Loading...
nl

Niels-Helen met de engelen (Doreen Virtue)

Serenity
Serenity jul 9 '11
hihi Karin, ze zijn weer mij aan het helpen om me het te herinneren dat er voor me gezorgd word hihi, ik voel me vertroeteld. ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '11
Origineel bericht van: niels
Sorry dat het even heeft geduurd maar ik moest gisteren ergens naartoe en deze morgen moest ik naar de markt laugh
Maar allereerst is hier de legging voor MoonFlowertje:

Voor jouw trok ik :
-Overgave en loslaten (recent verleden)
-Goddelijke timing (heden)
-Studie(toekomst)

-De eerste kaart (overgave en loslaten) duidt erop dat je in het verleden een aantal zaken hebt meegemaakt die jouw nogal hebt gekwetst maar die je toch hebt losgelaten of er nog meebezig bent. Je weet dat die zaken jouw tegenhouden in je algemene groei (daarvoor niet speciaal gericht op spiritueel vlak). Dit betekend niet dat je die zaken vergeet maar wel vergeeft zodat je kunt verder groeien. Mocht je nog bezig met loslaten dan is deze kaart een extra bevestiging van de Engelen dat je op een juiste manier bezig bent.
shockeddit klopt helemaal... vanwege mijn chronische hyper ventilatie...
en op merudi lees ik heel vaak iets, waardoor ik in mijn hoofd meteen een link maak naar "vroeger"... dit vertel ik dan op het forum... en ondertussen, krijg ik een stukje inzicht... en dus verwerk ik een hoop dingen wink


-jouw tweede kaart (goddelijke timing) wil duidelijk maken dat alles op zijn tijd komt. Je hoeft je voor niets te haasten of alles in 1 keer willen doen want zo kun je niet van het leerproces genieten. De engelen proberen jouw duidelijk te maken dat je gewoon van het hele proces moet genieten en alles wat moet komen op zijn eigen tijd zal komen.
hahaha, dit zeg ik ook altijd tegen andere mensen shocked
alleen voor me zelf wil ik alles zo snel mogenlijk... en het klopt dat je zegt, alles komt altijd precies op tijd!... als ik er klaar voor ben....
mijn gids zegt dit ook altijd namelijk shocked


-jouw laatste kaart (Studie) maakt duidelijk dat je een periode van studie tegemoet gaat. Dit kan op werkvlak zijn maar het kan ook op spiritueel vlak zijn. Mocht je erover nadenken om een cursus te volgen dan is dit zeker iets wat je moet doen laugh

ook hier kan ik me wel in vinden, want ik zie het hele leven als een studie zegmaar! ...niets is zomaar!

Zo dit was het dan voor jouw MoonFlowertje ik hoop dat je er iets aan hebt laugh

Heel veel liefs
Niels


Niels... ik vind het geweldig, hoe je de spijker op zijn kop slaat....
heel hartelijk bedankt voor deze mooie legging ( bevestiging)


groetjes Moonflowertje tongue
niels
niels jul 10 '11
Wow nu ben ik even overweldigd door al die lieve reacties van jullie laughik vind het super fijn dat jullie er toch iets aan hebben laugh

Veel liefs
Niels
Cialara
Cialara jul 10 '11
Hoi Niels, zou je voor mij ook een algemene legging willen doen?
Liefs Cialara smile
Vari
Vari jul 10 '11
Origineel bericht van: niels
Oke Vari voor jouw legging heb ik het op een andere manier gedaan. In plaats van een verleden-heden-toekomst heb ik jouw kaarten intuitief gekozen en deze kwamen eruit :

-Overvloed
-Romantiek
-Nieuw begin
-Vertrouwen

En nu volgt mijn uitleg laugh
ik weet niet of je een relatie hebt of niet maar ik zal het hier neerschreven zoals het voor mij aanvoelde.

Ik ben gehuwd maar het loopt niet zo vlot. Infeite zit er iemand anders in m'n hartje maar ik heb met hem geen contact meer mee. Toevallig ben ik zaterdag bij een kaartlegster geweest die me vertelde dat een oude liefde terug in m'n leven zou komen.

De eerste kaart duidt erop dat er op het vlak van liefde een overvloed aan energie klaar staat om jouw daarin te helpen en er komt ook liefde in jouw leven of die liefde gaat weer opleven. Dat wil de tweede kaart duidelijk maken . Je gaat een volledig nieuw hoofdstuk tegemoet ,je krijgt weer een nieuwe lei om nieuwe ervaringen op te doen zoals ik het zie hangt dit samen vast metde leifde die weer gaat herleven of in jouw leven komen .
Maar ik denk dat de belangrijkste boodschap voor jouw is dat j er vertrouwen in moet hebben dat de liefde weer gaat openbloeien of in jouw leven komen . Je hoeft niet te wanhopen want het komt naar jouw toe.

Amai, mocht dit waar zijn smile

Nu Vari ik kon het laten om ook mijn nieuwe kaarten van Doreen Virtue te gebruiken namelijk het godinnenorakel en dit kwam er voor jou uit de bus:

-Damara-begeleiden van kinderen
-Pele-goddelijke hartstocht
-Yemanya-gouden kans
-Sekhmet-Wees sterk

Ik weet niet of je kinderen hebt of werkt met jonge mensen maar om eerlijk te zijn denk ik eerder dat ze aan jouw vragen om meer aandacht te schenken aan het innerlijke kind. Misschien meer lachen en weer terug gek doen kan nooit geen kwaad laugh

Het zou kunnen dat ik momenteel te weinig van het leven geniet en het allemaal te serieus neem.

De goddelijke hartstocht link ik aan de romantiek uit de engelenkaarten maar hier vragen ze nog eens extra om bij jezelf na te gaan wat je van de liefde verwacht en verlangt en daar een beetje meer op focussen. Ook gouden kans kan ik linken aan een van de vorige kaarten nl.een nieuw begin. Er gaan nieuwe deuren voor jouw open gaan en je moet je zeker niet laten tegenhouden om door die nieuwe deuren te gaan . Ende laatste keer is nog eens een extra bevestging dat je vertrouwen moet hebben en niet moet wanhopen . Wat er ook zou mogen gebeuren je gaat het aan kunnen omdat jij een zeer sterk persoon bent.

Infeite wel een fantastisch vooruitzicht voor me. Super, .... Ik denk dat ik idd een vrij sterk persoon ben en gerust wil vechten voor het geluk.
Ik hoop dat ik je hb kunnen helpen Vari en dat je er mee verder kan laugh

Heel veel liefs
Niels


Dank je wel Niels voor je uitleg. Het ziet er allemaal positief uit.
Char
Char jul 11 '11
Lieve Niels,
Zou je misschien voor mij ook een algemene legging willen doen?
Liefs,
Char
niels
niels jul 14 '11
Hallo allemaal
ik ben weer terug van weg geweest laugh
Sorry dat het zolang duurde maar ik had even tijd voor mezelf nodig (en theuis was het ook enorm druk :D) maar nu voel ik me terug veel beter en ben ik helemaal van jullie laugh

Nu na lang wachten heb je hier eindelijk jouw legging Cialara laugh
dit zijn de kaarten die ik vandaag voor jouw heb getrokken:

-nieuwe liefde
-zielsverwant
-ideeen en inspiratie

Nu de eerste kaart duidt erop dat je iemand nieuw gaat tegenkomen waarmee je een hechte relatie gaat opbouwen mocht je een partner hebben dan zal die relatie tussen nog hechter worden of nog meer naar elkaar toegroeien.Je gaat ook e zielsverwant tegen het lijf lopen of wordt je meer bewust van uw zielsverwant waarmee je een heel goede relatie gaat opbouwen. Het kan ijn dat je zieldverwant een vriend van jouw is maar naar mijn gevoel heeft het meer betrekking op kouw vorige kaart ,Nieuwe liefde.
De engelen vragen jouw ook om meer aandacht te schenken aan jouw eigen ideen en gedachten en ze niet meteen af te doen als fantasie maar er naar leren luisteren immers god en de engelen spreken langs die weg tot ons dus probeer er iets meer aandacht aan te schenken.
Tijdens het schudden viel er bij jouw de kaart van Retraite uit. Dit betekend dat je het beste meer naar jezelf moet kijken en gaan nadenken over wat het beste is voor jouw wat jij wilt en verlangt van het leven en vooral je niet te laten beinvloeden door anderen uit jouw omgeving.
Tot zover de engelenkaarten laugh
Ik heb ook voor jouw de godinnen orakelkaarten getrokken en wat mij heel erg op viel is dat er enorm veel kaarten zijn uitgevallen tijdens het schudden. letterlijk met hopen. Maar spijtig genoeg kon ik me naderhand maar de laatste 3 onthouden frown
bij deze mijn excuses hier voor.
Dit zijn de kaarten die ik voor je trok:

- onuitputtelijke bron
-thuis
-stille tijd

vallende kaarten
-zuivering
-cycli en ritmes
-moeder aarde

Lieve cialara ,jij bezit over enorm veel energie waarmee jij bergen kunt verzetten en die energie is nog steeds bij jouw aanwezig en daar duidt de kaart van de onuitputtelijke bron op. De volgende kaart die ik voor jouw trok was die van Thuis. Dit betekend dat jouw situatie thuis op dit moment aan het verbeteren is of gewoonweg goed is wat zeker niet onbelangrijk is want thuis spenderen veel tijd. Ook de godinnen willen jouw vetellen dat je nood hebt om een tijdje aan jezelf te denken om volledig tot rust te komen. Ik weet niet maar ik heb het gevoel dat er toch een woelige periode achter jouw ligt ik an verkeerd zijn maar zo voel ik het toch.
Nu gaan we over naar jouw vallende kaarten. De eerste is die van zuivering. Dit betelend dat je moet loslaten bepaalde zaken die in het recente verleden zijn gebeurd moet je loslaten of eerder ben je ermee bezig dus in dat geval is het een bevestiging van de godinnen dat je op de goede weg bezig bent. De volgende kaart is naarmijn gevoel een boodschap van de godinnen. Ze willen je duidelijkmaken dat het leven verschillende fases kent waar in het goed gaat en er ons niet voor de voeten ligt maar dat er ook fases zijn waar we te maken krijgen met obstakels daaruit moeten we proberen lessen uit te trekken want deze obstakels komen niet zonder reden op ons pad. Jouw allerlaatste kaart is een oproep van moeder aarde zelfwaarmee ze probeerd te zeggen dat je meer naar de natuur moet gaan op pebaalde momenten.
Oke lieve cialara dit was jouw legging ik hoop dat je ermee verder kunt laugh

Heel veel liefs
Niels
Serenity
Serenity jul 14 '11
Je hoeft je niet te spijten dat je een heel aards leven leid, het zou spijtig zijn als je dat niet had hahaha!
Je doet het goed Niels en je doet wat je kan, het is zoals het is, en het is goed zoals het is.

Even een virtueel knuffeltje!
Voor al je liefde die je deelt en je tijd en je zorgen en voor de regenachtige dag van vandaag! ^^
Cialara
Cialara jul 14 '11
Niels, Fantastisch!!!

Alle kaarten kan ik mee eens zijn en er is zeker heel veel gebeurd de afgelopen tijd, een voor mij zeker woelige periode smileDank je wel voor deze legging.

Nieuwe zielsliefde kan ik gedeeltelijk plaatsen denk ik, maar ook het opnieuw versterken van mijn huidige liefde is belangrijk smileliefde is er op meerdere niveaus namelijk winkOok de kaart Stille tijd kan ik plaatsen, inderdaad door recente dingen moet ik even voor me zelf op een rijtje zetten wat er voor mij van belang is, waar ik voldoening uit haal en welke kant ik zelf op wil. De kaart van Moeder Aarde, jeeetje die is me de laatste tijd zo vaak voorgeschoteld smileen weet je, ik heb afgelopen dagen heel veel kruiden geplukt uit de tuin om thee mee te maken komende winter, en ik ga er nog meer plukken die inderdaad niet in de tuin groeien maar in het wild. Ik ben goed bezig dus.

Goh, heel veel herkenning hier in teruggevonden zeg... laugh

Dank je wel voor je werk hier Niels, je doet het prima!

Liefs Cialara
niels
niels jul 14 '11
@ Miri heel erg bedankt voor je knuffel.vind ik supertof laugh
@ Cialara wat tof dat je je eigen kruiden plukt voor thee te maken laughMijn grootvader heeft thuis enorm veel boeken liggen om kwaaltjes op te lossen door kruiden te gebruiken die Moeder Aarde ons geeft. Ik heb dat altijd mega interresant gevonden en telkens als ik die boeken keek voelde ik mij precies een Keltische tovenares laugh
@ Char sorry maar vandaag kan ik geen legging doen (ben namelijk bij mijn grootmoeder :D) je zal nog een dagje moeten wachten . Sorry daarvoor
niels
niels jul 15 '11
Na lang wachten heb ik hier voor jou eindelijk jouw legging Char
Dit zijn de kaarten die ik voor jou trok :

-Spirituele groei
-Zielsverwant
-Vrijheid

De eerste kaart maakt al duidelijk dat je met het spirituele bezig bent (anders kwam je ook niet op dit forum terecht :D) en op dit moment ben je er in aan het groeien en naar mijn gevoel is deze kaart meer een bevestiging van de engelen voor jouw om te zeggen dat je goed bezig bent,dat je er op een gezonde manier meebezig bent. Ook ga je of zul je meer bewust worden van jouw zielsverwant en daarmee ga je ook een hechte band mee hebben en ik denk ook wel dat jullie elkaar zullen aanvullen dat jullie van elkaar zullen kunnen leren. De laatste kaart die ik voor jou trok betekend voor mij dat je stilaan jouw eigen vrijheid aan het herwinnen bent. Hiermee bedoel ik dat je stilaan meer opkomt voor jezelf in wat je gelooft ,waarvoor je staat en je minder door andere laat beinvloeden.De engelen willen jouw daar zeker verder in willen steunen of misschien heb je al om hun hulp gevraagd in ieder geval de engelen willen dan nog eens vuivelijk maken dat ze er voor jou zijn om te helpen.
Het begint al aardig een gewoonte te worden dat er bij het schudden kaarten er uitvallen. Bij jouw lieve char vielen de volgende 2 kaarten eruit
-Retraite
-Ideeen en inspiratie

De eerste kaart breng ik in verband met de kaart van vrijheid. Het is heel goed dat je opkomt voor de dingen waarin j gelooft maar af en toe kan het ook geen kwaad om bij je zelf te gaan kijken wat je verlangt van het leven en welke doelen je wilt bereiken. jouw laatste kaart wijst jouw erop om meer aandacht te schenken aan jouw eigen ideeen. Omdat langs die weg de engelen tot ons spreken en het niet meteen af doen als iets wat je zelf dacht.
Dit waren de engelenkaarten voor jouw. Ik heb ook het godinnenorakel voor jouw geraadpleegd en dit is wat er uitkwam:

-Ishtar-grenzen
-Athena-Innerlijke wijsheid
-Maeve-Cycli en ritmes

Jouw eerste kaart wil duidelijk maken dat je je grenzen moet zetten. Je moet je zeker niet laten pushen door mensen in jouw omgevng om iets te doen of om meer zoals zij te zijn en daar ga je je ongelukkig door voelen. Dus af en toe eens nee zeggen is zeker geen schande. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het gevoel heb alsof jij iemand was die altijd voor iedereen klaar stond en het andere mensen graag naar de zin wilde maken maar waardoor je jezelf te vaak vergat,dat je je compleet wegcijferde maar op dit moment ben je wel weer stilaan voor jouw eigen aan het opkomen zodat je volledig kunt stralen. oke dan gaa we over naar jouw volgende kaart,innerlijke wijsheid. Dit betekend dat je meer naar jezelf moet luisteren met name naar je innerlijke stem want in de meeste gevallen kunnen we ons zelf helpen om uit een bepaalde situatie te komen. Dus met andere woorden heb meer vertrouwen in jezelf en in je kunnen. Jouw volgende kaart wil tonen dat er in het leven zowel periodes zijn waarin we ons goed voelen en de wereld aan kunnen maar ook periodes waarin we de ene obstakel na de andere tegenkomen. Uit die periodes moeten we proberen de lessen eruit te trekken die we eruit kunnen trekken want daarvoor komen die obstakels tegen om er alleen maar wijser uit te woren.
Nu ook de godinnen hebben een paar extra boodschappen voor jouw. En de eerste komt van Moeder Maria. Zij wil jouw vertellen dat er een moment gaat komen in je leven waarin alles veranderd, waarin je de wereld anders gaat bekijken en u nog beter zal voelen. Jouw laatste boodschap kwam van de godin Diana. Zij wil jouw zeggen dat je eens bij jezelf moet gaan kijken in wat jij belangrijk vindt in het leven en welke doelen je wilt bereiken en houd die voor ogen en je zult zien dat je ze zal bereiken.

Lieve char dit was jouw legging ,ik hoop dat je er uit wijser uit bent geworden en dat ik je heb kunnen helpen.

Heel veel liefs
Niels
Char
Char jul 18 '11
Lieve niels,
Super bedankt voor de legging!!
Ik kan er heel veel mee!!
En Alles klopt ook werkelijk!
Ik ga ook meer aan mezelf denkien i.p.v. eerst aan anderen.
Mijn pad volgen ga ik ook zeker doen, ik ga vanaf volgende week vrijdag voor min 2 maanden naar het buitenland toe. dus ik zal deze kaarten zeker in mijn "vakantie" onthouden
Echt heel erg bedankt!
Veel liefs, Char
Serenity
Serenity jul 18 '11
Niels, van het weekend mocht ik een bijzonder mens leren kennen hihi we hebben gezellig koffie gedronken geshopt en bij de Italiaan gegeten.
En ik moest gelijk aan jouw legging denken hihi, tanks daarvoor Niels!
XXX
Groene_heks
Groene_heks jul 18 '11
Nou...mijn prins heeft volgens mij vertraging..lol
Fijn Miri! xx
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 22 '11
shocked
alles komt altijd, precies op tijd wink
wanneer jij er klaar voor bent ...
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jul 22 '11
onee onee EEN BIJZONDER MENS niet een nieuwe liefde!
Ik had 3kansen, een bijzonder iemand, mijn band met mijn kind verbeterde, een nieuwe liefde.

En ik ben bezig om weer even mijn mama vaardigheden bij te schaven en aan te passen, ik vond mezelf geen super leuke mama meer, maar een matige leuke mama, dus ik let even op mezelf in verhouding met mijn kind....
Klopt ook weer met de legging hahaha L.O.L.
Serenity
Serenity jul 24 '11
Uhm niels kan je ook een heden kaart leggen, eigenlijk wist ik ook niet of jouw legging voor mij een verleden,heden,toekomst beeld gaven...
Merel-Marij
Merel-Marij jul 24 '11
Hoi Niels,

Zou je voor mij misschien ook een algemene legging willen doen?

Alvast bedankt.

Liefs Merel
akschuna
akschuna jul 24 '11

Hey Niels

Als je lekker weer bijgekomen bent en je hebt er zin in,
zou je dan voor mij ook een algemene legging willen doen ?
Lijkt me erg leuk !
Doe rustig aan ik heb geen haast ofzo.

Liefs Akschuna
Serenity
Serenity aug 30 '11
Hoi hoi Niels, waneer je het druk hebt of mensen zijn iets wat ongeduldig kunnen ze Hier ook een virtueel kaartje trekken.

Ik hoop dat je het wat vind anders haal ik de link weg.

Knuffie!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki