Loading...
nl

overstroming

Debiorah
Debiorah mrt 27 '07
Ik begrijp je gevoel Jo, en ik kan je niks anders dan gelijk geven. Zelf ook vaak te maken gehad met niet zulke fijne (dieren)Artsen. Dus als je gevoel er niet goed bij is zou ik daar zeker naar luisteren. Wel raar trouwens hadden ze nog geen bloedonderzoek gedaan?
Ik hoop dat deze arts jullie beter kan helpen.
Zou je hem misschien niet kunnen dwangvoeren/drinken heb ik ook eens moeten doen, dan gewoon met 'zo'n spuitje achter in de bek spuiten. Dan Slikken ze vanzelf meestal wel door. Misschien is hij er ook wel te ziek voor, dus lijkt me beter als de arts er nog eens goed naar kijkt.
Veel sterkte jullie!
Acheliah
Acheliah mrt 27 '07
Als je gevoel nee zegt tegen de dierenrts meteen een ander nemen het gaat tenslotte om jouw hond. Mss kun je door een andere dierenarts te nemen zijn leven wel redden. Ik zou het idd proberen met een spuitje achterin zijn bek.

Ik wens je heel veel sterkte met de hond Dieneke
jo
jo mrt 28 '07
gisteren avond heb ik hem vlees gegeven en dat wilde hij! eigenlijk mag ie dat niet hebben omdat ie allergie's is maar hij moet toch eten.
van de assistente had ik idd zo'n spuitje gekregen. omdat ik aan haar ook had verteld wat er was. zij is dus blijkbaar slimmer als de dierenarts zelf. Na dat eten ging hij drinken maar even daarna leek het net alsof hij weer zieker werd en ging liggen slapen.
ik denk dat zijn maag een beetje over de flos was omdat ie al 3 dagen niks had gegeten.
hij krijgt zo weer eten als hij daar weer 'ziek' van word gaat hij vanmiddag mee naar de andere dierenarts.Daar ga ik de volgende keer voor zijn spuitje ook heen want waar ik nu kom zitten er 3 en 1 daarvan kan goed met bobby overweg. die andere 2 gewoon helemaal niet. bobby is wel een moeilijke hond maar dat wil niet zeggen dat hij dan minder aandacht verdient. en dat idee krijg ik bij die 2 die andere de 3e is echt goed die neemt overal de tijd voor en loopt ook niet met die medische termen te gooien maar legt het allemaal goed uit. maar die is er niet elke dag.
mijn gevoel is vandaag beter bij bobby. Ik hoop dat hij binnenkort weer helemaal beter is!
mause
mause mrt 28 '07
hoi jo,

ik hoop dat het vanaf nu ook weer wat beter gaat met bobby.
jo
jo mrt 29 '07
het gaat vandaag weer iets beter met hem! Gelukkig maar ik zou niet weten wat ik of charlie of mijn vriend en de rest van de familie zonder hem zou moeten doen! bobby en charlie zijn echt de 2 belangrijkste voor mij! ik zit er over na te denken of ik een cursus zou doen in communiceren met dieren.
Hoe denken jullie over zoiets?
Acheliah
Acheliah mrt 29 '07
Als je dat graag wilt en het gaat je lukken zou ik het doen maar het zal niet weinig kosten dat geloof ik niet. Wens je heel veel sterkte met Bobby

Liefs Dieneke
mause
mause mrt 29 '07
als je er een goed gevoel bij hebt en het graag wil, moet je het doen. ben blij dat het weer wat beter gaat met bobby.
????
???? mrt 29 '07
Het kan echt geen kwaad als een hond en paar dagen niet eet. Zeker niet als je zelf niet weet wat er aan de hand is. Ze staan veel dichter bij de natuur en weten over het algemeen veel beter dan wij wat goed voor ze is op dat moment. Dat je hem wel wat water in zijn bek spuit vind ik een betere oplossing dan stukken vlees gaan geven waar hij eigenlijk al alergisch voor is. Wat nu als hij daar weer zieker van wordt! Als jij ziek bent eet je toch ook niet veel, of zelfs helemaal niets tot je je weer wat beter voelt, of wel? (met de kans dat je alles ook weer uitkotst wat weer irritatie kan geven aan je slokdarm)
Geef hem even de kans om beter te worden op zijn eigen manier. Echt dieren weten dit zelf vaak beter dan wij dat weten.
jo
jo mrt 30 '07
hij heeft tabletjes om zijn maag rustig te houden. dus het komt er niet uit!
Maar in de natuur had hij ook gewoon vlees gegeten ook al is hij daar allergie's voor zover kan hij niet nadenken. o als ik dit eet krijg ik daar pijn. dat kan een hond niet anders hadden wij niet al die testen hoeven doen dan had hij zelf wel gezien o dat eet ik wel en dat een ik niet.
????
???? mrt 30 '07
Je kan je natuurlijk ook afvragen of hij uberhaupt allergisch was geworden als hij in de natuur op gegroeid was.
Nu is het wel zo dat veel huishonden teveel doorgefokt zijn op de wensen van de mens. En alles waar de mens zich mee bemoeid wordt zwak. Wat dat betreft heb je zeker gelijk.
Zielig eigenlijk voor die honden en andere dieren die in de greep van de mens gekomen zijn. Ze worden er niet beter van in iedergeval.
Ik maak me er ook schuldig aan hoor. Maar we moeten wel realistisch blijven, toch!
jo
jo mrt 30 '07
Ja dat kan ik me wel gaan zitten afvragen maar zo is het nu eenmaal niet. Hij woont bij mij en heeft het beter dan de meeste mechelse herders.
Het asiel zit er namelijk vol mee.
Voor sommige honden die mishandeld worden of te weing eten krijgen daar is het zielig voor dat ze bij mensen zijn. Maar het grootste deel van de honden zijn goed af bij mensen.
jo
jo apr 2 '07
Weer een overstroming!

Ik droomde en ik weet niet waar ik was ik ken de plek helemaal niet er was wel veel water en veel mensen. het water kwam steeds dichterbij en de mensen waren allemaal hard aan het werken we hadden een soort schuttingen die het water toch een beetje tegen zou houden dat het niet met een grote vaart verder zou gaan. we hadden eerst een klein hekje ongeveer 30 cm daar achter 50 cm daaracheter 70 en 100 en 1,20 en 1,50 en 1,80 en 2 meter maar we stonden al op een dijk maar wel een hele brede. mijn moeder kon zichzelf niet meer vast houden en spoelde weg maar ik gooide snel het touw waarmee we allemaal vast zaten. iig mijn twee broers pap en mam en ik.
toen ze weer vast zat werd ik wakker
Debiorah
Debiorah apr 2 '07
Hi Jo, ik ben blij te horen dat het weer wat beter gaat met bobby!
Over je droom, ik zie 2 overeenkomsten met je vorige droom. Het water of overstroming en je familie en dan met name je moeder komt er weer in voor. Ik denk dat je hier iets in moet zoeken.
Ik zal iets over het touw neerzetten misschien dat het je verder helpt.
Een touw kan staan voor kracht en macht, hoewel de kracht zich tegen ons kan keren. Een touw in dromen staat vaak voor iets vastbinden, veilig stellen. Het kan zijn dat we een situatie bijelkaar proberen te houden.
Als we vastzitten aan het touw kan het zijn dat er iets is wat ons weerhoudt uitdrukking te geven aan onszelf.
Als we met een touw aan iets anders vastzitten moeten we kijken naar de relatie tussen onszelf en datgene waar we aan vastzitten. Kijk naar de beperkingen van deze relatie.

Speelt er iets in de familie of zit je ergens mee ten opzichte van je moeder? Het hoeft niet heel heftig te zijn maar het feit dat het zich 2 maal in je dromen manifesteert betekend dat je het nog wel in je hoofd hebt. Misschien wel onbewust want daar kan het water op wijzen. Ik zou eens gaan nadenken hierover, misschien dat je toch wat ontdekt.
Ik ben benieuwd of dit je helpt en of je iets herkent.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki