Loading...
nl

Help, ik ben ten einde raad !!!

Caius
Caius aug 16 '11
Lieve mensen van Merudi,

Het was even rustig rond mijn persoontje op dit forum de afgelopen twee maanden.

Het zit zo ik heb sinds twee maanden, constant en dan ook echt constant het gevoel dat ik hoog nodig moet plassen.

Stel je maar eens voor hoe het is om steeds het gevoel te hebben dat je moet plassen. Het vreet aan mij.
Mijn leven ligt stil, als ik zit heb ik het minste last van aandrang.
Ik zoek afleiding, om niet aan het plasgevoel te hoeven denken, maar ik kom zo amper toe aan de dagelijkse dingen die moeten gebeuren!!
Half April heb ik bij een val van de trap mijn rug zwaar gekneusd. Daar heb ik 10 weken goed last van gehad.
En nu kamp ik met dit veel serieusere probleem!!
Help ik ben radeloos!!!
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en nog belangrijker hoe ik ervan af kom?

De huisarts heeft mij met mijn blaasprobleem, naar het ziekenhusi gestuurd. Daar hebben ze nogmaals mijn urine onderzocht, maar dat is schoon. Verder is er bloed afgenomen en foto's genomen. Daar hoor ik morgen meer over (op eigen aandringen). 25 augustus krijg ik een blaasonderzoek.

Ik heb medicijnen die ik nu 6 dagen slik, om van het plasgevoel af te komen, maar die helpen (nog) niet!!
Ik drink op eigen initiatief cranberrysap en ik slik vitammine c tabletten en ik slik cranberrypillen. Verder bid ik dat dit probleem zich snel oplost.

Hebben jullie een idee wat ik nog meer kan doen? Ik hou dit niet veel langer vol, ben ik bang!

Alvast bedankt voor je tijd en hulp.
Hopelijk krijg ik veel reacties, Liefs Caius
ps. voor de mensen die mijn leeftijd niet weten, ik ben 29 jaar, veel te jong dus voor blaasproblemen
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 16 '11
Hmm...ik zou denken, als je tussen de oren kijkt, dat je *iets* eruit wil persen. Kun je daar wat mee?
Is er iets wat je heeeeeel graag kwijt wilt maar er niet *uit* kunt krijgen?
Een hoogactieve kundalini kan ook enorme persdrang geven is mijn ervaring, misschien moet je ook die kant op kijken.

Een geboorte, een nieuwe Caius?
Caius
Caius aug 16 '11
Er zijn dingen die ik graag wil...maar dat is niet iets wat eruit geperst moet worden.
Veranderingen zullen blijven komen...daar ben ik inmiddels aangewend...ook ik verander...maar er is nu geen sprake van een nieuwe Caius...Dit is iets wat ik zeg met mijn bewust zijn...misschien dat dit onbewust wel speelt.
Bedankt voor je reactie...ik ga blijven hopen, dat dit zich snel oplost...wat ik door jou stukje, mij realiseer, is dat er tegen verzetten geen zin heeft!
Lena
Lena aug 16 '11
wat vervelend voor je caius,maar nu wordt je geduld op de proef gesteld,goed dat je een blaasonderzoek krijgt.

een val is niet niks,zeker als je er 10 weken meegelopen hebt,ben benieuwd naar de uitslagen, want er kan ook heel goed een zenuw bekneld of gekneusd zijn door vocht van kneuzing of beschadiging..hoop voor je dat je het gauw weet...
Caius
Caius aug 16 '11
Geduld wordt zeker op de proef gesteld, zeker omdat ik volgende maand wil genieten van een wel verdiende vakantie in de VS.

Hopelijk weet ik snel wat het is en anders hoop ik dat ik snel geen last meer heb van het gevoel dat mijn blaas constant vol zit. Vorige week, hebben ze dit onderzocht en mijn blaas plas ik wel leeg...er blijft 45 ml achter, wat normaal schijnt te zijn.
Een voordeel van dit...als het eindelijk over is...geniet ik gelijk een stuk meer van het leven zonder deze klacht!
Caius
Caius aug 19 '11
Het is geen blaasontsteking, mijn nierfunctie is goed en op de rontgenfoto hebben zo ook niks vreemds kunnen ontdekken.
Nu heb ik het gevoel, dat zij niks zullen vinden.
25 augustus gaan ze met buisjes mijn blaas verder onderzoeken.
Ik ben bang dat ook dit niks opleverd.
Nu weet ik dat je positief moet blijven en dat lukt meestal ook wel, alleen ben ik nu de wanhoop nabij!
Alleen als ik zit is het aandranggevoel te handelen, liggend en lopend/staand is het aandranggevoel te erg. Ik zit te veel en slaap heel slecht. Verder kan ik niet genieten van de dingen die ik sta, liggend of wandelend doe. Het sloopt me en ik probreer vanalles om dit snel op te lossen...iemand tips?
Door constant het gevoel te hebben dat ik moet plassen, maak ik fouten die ik anders niet maak...het vreet energie en ik zie het leven zo niet meer zitten...hopelijk kan iemand me verder helpen!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 19 '11
Caius,

wat ik denk is, dat je toen je je rug gekneust had,
je de hele dag thuis heb gezeten? en daardoor heel vaak naar de wc bent gegaan...
daardoor is je blaas gekrompen, ofzoiets?
waardoor je blaaswant gevoeliger geworden is, en sneller vol...
al bij het minste geringste moet je daardoor plassen...

betreft de cranberrysap, cranberry-pillen en de vitamine c
stop hiermee!
de test heeft toch uitgewezen dat je geen blaasontsteking hebt?
cranberry is goed als je bacteriën niet goed worden afgebroken door je nieren, waardoor je dus een blaasontsteking krijgt...
aangezien jou urine schoon is, heb je dit niet nodig!
ook zou je niet meer moeten gaan drinken! maar gewoon normaal...

dit bedoel ik goed hoor^^
misschien zou je kunnen proberen om je blaas iets sterker (groter) te maken...
door juist als je nodig moet plassen, het zo lang mogenlijk uit te stellen, naja langzaam opbouwen, begin met 10 minuten...
niet meteen naar de wc gaan als je (nodig) moet... probeer het ff vast te houden, je zal merken dat het langzaam aan steeds beter zal gaan wink

zodat je zonder stress strakjes naar de VS op vakantie kan gaan wink

groetjes moonflowertje
Caius
Caius aug 19 '11
Ik hoop het moonflowertje smile
Alleen hou ik het dus al constant op ... en geef niet vaak toe...ik ga het proberen nog langer op te houden.
En toen ik mijn rug gekeusd had ben ik niet heel vaak naar de wc geweest. Verder kan vitammine c geen kwaad naar mijn mening.
Bedankt voor je reactie en mijn nieuwe opdracht is, gewoon een stuk minder vaak naar de wc gaan... ik kan het smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 19 '11
Ook je voeten warm houden! tenminste bij hielp dat wel...
als ik koude voeten heb, ga ik misschien wel 2 x zoveel

ik hoop dat het je zal helpen,
eigenlijk moet je het gewoon trainen...

vitamine c plas je weer uit heb ik wel eens gehoord,
voor een blaasontsteking kan het wel een beetje helpen, iig wink

groetjes
Caius
Caius aug 19 '11
Ik heb net sokken aangetrokken haha wink
TNX laugh
Sundance
Sundance aug 19 '11
ik dacht zelf gelijk eraan, dat er mss een knikje in je urinebuis is ontstaan door de val.
mss ook eens onder deze link kijken?
http://www.merckmanual.nl/mmhenl/print/sec22/ch249/ch249a.html
mss dat je bij onderstaande ook last van hebt, of een paar dingen daarvan? mss heb je dit al laten onderzoeken, dan gooi het maar in de prullebak.
heb je mss ook tips gekregen om oefeningen te doen?
en mij schoot te binnen dat pompoenpitten ook goed zijn voor de blaas. ik heb even gekeken. als je meer wil weten daarover mag je zelf even googlen.
http://gezonder.nu/default.cfm?page=Pompoenpitolie&gclid=CKWFgam-26oCFQZJ3godpw586w

in iedergeval wens ik je beterschap en dat het maar gauw verholpen mag worden. sterkte ermee.
Caius
Caius aug 19 '11
Sundance...bedankt voor je berichtje...alleen ben ik een man wink
Aan je eerste link heb ik dus niks.
Bedankt iig voor je bemoedigende woorden laugh
Sundance
Sundance aug 19 '11
hahaha... laugh

ja dan kom ik uit bij prostaatvergroting. maar je urinebuis werd of wordt nog nagekeken las ik ergens. ik wens je sterkte ermee!

even nog een link gevonden. mss kun je er wat vinden.
http://www.prostaat.nl/content/overactieve-blaas/overactieve-blaas.asp
Maryssa
Maryssa aug 19 '11
Hallo Caius,

Als ik het zo lees zou het een overprikkelde blaas bij jou kunnen zijn. Kan er naast zitten, ben natuurlijk geen arts. Google er maar eens op. Zo te lezen gaan ze jouw blaas onderzoeken dan kan dit eventueel aan het licht komen als dit het is. Is er ook al naar jouw prostaat gekeken? Heel veel sterkte en beterschap!

P.S: heb even de metafysische betekenis van blaasklachten opgezocht misschien kun je er wat mee:Blaasproblemen:Zorgen. Oude ideeën vasthouden. Angst om los te laten. Pisnijdig zijn. Makkelijk en ontspannen zet ik het oude van me af en ik verwelkom het nieuwe in mijn leven. Ik ben veilig.
Bron: http://members.tele2.nl/sdkris/oorzaak.htm
Caius
Caius aug 20 '11
Een mooie link Maryssa ...tnx!!
Ik ben er achter gekomen dat als ik net na de wc ben geweest, het gevoel dat ik moet plassen 2x zo erg is, na ruim een half uur zakt het iets weg, na een nivo wat te handelen is.
Ik ben vandaag maar 4 keer naar de wc geweest, en vanavond mag ik nog 1 keer van mezelf.
Dit steeds ophouden blijkt voor nu het beste te werken en misschien train ik mijn blaas zo dat het gevoel van moeten plassen na 2 maanden eindelijk weg gaat (al was het maar voor heel even).
Verder het onderzoek van as donderdag afwachten.
Die merafysische betekenis van blaasklachten, kloppen bij mij wel ...ik ben op de goede weg om deze negatieve energien los te laten, maar kennelijk heb ik nog wat kilometers te gaan wink
Bedankt allemaal voor julle hulp smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11

gelukkig maar wink
Ik heb toch heel sterk het gevoel, dat je straks zonder problemen naar de VS zal gaan smile
lekker genieten van je vakantie!

groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks aug 21 '11
Fijn dat het wat beter gaat Caius.
Neem je cranberry sapje maar mee, supergoed voor je blaas.
Misschien is reiki ook wel een idee...oude bende loslaten?
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 21 '11

cranberry= goed als je een blaasontsteking hebt...
en dat heeft hij niet!
whehe... of je moet cranberry echt lekker vinden shocked
ik in ieder geval niet blush

Caius is aan het trainen, om minder naar de wc te gaan, waardoor zijn blaas groter wordt!
en daardoor het langer kan vasthouden...
over een paar dagen naar het ziekenhuis... voor de blaas-check
Waarschijnlijk is dat niet eens meer nodig!
maar voor de zekerheid...
omdat hij naar de VS gaat op vakantie, kun je beter maar niet voor verassingen komen te staan

groetjes moonflowertje wink
Groene_heks
Groene_heks aug 21 '11
Cranberry is ook goed als je geen blaasontsteking hebt.
Je kunt door gebruik van kruiden ook voorkomen, das beter dan genezen en cranberry is gewoon heel gezond voor je blaas.
Cranberry verhoogt de weerstand van de blaas, zorgt voor een schoon milieu in de blaas, bevat vitamine c en echinacea.

En cranberry sap smaakt prima hoor, is helemaal niet zo vies als jij ons nu wilt laten denken.

Ik heb gelezen wat Caius schreef, ik heb gelezen dat hij zijn blaas aan het trainen is ja..?

MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 25 '11
Caius...
Hoe gaat het nu met je?
volgens mij al een stukkie beter?

groetjes moonflowertje
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki