Loading...
nl

Springend wit blokje

Beschermengel
Beschermengel jul 22 '11


Ik heb ook ooit een een spiraal gezien (gekleurde spiraal net neon) met witte lettes erin die mee draaide...er stond op of in...IK HELP JE.

Verders niet echt ervaring ermee.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 22 '11
Ik weet eerst wel even genoeg, bedankt.
Groene_heks
Groene_heks jul 22 '11
Ik heb echt mijn best gedaan maar ik snap er niks van smile
Loaded Colours
Loaded Colours jul 22 '11
@Groene Heks

Mag ik vragen wat je niet snapt? Wellicht dat ik het dan kan uitleggen.

Groetjes
Loaded Colours
Loaded Colours jul 23 '11
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/1_inleiding.htm

Daarom Groene heks. Daarom!

En vergeet punt 8 maar.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 23 '11
Ik verdwijn wel weer.

Veel plezier allemaal.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 23 '11


Kusje
Beschermengel
Beschermengel jul 23 '11
Erg mysterieus alles Loaded Colours, ik kan er eerlijk gezegd ook niet veel mee...ik zou je best willen helpen maar zou niet weten hoe. Verdwijnen hoeft niet waarom zou je verdwijnen?

Je kunt hier alles kwijt wat je dwars zit er zijn genoeg mensen hier die je willen helpen.
Serenity
Serenity jul 23 '11
Ik heb even wat gezocht naar informatie voor jouw aangezien ik net de film 'De Celestijnse belofte' heb gezien waar ook in kleur energie werd door gegeven.

- nlforum.merudi.net-> 40_symptomen_van_transformatie.
- nlforum.merudi.net-> De_kleuren_van_de_Aura_en_hun betekenis.
- nlforum.merudi.net-> Rode_blauwe_stippen_regen.
- nlforum.merudi.net-> Hoe_samen_te_werken_met_engelen.
- nlforum.merudi.net-> Kleuren_maken_je_dag. .
- nlforum.merudi.net-> Kleuren.
- nlforum.merudi.net-> Kleuren_zien.
- nlforum.merudi.net-> Chakra_kleuren_meditatie_van...
Kijk maar welke topics jouw aan spreken en laat de rest op de achtergrond wellicht heb je ooit die informatie nodig dan weet je ze te vinden hier! ^^
Groene_heks
Groene_heks jul 23 '11
Origineel bericht van: Loaded Colours
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/1_inleiding.htm

Daarom Groene heks. Daarom!

En vergeet punt 8 maar.



Waarom moet ik die vergeten???
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '11
Loaded Colours...

weet je wat ik wel soms zie?

ik weet niet hoe het heet precies, er is wel een woord voor hoor!
maar ik zie soms een soort raster net als in de atlas, een tijdlijn ofzo, coördinatie lijnen...
kweet niet precies hoe ik het moet uitleggen...
de kleur van deze lijnen zijn rood!
ik heb er wel een voorbeeld van, denk ik...
die zal ik wel ff zoeken...

goeie muziek trouwens laugh
van Madonna dan hé?

groetjes Moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '11



de onderstaande afbeelding lijkt er het meest op ( alleen de witte lijnen zijn dan rood)


groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 23 '11
Ja moonflower ik heb dit pas nog gezien wat jij bedoelt op een telefoon op google maps dacht ik.
En in Johnny Darko maar dan zonder het raster..... oke dat had weinig nut om te vertellen ! L.O.L.

Ik google wat en vond een erg lang artikel maar rasters komen er wel in voor 'Eenheidsrasters' werd er genoemd;
www2.zinfo.be/spiritualiteit/drunvalo-melchizedek-over-de-opkomende-planetaire-veranderingen/ .
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '11
volgens mij zijn het inderdaad coördinatie lijnen...
dus in maps, zou heel goed kunnen laugh
alleen zie het heel soms gewoon met mijn eigen ogen
uit mijn eigen ogen smile
ik weet ook niet precies wat het betekend blush


^^ voor Loaded Colours tongue

groetjes moonflowertje
Loaded Colours
Loaded Colours jul 23 '11
Ik val soms in slaap, en begin dan kleuren te zien.
In die kleuren komen patronen voor die samensmelten.
Deze samensmelting is "eenheid" en loopt als een spiraal naar .....

Op dat moment lijkt er een soort bron te zijn waar alle info zit, maar dit is zoveel en verwarrend. Ik begin de dingen uiteindelijk door elkaar te halen en kan er niet mee omgaan. Ik begin er tegen te vechten om er niet in te blijven hangen. Het gevolg is hevige spasmes en andere lichamelijke klachten. Ik raak de controle over mijn lichaam kwijt. Mijn zintuigen lijken dan samen te smelten en wat een geur moet zijn is een smaak en wat kleur moet zijn is een geur en etc etc.

Wanneer ik in die bron van informatie zit voelt het alsof ik kan instappen op een andere spiraal via die bron. Het voelt alsof ik in het bewustzijn van een ander kom.

Inmiddels denk ik niet dat ik nog geheimzinnig hoef te doen over wie ik ben, dat weten we hier allemaal al wel. smile

Er van uitgaande dat het dus een duidelijke lichamelijke klacht is heb ik een aantal onderzoeken gehad. Maar ipv meer duidelijkheid, geeft dit juist meer onduidelijkheid. Sterker nog, het bevestigd juist wat ik voel en dat is voor mij meer tastbaar dan ik aan kan. Het beangstigd mij, omdat ik bang ben helemaal "weg" te vallen. Ik lijk op de momenten dat ik in de kleuren zit, in "coma" te liggen. Er word vrijwel geen hersenactiviteit meer gemeten. Alleen nog lichte ruis.

Deze week heb ik een brief gekregen vanuit het ziekenhuis dat ze niet denken dat het epilepsie is, maar dat ze ook niet weten wat het wel is. Ik had een film opgestuurd van mijn aanvallen in de gedachte dat het wel duidelijk zou zijn dan. Maar ook dat heeft dus geen duidelijk beeld gegeven. Ze hadden mij inmiddels al doorgestuurd naar een slaap centrum, omdat ze mij daar langer kunnen opnemen en het ziekenhuis vanwege onderbezetting en het kostenplaatje met de verantwoording van opname niet konden waarmaken.

Helaas zit er een enorme wachtlijst op opname en ik vrees dat ze daar ook geen hulp kunnen bieden. En ik uiteindelijk toch weer doorverwezen wordt naar het spirituele.

Mijn grootste probleem is dosering, want ik weet dat ik wel degelijk enigszins invloed op uit kan oefenen. In die zin dat ik min of meer bewust kan wegzakken. Helaas gaat het dan vaak te snel en te hard en zijn de gevolgen weer niet te overzien.

Dit alles heeft mij ook zeer wantrouwig gemaakt dat ik niet meer weet wat wel waar is en wat niet, ik twijfel dan vaak aan wat ik voel. Maar durf ook niet te vragen of het klopt. En al snel denk ik laat maar, het ligt aan mij en er is toch niemand die het snapt.

Toen ik hier met dit draadje begon voelde ik direct al mensen die even schrokken en dachten wat is dit. Een soort angst voor wat er gaat komen. Ik voelde dat op de achtergrond er al een paar berichten heen en weer gingen en mensen elkaar begonnen te waarschuwen. Let op...... dat is die... kijk uit... In de reacties zie en voel ik de afstandelijkheid en gemaakte opmerkingen om mij tot rust te houden. Vervolgens heeft iemand een De-javu, die behoorlijk doorzichtig is en tja, min of meer gewoon beledigend. Maar goed, ik denk dan het ligt allemaal aan mij en ik zie spoken. Uiteindelijk weet niemand een antwoord en tja wat raar allemaal, dus vandaar mijn verwijzing naar jullie eigen bronteksten. Het geen waar het forum hier voor staat.

Groene heks zegt het allemaal niet te begrijpen en ik stel mij dan de vraag wat begrijp je niet. Ik dacht laat ik maar gewoon vragen wat ze niet snapt, maar wat ik voel is iets anders. In mijn beleving begreep ze niet de reacties op mijn berichten. Althans, zo voelt dat voor mij. Idd waarom snapt niemand het vraag ik mij dan af. Vandaar de verwijzing, want die teksten heb ik jaren geleden al gelezen. Iemand wees mij daarop.

Ik had al wel 10 keer eerder hier heen willen gaan en al die jaren niet verspild te hebben met andere zaken, maar ik was er niet aan toe. Die kleuren die ik zie zijn energie, en dit is idd vreselijk sterk dat ik er bang van ben. Zo sterk, dat ik heb gezien dat het waar is, door telekinese. En ik kan alles afschuiven op hallucinaties en aanvallen en weet ik niet meer, maar juist door die bevestiging kon ik geen kant meer op. Ik kan geen enkele logische verklaring bedenken voor dat geen wat er toen gebeurde. En ik heb heel veel rare dingen meegemaakt die ik altijd wel kon verklaren zodat ik er vrede mee had. Maar iets zien en horen bewegen icm met de kleuren die ik zie. Tja, daar kan ik niets op bedenken.

Ik wou dat ik al heel lang kon zeggen wat ik voel zie en ervaar. Maar het wou gewoon niet en ik vindt het vreselijk beschamend als ik zou zeggen dat ik een soort van iets zie wat energie is. Want daarmee zou ik zeggen dat ik iets "heb" een "gave". En dat terwijl ik al mijn hele leven mens probeer te zijn en zo onopvallend mogelijk door het leven probeer te lopen.

Ik raak in een hele diepe trance die ook duidelijk aangetoond is op een EEG en zelfs vaker dan 1 keer. Maar ook voor de neuroloog is dit een stukje nieuw gebiedt.

Ik heb altijd een brug willen slaan tussen het ontastbare en het tastbare. Om dat te laten zien, zodat men niet hoeft te twijfelen. Maar het stomme is, ik twijfel aan mijzelf. Ik ben bang als ik echt opensta en echt de keuze maak om mij niet meer te verzetten dat mensen dan dingen van mij verwachten die ik niet waar kan maken.

Ik heb heel veel gedaan om, mijzelf het tegendeel te bewijzen maar het lukt mij niet. Ik kan niets anders meer dan toegeven.
Ik heb alles gedaan om mensen op afstand te houden, zodat ze mij niet konden zien. Maar soms glipt er energie doorheen die te lang opgekropt zit.

Ik wordt er ziek van omdat het mijn hele lichaam en leven uit balans haalt. Ik wordt ziek door mij te verzetten, maar ben te bang om toe te geven. Ik kan het allemaal amper bevatten.

Ik ben alles gaan uitzoeken in de hoop dat er ergens een grandioze blunder gemaakt zou zijn in de geschiedenis en dat het allemaal onzin is. Maar alles wat ik zoek, ik kom steeds uit bij dezelfde bron.

En dat begint bij mij, door toe te geven aan wat ik voel.
Groene_heks
Groene_heks jul 23 '11
Nou...voordat ik die vraag uberhaupt kon beantwoorden gooide je er een vette kat overheen, je beantwoord mijn vraag dus niet, jammer.

Wat ik niet begreep is je vraagstelling, je hebt het over een springend wit blokje en net als Nims dacht ik ook dat je bedoelde dat je een privebericht had.
Je hebt nergens aangegeven dat het een lichamelijke klacht is, pas veel later, dus niet echt vreemd dat ik je bericht niet begrijp.
Voor iemand die hier net is en hulp vraagt ben je wel behoorlijk bevoordoordeelt.
Niemand heeft je verkeerd of onvriendelijk benadert, ik vind je reactie dan ook hoogst merkwaardig.

Gelijk daarop roep je dat je weg gaat en hup daar ben je weer, van mij mag je hoor, maar je kan niet verwachten dan serieus genomen te worden, in ieder geval niet door mij.

Ik hoop dat je vind wat je zoekt en ik wens je veel geluk op je weg.
Serenity
Serenity jul 23 '11
Origineel bericht van: Loaded Colours
Wellicht is het rustgevend als je voor het slapen een gebed of mantra of affirmatie of een wens uit naar je Gids of God natuurlijk.
Ik val soms in slaap, en begin dan kleuren te zien.
In die kleuren komen patronen voor die samensmelten.
Deze samensmelting is "eenheid" en loopt als een spiraal naar .....

Op dat moment lijkt er een soort bron te zijn waar alle info zit, maar dit is zoveel en verwarrend. Ik begin de dingen uiteindelijk door elkaar te halen en kan er niet mee omgaan.
Hier zou je bijvoorbeeld kunnen vragen om je gids om het begrijpelijker te maken voor jouw of jouw helpt het inzicht te vinden.
Ik begin er tegen te vechten om er niet in te blijven hangen. Het gevolg is hevige spasmes en andere lichamelijke klachten. Ik raak de controle over mijn lichaam kwijt. Mijn zintuigen lijken dan samen te smelten en wat een geur moet zijn is een smaak en wat kleur moet zijn is een geur en etc etc.
Ook voor dit onaangenaam gevoel kan je vragen om wat duidelijkheid en/of begeleiding.
Wanneer ik in die bron van informatie zit voelt het alsof ik kan instappen op een andere spiraal via die bron. Het voelt alsof ik in het bewustzijn van een ander kom.
Spannend zeg, en wat goed van jouw dat je dit kán omschrijven... heel bewust ga je hier mee om, goed van je zeg!

Inmiddels denk ik niet dat ik nog geheimzinnig hoef te doen over wie ik ben, dat weten we hier allemaal al wel. smile
Huh?
Er van uitgaande dat het dus een duidelijke lichamelijke klacht is heb ik een aantal onderzoeken gehad. Maar ipv meer duidelijkheid, geeft dit juist meer onduidelijkheid. Sterker nog, het bevestigd juist wat ik voel en dat is voor mij meer tastbaar dan ik aan kan.
Je krijgt niet meer dan dat op je bordje kan, alleen besef je dit nu nog niet maar wellicht later wel, dan kan je van die 'Oja' momenten krijgen en achteraf lachen erom.
Het beangstigd mij, omdat ik bang ben helemaal "weg" te vallen. Ik lijk op de momenten dat ik in de kleuren zit, in "coma" te liggen. Er word vrijwel geen hersenactiviteit meer gemeten. Alleen nog lichte ruis.
Angst hoef je niet te hebben dit is jouw pad, kijk eens om je heen, wat zie je nog meer?

Deze week heb ik een brief gekregen vanuit het ziekenhuis dat ze niet denken dat het epilepsie is, maar dat ze ook niet weten wat het wel is. Ik had een film opgestuurd van mijn aanvallen in de gedachte dat het wel duidelijk zou zijn dan. Maar ook dat heeft dus geen duidelijk beeld gegeven. Ze hadden mij inmiddels al doorgestuurd naar een slaap centrum, omdat ze mij daar langer kunnen opnemen en het ziekenhuis vanwege onderbezetting en het kostenplaatje met de verantwoording van opname niet konden waarmaken.
Oef lastige situatie lijkt mij dit, hoe ben je daaronder?
Het lijkt me trouwens wel heel beangstigend om niet te weten wat er met je lichaam gebeurt ... en mediteren om helende krachten, dat je dat vraagt van te voren... zal dat helpen?

Helaas zit er een enorme wachtlijst op opname en ik vrees dat ze daar ook geen hulp kunnen bieden. En ik uiteindelijk toch weer doorverwezen wordt naar het spirituele.
Ja helaas zijn sommige regels niet erg logisch in de oren maar waneer je je erin verdiept kan je er wel begrip voor hebben, alleen leuk lijkt het mij niet,maar goed dat kan je wellicht ook proberen los te laten, denk ik.
Mijn grootste probleem is dosering, want ik weet dat ik wel degelijk enigszins invloed op uit kan oefenen. In die zin dat ik min of meer bewust kan wegzakken. Helaas gaat het dan vaak te snel en te hard en zijn de gevolgen weer niet te overzien.
Ohww dit klinkt als een oefening hihi ben jij niet toevallig aan het vallen en nu weer proberen op te staan...?
Oefening baart kunst maar alleen waneer je je hart ervoor inzet, zwaar en moeilijk zal dat klinken in de oren, maar wat als je er nou uiteindelijk wél controle, doormiddel begrip en inzicht, over hebt?

Dit alles heeft mij ook zeer wantrouwig gemaakt dat ik niet meer weet wat wel waar is en wat niet, ik twijfel dan vaak aan wat ik voel. Maar durf ook niet te vragen of het klopt. En al snel denk ik laat maar, het ligt aan mij en er is toch niemand die het snapt.
Dit begrijp ik dat gevoel wat je hebt, erop focussen en mijmeren helpt niet overigens, wat eventueel wel kan helpen ... is er vrede mee hebben.... en nee dat is ook weer iets wat niet makkelijk is maar uiteindelijk zeer zeker wel de moeite waard.

Toen ik hier met dit draadje begon voelde ik direct al mensen die even schrokken en dachten wat is dit. Een soort angst voor wat er gaat komen. Ik voelde dat op de achtergrond er al een paar berichten heen en weer gingen en mensen elkaar begonnen te waarschuwen. Let op...... dat is die... kijk uit... In de reacties zie en voel ik de afstandelijkheid en gemaakte opmerkingen om mij tot rust te houden.
haha jaaa irritant kan dat zijn! Maar goed als je dat niet meer wilt horen kan je er ook voor kiezen niet meer te praten over dat onderwerp, ik bedoel het is niet verplicht of zoiets.
Vervolgens heeft iemand een De-javu, die behoorlijk doorzichtig is en tja, min of meer gewoon beledigend.
Naar! frown
Maar goed, ik denk dan het ligt allemaal aan mij en ik zie spoken. Uiteindelijk weet niemand een antwoord en tja wat raar allemaal, dus vandaar mijn verwijzing naar jullie eigen bronteksten.
Ik heb ook zovaak gedacht spoken te zien maar waneer je jezelf meer vertrouwd kan je er ook op aan dat wat je ziet, hoort, voelt gewoon waar is, twijfel niet aan jezelf maar probeer wat meer te luisteren naar die innerlijke stem die begeleid je namelijk, althans dit is mijn ervaring ik wil je alleen helpen .
Het geen waar het forum hier voor staat.

Groene heks zegt het allemaal niet te begrijpen en ik stel mij dan de vraag wat begrijp je niet. Ik dacht laat ik maar gewoon vragen wat ze niet snapt, maar wat ik voel is iets anders. In mijn beleving begreep ze niet de reacties op mijn berichten. Althans, zo voelt dat voor mij. Idd waarom snapt niemand het vraag ik mij dan af. Vandaar de verwijzing, want die teksten heb ik jaren geleden al gelezen. Iemand wees mij daarop.

Ik had al wel 10 keer eerder hier heen willen gaan en al die jaren niet verspild te hebben met andere zaken, maar ik was er niet aan toe. Die kleuren die ik zie zijn energie, en dit is idd vreselijk sterk dat ik er bang van ben. Zo sterk, dat ik heb gezien dat het waar is, door telekinese. En ik kan alles afschuiven op hallucinaties en aanvallen en weet ik niet meer, maar juist door die bevestiging kon ik geen kant meer op. Ik kan geen enkele logische verklaring bedenken voor dat geen wat er toen gebeurde. En ik heb heel veel rare dingen meegemaakt die ik altijd wel kon verklaren zodat ik er vrede mee had. Maar iets zien en horen bewegen icm met de kleuren die ik zie. Tja, daar kan ik niets op bedenken.

Ik wou dat ik al heel lang kon zeggen wat ik voel zie en ervaar. Maar het wou gewoon niet en ik vindt het vreselijk beschamend als ik zou zeggen dat ik een soort van iets zie wat energie is. Want daarmee zou ik zeggen dat ik iets "heb" een "gave". En dat terwijl ik al mijn hele leven mens probeer te zijn en zo onopvallend mogelijk door het leven probeer te lopen.

Ik raak in een hele diepe trance die ook duidelijk aangetoond is op een EEG en zelfs vaker dan 1 keer. Maar ook voor de neuroloog is dit een stukje nieuw gebiedt.

Ik heb altijd een brug willen slaan tussen het ontastbare en het tastbare. Om dat te laten zien, zodat men niet hoeft te twijfelen. Maar het stomme is, ik twijfel aan mijzelf. Ik ben bang als ik echt opensta en echt de keuze maak om mij niet meer te verzetten dat mensen dan dingen van mij verwachten die ik niet waar kan maken.

Ik heb heel veel gedaan om, mijzelf het tegendeel te bewijzen maar het lukt mij niet. Ik kan niets anders meer dan toegeven.
Ik heb alles gedaan om mensen op afstand te houden, zodat ze mij niet konden zien. Maar soms glipt er energie doorheen die te lang opgekropt zit.

Ik wordt er ziek van omdat het mijn hele lichaam en leven uit balans haalt. Ik wordt ziek door mij te verzetten, maar ben te bang om toe te geven. Ik kan het allemaal amper bevatten.

Ik ben alles gaan uitzoeken in de hoop dat er ergens een grandioze blunder gemaakt zou zijn in de geschiedenis en dat het allemaal onzin is. Maar alles wat ik zoek, ik kom steeds uit bij dezelfde bron.

En dat begint bij mij, door toe te geven aan wat ik voel.

Zo te lezen ben je in een achtbaan terecht gekomen .... ooit stop die en kan je erop terug kijken met een ander zicht erop.
Succes, ik voel met je mee, heel naar en frusterend allemaal, maar gewoon doorzetten hoor en kop op alles komt goed op te duur.


MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '11
Quote:
Ik val soms in slaap, en begin dan kleuren te zien.
In die kleuren komen patronen voor die samensmelten.
Deze samensmelting is "eenheid" en loopt als een spiraal naar .....


Loaded Colours...
allereerst wil ik eventjes opmerken, dat ieder levend wezen op aarde een gave heeft! en ieder mens beleeft het op zijn eigen manier! iedereen krijg de informatie op een eigen wijze, zeg maar!
het bovenstaande stukje wat ik van jou gekopieerd heb, herken ik...

als ik rustig ga liggen, (slapen) zie ik ook dat "waven" van kleuren...
soms knippert het ( aan/uit)
meestal lijkt het uit mij te komen, in de kleuren blauw en geel
en de tussenliggende kleur, groen...
het lijkt de hele kamer te vullen...
het duurt ongeveer een kwartier, daarna is het weg...
mijn verklaring voor dit is, mijn aura komt in de rust-stand?
ik zou anders niet goed weten wat het anders zou moeten zijn!
mijn kat (kruimeltje) ligt altijd te slapen op mijn nachtkastje. waar ik een mandje heb neergezet voor hem....
soms heb ik een kaarsje aan, op het plankje die ongeveer een meter boven dat mandje aan de muur is bevestigd.
als kruimeltje in het mandje ligt, en ik ga op bed liggen, en zie de kleuren zegmaar, dan ligt kruimeltje altijd naar boven te kijken, daardoor weet ik zeker dat hij het ook ziet wink
ik zie dit al zolang als ik me kan herinneren...
ik beschouw het dan ook als normaal!
als ik me soms omdraai, en ik kijk naar mijn vriend, die al ligt te slapen, zie ik dat zijn aura ongeveer 10 cm boven zijn lichaam hangt...
zijn aura is dan eigenlijk net zo groot als zijn lichaam zelf...
en met geel aan de buitenkant ( een rand zegmaar)
normaal is zijn aura groter...
het gekke is dat ik dit hele gebeuren alleen in het donker zie!
in het donker zie ik altijd eigenlijk wel aura's...
ik hoop dat je het niet verkeerd opvat, hoor...

het is gewoon mijn reactie op dat ene stukje van wat jij schrijft wink

groetjes Moonflowertje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki