Loading...
nl

Springend wit blokje

Loaded Colours
Loaded Colours jul 25 '11
Ik denk zelf dat ze het gewoon allemaal nog niet goed begrijpen. En echt, die assistent had angst in haar ogen. Het was zo vreselijk lullig dat ze de boel niet goed kregen. Er moest nog overlegd worden met een arts en ze hebben mij bewust pijn gedaan met die kraspen. Gewoon in de hoop dat er prikkels zullen komen of dat ik weer "wakker" werd.

Maar op dat moment kon ik het gewoon niet meer opbrengen om wakker te zijn. En ik ben er ook heel blij om dat het is gebeurt. Anders had ik nu waarschijnlijk nog geen hulp gekregen, ook al is het nog beperkt.

Waar ik zelf gewoon heel gelukkig mee ben nu is dat ik echt met alle overtuiging kan zeggen dat ik niet gek ben. Ik heb echt mijn hele leven verteld aan mensen dat ik een "gestoorde" hersenfunctie had. Daarom ben ik zelf ook naar de psychiatrie gegaan, in de hoop dat er een diagnose kwam van het 1 of ander. En met de gedachte dat ik wellicht medicatie kon krijgen zodat het over zou gaan. Maar wat ik zeg, ik heb dat verhaal mijn hele leven vastgehouden maar heb dat nu echt los gelaten.

Som zeg ik wel eens dat ik psychotische momenten heb, althans dat deed ik. Dat komt omdat mijn zintuigen door elkaar gaan lopen en er dan hele rare combinaties ontstaan. Niet dat ze eng zijn of onlogisch, maar ik begin dingen gewoon anders te bekijken.

De angst voor energie komt door de ervaring dat er een paar mensen zijn geweest die dachten mij te kunnen helpen. Met het gevolg dat ze in hyperventilatie achterbleven en m en met grote angst. Het ergste was toen dit een keer gebeurde bij een ex werkgever van mij. De persoon in kwestie was helemaal over haar toeren heen en iedereen op de afdeling van haar en mij heeft dat toen meegekregen. En het was gewoon niet prettig omdat er al meer verhalen rond gingen over dat ik "anders" was. Dat heeft mij toen echt heel veel pijn gedaan. Ik vond haar namelijk echt leuk en we hadden elkaar al een paar keer oppervlakkig gezien en gesproken. Soms kwam ze even langs in mijn hok, maar daarna wou ze niets meer met mij te maken hebben.

Maar wat ik zeg, deze dingen zijn mij al vaker overkomen. En ik weet dat het komt door de turbulentie in mij en ik een enorme sterke energie uitstraal. En op die momenten dat het gebeurt trekt de ruimte mij krom en val ik weg in de kleuren.

Ik durf niet te vertellen waar ik ben als ik in de kleuren zit, en het ziekenhuis durft niet te vertellen dat ik er niet ben als ik in de kleuren zit. Ironic smile

Maar goed, ik laat alles even bezinken want anders typ ik straks 100 pagina's vol. En zie dan zelf de bomen door het bos niet meer.
niels
niels jul 25 '11
Lieve Loaded colours

Ik wel niet jouw hele verhaal gelezen maar de stukjes die ik heb gelezen grepen mij zo aan dat ik er sprakeloos van ben. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je rust mag vinden als je ze nog niet gevonden hebt .
En wat Merudi betreft ,ik denk dat het duidelijk is dat je hier gehoord wordt en er hier mensen zijn die je z goed mogelijk wllen helpen met hun eigen ervaringen en raad.

Je geraakt er heus wel loaded colours daar ben ik rotsvast van overtuigd.

Heel veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 26 '11
Lieve Loaded Colours... smile

allereerst vind ik dat je helemaal niet raar of gestoord overkomt...
eigenlijk, vind ik dat je jezelf heel duidelijk kan maken, in geschrift! ik ken je natuurlijk niet in rl, maar hier op merudi maak je jezelf zeker weten duidelijk wink
ik vind het heel naar, dat de mensen die je zouden moeten helpen, het niet kunnen frown
en ik kan me best voorstellen dat je hierdoor onzeker wordt!
Quote:
Maar goed, ik laat alles even bezinken want anders typ ik straks 100 pagina's vol. En zie dan zelf de bomen door het bos niet meer.

ik denk dat het wel goed is om veel van je af te schrijven! natuurlijk hoeft dit niet op merudi... maar gewoon in een schriftje ofzo...
het mag wel op merudi (begrijp me niet verkeerd wink)
het gaat erom dat, als je schrijft, en het dan later weer terug leest, dat je sommige dingen ziet, of juist voor jezelf kan overdenken...
iedereen is anders, en iedereen beleeft de dingen anders...
dat maakt misschien iedereen wel raar...
maar over het algemeen bekeken is dat dus normaal shocked

als ik kleuren zie, blijf ik op de aarde...
uit jou verhaal begrijp ik, dat jij een hele reis maakt??
ook begrijp ik, dat je het liefst ook op de aarde blijft tijdens deze kleuren- visioen...
op de 1 of andere manier zegt iets in mij dat je je zal moeten aarden? ik weet niet precies wat dat betekend?
maar jij misschien wel!?
uit alles wat je schrijft, krijg ik sterk het gevoel, dat jou kroon-chakra wijd open staat, en jou wortel chakra is gesloten...
Je zou misschien hiervoor een afspraak kunnen maken, met een Medium, zoals Groene heks al aangegeven heeft...
die kan jou zeker weten wel helpen!
ik weet eigenlijk alleen een hele goede (omgeving Amsterdam) smirk
Marion Berndsen/ Hoofddorp
http://www.maylight.nl/Welkom.html
ook weet ik dat ze het ontzettend druk heeft, en er een wachtlijst is van zeker 4 maanden!
maarja, dan word je wel geholpen...
in plaats van: van het kastje naar de muur gestuurt
want dat schiet echt niet op, zo

ik hoop dat je er iets aan hebt?

groetjes Moonflowertje
Loaded Colours
Loaded Colours jul 27 '11
@Niels
Thanks gast, tof berichtje van je.

@All
Ik laat alles even rustig op mij inwerken en denk er even rustig over na. Maar ik vind het super hoe jullie mij ontvangen! Geeft mij een prettig gevoel.

@Groene heks
Brandt jij regelmatig rond half 10 in de aaf wierook?
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Ehm ja altijd zo tussen 9 en 10 ja, en inderdaad elke avond smile
Loaded Colours
Wat doe je dan op dat moment ?
En welk soort wierook gebruik je ?
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Soms mijn eigengemaakte, soms Nag Champa of de wierrook van moeders geuren (die is veilig voor katten) sommige wierrook bevat bestanddelen die echt niet goed voor katten is.
Wat ik dan doe? Soms een spel met de kinderen, soms gewoon lekker in mijn hoofd zitten, soms tv kijken of als ik me kan concentreren een boek lezen.
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Of een legging doen voor iemand hier op merudi, maar daar is de laatste tijd geen vraag naar geweest smile
Ik heb er ook niet veel tijd voor momenteel, ik ben druk aan het schilderen en sauzen, mijn huis is gerenoveerd en ik heb afgelopen vrijdag de sleutel (terug)gekregen, dus werk aan de winkel smile
Loaded Colours
Dus als ik zeg parfum met bloemen en rozen en hele sterke geuren dan is dat helemaal niet zo gek.

Draag jij veel gouden sieraden aan je handen en polsen ? Of een dikke armband met grove aan elkaar liggende gladde schakels.
Loaded Colours
Ik keek net ff naar die Nag Champa op internet en dat is idd een bedwelmende geur volgens de beschrijving. Ik dacht aan parfum in eerste instantie. Omdat de geur zo sterk is en ruik telkens rozen.
Loaded Colours
Ik ga er nu even vanuit dat dit een grote illusie is wat ik nu merk, maar zet hem wel gewoon even neer.

Ik begin net heel warm te worden en voel weer energie, maar nu ruik ik een mildere vorm van geur. Het doet mij denken aan de zee en strand.

Maar wat ik zeg, dat zal nu vast mijn eigen illusie zijn smile
Loaded Colours
Ik ga wat anders doen, moet ff los komen nu.
Ruik nu weer hout. Hahhahahahaaaa lol.
Zal wel weer te lang achter de pc gezeten hebben.
Volgens mij zak ik langzaam weg en raakt de boel door elkaar.

Heb ik wel vaker als ik te lang achter de pc zit.
Voel me helemaal raar tintelend worden.
Tijd om weer even te aarden. Gedachten los laten.
Loaded Colours
Ja echt wel, ik krijg een aanval volgens mij.
Ruik nu weer een andere zoete geur.
Naja, zolang het redelijk lekker ruikt is het goed denk ik dan.

Zo en nu even echt wat gaan doen.

Fijne aaf allemaal.
Loaded Colours
Zo, ben heel even gaan liggen.

Snap alleen niet dat ik nu een half uur verder ben, want voor mijn gevoel lag ik maar 2 minuten. Ik zie dat het 29 minuten en 24 seconden geleden is dat ik reageerde maar zweer dat het twee minuten was.

En even voordat er ook maar iemand iets probeert bij mij, of op afstand bezig is. Kom niet aan mijn stuitbotje! Mijn hele onderrug en reet doet nu zeer !! Het gloeit er over. En ik geloof echt niet in chakra's of iets want ik zie het gewoon anders.

Als er dan echt iemand iets probeert, en het zal vast wel niet. (Het zal waarschijnlijk gewoon mijn eigen fantasie zijn, en ik weet dat de mens zichzelf iets kan laten voelen.) Maar als je iets doet, doe dan iets met mijn schouderbladen! Want daar heb ik vreselijk veel last van de laatste maanden en het wil maar niet weg. En nee het heeft niks met vleugels te maken, het is gewoon iets van overbelasting of iets geweest.

Verdomme, wou boos worden net. En ik snap niet hoe het kan dat ik alweer een stuk mis. Staat de tijd wel goed van het forum? Of gaat daar iets mis met plaatsen ?
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Origineel bericht van: Loaded Colours
Dus als ik zeg parfum met bloemen en rozen en hele sterke geuren dan is dat helemaal niet zo gek.

Draag jij veel gouden sieraden aan je handen en polsen ? Of een dikke armband met grove aan elkaar liggende gladde schakels.

Grappig dat je rozen ruikt, nee ik ben niet van de fruitige en bloemige geurtjes, meer de hout en harssoorten, stevige geuren dus smile

Nee geen goud smileik heb een armband met bergkristal, een met labradoriet, 1 touwtjes armband met wat muntjes om.
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Ik heb momenteel ook gruwelijk zeer in mijn onderrug, misschien was je zo bezig met die geurtjes dat je onbewust contact maakte en mijn rug voelt, ik hoop het voor je, dan is het ook zo weer over smile
Emuca
Emuca jul 27 '11
Als ik moet helpen schilderen moet je even gillen Kaatje laugh
Loaded Colours
Zou best kunnen, ik weet het niet.
Maakt ook niet uit, ik zakte even weg.
Loaded Colours
Maak er een mooi huis van lieve groene heks.
Kusje
Groene_heks
Groene_heks jul 28 '11
Lief smile

Alle hulp is welkom Emmy, dus als je uurtjes over hebt....
En je mag altijd blijven slapen! (en lekker blijven eten!!)

Dit *nieuwe* huis voelt zoooo als een nieuw begin, alsof ik nu echt mag gaan genieten.
Het wordt een Aarde huis, helemaal mij smile
Veel bruin en groen en ik heb een bos fotobehang voor achter mijn bed, wakker worden tussen de vogeltjes.

Maar ik dwaal af, back on-topic!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske