Lieve mensen van Merudi,
Het was even rustig rond mijn persoontje op dit forum de afgelopen twee maanden.
Het zit zo ik heb sinds twee maanden, constant en dan ook echt constant het gevoel dat ik hoog nodig moet plassen.
Stel je maar eens voor hoe het is om steeds het gevoel te hebben dat je moet plassen. Het vreet aan mij.
Mijn leven ligt stil, als ik zit heb ik het minste last van aandrang.
Ik zoek afleiding, om niet aan het plasgevoel te hoeven denken, maar ik kom zo amper toe aan de dagelijkse dingen die moeten gebeuren!!
Half April heb ik bij een val van de trap mijn rug zwaar gekneusd. Daar heb ik 10 weken goed last van gehad.
En nu kamp ik met dit veel serieusere probleem!!
Help ik ben radeloos!!!
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en nog belangrijker hoe ik ervan af kom?
De huisarts heeft mij met mijn blaasprobleem, naar het ziekenhusi gestuurd. Daar hebben ze nogmaals mijn urine onderzocht, maar dat is schoon. Verder is er bloed afgenomen en foto's genomen. Daar hoor ik morgen meer over (op eigen aandringen). 25 augustus krijg ik een blaasonderzoek.
Ik heb medicijnen die ik nu 6 dagen slik, om van het plasgevoel af te komen, maar die helpen (nog) niet!!
Ik drink op eigen initiatief cranberrysap en ik slik vitammine c tabletten en ik slik cranberrypillen. Verder bid ik dat dit probleem zich snel oplost.
Hebben jullie een idee wat ik nog meer kan doen? Ik hou dit niet veel langer vol, ben ik bang!
Alvast bedankt voor je tijd en hulp.
Hopelijk krijg ik veel reacties, Liefs Caius
ps. voor de mensen die mijn leeftijd niet weten, ik ben 29 jaar, veel te jong dus voor blaasproblemen