaart die ik trek is de kaart LIEFDE. Het antwoord dat je zoekt is liefde.Het kan betekenen dat een andere persoon je echt lief heeft,maar niet weet op welke manier je over deze gevoelens te vertellen. Onthoud dat niet iedereen gemakkelijk met sterke gevoelens kan omgaan. Invoelingsvermogen is een deel van liefde,het betekent open staan voor andermans verschillen.

xxx Morgana
goudsbloem
goudsbloem dec 31 '11
lieve lieve morgana,

ja klopt ik heb een kindje verloren en ik ben ook heel erg blij te horen dat het een jongetje was echt fijn om te weten dank je wel!!!

ja ik moet ook meer gaan bewegen en wil dat ook echt nu weer gaan oppakken ik begin mteen op 1 januari lekker door de bossen rennen!!


en de rest van de kaarten het was gewoon super het klopte allemaal en kreeg ook een heerlijk gevoel bij de teksten dingen die ik diep van binnen al weet die nu worden bevestigd dat is fijn om te horen morgana..!!!dan je wel!!!!

veel liefs goudsbloem
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki