Loading...
nl

Raar gevoel in buik

4love
4love jun 2 '11
Jeetje Lily,
Mensen die het niet begrijpen of erkennen die zijn er niet klaar voor en zullen het waarschijnlijk ook nooit worden ook.

Hoe graag je het ook zou willen en dat komt omdat het van binnenuit moet komen.
Mijn zus en broer is een apart geval.
Ik heb gisterenavond besloten dat ik geen contact meer met hun wil.
Hun leven is zo anders dan dat van mijn.Ik ben er klaar mee.
En ik kan hun niet meer helpen.Ik weet niet of het bestaat maar volgens mij is er niks of niemand meer die hun kan helpen.
Hun leven bestaat alleen maar uit geweld verdriet en pijn!
Zo waren ze niet ze zijn zo gemaakt.Door de slechte dingen in het leven.
Mijn broer woont een tijdje bij ons omdat hij geen huis heeft en het uit was met zijn vriendin.
Heel erg moeilijk met hem te praten en zijn hoofd zit vol met demonen (Zo komt het over)Gisterenavond kwam alles naar boven heeft mijn zus haar truitje kapot getrokken en mij bijna aangevallen.Spullen kapot gemaakt die niet van hem zijn.
Vandaag mag hij vertrekken hoe pijn het ook doet ik wil dit niet voor mij gezin.Mijn zus die alleen maar pijn in een relatie kent.
Die niet anders gewend is om in elkaar geslagen te worden al zo veel jaren lang.Veel alcohol gebruikt net iets te veel.
Haar oudste dochter is ze al kwijt en nu heeft ze haar twee jongste kinderen nog maar voor hoelang?Ik kan het niet meer op brengen om voor mijn broer en zus te zorgen het zijn gewoon te veel problemen en zorgen.En waarom weet ik gewoon altijd dat er wat gebeurt als ze bij ons zijn?Waarom heb ik nu zo sterk het gevoel dat ik geen contact meer met hun wil?Is dat slecht van mij?
Ik kan het gewoon niet meer aan.
Heeft iemand tips of kan iemand mij helpen??

Liefs 4love
Serenity
Serenity jun 2 '11
Hoi hoi Moonflower en 4love,
Dank jullie wel voor jullie berichten ik waardeer het enorm!
Mijn ouders zijn inderdaad super druk en hebben amper tijd voor mij, andere dingen hebben een prioriteit van hen.
Zeer vermoeiend om maar niet gehoord en/of erkent te worden, heel kwetsend om niet gewenst te zijn.
Alle wegen leiden naar Rome, het is maar hoe je ze bewandel en wellicht probeer ik een estafette ervan te maken, al jaren lang, hebben ze het nu nog steeds niet door, ben ik te snel voor hen, wellicht.
Bespreekbaar maken gaat moeilijk, een brief schrijven kan, het is een goed idee en inderdaad, ik word niet onderbroken en/of van de wijs gebracht, VET PLAN, vind ik!
Mij niet begrijpen en/of erkennen speelt inderdaad al jaren maar ik blijf hopen dat ze het eindelijk gaan inzien, ongeacht of die hoop reëel is of niet. ^^
Ik heb ook wel eens overwogen om geen contact meer te hebben en als ik het zo bekijk heb ik ook wel lange periodes gehad dat ik hun niet belden of zin had om gebeld te worden.
Ik doe tegenwoordig wel duidelijk zeggen dat ik geen tijd heb waneer hun pardoes willen langskomen, ze verwachten dat ik alles op zij leg omdat hun langskomen, nou daar heb ik gewoon geen zin meer in, hun hebben ook weinig tot geen tijd waneer ik langskom.
Ze zien me liever gaan dan komen merk ik ook, voorstellen om iets leuks te ondernemen slaan ze steeds af en waneer ik hun voorstel afsla dan zijn hun teleurgesteld , zo verpand…
Het zijn goede en zeker lieve mensen met hun eigen leventje waar ik niet in past, tja shit happends, ik leef nu eenmaal anders!
Ik weet ook wat er komen gaat, dat zijn de patronen die ontstaan zijn in de loop der jaren en die herken ik.
Je kan proberen inzicht te geven maar uiteindelijk moeten ze het toch zelf doen en soms keihard voet bij stuk te houden wil nog weleens de ogen openen.

Succes!
4love
4love jun 2 '11
Ik heb geleerd dat je verder moet.Met of zonder de mensen van wie houdt!Ik weet soms dat het beter is om geen contact te hebben.Dat heb ik nu ook gedaan met mijn broer en zus waar ik heel erg veel van hou maar ik wil niet leven zo als hun!Ik en mijn gezin gaan er kapot aan!Ik wil verder en dat zou jij misschien ook moeten doen!Er zijn nog zo veel mooie dingen in het leven!Geniet daar van!En geloof mij jij bent zeker wel gewenst!Dat voel ik!En dan zal je misschien zeggen wie ben jij?!Tja wie ben ik!?Wie ben jij!Als je antwoord heb op die vraag dat weet je genoeg;)
Serenity
Serenity jun 2 '11
*grinnik* Tanks!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki