Jeetje Lily,
Mensen die het niet begrijpen of erkennen die zijn er niet klaar voor en zullen het waarschijnlijk ook nooit worden ook.
Hoe graag je het ook zou willen en dat komt omdat het van binnenuit moet komen.
Mijn zus en broer is een apart geval.
Ik heb gisterenavond besloten dat ik geen contact meer met hun wil.
Hun leven is zo anders dan dat van mijn.Ik ben er klaar mee.
En ik kan hun niet meer helpen.Ik weet niet of het bestaat maar volgens mij is er niks of niemand meer die hun kan helpen.
Hun leven bestaat alleen maar uit geweld verdriet en pijn!
Zo waren ze niet ze zijn zo gemaakt.Door de slechte dingen in het leven.
Mijn broer woont een tijdje bij ons omdat hij geen huis heeft en het uit was met zijn vriendin.
Heel erg moeilijk met hem te praten en zijn hoofd zit vol met demonen (Zo komt het over)Gisterenavond kwam alles naar boven heeft mijn zus haar truitje kapot getrokken en mij bijna aangevallen.Spullen kapot gemaakt die niet van hem zijn.
Vandaag mag hij vertrekken hoe pijn het ook doet ik wil dit niet voor mij gezin.Mijn zus die alleen maar pijn in een relatie kent.
Die niet anders gewend is om in elkaar geslagen te worden al zo veel jaren lang.Veel alcohol gebruikt net iets te veel.
Haar oudste dochter is ze al kwijt en nu heeft ze haar twee jongste kinderen nog maar voor hoelang?Ik kan het niet meer op brengen om voor mijn broer en zus te zorgen het zijn gewoon te veel problemen en zorgen.En waarom weet ik gewoon altijd dat er wat gebeurt als ze bij ons zijn?Waarom heb ik nu zo sterk het gevoel dat ik geen contact meer met hun wil?Is dat slecht van mij?
Ik kan het gewoon niet meer aan.
Heeft iemand tips of kan iemand mij helpen??
Liefs 4love