Loading...
nl

Eindelijk is het zover: een Merudi meet!

gast
gast aug 18 '11
Het is zeker niet mogelijk het een dag eerder te doen......
Lara
Lara aug 19 '11
Wat leuk dat jullie eindelijk een meeting hebben gepland!!! Het komt voor mij even te vroeg,,, misschien op een later tijdstip. Als het herhaalt mag worden, ben ik er wellicht bij, hoewel een meeting voor mij bijna nooit uitkomt.
Maar net als NiMs, ben ik benieuwd naar hoe de ervaringen waren en misschien foto's?
Cialara
Cialara aug 19 '11
Gast..... gaat het niet lukken op de 10e???
Groene_heks
Groene_heks aug 19 '11
We gaan der gewoon halen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 19 '11
frownik kan ook niet, helaas shocked

Appelpop...
die treinreis, vorige keer naar rijswijk heeft me ook totaal uitgeput frown
helaas...
maar jullie vermaken je vast wel zonder mij smile
groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca aug 19 '11
Ik vind Appelpop tegenwoordig niet zo heel boeiend meer.. althans de artisten die er komen... smileDus liever Merudimeet dan Appelpop laugh

Jammer dat jullie niet komen... zou juist zo gezellig zijn.
gast
gast aug 19 '11
Groene heks, ik ga zeer zeker mijn best doen om er bij te zijn. Het hangt alleen een beetje van de tijd af en ik weet verder ook nog niets van die familiedag hoe en waar. Ik hoop echt dat het te combineren is. Het komt niet zo vaak voor dat ik er bij kan zijn en wil jullie echt in levende lijve ontmoeten.
Groene_heks
Groene_heks aug 20 '11
Ik hoop dat het je lukt Gast, wat een gedoe he...:)
Emuca
Emuca aug 22 '11
Hopen dat het lukt laughZou zo gezellig zijn.
New Moon
New Moon aug 22 '11
Heb ook slecht nieuws helaas:
Ik ga toch ook mee naar Appelpop met MoonFlowertje.

Had er helemaal geen rekening mee gehouden dat oa. mijn vriendin geopereerd wordt, dus wil graag in de buurt van de Betuwe/Veluwe blijven voor het geval dát.

Er komt vast wel een volgende merudi meeting met de mensen die niet konden op die datum :-)

Liefs, en veel plezier!

New Moon
niels
niels aug 27 '11
ooh ik wou dat ik ook kon gaan ,een merudimeet zou mij tof lijken . Maar het is gewoon te ver voor mij frown
Maar maak maar heel veel plezier laugh

Heel veel liefs
Niels
gast
gast sep 4 '11
Ik ben er zo goed als zeker bij zaterdag. Is er al een definitieve tijd bekend? Voor mij komt de vroege middag wel het beste uit omdat ik vanaf een uurtje of 5 weer andere verplichtingen heb.
Claire
Claire sep 4 '11
Kan een zaterdag niet, dus helaas.....
leer ik jullie niet in het eggie kennen.
Ben in Duitsland en zal uiteraard die dag aan jullie denken!
Fijne dag al zo vast toegewenst, Claire. smile
Cialara
Cialara sep 5 '11
Om een uur of 1 toch Gast? we zouden alleen nog even kijken hoe laat de trein dan in Leiden komt en we daar de bubs ophalen die wel komt....

Ik ben er in ieder geval, met auto, ik kan maximaal vier personen ophalen van het station in Leiden en meenemen naar Katwijk alwaar we naar de strandtent gaan om met zijn allen een bakkie te doen en wat te wandelen smile

Ik heb er zin in!!!
Tatora
Tatora sep 5 '11
goh,jammer dat ik zo ver woon,en niet direct even op een trein kan springen,...te ver...en te veel prikkels ineens..
lijkt me wel heeeel fijn om elkaar te zien live dan hey!..
ik wens jullie alvast een enorme leuke superdag toe!
liefs X
Emuca
Emuca sep 5 '11
Ik heb er ook zin in! Ennuh, Kaatje, misschien dat ik met je mee terugreis tot Den Bosch... Want ik denk dat ik daarna wel naar Best wil laugh
gast
gast sep 6 '11
Wie komen er nu precies allemaal en wie met de trein? Als het nodig is omdat er meer komen dan in jou auto passen wil ik ook wel rijden Jorine. Maar niet als het niet nodig is. De familie bijeenkomst van mij is trouwens in de strandtent naast Zomers (het strand dus) dus dat is wel handig. Heb er zin in! Hoop wel dat het droog is.....
Groene_heks
Groene_heks sep 6 '11
Ik ben er zeker, kaartje ligt er al een week of twee smile
Mag ik dan misschien met jou mee Jorine als dat nog kan?
Regen maakt niet uit joh smilezolang het maar geen stortbuien zijn.
Cialara
Cialara sep 6 '11
Ik kan vier personen meenemen, maar tot zover lees ik dat alleen Karin en Emmy op zeker komen. Dus die kan ik makkelijk ophalen dan. Van Lena heb ik niets meer gehoord, heeft die zelf vervoer?
Groene_heks
Groene_heks sep 6 '11
Het ziet er naar uit dat het toch weer dezelfde mensen zijn smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki