Loading...
nl

overstroming

jo
jo mrt 17 '07
ik heb deze droom een paar keer gehad:

ik ben ergens maar ik weet niet waar ik zie alleen maar grote gebouwen en lange straten er staan ook auto's en vrachtwagens in die straten ineens komt er water veel water en ik ren de andere kant op en probeer ergens binnen te gaan. ik kom ergens binnen en roep water water en de mensen kijken naar mij maar lijken mij even niet te begrijpen. maar dan ineens snappen ze het en pakken spullen uit de kamer en lopen de trap op naar boven ik loop mee 2 trappen op en het dak op. daar zaten we dan op het dak en ineens zit ik thuis op het dak. alles is zoals het is. ik heb mijn twee honden bij die zitten ook op het dak en zijn ontzettend bang, ik ook. ik heb ze stevig met hun riemen vast zodat ze niet kunnen vallen. dan komt ineens mijn vriend op het dak en neemt 1 hond van mij over.het water stond al 2 meter hoog. toen kwam er ineens een bootje aan varen met daarin onze buren opa en oma en een man die het bootje vaart wij mochten erin en de honden ook toen zijn we weg gevaren ik zei: ik wil naar het huis van mijn moeder kijken of daar alles goed is en ook op het dak zitten.
toen werd ik wakker..
Delen:
Anne
Anne mrt 17 '07
Misschien ben je bang voor overstromingen?
Mimi*
Mimi* mrt 17 '07
Kan het niet te maken hebben met de stijgende zeespiegel? En dat het ook echt gaat overstromen? Toen het jaren geleden overstroomde zaten er ook mensen op de daken. Misschien gebeurd het weer!
Anne
Anne mrt 17 '07
Ja dat zou ook kunnen.
Dat is wat jezelf uit je droom opmaakt?
jo
jo mrt 17 '07
ik heb geen idee ik hoop echt niet dat het echt gebeurd ook al is de kans er wel dat het echt gebeurd in dat geval moet iedereen maar een boot aanschaffen of zelf iets doen aan de klimaat veranderingen..
want dat heeft er wel mee te maken denk ik.
dat weer is niet normaal, de dieren die verhuizen. Ik snap niet dat er dadelijk eerst weer iets moet gebeuren voordat er iets aan gedaan word. al die natuur rampen zijn er niet voor niks.
ik zeg natuurlijk niet dat dit nu gaat gebeuren misschien ben ik er wel mee bezig omdat het kan gaan gebeuren??
Anne
Anne mrt 17 '07
Ja dat zou heel goed kunnen dat je ermee bezig bent omdat het kan gaan gebeuren misschien dat je het daaarom ook droomt
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '07
Of je hebt iets op tv gezien wat hiermee overeen komt? Ik snap je angst wel, en is ook best reel. Onze dijken zijn er slecht aan toe zo blijkt vaak iedere herfst weer eens. Een overstroming is absoluut niet ondenkbaar.
jo
jo mrt 18 '07
niet echt iets op tv gezien niet dat ik me kan herinneren iig.
ik zal er nog eens goed over nadenken.

want in het begin van de droom was ik ook niet in nederland. bij het tweede deel wel.

Misschien komt er nog een vervolg droom??
Debiorah
Debiorah mrt 19 '07
Hi JO! Ik herken je droom ik heb niet zo lang geleden een vergelijkbare droom gehad.
Ik zal ff kort wat dingen op een rij zetten misschien dat je wat herkent.
Het bestijgen van een trap naar een bovenverdiepeing staat vaak voor de moeilijkheden die wij ervaren in het proces naar het bovenbewustzijn.Ook kan het staan voor de inspanningen die we in ons dagelijkse leven ervaren.
Gebouwen: Staan voor de constructies van overtuigingen die we in ons leven hebben gevormd. De kenmerken van het gebouw weerspiegelen de de kenmerken van de persoonlijkheid van de dromer.

Water: symbool voor vrouwelijkheid en gevoel. Kan staan voor het potentieel en het vermogen van de dromer om een nieuw leven te scheppen vanuit eigen innerlijke verlangens. Ook kan water in dit geval staan voor reiniging, om de vervuiling in het dagelijkse leven weg te wassen.

Hond: Een hond kan een trouwe en blijvende metgezel symboliseren. In negatieve zin zou deze iemand kunnen symboliseren die de dromer niet van zich af kan schudden.

Is er iemand of iets in je leven dat jou belemmerd om je innerlijke verlangens te bevredigen? Of is er iemand in je omgeving die bepaalde kenmerken heeft waar jij moeilijkheden mee hebt? Ookal is dit een trouwe vriend.
jo
jo mrt 19 '07
phoe daar moet ik echt even over nadenken!!
maar daar heb ik wel tijd voor ga zo lekker een weekje naar center parcs!
Wel grappig dat jij ook zo'n droom hebt gehad!
groetjes Jo
en tot volgende week
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
Hoe was je vakantie?
Acheliah
Acheliah mrt 26 '07
Er is idd en voorspelling geweest in juli zou heel nederland onder water lopen. Hoe of wat weet ik niet maar ik ken mensen die daar een brief over hebben gehad.

Liefs Dieneke
jo
jo mrt 26 '07
best klo*e eigenlijk!
ze hebben de eerste avond ingebroken in het huisje en alles meegenomen laptop, fototoestel, filmcamera, radio, sigaretten alles behalve mijn handtas! en de kleren enzo natuurlijk ook niet. ik ben zo blij dat mijn handtas er nog stond!! de rest ja is natuurlijk wel ku* maar ja niks aan te doen. Het ergste ervan is de foto's en filmpjes die ik op de videocamera had staan en voor reserve op de laptop en hetzelfde verhaal voor het fototoestel is gewoon allemaal weg. al mijn gedichten en muziek.
ik heb me de hele vakantie niet meer veilig gevoeld.

Nu denk ik alleen ik ben nu voor de eerste keer zonder mijn honden op vakantie gegaan! dat doe ik anders nooit. misschien hadden ze dat wel niet overleeft want ze zijn met een breekijzer naar binnen gekomen zei de politie toen ze de sporen hadden gezien.
ook die zelfde avond had ik het met mijn vriend over stelen enzo. hij zei wat heb jij geslikt?
omdat ik altijd eerlijk ben bijv. als ik teveel geld terug krijg in de winkel, als er iets niet op de bon staat wat ik wel heb, als ik iets vind breng ik het terug.
was waarschijnlijk dus een voorgevoel maar wist natuurlijk niet dat dat daarvan kwam. wij zeiden ook meteen toen we het zagen shit waren we maar meteen terug gelopen.

en nu zijn we weer thuis gelukkig maar bobby is nu ziek en moet straks naar de dierenarts hij eet niet drinkt niet wil niks lekkers geen snoepjes geen melk moet alleen overgeven en is aan de diaree dus al ie niet iets drinkt kan hij uitdrogen dus zo maar naar de dierenarts. hopelijk kan hij er iets aan doen.
ik voel zelf heel erg mijn hoofd maar dat had ik laatst bij die andere hond ook die hier op het forum. dus ik weet nog niet wat dat te betekenen heeft.

nou dat was de vakantie zo'n beetje
we zijn alles behalve tot rust gekomen.
mause
mause mrt 26 '07
he bah, wat vervelend. denk je lekker vakantie en dan krijg je dit.

hoe is het nu met bobby?

liefs maureen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '07
He wat klote jo, wat naar dat het zo moest lopen.
Acheliah
Acheliah mrt 27 '07
Ja idd klote ik hoop maar dat ze je spullen snel terug hebben gevonden en dat het zeker goed komt met Bobby. Weet je al iets meer

Liefs Dieneke
jo
jo mrt 27 '07
gisteren bij de dierenarts geweest daar heeft ie een spuitje gehad voor zijn maag.
hij had waarschijnlijk een maag/darm infectie. tien minuten later waren we weer thuis. en dronk hij wat! dat was al heel goed maar nog niet genoeg hij heeft ook wat gegeten.
savonds heeft hij weer een beetje gedronken en een boterham op. maar hij eet te weinig ik moet het hem echt opdringen. En hij drinkt echt niet genoeg! als het aan het eind van de ochtend niet beter met hem gaat ga ik terug naar de dierenarts. want hij moet drinken en dat doet ie nu gewoon niet hij heeft 5 likjes gedronken nu in 2 dagen
Debiorah
Debiorah mrt 27 '07
Wat naar zeg! ik hoop voor jullie dat het snel weer beter gaat. Arm beessie.
jo
jo mrt 27 '07
weer terug van de dierenarts. dat heeft dus ook weinig geholpen ff de temparatuur opnemen en aan zijn buikje voelen ja dat kan ik zelf ook wel! zijn temperatuur heb ik al 3x opgemeten vandaag.
wacht maar af tot vrijdag als het dan nog niet beter is kom maar terug! dus een andere dierenarts gebeld daar kan ik dadelijk op spreekuur komen als ik wil. daar stelde ze ook al meteen voor om een bloed onderzoek te doen om te kijken of er iets met de nieren aan de hand is omdat ie bijna niet drinkt. Maar het verschil in vriendelijkheid jee ongelofelijk!ik zal daar eens gaan kijken en dan ruil ik waarschijnlijk van dierenarts want ik voel me nu echt afgescheept met een of ander verhaal wat iedereen kan verzinnen!
mause
mause mrt 27 '07
als jij je daar beter bij voelt, moet je dat gewoon doen. het gaat toch ook het gevoel , wat jij erbij hebt. ik hoop dat ze snel uitvinden wat het is en dat het dan weer stukken beter gaat. sterkte.

liefs maureen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki