Wat leuk dat jullie eindelijk een meeting hebben gepland!!! Het komt voor mij even te vroeg,,, misschien op een later tijdstip. Als het herhaalt mag worden, ben ik er wellicht bij, hoewel een meeting voor mij bijna nooit uitkomt.
Maar net als NiMs, ben ik benieuwd naar hoe de ervaringen waren en misschien foto's?
Appelpop...
die treinreis, vorige keer naar rijswijk heeft me ook totaal uitgeput
helaas...
maar jullie vermaken je vast wel zonder mij
groetjes moonflowertje
Groene heks, ik ga zeer zeker mijn best doen om er bij te zijn. Het hangt alleen een beetje van de tijd af en ik weet verder ook nog niets van die familiedag hoe en waar. Ik hoop echt dat het te combineren is. Het komt niet zo vaak voor dat ik er bij kan zijn en wil jullie echt in levende lijve ontmoeten.
Heb ook slecht nieuws helaas:
Ik ga toch ook mee naar Appelpop met MoonFlowertje.
Had er helemaal geen rekening mee gehouden dat oa. mijn vriendin geopereerd wordt, dus wil graag in de buurt van de Betuwe/Veluwe blijven voor het geval dát.
Er komt vast wel een volgende merudi meeting met de mensen die niet konden op die datum :-)
Ik ben er zo goed als zeker bij zaterdag. Is er al een definitieve tijd bekend? Voor mij komt de vroege middag wel het beste uit omdat ik vanaf een uurtje of 5 weer andere verplichtingen heb.
Kan een zaterdag niet, dus helaas.....
leer ik jullie niet in het eggie kennen.
Ben in Duitsland en zal uiteraard die dag aan jullie denken!
Fijne dag al zo vast toegewenst, Claire.
Om een uur of 1 toch Gast? we zouden alleen nog even kijken hoe laat de trein dan in Leiden komt en we daar de bubs ophalen die wel komt....
Ik ben er in ieder geval, met auto, ik kan maximaal vier personen ophalen van het station in Leiden en meenemen naar Katwijk alwaar we naar de strandtent gaan om met zijn allen een bakkie te doen en wat te wandelen
goh,jammer dat ik zo ver woon,en niet direct even op een trein kan springen,...te ver...en te veel prikkels ineens..
lijkt me wel heeeel fijn om elkaar te zien live dan hey!..
ik wens jullie alvast een enorme leuke superdag toe!
liefs X
Wie komen er nu precies allemaal en wie met de trein? Als het nodig is omdat er meer komen dan in jou auto passen wil ik ook wel rijden Jorine. Maar niet als het niet nodig is. De familie bijeenkomst van mij is trouwens in de strandtent naast Zomers (het strand dus) dus dat is wel handig. Heb er zin in! Hoop wel dat het droog is.....
Ik ben er zeker, kaartje ligt er al een week of twee
Mag ik dan misschien met jou mee Jorine als dat nog kan?
Regen maakt niet uit joh zolang het maar geen stortbuien zijn.
Ik kan vier personen meenemen, maar tot zover lees ik dat alleen Karin en Emmy op zeker komen. Dus die kan ik makkelijk ophalen dan. Van Lena heb ik niets meer gehoord, heeft die zelf vervoer?