Skye,
Zou je voor mij ook je kaarten willen leggen? Alvast bedankt
Vari
Hoi lieve Vari,
Hier ook voor jou 3 godinnenkaarten:
Lakshmi
Stralende toekomst
"Houd op met je zorgen te maken. Alles zal goed komen."
"Dit is een vriendelijk universum, en iedereen die hier leeft werkt in jouw voordeel. Er zijn geen examens, blokkades of belemmeringen, die je in de weg staan, behalve je eigen projecties van angst voor de toekomst. Sta even stil, en breng je geest tot zwijgen. Bevrijd het van zorgen en angst. Voel hoe ik langs je voorhoofd strijk met een nieuwe energie van geloof, hoop en optimisme. Deze energieën zijn de brandstof voor het spannende moment van nu, en voor elk toekomstig moment. Waarom zou je duisternis om je heen willen, als er overal om je heen licht is? Stap in deze helderheid door al je gedachten en gevoelens te verlichten. Houd op met je zorgen te maken, want deze angst onderdrukt de goedheid die probeert jou te bereiken! Maak je hart vrij van angst, vervang die energie door datgene wat jou en je familie werkelijk dient. Weiger aan iets anders te denken dan aan je prachtige dag van vandaag en van morgen, en ik beloof je dat het dan ook zo zal zijn."
Verschillende betekenissen van deze kaart:
- Jij en je dierbaren worden beschermd en er wordt voor jullie gezorgd.
- Laat iedere angst in de toekomst "dakloos" te raken varen.
- Blijf positief denken, en een positieve intentie houden.
- Weet dat je altijd alles zult hebben wat je nodig hebt, nu en in de toekomst.
- Maak je geen zorgen over geld, visualiseer in plaats daarvan overvloed.
Isolde
Onsterfelijke liefde
"De liefde die je samen hebt gedeeld is eeuwig, ongeacht de omstandigheden in de situatie."
"Als het gaat over zaken van het hart, dan vind je hier hulp. Het is allemaal om je heen, en in je. Misschien is je innerlijke wijsheid wat erg stil op dit moment vanwege pijn die je voelt. Maar wees ervan verzekerd dat er een genezingsproces gaande is, en dat dat snel en efficiënt is. Je bent van binnen uit aan het genezen. Op de eerste plaats moet je hart genezen van zijn verdriet, eenzaamheid en gevoelens van verraden. Dat kan enige tijd duren, dus heb geduld met jezelf. Behandel jezelf zoals je een noodlijdend iemand zou behandelen: met voorzichtigheid, vriendelijkheid en tederheid. En neem jezelf dan eens naar buiten; niet plompverloren maar voor een wandeling in een park, in de bossen, plaatsen die je echt een lichtere kijk op de zaak kunnen geven. Natuur is namelijk de grote heelmeester! Daarom ben ik ook graag en vaak tussen de bloemen en de bomen. Ze zijn aan de buitenkant misschien heel stil, maar ze praten graag met je, als je eenvoudigweg hun magische manier van converseren inademt en in je opneemt. Breng tijd door in het bos temidden van de bomen - en ook temidden van planten en dieren - en je zult weer voet aan de grond krijgen op deze aarde. Je gevoel voor spirit komt weer tot leven, en ook je verlangen om je weer onder de levenden te begeven. Ik beloof je dat je hart zich weer zal herstellen en dat je ook anderen zult helpen langs deze weg."
- Je overleden geliefde is gelukkig, en stuurt je liefde.
- De liefde die jij uitstraalt in de wereld is een belangrijk stuk van de goddelijke bedoeling van je leven.
Oonagh
Rustig aan
"Het is niet nodig je te haasten of dingen te forceren. Alles gebeurt op de juiste tijd."
"Toewijding aan een zaak of een relatie is een commitment op de lange termijn, en dat kan niet haastig worden afgehandeld. Deze laag van toewijding komt van een plek van diepe liefde en zorg. Ik ben zo betrokken bij wat er gebeurt met mijn planeet en met mijn dierbaren, dat ik bereid ben er voor hen te zijn door dik en dun. Dit is niet altijd gemakkelijk, maar voor mij is het de enige manier om er zeker van te zijn dat dingen worden opgelost en geheeld. Ik luister naar de vurige roerselen van mijn hart. Ik sta open voor mijn dierbaren en laat hen weten dat ik zeer met hen meeleef. Ik kom in actie als het gaat om de zaken aan te moedigen die mij na aan het hart liggen.. Het kan me niet schelen wat andere mensen denken. Ook jij zult er voordeel bij hebben als je je aan je prioriteiten houdt. Je zult je zo goed voelen als je maar tijd maakt voor je relaties en projecten, die er echt toe doen in je hart. Doe wat belangrijk voor je is, en doe het met volledige toewijding! Maar vergeet niet dat er geen competitie bestaat waar 't het ware doel van je leven betreft. En dus is er geen reden om je zorgen te maken, je te haasten, of te menen dat je dingen moet forceren."
- Maak je geen zorgen over je doel of je bestemming.
- Maak geen plotselinge bewegingen de andere kant uit.
- Rustig, gestaag voortgaan is op dit moment het beste.
- Word rustig vertrouwd met het nieuwe in je leven, in plaats van er binnen te stormen.
- Doe je nieuwe werk in het begin als een part time onderneming, terwijl je je oude bezigheden langzamerhand achter je laat.