ik heb deze droom een paar keer gehad:
ik ben ergens maar ik weet niet waar ik zie alleen maar grote gebouwen en lange straten er staan ook auto's en vrachtwagens in die straten ineens komt er water veel water en ik ren de andere kant op en probeer ergens binnen te gaan. ik kom ergens binnen en roep water water en de mensen kijken naar mij maar lijken mij even niet te begrijpen. maar dan ineens snappen ze het en pakken spullen uit de kamer en lopen de trap op naar boven ik loop mee 2 trappen op en het dak op. daar zaten we dan op het dak en ineens zit ik thuis op het dak. alles is zoals het is. ik heb mijn twee honden bij die zitten ook op het dak en zijn ontzettend bang, ik ook. ik heb ze stevig met hun riemen vast zodat ze niet kunnen vallen. dan komt ineens mijn vriend op het dak en neemt 1 hond van mij over.het water stond al 2 meter hoog. toen kwam er ineens een bootje aan varen met daarin onze buren opa en oma en een man die het bootje vaart wij mochten erin en de honden ook toen zijn we weg gevaren ik zei: ik wil naar het huis van mijn moeder kijken of daar alles goed is en ook op het dak zitten.
toen werd ik wakker..