Loading...
nl

Springend wit blokje

Emuca
Emuca jul 28 '11
Gaaf smileNou, ik heb volgende week vast wel een paar uurtjes vrij dussss smile
Groene_heks
Groene_heks jul 28 '11
Ik betaal je reiskosten, met je ov heb je nu maar 40 procent (heeft Tim mij diverse malen onder de neus gewreven)...lol

Joepie, ik ben helemaal blij smile
Emuca
Emuca jul 28 '11
Ja echt verschrikkelijk.. stomme ns.. hihi ik kan dinsdag of woensdag nog.. de rest van de week is alweer bezet.. hahahaha
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
AUB God help mij!

Jongens, die muziek is een dom spel wat nergens over gaat!.
En met hulp bedoel ik echt medische hulp

Ik trek het niet meer.!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil zo graag dat het ophoudt.
AUB please laat het ophouden

Snap dat nou dan, er gaat iets mis in mijn hoofd.
Het is echt een medische kwaal en ik ga er dood aan!
Het maakt mij kapot. En ik weet niet wat het is!!

Begrijp het godverdomme nou dan!!

Daarom zocht ik zo hard naar het antwoord, ik voel mij echt vreselijk ziek telkens

Echt ziek begrijp het nou dan!!

Ik wil zo graag dat het ophoudt
Ik wil zo graag ik kan niet mer

Ik kan echt niet meer
God aub help mij, haal mij hier weg
Ik kan niet meer

Ik wil niet meer
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Ik wil zo graag dat het ophoudt
Ik ben op

Ik kan niet meer
En ik wil niemand doden of kwaad doen, idd ik maak mijn leven wel van kant

Het is het mij niet meer waard
Ik ben op
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Ik heb zo vaak gedacht laat mij niet meer leven, laat het ophouden.
Ik kan echt niet meer

Zie mij!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil niet meer
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Mijn hele leven vecht ik er al tegen, ik weet niet meer beter.
Ik krijg echt aanvallen!!!! En niet altijd in die godverdomerse muziek. Die tering zooi had ik vorige week al bij elkaar gezocht

Ik wil zo graag gehoord worden, ik wil zo graag hulp
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Ik ben op.

Ik wil zo niet meer
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Die kleuren zijn niet leuk
Ik ga godverdomme dood
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
ik moet soms zo hard vechten en ik krijg godverdomme stuiptrekken omdat mijn lichaam dan niet meer goed reageert.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Ik wou zo graag dat iemand naar mij luistewrde, maar iedereen was bezig met zichzelf. Met zijn verdomde ego
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Mijn hersens vallen soms uit en ik weet niet waarom
Het moet godverdomme narco of epi zijn, snap dat nou dan.

Ik kan gewoon niet meer
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Zie mij!

Ik

Niet 1 of ander raar gedrochtt of schepsel of weet ik het. Geen goeroe geen god geen antwoorden.

Het enige antwoord wat ik heb gevonden is dat het met mij niet goed gaat. Ik heb mijzelf gevonden.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Ik wil helemaal niemand kwaad doen of wat dan ook, snap dat dan!

Ik wou gewoon graag dat iemand luisterde.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 31 '11
Weet je, ik rij wel naar een psychiatrische inrichting.
Is iedereen blij, en ander maak ik mijzelf van kant.
Ik wil niet meer langer leven op deze manier.
Ik wil zo graag dat die kleuren weggaan.

God, vergeef mij voor alles wat ik fout heb gedaan.
niels
niels jul 31 '11
Lieve Loaded Colours,

Als er iets is dat je zeker niet moet doen is je zelf van kant maken. Alstublieft ik smeek het je zelf. We weten allemaal hoe moeilijk je het hebt tenminste we kunnen er een beeld over vormen aan de hand van de dingen waarover je schrijft. De kleuren mogen dan misschien je leven verpesten maar is het dat nu echt waard om deze wereld voor te verlaten?
Ik heb nu wel niet hetzelfde meegemaakt als jij maar ik wil toch dat je dit weet. 6jaar geleden zat ik in het allerdiepste gat dat je maar kunt bedenken. Mijn stiefoma en tante moesten niets van mij hebben en wouden maar absoluut dat ik naar een instelling ging want er was iets met mij aan de hand beweerde ze. Zij hadden mijn eigen stiefvader helemaal onder controle en dat was voelbaar. Telkens keer als hij terug thuis kwam en hij was bij zijn moeder of zus geweest had hij op iedere stap die ik zette iets negatiefs op te zeggen. Ik heb alles moeten opgeven waar ik voor stond en daar werd ik ongelukkig van en het hield maar niet op. Toen dacht ik :zo wil ik niet meer verder leven, wat is het nut ? Ik was al bezig met plannen hoe en waar ik het zou doen. Maar gelukkig genoeg is er een stokje voor gestoken. Rond die periode werd mijn mama terug zwanger en het idee dat ik een zusje zou krijgen weerhield mij ervan om deze wereld te verlaten.En maar goed ook want daarna, na de geboorte van mijn zusje ging alles stapje voor stapje terug beter en nu , nu ben ik weer terug mijzelf alles waar ik voor stond is weer terug gekeerd en sterker nog ik voel mij ook zo mezelf dat niemand het ooit nog zul kunnen breken.
Wat ik wilde zeggen is :na regen komt zonneschijn, hoe erg het nu misschien zal lijken er komt een tijd die zoveel beter gaat zijn en dat zou je toch niet willen mislopen?
Maar ik smeek je blijf bij ons ,blijf in dit leven je gaat zien het gaat het echt waard zijn om te blijven.

Ik hoop dat je nog kunt antwoorden want om eerlijk te zijn je hebt me serieus aan het schrikken gebracht en ik maak me ontzettende zorgen over jou. Dus alstublieft antwoord.

Heel veel liefs
In liefde en licht
Niels
Groene_heks
Groene_heks jul 31 '11
Lieve loaded,

Zo te horen ga je nogal door een achtbaan..
Ik heb wat links voor je opgezocht, wellicht kunnen deze mensen je verder helpen.
In mijn idee heb jij een kundalini crisis.
Ik heb in het verleden veel met mensen op een kundalini forum gesproken en daar veel van geleerd.
Ik weet dat veel mensen die een kundalini ervarong hebben uiteindelijk in een psychiaterisch instelling terecht komen, puur omdat de wereld hen niet begrijpt.
Zulke ervaringen kunnen heel heftig zijn, je dent dat je gek wordt, emotioneel wordt je alle kanten op geslingerd.
Mijn ervaring was heftig maar niet zo intens and mindwrecking als de jouwe (als ik het goed heb tenminste).
Ga eens kijken, ik heb er enorm veel aan gehad.

Sterkte, en vooral veel liefde en licht xx

http://kundalini.se/eng/engbrosch.html

http://www.mudrashram.com/kundaliniemergencies.html

http://www.elcollie.com/st/support.html

http://home.wxs.nl/~eijl0000/hyperlinks.html

http://robvd.home.xs4all.nl/kundalini/advies.htm

Ik hoop dat je er wat aan hebt smile


Bep
Bep jul 31 '11


je weet waar het is,Alleen jij heb de sleutel en de keuze of je het toelaat
xx

http://www.youtube.com/watch?v=9gCu-wTrgMs&feature=autoplay&
Beschermengel
Beschermengel aug 1 '11



Hoe gaat het nu met je Loaded Colours?
Bep
Bep jan 23 '13
waar je ook mag zijn, hoop dat het goed met je gaat.Tragilla
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki