Loading...
nl

Skye - Godinnen orakelkaarten

Skye
Skye mei 17 '11
Graag gedaan Moon, fijn dat je er zoveel aan hebt! smile
Cialara
Cialara mei 17 '11
Hoi Skye,

Wat leuk dat je de godinnen kaarten gebruikt. Als je nog tijd kunt vinden zou ik het ook leuk vinden als je voor mij een legging wil doen.

Liefs Jorine
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi Skye,

Wat leuk dat je de godinnen kaarten gebruikt. Als je nog tijd kunt vinden zou ik het ook leuk vinden als je voor mij een legging wil doen.

Liefs Jorine


Hoi Cialara/Jorine. Hier jouw kaarten:

Mawu
Moeder aarde

"Er wordt een beroep op je gedaan om te helpen het leven te leven met de juiste milieumentaliteit."

"Een van de onderwerpen die op dit moment de meeste aandacht krijgen is: teruggeven aan je moeder, Moeder aarde, een nieuwe impuls geven aan onze vriendschap, onze verbondenheid met aarde, lucht en water. De aarde is de levenskracht voor ons materiële leven. Het is onzinnig om door te gaan met de neerwaartse spiraal van het vervuilen van de aarde met verdere verontreinigingen. Jouw bijdrage hier is van belang, hoe klein ook. Je kunt een waardevol verschil maken in het welzijn van onze planeet door je kleine en eenvoudige andere manieren van met de aarde omgaan. Geloof me, het is de moeite waard, en het zal je helpen je doel te bereiken, op alle mogelijke manieren.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Het doel van je leven houdt ook milieubewustzijn in.
- Gebruik milieuvriendelijke producten.
- Doe aan hergebruik.
- Werk op de een of andere manier mee met een milieugroep.
- Help mee om ook anderen milieubewust te maken.

Maria Magdalena
Onvoorwaardelijke liefde

"Houd van jezelf, van anderen en van elke situatie, ongeacht de uiterlijke verschijningsvorm."

"Ik ben niet wat de meeste mensen denken. Maar ik zal me niet verdedigen, want dan zou ik me verlagen tot een niveau waar ik me niet goed meer voel. Ik ben een met het goddelijke, net als jij, en daar wil ik wonen. Het lagere niveau van menselijk gekibbel, oordeel en chaos is niet meer dan dat, een lager niveau. Ik kies er voor om mijn werk te doen vanuit een hoger bewustzijn, war soeverein de liefde regeert. Daar is het waar he meeste goed gedaan kan worden, en ik vraag jou dringend hetzelfde te doe. Overal waar je bewust aanwezig bent ben je werkelijk aanwezig. Dus richt je gedachten en je aandacht op de goede dingen die je kunt zien in mensen, en stijg daarmee uit boven alle uiterlijke verschijningsvormen, die alleen maar een buitenkant zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak je niet druk over anderen denken of zeggen.
- Heel deze situatie met liefde.
- Stuur liefde naar degenen die je gekwetst hebben of verkeerd beoordeeld.
- Vergeef jezelf voor wat je denkt gedaan of gelaten te hebben.
- Als je eerder niet in staat was te vergeven, laat dat nu los, zodat je jezelf de kans geeft om heel te worden en verder te gaan.

Kuan Yin
Mededogen

"Laat de oordelen los over jezelf en over anderen, en richt je aandacht op de liefde en het licht dan in ieder mens aanwezig is."

"Vriendelijkheid is de kracht achter de ware macht. Het is het natuurlijke gevolg van het jezelf voeden met de juiste voedzame woorden, gedachten, intenties en natuurlijk ook met allerlei vormen van letterlijk voedsel. Behoed jezelf voor hardheid, door de uitgesproken intentie alleen vriendelijke levenslessen en relaties aan te trekken. Transformeer eventuele hardheid in vriendelijkheid door te weigeren iets anders te zien dan het licht dat schijnt in elk mens en elke situatie. Deze intentie begint in de relatie met jezelf. Wees vriendelijk tegen jezelf, op allerlei manieren. Wees gelukkig, wees aardig, maar vooral, wees eerlijk tegenover jezelf."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Geef schuldgevoelens en schaamte over in handen van de hemel, zodat ze kunnen genezen en kunnen worden omgezet.
- Denk positief over jezelf en over anderen.
- Vermijd roddelen en kwaadspreken, over jezelf en over anderen.
- Vergeef jezelf of iemand anders.
- Laat je neiging tot perfectionisme los.
juniors mom
juniors mom mei 17 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: juniors mom
hoi skye,

zou je voor mij ook een kaartje willen leggen?
moet er een specifieke vraag bij zijn?
xxx kelly


Dat moet niet perse, dat mag. Ik heb voor jou ook 3 godinnen kaarten getroken. Ishtar, Maeve en Kali. Als je nog een specifieke vraag hebt hoor ik het wel.

Ishtar
Grenzen

"Houd genoeg van jezelf om nee te zeggen als anderen jouw tijd en energie opeisen."

"Een oprecht verlangen om dienstbaar te zijn is prachtig. Er is echter een verschil tussen iets geven van jezelf en jezelf geven. Als je je moe voelt, of schuldig of wrokkig als je andere mensen helpt, dan help je hen iet echt, toch? Je brengt dan vervuilende energie in die relatie, en daar heeft niemand profijt van. Doe een stap terug en bekijk de situatie opnieuw. Als je je eigen grenzen respecteert, zullen anderen die gaan herkennen en zij zullen jouw grenzen ook respecteren, en die van henzelf evenzo. Dat is een gezonde houding, en die is de moeite waard om aan anderen te leren en door te geven."

Verschillende betekenissen van de kaart:

- Je geeft teveel van jezelf. (klopt helemaal)
- Wordt assertiever. heb altijd al moeten worden ;-)
- Doe geen dingen uit schuldgevoel of verplichting. dat doe ik ook veel te veel,alles maar om goed te doen

Maeve
Cycli en ritmes

"Respecteer de cycli van je lichaam, je energie en je gevoelens."

"Alles in het leven heeft zijn cyclus: de maan, de sterren en het hele universum. Het leven ademt in, en het ademt ook weer uit. Waarom zou jij dus verbaasd zijn of geschokt als je merkt dat jij ook je cycli hebt? Er zijn tijden dat je je energiek voelt, klaarwakker en vitaal. Er zijn ook andere tijden; dan voel je je geïsoleerd en verlegen. Ook je lichaam doorloopt duidelijke cycli en kent veranderingen. Vier deze ritmes en omhels ze als wezenlijk voor het levensbloed dat door je aderen stroomt!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak tijd vrij om tot rust te komen.
- Zet een stap om je depressiviteit of je lusteloosheid te verlichten.
- Zoek steun als je in een emotionele crisis verkeert.
- Sta jezelf toe te rouwen, tijd te nemen.
- Er heeft zich een deur geopend, en het is nodig dat je die binnengaat.
klopt ook allemaal! en ik doe er zo hard mijn best voor maar is niet makkelijk!!
Kali
Einde en begin

"Het oude moet eerst worden losgelaten voordat het nieuwe zijn intrede kan doen."

"Ik prijs iedereen wiens hart de universele orde aanvaardt, een orde die de schijn heeft chaotisch te zijn en steeds te veranderen. In werkelijkheid is alles ontworpen en geregeld tot in het kleinste detail, en werkt alles ook perfect. De dans van het universum is een gelukkige dans, de energie ervan draait rond en rond in een continue viering van het leven zelf. Dans mee, geliefde, en geniet van de wonderlijke reis waar de verhalen van je leven worden samengeweven. Wees niet bang voor wat er uitziet als een verandering of een verlies. Het is alleen maar een energetische overgang, in interactie met jou en je dierbaren. Omarm het, als een duidelijk bewijs dat leeft!
Omarm je diepste emoties als een teken dat je echt mens bent!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Blijf positief denken, want je gedachten hebben grote kracht.
- Laat het verleden los.
- Het is tijd om verder te gaan.

ben naar mezelf toe nooit echt positief, en heb idd het verleden nog steeds niet echt helemaal los gelaten! het is idd tijd dat ik doe!

dank je voor je legging!

had nog 2 vraagjes voor een legging, ik heb nu zondag herexaam nagestyliste kan je mij hier misschien iets over zeggen?
en mijn oma is 26januari gestorven kan je hier ook een legging over doen? ik wilde haar nog bezoeken in het ziekenhuis maar had het zo druk dat ik ze spijtig genoeg niet meer gezien heb en dat wringt me soms wel :-s
Skye
Skye mei 17 '11
Fijn dat je er zoveel aan hebt. Doe er wat mee en houd het vast. Ik weet dat het moeilijk is maar jij bent in de eerste plaats belangrijk en je moet je niet telkens schikken naar de mond van een ander, snap je wat ik daarmee bedoel?

Over je examen:

Diana
Geconcentreerde aandacht

"Houd je vastomlijnde en heldere ideeën, gevoelens en handelingen geconcentreerd op je doel, en je zult van je doen spreken."

"Vasthoudendheid betekent, dat je bij een besluit blijft, en dat je daar niet vanaf laat brengen door invloeden van buiten. Stel je voor dat je een machtige, oude eik bent, met je wortels diep geplant in Moeder aarde. Voel je stevige kracht, en dat je gestaag recht naar boven groeit. Weet dat je succes zult hebben, wat er ook gebeurt! Je takken mogen misschien draaien en buigen zodra jij je naar het licht keer. Maar je vastbeslotenheid zal maken dat geen wind je uit de koers van je missie kan blazen. Wees verantwoordelijk voor je lichaam, je geest en je agenda, en blijf volledig op je doel gericht.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Blijf positief.
- Weet wat je prioriteiten zijn en handel daarnaar.
- Houd je agenda in de gaten.
- Laat alle twijfel los.
- Vermijd neezeggers en sceptische mensen.


Wat je oma betreft, ik kan contact leggen met enkel haar naam, maar als je een boodschap van haar wilt ontvangen via de kaarten mag dat ook. Helemaal jouw keus.
akschuna
akschuna mei 17 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: akschuna

Goh Skye
je bent zo lekker bezig,
mag ik me dan ook aanmelden voor een kaartlegging,

thanxxx Akschuna


Tuurlijk Akschuna! Hier is de reading voor jou:

Rhiannon
Tovenares

"Je bent een magisch iemand, en je kunt je zuivere bedoelingen tot werkelijkheid maken."

"Een groot stuk van mijn power komt van mijn relatie met dieren en met de natuur. Als je te lang binnen hebt gezeten, kun je je eigen power weer terugwinnen door simpelweg naar buiten te gaan. Eenvoudigweg door dit te doen bewijs je jezelf een grote dienst, je maakt daarme je (slapende) magische en spirituele natuur weer wakker. Laat het licht van de zon, de maan en de sterren de oude herinneringen naar boven brengen, die misschien liggen te sluimeren. Roep de tijd van je magische vermogens weer in je herinnering, en maak daar onmiddellijk weer gebruik van ten gunsten van de gehele planeet. Neem je taak weer op, die eens werd uitgebannen door het verkeerde handelen van ouderwetse leraren en leiders. Neem je spirituele wapens op, ga met gezwinde spoed de nacht in, en maak alles en iedereen wakker voor de magie die leven heet. Dit is een taak die vervuld moet worden, en jij bent degene die ons daarbij kunt helpen."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Vertrouw er volkomen op dat je droom werkelijkheid zal worden.
- Neem een helder besluit.
- Stop je energie in het verwezenlijken van je dromen.
- Weet dat je het verdient het goede te ontvangen.
- Als jij wint, winnen anderen ook.
- Houd je gedachten gericht op wat je graag wilt en niet waar je bang voor bent.

Damara
Begeleiden van kinderen

"Je bent goed in het helpen, adviseren en genezen van kinderen. Gebruik dit talent om nu kinderen te helpen."

"Iemand kan tegelijkertijd aardig zijn en een slechte beschermer. Mijn waakzaam oog voor het bewaren van de harmonie in huisgezinnen is gebaseerd op mijn verlangen, dat kinderen hun jeugdige eerbied en hun verwondering kunnen blijven behouden. Hoe kunnen we anders verwachten dat zij elfen en engelen kunnen zien, en met hen communiceren? Hoe kunnen wij er anders voor zorgen dat de kinderen zo weldadig kunnen blijven lachen? Werk samen met mij aan het begeleiden van kinderen, en je zult zien dat je eigen verbeeldingskracht wordt geprikkeld door deze jonge mensen, die je telkens weer verbaasd doen staan. Je eigen enthousiasme en jeugdige geest zal bij de kinderen hun respect en hun aandacht wekken. Ik zal je in contact brengen met jonge mensen die profijt kunnen hebben van jouw hulp en kwaliteiten."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Zoek werk dat te maken heeft met het helpen van kinderen.
- Doe vrijwilligerswerk met jonge mensen.
- Binnenkort komen er kinderen in je leven.
- Zorg goed voor je eigen innerlijke kind, laat het spelen en lachen.

Freya
Stoutmoedigheid

"Laat je avontuurlijke kant de vrije loop. Neem risico's en durf!"

"Speel nu niet op safe. Zet daarentegen stoutmoedig stappen in de richting van het diepste verlangen van je hart. Succes is nooit het gevolg van verlegenheid, maar van vastbeslotenheid je droom te verwezenlijken. Als je vastbesloten bent om succes te hebben, dan zal dat ook gebeuren. Geniet van de opwinding van het risico nemen, van stoutmoedig zijn, van durven. En vergeet niet je succes te vieren met een feestje of door eens heerlijk uit je dak te gaan!"

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Neem een risico.
- Maak een stoutmoedige andere keuze in je leven.
- Waardeer je lichaam.
- Flirt.
- Heb plezier en vier elk succes.


Poeh bedankt Skye,

Klinkt allemaal sprookjesachtig he,(als heks zijnde is dit wel een mooie bevestiging)
mooie kaarten,ja ik moet wat meer de natuur in,
ik heb alleen niet geweten dat de hele wereld op mij zat te wachten joh,
moet ik mezelf maar eens een schop onder de kont geven nu ik dat weet,
Ik houd van kinderen en zij van mij ,dat is helemaal waar,
en die laatste kaart........................spannend he ?! laugh

thanxx Skye.
Skye
Skye mei 17 '11
Dag fijne medeheks je hebt de roep gehoord. winkhihi.
Die laatste kaart is zeker spannend! Ik ben heel benieuwd wink
Cialara
Cialara mei 17 '11
Skye bedankt voor je prachtige kaarten, heel toepasselijk voor mij. Vooral de Moeder Aarde kaart, ik werd gisteren door mijn cursus begeleidster ook al als Aardemoeder bestempelt, naar aanleiding van een waskaart die ik had gemaakt. Wat mooi en niet voor niets dat dit nu twee maal naar voren komt.

Ook de andere twee kaarten zijn geweldig.

Dank je wel smile
Liefs Cialara
Skye
Skye mei 17 '11
Origineel bericht van: Cialara
Skye bedankt voor je prachtige kaarten, heel toepasselijk voor mij. Vooral de Moeder Aarde kaart, ik werd gisteren door mijn cursus begeleidster ook al als Aardemoeder bestempelt, naar aanleiding van een waskaart die ik had gemaakt. Wat mooi en niet voor niets dat dit nu twee maal naar voren komt.

Ook de andere twee kaarten zijn geweldig.

Dank je wel smile
Liefs Cialara


Dubbele bevestiging! Nou, toeval bestaat ook niet wink
Mooi zeg, dat van die waskaart.. smile
juniors mom
juniors mom mei 18 '11
Origineel bericht van: Skye
Fijn dat je er zoveel aan hebt. Doe er wat mee en houd het vast. Ik weet dat het moeilijk is maar jij bent in de eerste plaats belangrijk en je moet je niet telkens schikken naar de mond van een ander, snap je wat ik daarmee bedoel?

Over je examen:

Diana
Geconcentreerde aandacht

"Houd je vastomlijnde en heldere ideeën, gevoelens en handelingen geconcentreerd op je doel, en je zult van je doen spreken."

"Vasthoudendheid betekent, dat je bij een besluit blijft, en dat je daar niet vanaf laat brengen door invloeden van buiten. Stel je voor dat je een machtige, oude eik bent, met je wortels diep geplant in Moeder aarde. Voel je stevige kracht, en dat je gestaag recht naar boven groeit. Weet dat je succes zult hebben, wat er ook gebeurt! Je takken mogen misschien draaien en buigen zodra jij je naar het licht keer. Maar je vastbeslotenheid zal maken dat geen wind je uit de koers van je missie kan blazen. Wees verantwoordelijk voor je lichaam, je geest en je agenda, en blijf volledig op je doel gericht.

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Blijf positief.
- Weet wat je prioriteiten zijn en handel daarnaar.
- Houd je agenda in de gaten.
- Laat alle twijfel los.
- Vermijd neezeggers en sceptische mensen.


Wat je oma betreft, ik kan contact leggen met enkel haar naam, maar als je een boodschap van haar wilt ontvangen via de kaarten mag dat ook. Helemaal jouw keus.


hoi skye,

dank je voor de kaart voor men exaam!

mijn oma haar naam is monique brits
alvast bedankt!
xxx kelly
Vari
Vari mei 19 '11
Skye,

Zou je voor mij ook je kaarten willen leggen? Alvast bedankt
Vari
Skye
Skye mei 19 '11
Origineel bericht van: Vari
Skye,

Zou je voor mij ook je kaarten willen leggen? Alvast bedankt
Vari


Hoi lieve Vari,

Hier ook voor jou 3 godinnenkaarten:

Lakshmi
Stralende toekomst

"Houd op met je zorgen te maken. Alles zal goed komen."

"Dit is een vriendelijk universum, en iedereen die hier leeft werkt in jouw voordeel. Er zijn geen examens, blokkades of belemmeringen, die je in de weg staan, behalve je eigen projecties van angst voor de toekomst. Sta even stil, en breng je geest tot zwijgen. Bevrijd het van zorgen en angst. Voel hoe ik langs je voorhoofd strijk met een nieuwe energie van geloof, hoop en optimisme. Deze energieën zijn de brandstof voor het spannende moment van nu, en voor elk toekomstig moment. Waarom zou je duisternis om je heen willen, als er overal om je heen licht is? Stap in deze helderheid door al je gedachten en gevoelens te verlichten. Houd op met je zorgen te maken, want deze angst onderdrukt de goedheid die probeert jou te bereiken! Maak je hart vrij van angst, vervang die energie door datgene wat jou en je familie werkelijk dient. Weiger aan iets anders te denken dan aan je prachtige dag van vandaag en van morgen, en ik beloof je dat het dan ook zo zal zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Jij en je dierbaren worden beschermd en er wordt voor jullie gezorgd.
- Laat iedere angst in de toekomst "dakloos" te raken varen.
- Blijf positief denken, en een positieve intentie houden.
- Weet dat je altijd alles zult hebben wat je nodig hebt, nu en in de toekomst.
- Maak je geen zorgen over geld, visualiseer in plaats daarvan overvloed.

Isolde
Onsterfelijke liefde

"De liefde die je samen hebt gedeeld is eeuwig, ongeacht de omstandigheden in de situatie."

"Als het gaat over zaken van het hart, dan vind je hier hulp. Het is allemaal om je heen, en in je. Misschien is je innerlijke wijsheid wat erg stil op dit moment vanwege pijn die je voelt. Maar wees ervan verzekerd dat er een genezingsproces gaande is, en dat dat snel en efficiënt is. Je bent van binnen uit aan het genezen. Op de eerste plaats moet je hart genezen van zijn verdriet, eenzaamheid en gevoelens van verraden. Dat kan enige tijd duren, dus heb geduld met jezelf. Behandel jezelf zoals je een noodlijdend iemand zou behandelen: met voorzichtigheid, vriendelijkheid en tederheid. En neem jezelf dan eens naar buiten; niet plompverloren maar voor een wandeling in een park, in de bossen, plaatsen die je echt een lichtere kijk op de zaak kunnen geven. Natuur is namelijk de grote heelmeester! Daarom ben ik ook graag en vaak tussen de bloemen en de bomen. Ze zijn aan de buitenkant misschien heel stil, maar ze praten graag met je, als je eenvoudigweg hun magische manier van converseren inademt en in je opneemt. Breng tijd door in het bos temidden van de bomen - en ook temidden van planten en dieren - en je zult weer voet aan de grond krijgen op deze aarde. Je gevoel voor spirit komt weer tot leven, en ook je verlangen om je weer onder de levenden te begeven. Ik beloof je dat je hart zich weer zal herstellen en dat je ook anderen zult helpen langs deze weg."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Je overleden geliefde is gelukkig, en stuurt je liefde.
- De liefde die jij uitstraalt in de wereld is een belangrijk stuk van de goddelijke bedoeling van je leven.

Oonagh
Rustig aan

"Het is niet nodig je te haasten of dingen te forceren. Alles gebeurt op de juiste tijd."

"Toewijding aan een zaak of een relatie is een commitment op de lange termijn, en dat kan niet haastig worden afgehandeld. Deze laag van toewijding komt van een plek van diepe liefde en zorg. Ik ben zo betrokken bij wat er gebeurt met mijn planeet en met mijn dierbaren, dat ik bereid ben er voor hen te zijn door dik en dun. Dit is niet altijd gemakkelijk, maar voor mij is het de enige manier om er zeker van te zijn dat dingen worden opgelost en geheeld. Ik luister naar de vurige roerselen van mijn hart. Ik sta open voor mijn dierbaren en laat hen weten dat ik zeer met hen meeleef. Ik kom in actie als het gaat om de zaken aan te moedigen die mij na aan het hart liggen.. Het kan me niet schelen wat andere mensen denken. Ook jij zult er voordeel bij hebben als je je aan je prioriteiten houdt. Je zult je zo goed voelen als je maar tijd maakt voor je relaties en projecten, die er echt toe doen in je hart. Doe wat belangrijk voor je is, en doe het met volledige toewijding! Maar vergeet niet dat er geen competitie bestaat waar 't het ware doel van je leven betreft. En dus is er geen reden om je zorgen te maken, je te haasten, of te menen dat je dingen moet forceren."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak je geen zorgen over je doel of je bestemming.
- Maak geen plotselinge bewegingen de andere kant uit.
- Rustig, gestaag voortgaan is op dit moment het beste.
- Word rustig vertrouwd met het nieuwe in je leven, in plaats van er binnen te stormen.
- Doe je nieuwe werk in het begin als een part time onderneming, terwijl je je oude bezigheden langzamerhand achter je laat.
Vari
Vari mei 20 '11
Origineel bericht van: Skye
Origineel bericht van: Vari
Skye,

Zou je voor mij ook je kaarten willen leggen? Alvast bedankt
Vari


Hoi lieve Vari,

Hier ook voor jou 3 godinnenkaarten:

Lakshmi
Stralende toekomst

"Houd op met je zorgen te maken. Alles zal goed komen."

"Dit is een vriendelijk universum, en iedereen die hier leeft werkt in jouw voordeel. Er zijn geen examens, blokkades of belemmeringen, die je in de weg staan, behalve je eigen projecties van angst voor de toekomst. Sta even stil, en breng je geest tot zwijgen. Bevrijd het van zorgen en angst. Voel hoe ik langs je voorhoofd strijk met een nieuwe energie van geloof, hoop en optimisme. Deze energieën zijn de brandstof voor het spannende moment van nu, en voor elk toekomstig moment. Waarom zou je duisternis om je heen willen, als er overal om je heen licht is? Stap in deze helderheid door al je gedachten en gevoelens te verlichten. Houd op met je zorgen te maken, want deze angst onderdrukt de goedheid die probeert jou te bereiken! Maak je hart vrij van angst, vervang die energie door datgene wat jou en je familie werkelijk dient. Weiger aan iets anders te denken dan aan je prachtige dag van vandaag en van morgen, en ik beloof je dat het dan ook zo zal zijn."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Jij en je dierbaren worden beschermd en er wordt voor jullie gezorgd.
- Laat iedere angst in de toekomst "dakloos" te raken varen.
- Blijf positief denken, en een positieve intentie houden.
- Weet dat je altijd alles zult hebben wat je nodig hebt, nu en in de toekomst.
- Maak je geen zorgen over geld, visualiseer in plaats daarvan overvloed.

Heel juist. Ik twijfel aan m'n toekomst en ik heb het soms moeilijk om te geloven in een positieve ommezwaai.

Isolde
Onsterfelijke liefde

"De liefde die je samen hebt gedeeld is eeuwig, ongeacht de omstandigheden in de situatie."

"Als het gaat over zaken van het hart, dan vind je hier hulp. Het is allemaal om je heen, en in je. Misschien is je innerlijke wijsheid wat erg stil op dit moment vanwege pijn die je voelt. Maar wees ervan verzekerd dat er een genezingsproces gaande is, en dat dat snel en efficiënt is. Je bent van binnen uit aan het genezen. Op de eerste plaats moet je hart genezen van zijn verdriet, eenzaamheid en gevoelens van verraden. Dat kan enige tijd duren, dus heb geduld met jezelf. Behandel jezelf zoals je een noodlijdend iemand zou behandelen: met voorzichtigheid, vriendelijkheid en tederheid. En neem jezelf dan eens naar buiten; niet plompverloren maar voor een wandeling in een park, in de bossen, plaatsen die je echt een lichtere kijk op de zaak kunnen geven. Natuur is namelijk de grote heelmeester! Daarom ben ik ook graag en vaak tussen de bloemen en de bomen. Ze zijn aan de buitenkant misschien heel stil, maar ze praten graag met je, als je eenvoudigweg hun magische manier van converseren inademt en in je opneemt. Breng tijd door in het bos temidden van de bomen - en ook temidden van planten en dieren - en je zult weer voet aan de grond krijgen op deze aarde. Je gevoel voor spirit komt weer tot leven, en ook je verlangen om je weer onder de levenden te begeven. Ik beloof je dat je hart zich weer zal herstellen en dat je ook anderen zult helpen langs deze weg."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Je overleden geliefde is gelukkig, en stuurt je liefde.
- De liefde die jij uitstraalt in de wereld is een belangrijk stuk van de goddelijke bedoeling van je leven.

Ik kan dit heel goed plaatsen. M'n geliefde is niet overleden maar ik heb er geen contact meer mee. Dit is zijn beslissing. Ik hoop dat het allemaal goed komt want ik weet dat hij me doodgraag zag, dat hij het heel moeilijk had (en misschien nog heeft) omdat ik hem gekwetst heb. Ik twijfel over de toekomst (daarom dat ik de kaart Lakshmi heel goed kan plaatsen) en ik hoop dat hij terug contact met me neemt. Misschien is dit het signaal dat hij me nog altijd graag ziet en me ook niet uit z'n gedachten kan bannen.

Oonagh
Rustig aan

"Het is niet nodig je te haasten of dingen te forceren. Alles gebeurt op de juiste tijd."

"Toewijding aan een zaak of een relatie is een commitment op de lange termijn, en dat kan niet haastig worden afgehandeld. Deze laag van toewijding komt van een plek van diepe liefde en zorg. Ik ben zo betrokken bij wat er gebeurt met mijn planeet en met mijn dierbaren, dat ik bereid ben er voor hen te zijn door dik en dun. Dit is niet altijd gemakkelijk, maar voor mij is het de enige manier om er zeker van te zijn dat dingen worden opgelost en geheeld. Ik luister naar de vurige roerselen van mijn hart. Ik sta open voor mijn dierbaren en laat hen weten dat ik zeer met hen meeleef. Ik kom in actie als het gaat om de zaken aan te moedigen die mij na aan het hart liggen.. Het kan me niet schelen wat andere mensen denken. Ook jij zult er voordeel bij hebben als je je aan je prioriteiten houdt. Je zult je zo goed voelen als je maar tijd maakt voor je relaties en projecten, die er echt toe doen in je hart. Doe wat belangrijk voor je is, en doe het met volledige toewijding! Maar vergeet niet dat er geen competitie bestaat waar 't het ware doel van je leven betreft. En dus is er geen reden om je zorgen te maken, je te haasten, of te menen dat je dingen moet forceren."

Verschillende betekenissen van deze kaart:

- Maak je geen zorgen over je doel of je bestemming.
- Maak geen plotselinge bewegingen de andere kant uit.
- Rustig, gestaag voortgaan is op dit moment het beste.
- Word rustig vertrouwd met het nieuwe in je leven, in plaats van er binnen te stormen.
- Doe je nieuwe werk in het begin als een part time onderneming, terwijl je je oude bezigheden langzamerhand achter je laat.

Kan ik ook heel goed plaatsen. Ik zou de zaak willen forceren en overhaasten. Ik wil alles goed krijgen maar dit heeft misschien zijn tijd nodig en ik moet accepteren dat ik dit niet op 123 kan afhandelen. Ik moet geloven dat alles goed komt en in die richting denken en ernaartoe werken. Geen plotse ommezwaaien die iedereen verschrikken.


Lieve Skye,

Ik vertaal je legging voornamelijk naar m'n emotionele toestand omdat dit op vandaag m'n zwak punt is. De rest heb ik allemaal goed onder controle maar emotioneel heb ik het moeilijk al probeer ik hieraan te werken.
Dank je wel voor de legging.

Vari
Skye
Skye mei 20 '11
Heel graag gedaan Vari, ik ben er van overtuigd dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt precies zoals het hoort te zijn..
angel67
angel67 aug 7 '11
bedankt skype voor jou reactie echt super
recardina
recardina sep 7 '11
Hi Skye!!

Zou je voor mij ook kaarten willen legen voor carriere/liefde, wat mogelijk is.
Het is op beide vlakken nu erg 'spannend' hahaha.

liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki