Loading...
nl

Springend wit blokje

Loaded Colours
Loaded Colours jul 21 '11
Bovenin zit een wit springend blokje het lijkt scheef te staan en lijkt verdacht veel op iets waar ik niet aan toe wil geven.

Hoe gaat dat springend blokje uit, want daar komt alle ellende vandaan en begint het mee. Hoe gaat dit uit ?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '11
Dit is een notificatie dat je een nieuw persoonlijk bericht hebt. klik erop en op het onderwerp om het te lezen. het blokje is dan weg.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 22 '11
Ik bedoel meer een soort inkomend bericht in mijn hoofd.
Ik wil daar een blokkade hebben zodat er geen inkomende berichten meer komen.
Beschermengel
Beschermengel jul 22 '11


Ik neem aan dat het negatieve berichten zijn, kun je het niet negeren? kun je het me uitleggen hoe je het ontvangt ...een stem of letters?...ik snap het eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt.
Serenity
Serenity jul 22 '11
Hoi hoi als je bepaalde trefwoorden in het zoekmachientje plaats dan kom je een paar mooie topics tegen, hier alvast een beginnetje! ^^
nlforum.merudi.net-> _Signalen_en_informatiestroom:hoe af te sluiten.
Emuca
Emuca jul 22 '11
Berichten komen niet zonder reden binnen...
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 22 '11
Origineel bericht van: Loaded Colours
Bovenin zit een wit springend blokje het lijkt scheef te staan en lijkt verdacht veel op iets waar ik niet aan toe wil geven.

Hoe gaat dat springend blokje uit, want daar komt alle ellende vandaan en begint het mee. Hoe gaat dit uit ?


misschien moet je er juist aan toegeven!?
ik ken de ervaring niet, eerlijk gezegt, hoor
maar ik zie wel, dat de dingen die ik moet leren, waar ik geen aandacht aan wil besteden...
letterlijk in de weg gaan staan!
net zo lang tot ik er iets aan doe!

misschien moet je voorzichtig proberen te kijken, wat er nu verwacht wordt van je...
het blokje is wit, en dus neutraal!

misschien is het tijd om je gids om hulp te vragen... misschien wil hij/ zij je wat zeggen...
en is dit zijn/haar manier van contact maken??

succes ermee!
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 22 '11
juist! Emuca...
dat wou ik zeggen...
en dat geld voor hier, maar ook voor in jezelf wink
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 22 '11
ookal was het zwart het kan toch goed verlopen immers hebben we zowel positief als negatief nodig denk ik. (yin&yang)
maar goed je gids laat alleen maar zien wat je mag zien dus alles wat eigenlijk teveel voor jouw zou zijn schermt hij het voor jouw af, lijkt mij.

Maarrrrr we hebben ook een vrije wil gekregen en kunnen ervoor kiezen om er niet op in te gaan, op de signalen, maar tja ik ervaar zelf tegenwoordig dat ik dan met mijn hoofd tegen de lamp aanstoot.
Uiteraard kan dat voor eenieder weer anders zijn, dat weet ik niet zeker namelijk. ^^
Emuca
Emuca jul 22 '11
Juist dwars doen en de signalen de rug toekeren maken ze meestal heviger en moeilijker mee om te gaan. Toegeven en accepteren maakt het draagzamer en laat het sneller kalmeren.. De boodschap is immers ontvangen.

Wat je vervolgens met de boodschap doet is aan jouzelf...Maar de telefoon expres niet opnemen is ook niet beleefd.. om het zo maar te zeggen smile
Serenity
Serenity jul 22 '11
Behalve waneer je slaapt, op de wc zit, met volle of vieze handen bezig bent of met een slapend kind in je armen zit en er net even niet bij kan tja je hebt ook aardse prioriteiten denk ik dan.

Wat een afweging moet je allemaal maken zeg pff iedere stap ik het leven is een afweging, alleen de één is wat vanzelfsprekender dan de ander en het lijkt mij dat daardoor de één ook makkelijker te accepteren is en daardoor weer makkelijker te interpreteren en toe te passen in je leven...

@ Emuca, je gebruikt zo vaak van die mooie metaforen, ik begrijp ze en daarmee het verhaal of intentie erachter, superrrr, bedankt wijfie! smile
Emuca
Emuca jul 22 '11
Je kan gewoon aardse dingen doen en toch de boodschap binnenkrijgen hoor. Dat is maar een kwestie van een seconde, tenzij je het weg gaat duwen, dan gaat het irriteren en stoort het wel in de aardse bezigheden. Gewoon laten accepteren en binnen laten stromen.. En gewoon je aardse ding afmaken als je iets met die boodschap wil doen.. Komt daarna wel. smile

Je hebt gelijk Miri, elke keuze die je maakt in het leven is een afweging. Soms neem je de goede, soms kies je de verkeerde.. Maar dat hoort erbij. Vallen en opstaan. Leren van je fouten. Maar expres meer moeilijkheden creeren, dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen.

Ennuh, thanks. wink
Serenity
Serenity jul 22 '11
Ja dat is eigenwijs zijn en dat kan soms heel erg averechts werken immers heb je niet voor niets dat idee gekregen maar goed waneer eigen-wijs je eigen ding toch weer doe kan het goed lopen... voor een tijdje en daarna denk je "ojaaaa nou snap ik het, wat suf ik heb niet geluisterd, had ik nou maar..."
Hahahahaa
Althans dat is mijn ervaring hahahaha.
Emuca
Emuca jul 22 '11
Ligt er een beetje aan wat voor een soort boodschap het is denk ik...



Ik heb nu een deja vu gevoel.. weird.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 22 '11
Rode ster komt binnen onder dwang en wordt dan wit. Hangt in het midden bovenin en lijkt heen en weer te springen. Vanuit dit punt stromen de kleuren binnen en in die kleuren de "dromen". Wanneer ik er te ver in weg zink begint het een spiraal te vormen en weet niet precies waar het dan heen gaat. Maar ik voel wel dat ik de dood nabij ben dan.

Het enige wat ik kan doen is snel "wakker" worden en gaan bewegen en leven. Maar ik zou toch ook echt een keer moeten slapen en dat wil niet op deze manier. Wanneer ik "terug" kom uit de kleuren ben ik meestal te licht in mijn hoofd en heb een over helder gevoel.

Heel simpel, die vleugelchakra moet uit !!

Aarden helpt niet, heb lang geprobeerd en het enige wat een beetje helpt is complete boomstammen in de grond stampen. En dan nog krijg ik geen rust en blijft het doorgaan. Witte bollen en een gouden ei of dekens van licht voelen in mijn beleving als eierschalen, ze spatten bij het minste geringste uiteen. Mediteren brengt mij alleen maar verder in de spiraal en het voelt alsof ik dan dood ga, dus das ook niet prettig.

Het enige wat tot nu toe heeft geholpen is egoïstisch zijn en de rest van de wereld laten stikken en maar zo goed en rijk mogelijk te worden. Met het gevolg dat ik alles krijg wat ik wil en vervolgens stok ongelukkig ben omdat ik het niet wil.

Ik wil gewoon mens zijn !

Emuca
Emuca jul 22 '11
Wees dan niet bang voor dat doodgaan gevoel! Het kan best zijn dat dat juist het gevoel is van afscheid nemen van je huidige leventje om het allemaal om te gooien en echt gelukkig te worden!

Ik denk dat je gewoon heel erg overwelfd wordt door de energie en dat je daardoor het gevoel hebt dat je het niet aankan.. Maar geloof me, je krijgt niet meer dan er op je bordje past!
Serenity
Serenity jul 22 '11
Daar ben ik het er ook mee eens.
Probeer anders met andere te mediteren en leg je situatie uit misschien geeft dat een veiliger gevoel en durf je die reis wel te maken.
Tja eens zal je toch moeten slapen en van uitstel krijg je slaap te kort en kan je ook niet meer zo helder nadenken.
Oja aarde is ook mindfulness aardse dingen doen, huishouden, klusjes, boodschappen, de tuin, wandelen of fietsen noem maar op maar wel lekker mindfulness alles beleven, ja ik denk dat dat echt aards is namelijk. ^^

Trouwens ik hou ook van dubstep muziek, vond je nummer wel leuk, dank je voor het delen.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 22 '11




Ik denk er even rustig over na, maar vraag mij af of er ook iemand is die ervaring heeft met die spiraal ? Is er een bepaalde meditatie die zich daar specifiek op richt ?
Emuca
Emuca jul 22 '11
Geen idee.. Ik zie wel eens een spiraal, of wordt wel eens in een spiraalbeweging ergens heengetrokken, maar ik voel meestal geen angst of 'ik ga dood-gevoel'. Ik laat me altijd gewoon meestromen met de energiestroom en zie wel waar ik uitkom.

Er zullen dan ook vast wel meditaties zijn die zich erop richten, dat weet ik niet.. ik heb echt 0,1 ervaring met meditaties. smile
Serenity
Serenity jul 22 '11
die spiraal voelt bij mij aan als een achtbaan waarin ik in gezogen word.

Ik heb zelfs het zelfde effect en keertje gehad als het effect in de film johnny darko bleek achteraf.

Oja een cirkel met regenboog kleurtjes en dan staren ernaar en mee laten voeren met die gedachten, dat was een leuk trip hihihi.


Zoiets maar dan getekend.

Ja denk er maar lekker over na, doe wat goed voelt.
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki