inderdaad...
haha... ik heb al een kort lontje, tegenover bepaalde mensen...
uit zelfbescherming denk ik, ga ik juist als iemand naar me zit te kijken, lopen tieren, en gooien met dingen
aan het einde van het liedje vraag ik: in de tijd dat je nu op mijn vingers zat te kijken, had je het makkelijk zelf gekunnen!
Vaak is het ook nog uit liefdadigheid, dat je iets voor iemand doet...
of mensen die soms zeggen: Ik weet precies wat je voelt...
(vind ik knap, want ik weet het zelf vaak niet eens)
sommige gevoelens kun je niet eens onder woorden brengen!
Toch zeggen mensen soms tegen me, dat ik het mooi verwoord heb... dat ik mijn gevoelens goed uit kan leggen...
dan denk ik: tja, je moest eens weten
het is mischien 20% wat ik kan vertellen, 30% als ik ook gebarentaal kan gebruiken, 50% als ik er bij kan tekenen...
het zijn vaak gevoelens die ik voor mezelf vertaal in symbolen...
of ik link in gedachten terug naar een droom, of een soort-gelijke gebeurtenis...
waar ik ook best last van kan hebben is als mensen boos zijn op me, omdat ze me niet begrijpen!
Ik spiegel het wel terug, hoor (lik op stuk :p)
alleen is vooral mijn onbegrepen gedachten, moeilijk te verwoorden...
als iemand tegen me staat te schreeuwen, kan ik op dat moment niets zeggen... ik klap dicht...
ik voelde het vaak wel aankomen, alleen begreep dan niet waarom?
Mijn zusje denkt bijv. dat ik vroeger haar expres met de fiets heb laten vallen... terwijl ik gewoon voelde dat het wel kon (een soort circus-act... een touw om haar stuur, en ik zwierde haar rond... nu moet ik er om lachen, maar ik vond het heel erg, dat ze gevallen was, en zo huilde )
Ook roddeld ze over me tegen de familie, omdat ze bijna zeker weet dat ik dit ook doe?!
Terwijl ik (zeker bij mijn Oma) er alles aan doe, zodat haar gemoedsrust goed is...
Oma en ik hebben een ontzettend sterke band, op bewust niveau...
Ik heb haar mogen vertellen dat ze na dit leven...
Mijn Oom mag "gidsen" (haar zoon)
(Hij kon het niet meer aan in het leven, en pleegde 3 jaar geleden zelfmoord)
ook heb ik tegen haar gezegt: Oma... je komt de komende tijd in een stroomversnelling... op spiritueel vlak!
al het nodig word je bijgeleerd...
( Ik was daar 2 maanden geleden, en heb een mooie bevestiging gehad
)
Ik kwam binnen lopen, bij mijn oma...
en heb gezien dat ze zeker 5 gidsen om zich heen heeft...
(in kleuren pauwblauw (Turquoise) ~Indigo Violet- Wit/Roze als een rosekwarts en af entoe glitters (zilver)
Ik moest lachen toen...
Toen ik het tegen me Oma zei, moest ze ook lachen...
Ze voelt zeker de aanwezigheid
Het viel me op dat Mijn Oma en ik allebei paranormaal begaafd zijn
Het enige verschil is eigenlijk dat zij is opgevoed, met God
en ik ook wel, alleen ik geloof er niet in!
Blijkbaar maakt dat dus niet uit...
(ik geloof wel hoor, maar niet in 2000 jr geleden... en in de bijbel of de kerk )
Maar dat is ieder voor zich, natuurlijk
Er is zoveel gerommel in de familie, en ik ben daar de "lijmer"
De kapotte scherven weer op de goede plaats terug plakken...
Ik hou van de vrede, en als er onenigheid is, bemiddel ik, zodat we weer met elkaar verder kunnen...
Sommige mensen beseffen gewoon niet wat ze er mee bereiken, die denken aan actie, en niet aan de reactie, die daar bij hoort!
groetjes moonflowertje