Hallo allemaal
ik ben weer terug van weg geweest
Sorry dat het zolang duurde maar ik had even tijd voor mezelf nodig (en theuis was het ook enorm druk :D) maar nu voel ik me terug veel beter en ben ik helemaal van jullie
Nu na lang wachten heb je hier eindelijk jouw legging Cialara
dit zijn de kaarten die ik vandaag voor jouw heb getrokken:
-nieuwe liefde
-zielsverwant
-ideeen en inspiratie
Nu de eerste kaart duidt erop dat je iemand nieuw gaat tegenkomen waarmee je een hechte relatie gaat opbouwen mocht je een partner hebben dan zal die relatie tussen nog hechter worden of nog meer naar elkaar toegroeien.Je gaat ook e zielsverwant tegen het lijf lopen of wordt je meer bewust van uw zielsverwant waarmee je een heel goede relatie gaat opbouwen. Het kan ijn dat je zieldverwant een vriend van jouw is maar naar mijn gevoel heeft het meer betrekking op kouw vorige kaart ,Nieuwe liefde.
De engelen vragen jouw ook om meer aandacht te schenken aan jouw eigen ideen en gedachten en ze niet meteen af te doen als fantasie maar er naar leren luisteren immers god en de engelen spreken langs die weg tot ons dus probeer er iets meer aandacht aan te schenken.
Tijdens het schudden viel er bij jouw de kaart van Retraite uit. Dit betekend dat je het beste meer naar jezelf moet kijken en gaan nadenken over wat het beste is voor jouw wat jij wilt en verlangt van het leven en vooral je niet te laten beinvloeden door anderen uit jouw omgeving.
Tot zover de engelenkaarten
Ik heb ook voor jouw de godinnen orakelkaarten getrokken en wat mij heel erg op viel is dat er enorm veel kaarten zijn uitgevallen tijdens het schudden. letterlijk met hopen. Maar spijtig genoeg kon ik me naderhand maar de laatste 3 onthouden
bij deze mijn excuses hier voor.
Dit zijn de kaarten die ik voor je trok:
- onuitputtelijke bron
-thuis
-stille tijd
vallende kaarten
-zuivering
-cycli en ritmes
-moeder aarde
Lieve cialara ,jij bezit over enorm veel energie waarmee jij bergen kunt verzetten en die energie is nog steeds bij jouw aanwezig en daar duidt de kaart van de onuitputtelijke bron op. De volgende kaart die ik voor jouw trok was die van Thuis. Dit betekend dat jouw situatie thuis op dit moment aan het verbeteren is of gewoonweg goed is wat zeker niet onbelangrijk is want thuis spenderen veel tijd. Ook de godinnen willen jouw vetellen dat je nood hebt om een tijdje aan jezelf te denken om volledig tot rust te komen. Ik weet niet maar ik heb het gevoel dat er toch een woelige periode achter jouw ligt ik an verkeerd zijn maar zo voel ik het toch.
Nu gaan we over naar jouw vallende kaarten. De eerste is die van zuivering. Dit betelend dat je moet loslaten bepaalde zaken die in het recente verleden zijn gebeurd moet je loslaten of eerder ben je ermee bezig dus in dat geval is het een bevestiging van de godinnen dat je op de goede weg bezig bent. De volgende kaart is naarmijn gevoel een boodschap van de godinnen. Ze willen je duidelijkmaken dat het leven verschillende fases kent waar in het goed gaat en er ons niet voor de voeten ligt maar dat er ook fases zijn waar we te maken krijgen met obstakels daaruit moeten we proberen lessen uit te trekken want deze obstakels komen niet zonder reden op ons pad. Jouw allerlaatste kaart is een oproep van moeder aarde zelfwaarmee ze probeerd te zeggen dat je meer naar de natuur moet gaan op pebaalde momenten.
Oke lieve cialara dit was jouw legging ik hoop dat je ermee verder kunt
Heel veel liefs
Niels