@ Groene Heks
Begrijp mij niet verkeerd, maar dat was geen dis naar jou toe. Ik dacht na over je vraag en zag de reacties en besefte toen voor mijzelf dat niemand het snapt. En door gebrek aan woorden en een manier om het uit te leggen verwees ik naar die link. Ik had mijn woorden beter moeten uitkiezen.
Dat ik zeg ik ga wel weg, komt door onmacht. Weer dat stukje van geen herkenning vinden. "laat maar het ligt aan mij" dat gevoel. Onmacht.
Dat het om een lichamelijke klacht gaat staat nog niet vast, dat is een beetje het lastige er aan. Want als ik min of meer zelf weg kan zakken bestaat er ook een kans dat het niet lichamelijk is. In die zin, ik veroorzaak dan zelf die staat. Maar ik hoop dat het straks allemaal wat duidelijker gaat worden, ongeacht de uitkomst van de opname. (slaap centrum)
Voor de rest betreurt het mij hoe het dan even is gelopen. Sorry.
@Miri
Dank je voor je reactie, het feit dat je gewoon luisterde en er over na dacht. Ik sta wel open voor het idee om een soort iets te vinden waarbij ik tot rust kom zodat ik minder klachten ervaar.
Gisteren heb ik zelfs nog wierook aangestoken gewoon voor het gevoel, en warempel bracht het mij toch wat tot rust. Zo weet ik ook dat meditatie ook een behoorlijk stuk rust kan geven, maar mis nog de juiste muziek daarbij. Vandaar dat ik toch even vroeg of er iemand is die nog een rustig iets weet. Ik had iets van Ad visser wat redelijk werkte, op een bepaald geluid na. Ik schrok daar iedereen keer weer hevig van. (Een soort triangel).
Dat ik niet exact weet wat er aan de hand is sloopt mij compleet. Ik weet alleen dat de EEG niet goed zijn en dat ze de MRI verder willen bekijken en overleggen. Het komt er op neer dat ik alleen weet dat er iets niet goed lijkt te zijn, maar heb vrijwel geen enkel idee wat er speelt. Het enige weet ik dat er iets compleet uitvalt en niet meer werkt. En ik dacht aan epilepsie of narcolepsie. Maar epilepsie is dus min of meer al uitgesloten nu. Tja.... ik ga er aan onder door. Maar dat speelt al heel lang nu. Ik raak gewoon op. Ik begin de moed op te geven.
@Moonflowertje.
Jij noemt hele specifieke dingen op die erg dicht in de buurt komen van wat ik ervaar. Vooral het aan uit en altijd in het donker. Ik heb alleen nog niet de ervaring gehad dat het wegzakte of stopte op den duur. Meestal voelt het zo vreselijk druk en vervelend aan dat ik tekens maar weer de lampen aan doe en moet bewegen. Dat is ook het stukje dat ik zeg, ik moet boomstammen in de grond slaan om tot rust te komen. Ik raak mijn energie niet kwijt.
Groetjes.