Loading...
nl

Niels-Helen met de engelen (Doreen Virtue)

PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Hallo Niels,

Zou je voor mij een reading kunnen doen? Het liefst algemeen, voornamelijk belangrijk de liefde.

Ik hoor graag van je!
niels
niels nov 12 '11
Lieve Diamantje,
het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik dit werk nog heb gedaan maar mijn gevoel zegt me dat nu terug een gunstige tijd voor mij is en op een of andere manier wou ik met jouw beginnen. Zo hier komt ie.

Uit de eerste 3 kaarten die ik trok voor jouw kwam naar voren dat je beschikt over een uitputtelijke bron waaruit je al jouw inspiratie kan uithalen en verder mee de dag doorkan. Volgens mij Diamantje ben je een heel lief persoontje dat veel ellende al heeft doorgemaakt en ik heb zo het gevoel dat je nu op dit moment op een soort keerpunt staat ; Ik he het gevoel dat je op het punt staat een belangrijk besluit te nemen. Uiteindelijk zal je vrede vinden mocht je die nog niet hebben gevonden. Het is misschien ook raadzaam voor je om meer buiten te komen in de natuur als je bevoorbeeld een heel zware dag hebt gehad.
Bij de volgende 3 kaarten kwam er als eerste de kaart van Aartsengel Michael naar boven wat betekend dat hij je beschermd; maar naar mijn gevoel word je door meer mensen beschermd ,mensen die om je geven zowel degene die aan gene zijde staan als in het leven waarin je leeft maar ik heb het gevoel dat je er niet altijd even bewust van bent dat je zo goed beschermt wordt en dat je geliefd bent. mijn tweede kaart die ik voor je trok was de kaart van de balans maar dan omgekeerd. Wat betekend dat je je balans een beetje bent kwijt geraakt, daarmee denk ik eerder aan de balans tussen werk en eigen vrije tijd. Ik denk dat je veel tijd stopt in je werk maar veel te weinig aan je zelf denkt terwijl dat zeer belangrijk is. Raar maar waar is mijn laatste kaar voor jouw de kaart van het zichtbaar worden. De kaart zegt het al zelf je moet zichtbaar worden en meer onder de mensen komen dan zul je merken dat je er niet alleen voor staat, dat je omringt bent door mensen die om je geven en zul je je beter voelen .
Hier stopt het voor deze legging voor mij. Ik hoop dat je er iets aan had en ik hoop dat ik je niet heb teleurgesteld.

heel veel liefs
Niels
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki