Loading...
nl

het Orakel van de Liefde

Morgana
Morgana dec 23 '11
Ik ben sinds kort in het bezit van het Orakel van de Liefde en de magische boodschappen van de Elfen. Dit gebruik ik vaak in combinatie met mijn lenormand kaarten maar ook als dagkaart. Willen jullie ook een kaart trekken laat het me maar weten.
Delen:
Serenity
Serenity dec 23 '11
Ikke ikke ikke!!! laugh
niels
niels dec 23 '11
hier staat nog een andere fan laugh
Morgana
Morgana dec 23 '11
Ok Serenity.. ik trek bij jou de manifestatie.. je dromen zullen verwezenlijkt worden. Bij de Elfen trek ik reizen.. Een ophanden zijnde reis zal je leven op een positieve manier veranderen. het kan zijn dat je in je nieuwe baan veel gaat reizen. Haal jezelf eens uit je vertrouwde routine
Morgana
Morgana dec 23 '11
Niels... Bij jouw heb ik.. Hoewel jullie misschien lichamelijk gescheiden zijn blijven jullie spiritueel altijd samen. Liefde overstijgt tijd en ruimte. Je wordt niet in de steek gelaten.
bij de elfen trek ik.. alles is oke. Maak je geen zorgen. alles verloopt prima. dit betekend dat je je zorgen maakt over een situatie. doe iets wat je manier van kijken opkrikt,en wat je hart en geest verlichting geeft,zoals bv een wandeling buiten in de natuur. misschien maak je je zorgen omdat je iets voor waar hebt aangenomen dat niet blijkt te kloppen. zorg dat je voldoende rust krijgt,en dat je gezond eet,want ook fysieke spanning kan leiden tot overbezorgdheid en tot oververmoeidheid
Serenity
Serenity dec 23 '11
Ohw leuk zeg dank je wel, en laat ik hier de laatste tijd aan hebben gedacht! ^^
Morgana
Morgana dec 23 '11
ben blij dat het werkt winkNormaal leg ik alleen de lenormandkaarten en dan gebruik ik mijn gevoel erbij. Echter voor de specifieke vragen vind ik het fijn als ik een client ook verder kan helpen met een orakel kaart erbij. Wil dit nu echter nog niet doen tot dat ik ze echt onder de knie heb.. Ook dit niet alleen met de kaartduiding maar ook met gevoel erbij. Dus nog even verder oefenen.
Cialara
Cialara dec 25 '11
Hoi Morgana,

Zou je voor mij ook een kaart willen trekken? smileben heel benieuwd. Een jaar voor wat 2012 mij gaat brengen... zou ik interessant vinden.

Liefs Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 25 '11
Hey Morgana...

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig tongue
Graag zou ik duidelijkheid willen in een relatie met iemand (niet mijn vriend, maar een goede vriend)
Of is dat moeilijk uit 1 kaartje te halen?

alvast bedankt...
groetjes moonflowertje smile
Morgana
Morgana dec 25 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Morgana,

Zou je voor mij ook een kaart willen trekken? smileben heel benieuwd. Een jaar voor wat 2012 mij gaat brengen... zou ik interessant vinden.

Liefs Cialara


hoi Cialiara,

De eerste kaart die ik voor je trek is van het liefdesorakel en is de Manifestatie. Deze zegt dat in 2012 je dromen verwezenlijkt worden.Toen ik de elfenkaarten was aan het schudden vielen er 5 kaarten uit. Deze zal ik dan ook allemaal benoemen want deze kaarten mag je nooit negeren. Het zijn de kaart. ZEG HET OUDE VAARWEL,VERWELKOM HET NIEUWE. je hebt de ene fase van je leven afgerond,nu staat er een nieuwe en zelfs betere voor de deur.Misschien heb je af en toe een gevoel van afscheid en verlies,of van bezorgdheid over de toekomst. Met deze kaart verzekeren je dat je huidige situatie je veel waardevolle en belangrijke levenslessen leert. Je staat op het punt je deze wijsheid toe te eigenen en een nieuwe fase te beginnen,met nieuwe mensen,nieuwe situatie,nieuw werk. Stel je open voor deze verandering. Wellicht ga je verhuizen,een relatie word afgesloten. laat oude ongezonde leefpatronen los. Maak tijd om oude wonden te helen. De tweede kaart is Liefdesleven.Een nieuwe liefde zal een belangrijk iemand blijken te zijn in je leven. Je bent klaar om je zielsmaatje tegen te komen. Er staat een scheiding aan te komen of die heeft juist plaatsgevonden.Communiceer met je partner over een onderwerp dat je momenteel bezighoudt. De Derde kaart is ZOMER. Alles waar je om gevraagd hebt zal in de zomer van jou zijn. Je verhuist naar een warmere plek. breng meer tijd buitenshuis door,in de zon,in helder licht. Ga met vakantie,en dan speciaal naar een warme zonnige bestemming.De derde kaart is ZOON. Deze kaart heeft te maken met je zoon,of met een mannelijk persoon die als n zoon voor je is. Misschien maak je je zorgen om hem en voel je je geroepen om hem op een of andere manier te helpen.Het kan ook zijn: De opdracht in je leven heeft te maken met het helpen van kinderen. Een zoon in de hemel laat je weten dat hij gelukkig is en hij stuurt je liefde. De zoon van iemand anders heeft op dit moment je hulp heel hard nodig.De 4de kaart is OEFENING,OEFENING,OEFENING. Door dagelijks te oefenen kun je je vaardigheden en talenten verfijnen,en je zelfvertrouwen vergroten.Volg een cursus om iets nieuws te leren.Begin n eigen praktijk waar je healings en readings geeft,of iets anders in een een op een setting. Zet daadwerkelijke stappen in de richting van je doel om je droom te verwezelijken.de laatste kaart is JE WENS IS VERVULD!.Waar je om gevraagd hebt wordt werkelijkheid.Iemand die je lief is is bezig met een verrassing voor jou. Je gedachten manifesteren zich in de vorm sneller dat je denkt.dus zorg ervoor dat je stille gebeden en de woorden die je spreekt in lijn zijn met wat je verlangt,en niet datgene waar je bang voor bent.
Morgana
Morgana dec 25 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Hey Morgana...

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig tongue
Graag zou ik duidelijkheid willen in een relatie met iemand (niet mijn vriend, maar een goede vriend)
Of is dat moeilijk uit 1 kaartje te halen?

alvast bedankt...
groetjes moonflowertje smile


Hier gaan we dan wink
Koester je relatie,De tweede kaart van het liefdes orakel zegt/ Diep in je hart weet je het antwoord al. Doe wat je voelt dat goed is.

Bij de Elfenkaarten krijg ik. Zeg het oude vaarwel en verwelkom het nieuwe. Je hebt de ene fase van je leven afgerond,nu staat er een nieuwe en zelfs betere voor de deur.Deze kaart geeft aan dat er een hoofdstuk van je leven zich aan het afsluiten is. Misschien heb je af en toe een gevoel van afscheid en verlies,of van bezorgdheid over de toekomst. met deze kaart verzekeren de elfen je dat je huidige situatie je veel waardevolle en belangrijke levenslessen leert.Maak tijd om oude wonden te helen.Je merkt dat dingen in een overgangsfase zijn.
De Elfen kaart zegt. ZEG HET OUDE VAARWEL,VERWELKOM HET NIEUWE.
wolfke
wolfke dec 25 '11
Goeienavond Morgana,

Ik ben ook wel benieuwd wat 2012 zal brengen voor mij.
Alvast bedankt hiervoor. smile

Groetjes, wolfke.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 25 '11
Bedankt, Morgana...
Voor de snelle reactie...
En het klopt wel!
Ik heb inderdaad het gevoel van afscheid (verdriet)
In mijn hart weet ik inderdaad het antwoord al wink
Ik zocht een bevestiging, en die heb je me gegeven wink

Het zijn de lessen van het leven...
En die gaan nou eenmaal niet zonder liefde of verdriet!
Mensen komen, mensen gaan...
sommige blijven zelfs ff hangen...
Het gaat om leren loslaten (ook van personen)
Al is het ontzettend moeilijk...
Stil staan kan ik niet, ik zal verder moeten met mijn leven wink

bedankt, Morgana, voor deze bevestiging wink
groetjes moonflowertje smile
Cialara
Cialara dec 25 '11
Lieve Morgana,

Dank je wel voor je kaarten, heel bijzonder, want het omschrijft zeker een aantal zaken die momenteel spelen en dingen waar ik naar verlang... jeetje, heb even een knoop in mijn maag van deze kaarten, zo duidelijk zijn ze voor mij.

smiledank je wel echt!!! Ik ben juist afgelopen maanden gestart met mijn eigen praktijk inderdaad, in healings en in readings etc... en er speelt ook op het vlak van oude dingen/relaties loslaten en nieuwe verwelkomen het een en anders... ik sta eigenlijk paf van deze kaarten, er wordt duidelijk hard van de andere kant gewerkt hieraan. smile

Liefs Cialara.
Morgana
Morgana dec 25 '11
Moonflowerertje en Cialiara, ben blij dat ik jullie behulpzaam heb kunnen zijn met behulp van de andere kant;) Ik heb ook een sterke verbondenheid met deze kaarten,dus ben blij dat ik er iets mee kan;)
Wolfke, Morgen kom jij aan de beurt wink

xxx
Morgana
Morgana dec 26 '11
Origineel bericht van: wolfke
Goeienavond Morgana,

Ik ben ook wel benieuwd wat 2012 zal brengen voor mij.
Alvast bedankt hiervoor. smile

Groetjes, wolfke.


Wolfke, bij jou trek ik de zakelijke onderneming. Heb vertrouwen en ga door met een nieuw zakenplan,of een nieuwe kans voor je carriere.Deze kaart is n teken dat de ideeën die je hebt over werk de moeite waard zijn , en dat je je intuïtie met betrekking tot je carriere kunt vertrouwen. Je zult binnenkort een aanbod krijgen voor een nieuwe baan, of een kans voor een nieuwe carriere. Ga niet overhaast te werk,maar denk na en mediteer over wat je echt wilt op het gebied van werk,want er zulen meerdere opties op je pad komen.
Verdere betekenissen: Je zult succes hebben met je nieuwe werkzaamheden.Zet stappen in de richting van je droomcarriere. Schrijf je ideeen voor ander werk op en handel vervolgens daarna.Je huidige werk bevindt zich in een gezonde overgangsfase.
De kaart die trok bij het liefdes orakel zegt. VRIJHEID. Er is niets dat je zou kunnen tegenhouden.

Als je wilt wil ik ook wel de jaarlegging voor je doen met de lenormand.
Morgana
Morgana dec 26 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Morgana,

Zou je voor mij ook een kaart willen trekken? smileben heel benieuwd. Een jaar voor wat 2012 mij gaat brengen... zou ik interessant vinden.

Liefs Cialara


Wil ook wel de lenormand jaarlegging voor je doen. geef maar n gil
wolfke
wolfke dec 26 '11
Bedankt Morgana.
Inderdaad het klopt helemaal, ik heb 2 jobs achter de rug en zit nu enkele maanden zonder werk. Ik word helemaal gek als ik nadenk over mijn toekomst. In de zin van dat ik weet dat dit een kans is om een nieuwe weg in te slaan, maar dat ik geen idee heb wat ik moet gaan doen, ik heb vele ideeën maar nog niet concreet dé job gevonden die aan veel dingen voldoet. Het zou wel leuk zijn als een oplossing op mijn weg zal komen, want als niets toevallig komt grin, zal ik zelf moeten blijven zoeken want dan zijn mijn keuzemogelijkheden nog talrijker . Ik ben inderdaad ook goed aan het nadenken over wat het beste bij mij zou passen, maar is ook niet makkelijk, ik heb zoveel interesses. Op relatievlak ben ik single, dus inderdaad het woord 'vrijheid' is van toepassing; ik hoop dat het nieuwe jaar daar eens eindelijk verandering in zal brengen, maar eerst is het vinden van een job met zelfvoldoening van tel en het vinden van innerlijke rust, nu ben ik één en al chaos confused.
Je mag steeds ook een jaarlegging van de Lenormand-kaarten doen als dit lukt voor u smile.
Nog eens bedankt voor dit.
Groetjes, wolfke.
Morgana
Morgana dec 26 '11
Die ga ik morgen voor je leggen Wolfke wink
nina30
nina30 dec 27 '11
Goeienavond Morgana,

Als je tijd hebt, mag je voor mij ook wel eens een kaart trekken.

Alvast bedankt.
Groetjes,nina
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki